/spanien/barcelona/forum/523.aspx/spanien/barcelona/forum/523.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2018-02-14 22:42
[QUOTE=Barcelonistas]Jag tycker domaren är anledningen till vändningen. Straffen som Kroos får med sig är extremt billig. Neymars friläge som felaktigt blåses av för offside? Otroligt besviken. [/QUOTE] Såååå....ingen champagne ikväll?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2018-02-14 22:41
Neymar kunde ha stannat kvar i Barça och blivit odödlig. Nu får han harva i en skitliga och han kommer bli ihågkommen som en pesetero. Som jag skrev tidigare idag, man ska aldrig räkna ut Real i CL.
Barcelona Smogen
2018-02-14 22:40
[QUOTE=Bentley King]Jag är nog den enda här inne som är hellre ser PSG åka ut med huvudet före, på riktigt. PSG och Qatar ledarna är det värsta som hänt fotbollen. [/QUOTE] Så du tycker korruption med köpta domare är bättre? Real är ju likadan som PSG, bara att Real är 100år äldre så dom har hunnit rota sig mer och går rakt ned i Spaniens och UEFAs hela styre.
Barcelona Josep Sunyol
2018-02-14 22:40
Även om domaren dömde till Reals fördel, så tror jag att matchen avgjordes av Emery och hans taktiska val som jag inte riktigt förstår. Det är en match kvar och allt kan hända inom fotbollen. Men PSG känns ändå som ett omoget lag, d.v.s. ett lag som ännu inte är redo att vinna CL. Jag tippade på Real innan matchen och står ännu fast vid det.
Barcelona Soko
2018-02-14 22:39
Det var ingen vidare match av Real och ändå vinner man med 3-1. Visar bara vilket dåligt och obalanserad PSG som lag är. En sämre bilaga än ifjol.

Barcelona Barcadinho.
Neymar, din idiotiska pengarkåt, flyttar från Barca till en loser klubb.
Vilken jävla dumskalle.
Barcelona IlTriplete
Glöm inte bort felaktiga offsiden på Mbappe innan Ronaldos 2-1!
Barcelona Andreas FCB
2018-02-14 22:38
PSG. Leker i Ligue 1 men kan inte ens leverera mot liga 4:an i Spanien.. Inte omöjligt att PSG kan få 2-0 hemma dock. 3-1 hemma är inte heller omöjligt. Om Neymar börjar släppa bollen i rätt lägen så kanske de kan göra ett par mål. Ej över ännu.
Barcelona Barcelonistas
Jag tycker domaren är anledningen till vändningen. Straffen som Kroos får med sig är extremt billig. Neymars friläge som felaktigt blåses av för offside? Otroligt besviken.
Barcelona Rivaldo=Gud
@JakWah:

Dom spelade ut real stora delar av matchen. Allt dom behöver är en domare som inte är mutad och q fr ca lite effektivare när väll lägena dyker upp
Barcelona gozo1
2018-02-14 22:37
Gillar också att deras tränare bytte ut cavani för att leka taktiker :) En av eroupas bästa målgörare
Barcelona Z_Z
2018-02-14 22:36
@Tiki-Taka:

PSG var fortfarande klart bättre även efter det och skapade fler fina chanser. Domaren var den som vände matchen. Har PSG fått ett domslut med sig i andra halvlek?

Ingen på Reals mittfält är varnade. Ingen frispark blev det på Ronaldo för hanstackling på Kimpembe som sedan ledde till målet då rensningen inte blev bra nog. För att inte tala om Ramos hands.
Barcelona JakWah
PSG visar sig vara överskattade. Det är alltid svårt att värdera lag som spelar i så pass dåliga ligor. Det är ju inte kört ännu, men man behöver höja sig rejält i returen.
Barcelona Andrés V
PSG känns som ett circuslag, lite som harlem globetrotters. Showar mot smålag i franska ligan men när dom väl möter riktigt bra motstånd faller dom, orutinerade smått omogna med Neymar som kladdar på boll samt Mbappe som ska hålla på och trixa lite väl mycket.
Barcelona Bentley King
Jag är nog den enda här inne som är hellre ser PSG åka ut med huvudet före, på riktigt. PSG och Qatar ledarna är det värsta som hänt fotbollen.
Barcelona gozo1
2018-02-14 22:35
Jag tycker att det är så underbart att real tar sig vidare hoppas dom gör det. Så äcklad av detta plast lag som heter psg så sjukt glad att se Neymar vara så värdelös. Tror han verkligen att han kommer bli Messi de va Messi som gjorde Neymar bra när han spelare hos och mins att Neymar va sämst hos oss också han är en bra dribbler men målgörare nä du. Minst att han brände typ 7-8 mål chanser när vi mötte man city för nåt år sen. Hur som helst hoppas real går vidare vi har lättare mot real än någon annan lag
Barcelona JUSSI BJÖRLING
Oturligt nog för Messi så avgörs Ballon D'or av CL. Där har Ronaldo presterat, men inte Messi. La Liga är skitsamma för Ugandas förbundskapten.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Är detta det Psg alla hypade ?

Oja, den enda jag bryr om mig om är Mpabbe. Sicken spelare men i fel lag.
önskar jag gjorde inte slösade dessa 90 min ikväll känner jag.
Barcelona Vampíro
Neymar och PSG kan dra åt helvete.
Barcelona Fuerza
2018-02-14 22:34
Om Neymar och Mbappe är värda 400 miljoner euro så vill jag påstå att Messi är värd tio gånger så mycket dvs 4000 miljoner euro (40 miljarder SEK).
Barcelona Blaugrana83
Jag hoppas Madrid slaktar dom så neymar aldrig får röra en guldboll.
Barcelona Barcelonistas
Ja champagne flaskan får vänta tyvärr.
Barcelona Soko
Det här är en sämre PSG än den vi slog med 6 - 1.
Tiki-Taka
Hur fan tar man ut cavani i en sådan här match, där matchen vände
Barcelona Smogen
För övrigt så är det ju nästan imponerande hur lite PSG verkar ha lärt sig från föregående år. :)
Barcelona messileo
Ändå kul på ett sätt att äckliga PSG förlorar. Nu kan Neymar med sin far njuta av sina pengar så gott! Mbappe? Ett stort jäkla skämt! Och hur fan tänker man när man byter ut cavani för meunier och flyttar upp ingen mindre än D.Alves på mitten och låta honom styra offensiven..
Barcelona BARCA-més que un club
Fotbollen dog igen denna säsong i Cl Hahaha fy fan alltså att ingen kan slå ut detta korrupta laget i Cl helt sjukt
Barcelona Blaugrana83
2018-02-14 22:33
psg kom in till matchen och trodde dom skulle leka ut Madrid. bara för dom gör det i en skitliga så har dom fått luft.
Barcelona Davids3
Pappa Alves klagar på en av de största talangerna i världen just nu. Låt han skjuta!
Barcelona FC Tiki-Taka
Messi! Jag beeeeer dig, slakta detta korrupta skitlag.
Annons: