/spanien/barcelona/forum/5255.aspx/spanien/barcelona/forum/5255.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona B.BOSS
2014-08-31 12:08
Fan vad jobbigt. La ligas klipp funkar inte hos mig för att materialet är inte tillgängligt för mitt land, Sverige. Hur kommer jag runt det?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2014-08-31 12:06
Att möta Villarreal borta är ingen dans på rosor direkt. Men vi får inte glömma att dom är ett offensivt lag och det kan gynna oss för då blir spelet mycket mer öppet och vi får större ytor att anfalla på. Men det gäller att vi är på tårna i defensiven för risken är större att vi släpper in ett mål mot ett offensivt skickligt Villarreal. Jag tror att motståndare som Villarreal passar oss bättre än lag som tex elche som bara backar hem och anfaller med en spelare. Hade inte mascherano blivit utvisad så kanske vi aldrig ens hade vunnit med 3-0, för utvisningen gjorde så att elche vågade gå framåt.
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-08-31 11:58
Intressanta möten i kväll när både vi och Madrid har en tuff bortamatch såhär tidigt in på säsongen. Vi saknar bland annat Iniesta och Real har Ronaldo skadad. Jag tror inte båda vinner, det är sådana här matcher storlagen oftast har svårt för i början. Atletico har redan kryssat en match, vi får se vilket lag som står på full pott efter två matcher. Personligen tror jag Real kommer göra bättre ifrån sig utan Ronaldo då James är betydligt mer spelskicklig samtidigt som de kan brista i effektivitet framför mål. För oss så hoppas jag att Messi kan ta tag i taktpinnen och skapa chanser för våra andra anfallare medan Neymar kliver fram och avgör. Hoppas även att Rakitic kan visa upp samma fina form som vi sett hittils under säsongen.
Barcelona LeoMessi
2014-08-31 11:54
Tänkte också på det, grimaldo skjuter hårdare än jag trodde och han är definitivt inte rädd för att gå på skott. Undrar vilka spelare eusubio kommer att använda sig av? Han har en väldigt stor trupp och det är svårt att ge alla speltid. Känns som att Diagne kommer vara hans allt-i-allo, han kommer typ få spela överallt i backlinjen och som defensiv mittfältare. Förresten någon som vet hur det blir med Lee? Får han spela för oss nu? Han är väl 18?
Barcelona Neymar11
2014-08-31 11:47
The camerooninas Tack för länken! Så surrealistiskt det ser ut när våra ungdomar möter "gubbar" haha. Fan vad jobbigt det måste vara för motståndarlagen att förlora. Vilken bössa Grimaldo har
Barcelona the cameroonians
2014-08-31 11:39
Highlights
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-08-31 11:28
Någon som kan länka highlights från B-lagets match igår?
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-08-31 10:25
barca_joe Läggs inte de flesta matcher upp på youtube numera? Kanske inte så snabbt efteråt dock.
Barcelona B-Guden
2014-08-31 10:24
@barca_joe:

Barcelona barca_joe
2014-08-31 10:06
Någon som vet någon annan sida än rojadirecta där man kan se matcherna i efterhand utan att få veta resultatet? Missar matchen ikv och tänkte se den vid 11 istället!
Barcelona 1.70-ligan
2014-08-31 09:13
Blir riktigt lack om vi inte plockar hem Denis Suarez efter lånetiden. Det ska bara finnas en plats för honom om han gör sitt.
Barcelona The Octopus of Badia
2014-08-31 01:45
Iniesta has informed ESP coach Del Bosque that he has knee discomfort and won't be able to play against FRA and MAC on 4 and 9 Sep. [as] Sådärja. Så får han gott om tid att vila sig ordentligt under landslagsuppehållet så är han tillbaka helt återställd mot Athletic.
Barcelona B.BOSS
2014-08-31 01:21
Han hade det bättre i Everton.
Barcelona Smogen
2014-08-31 01:16
jösses, tycker lite synd om Deuolofeu. Det känns verkligen vilket dåligt självförtroende han har just nu.
Barcelona LeoMessi
2014-08-31 01:06
@zick9:

Snyggt att tappa fokus totalt där haha!

Vet helt ärligt inte vad hans problem är, har riktigt kasst självförtroende eller? Måste även kritisera hans passningsspel för det är helt åt helvete. Han kan inte passa medspelaren om inte det är öppen gata. Är passningen liiiiite svårare så slår han bort den totalt. Jag ser faktiskt inte hur han ska kunna vara en del av vår trupp i framtiden. Det har sett ut så här alldeles för länge och han har inte blivit bättre med beslutstagandet.

Finns många andra talanger i klubben som går före honom just nu.
Barcelona zick9
2014-08-31 00:56
Det börjar bra för Torres... Deulofeu menar jag.
Barcelona petersays
2014-08-31 00:46
Nån som sett Sevillas båda matcher och kan uttala sig om hur Banegas inhopp har varit? Har en soft spot för den där jäkeln..
Barcelona B.BOSS
2014-08-31 00:46
Zubi. Vill inte berömma vår nalle puh. Men tack för Denis mycket motvilligt.
Barcelona Neymar11
2014-08-31 00:28
Deulofeu Köpet av honom kan vara det bästa Zubi har gjort! Haha
Barcelona Deulofeu
2014-08-31 00:25
Neymar11 utlåningen av Suarez på två år kan vara det bästa utlåningen på länge!
Barcelona Deulofeu
2014-08-31 00:24
Deulo in nu!
Barcelona Neymar11
2014-08-31 00:22
Denis Suarez med en assist Står 1-2 just nu i matchen! Helt otroligt hur han har tagit en startplats redan, i en av Spaniens bästa klubbar. Hoppas han fortsätter på den inslagna vägen, det kommer vi ha nytta av i framtiden
Barcelona B.BOSS
2014-08-30 23:12
Här är en länk och du kan söka efter fler själv. A TV news channel in Colombia shocked the world of football earlier this week by claiming that Monaco's £53 million signing Radamel Falcao was actually two years older than he had always claimed to be. https://uk.eurosport.yahoo.com/blogs/world-of-sport/falcao-tries-end-age-row-birth-certificate-accused-131822670.html
Barcelona B.BOSS
2014-08-30 23:11
Ska försöka hitta artikeln men det blev en stor grej av det hela. Falcao fick lite skamset dementera ryktena. hahah. Jag har ingen aning om varför han gick åt Falcao på det viset. Monaco blev skeptiska också.
Barcelona koeman92
2014-08-30 23:07
@B.BOSS:

Har du källa på det? Skulle du kunna länka?
Barcelona B.BOSS
2014-08-30 23:03
Falcao är egentligen 32 år något, hans lärare eller någon i hans stad avslöja honom för att ha förfalskat sin födelsedagsdatum. Jag gissar på plastikkirurgi och att han är 47 :p
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-08-30 23:01
Så sjukt stolt över vår ungdomsakademi när jag ser att så många är klubbar äintresserade över Munir. Oavsett hur inkompetent vår ledning är så har vi talanger som kommer. Real kan fan värva hela världen men i slutet är det vi som står segrare.

falcao, james, bale, ronaldo fuckem, vi skapar de själva.
Barcelona BlueRed
2014-08-30 22:59
Falcao får gärna hamna i Madrid. Han var duktig i Porto, inte mer än så. i Atletico lyckades dem få ut maximalt av honom och han överpresterade, likt en viss Costa. missuppfatta inte mig, duktiga spelare men lite väl överhypade. Suarez alla dagar i veckan före Falcao. Han dominerade holländska samt var kung i England.
Barcelona B.BOSS
2014-08-30 22:59
Dags och kolla på Sevilla. Vår nya Iniesta i Denis Suarez spelar.
Barcelona B.BOSS
2014-08-30 22:49
När de får igång maskineriet med de nya spelarna, speciellt Greizman och när Arda är tillbaka kan det bli sjuka kontringar.
Annons: