/spanien/barcelona/forum/513.aspx/spanien/barcelona/forum/513.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona || #5 sergiobusquets
2018-05-13 22:57
Vem i helvete värvar ens mina? Vem i helvete klev in till barto och gav tummen upp för den värvningen? Vem i helvete släpper Mascherano mitt under säsongen när vi går för en trippeln?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Davids3
2018-05-13 22:56
Hade känts så mycket bättre om första förlusten kom redan vid omgång 5 eller nåt. Det svider så rejält mycket att ha kommit så nära mållinjen men inte lyckas.
Även om Barca slagit rekord i antal matcher utan förlust så betyder detta så mycket annat.
Barcelona wallmannen
2018-05-13 22:55
Trio el Magico Nej, det är det inte.
Barcelona Beast Puyol
Ibland undrar jag om Valverde har ens en hjärna. Vem startar med Mina i en sån här match. Mina ska spela hemma matcher för att komma in i själva systemet och bli varm i kläderna. De är inte Minas fel utan tränarens fel som inte har några hjärnceller. Messi borde fatta bättre när fansen jagar rekord och han väljer att vila de är bara dåligt gjort. De är så dåligt skött av alla. Vi hade idag ingen som styrde laget åt rätt riktning. Pique är ingen Ramos som kan styra försvaret alltså ingen ledare. Jag är inte förvånad att Ramos är ledare i Spanien. Barca må ha vunnit dubbel men dem har satt sig själva i skiten ännu mera efter detta. Nu när Valverde har vunnit dubbel så kommer ledningen låta honom stanna vilket kommer bara göra nästa säsongen värre. Valverde är inte rätt man att styra Barca för framgång. Messi gav Barca dubbel. Valverde ska tacka Messi o ingen annan.
Barcelona JakWah
Vi har ändå dubbeln och Messi vinner Guldskon. Det är en godkänd säsong, men faaaaaan vad surt att förlora en match där man gör 4 mål och har chansen att gå obesegrade!
Barcelona Trio el Mágico
2018-05-13 22:54
[QUOTE=Smogen]Official "Valverde has resigned from Fc Barcelona, I am to stupid and to lame to trin this club. Bartomeu said that Valverde reminds him of himself, but couldnt talk him in to staying. Bartomeu continued to say that stupidity and lamnes had never stopped him, but Valverde refused to listen". Rumors has it that Valverde since several monts has had a pre agreement with Stoke, where he with his 4-4-2 system will try and bring them back to the premier league. [/QUOTE] Är det på riktigt?
Barcelona FCB-1899
Vi kan förnedra real 2 gånger om men förlora mot Levante. konstigt
Barcelona Trio el Mágico
Ääh. Fuck it, Mina borde ägna sig åt basket eller nått annat, inte fotboll iallafall, verkligen inte på den här nivån.. Man kan skylla på V.V. Jag är inte helt glad med honom heller. Men det verkar som att han stannar, så man får ta det för vad det är. Han har satsat på att få till defensiven med sitt 4-2-2. Nyligen så har han antagligen fått direktiv att gå tillbaka till 4-3-3 om han ska va kvar. Han har kört 4-3-3 två matcher nu. Men man ser hur tydligt det är att han inte har lagt ner nån tid på ett sån taktik, främst på att laget inte jobbar ihop. Vi pressar högt och vi gör det helt osynkat. Så det var bara till att spela förbi vår första gubbe så öppnade de hur upp stora ytor som helst. Med Minas sanslöst tröga fart och speluppfattning så var det bara till att lägga bollen på de ytorna så blevude farligt direkt...
Barcelona FCB-1899
2018-05-13 22:53
Suarez idag var i klass med katten benzema. Han gjorde inget rätt.
Barcelona Damon2022
2018-05-13 22:53
ASSå man måste ju inse nu att vv inte är rätt man, Den här helgen, psg förlora första hemma match, city på väg mot X men gjorde mål på slutet för att nå 100. Då borde vi varit mer försöktiga men dem hade typ cykelbana på våra kanter o vi kröp fram som sniglar. Mina är sämst han ståg o kolla på 3 av målen är hans fel. Vrf vila pique
Barcelona Smogen
2018-05-13 22:50
Official "Valverde has resigned from Fc Barcelona, I am to stupid and to lame to train this club. Bartomeu said that Valverde reminds him of himself, but couldnt talk him in to staying. Bartomeu continued to say that stupidity and lamnes had never stopped him, but Valverde refused to listen". Rumors has it that Valverde since several monts has had a pre agreement with Stoke, where he with his 4-4-2 system will try and bring them back to the premier league.
Barcelona FCB-1899
Vi kan förnedra real två gånger om men förlora mot Levante. konstigt
Barcelona Damon2022
jag håller med alla DUBBEL betyder inte så mkt nu, copa fick på silverfat varken mötte madrid lagen vägen till final, sen ligan madrid lagen skit på sig o vi blev räddade av messi nästan var tredje match sen så gjorde vi även många mål efter 80 min.
Barcelona Zamboza
2018-05-13 22:49
När vårt super mittbackspar Pique-Mina spelade ihop släpper vi alltså in 3 mål på 10 minuter. Jag hoppas aldrig mer se dem 2 spela tillsammans igen, tröga och skapar frisparkar hela tiden. Våra 2 bästa mittbackar är Umtiti och Vermaelen. En bra högerfotad mittback måste in. Vad ska man säga om matchen, vi släpper alltså in 5 mol måt Levante som inte slagit oss på över 50 år. Ett lag som åker upp och ner i divisionerna.

Coutinho gör en grym match och hotar en hel del och står för ett hattrick. Han blir en grym förstärkning nästa säsong. Dembele är alldeles för ojämn och har mycket att jobba med. Suarez är skitjobbigt att titta på, gör knappt ett rätt, grälar och gestikulerar under 90 minuter, tappar bort boll på boll och allmän klumpig. Jag ser helst att han säljs. Blir han kvar vill jag absolut inte se Griezzmann komma, då konkurrensen kommer bli ohälsosam.

En ersättare till Iniesta är ett måste. Den jag vill se är Thiago. Han är vad som saknas idag. Får vi in honom, Arthur samt Alena uppflyttad så har man massor av kreativitet, teknik och passnings skicklighet på mitten. Rakitic är en bra spelare. Han får gärna vara kvar som back up men han är ingen typiskt barca spelare. Han klarar inte av press och det tar för lång tid för honom i bollbehandlingarna.
Barcelona Rambla~
När man börjar skylla på Messi för att laget kollapsar i starten av andra halvlek och släpper in mål på korpnivå, då har man verkligen tappat det helt. Snacka om att vara sinnesförvirrad.
Barcelona Damon2022
Neymar ljög inte när han sa suarez är fet o käkar hamburgare hela tiden. han har inte kunnat springa rätt sen sitt andra säsong.
Barcelona tribente_magico
2018-05-13 22:48
Största misstaget var inte att Messi vilades, utan att mina startade istället för pique, att Valverde inte lärt sig under säsongen att inte vila för många spelare samtidigt är helt ofattbart. Det här är bara slarv, på nåt sätt struntade man i rekordet, annars släpper man inte in 5 mål mot Levante. Sällan skådat raseri.
Barcelona little_master
Snälla xavi kom tillbaks vi behöver dig mer än någonsin.
Barcelona II Barça II
Valverde är inte rätt man att leda Barca. När det väl gäller så skiter underskattar han sina motståndare, han gjorde det mot Roma och han gör det ikväll. Dessutom verkar han bli handlingsförlamad och inte veta vad han ska göra, df agerar han i panik och gör efterblivna byten. Ikväll byte han ut Dembele och behöll två pivote mot Roma satte han in Gomes. Det är ingen bedrift att vinna en dubbel när man har Messi i laget, Messi var skillnaden i år, inte Valverde kontra Lucho. Nej gubbar, Valverde är ingen tränare som ta oss framåt, vårt enda hopp är att sparka Valverde. Men det är inte bara Valverde som måste bort, det är ingen tillfällighet att vi förlorar stort på bortaplan mot sämre lag. Vi gjorde det i år, vi gjorde det förra året. Klubben skriker efter nytt blod och det gäller i alla led. Nu lämnar Iniesta, men fler måste lämna. Vi behöver se över truppen och göra en helrenovering.
Barcelona Fuerza
2018-05-13 22:47
Pissig insats. Oförsvarligt.
Barcelona Rambla~
2018-05-13 22:46
God is a five letter... Så känner jag också. Han verkar ha noll fingertoppskänsla när det kommer till att när han bör rotera, vilk spelare och i vilka matcher det bör ske.
Barcelona Beast Puyol
Dubbel betyder inte ett skit. För mig är säsongen ett STORT FIASKO RAKT AV. Culés i Spanien säger samma sak, jag kollade idag. Läste mer om folks åsikter och de var rätt enade att Barcas säsong blev fiasko efter Roma matchen. Så bra har inte Barca spelat i år. Levante av alla lag lyckades slå Barca de är fan pinsamt! Nästa match bör alla skita i kolla, de finns inget värde kvar av de hela. Vi har något historisk ja då är Messi inte med HUUUUR kan de här hända.
Barcelona || #5 sergiobusquets
Dm1982 Nötterna glömmer ju att Messi gav oss dubbeln, men tacksamheten som finns mot den enskilda anledningen till att vi ens är fortfarande klassade som ett topp lag är icke existerande.... Tragiskt att behöva läsa skit om Messi i en match där han vilar mot Levante när han snart ska spela sitt sista VM.
Barcelona Ardimessi
2018-05-13 22:45
Tata martino var fan bättre asså...
Barcelona Jarlma
2018-05-13 22:45
@God is a five letter word - Messi:

Precis totalt urusel fingertoppskänsla! Vem fan gör så som tränare?
Barcelona BARCA-més que un club
2018-05-13 22:44
Ni som tror det är tack vare VV vi vunnit dubbeln kan fan inget det är tack vare Messi bara . Sämsta tränaren jag har sett denna tråkiga defensiva skiten.
Barcelona Blaugrana80
Haha Soko herregud hur pallar du alltid lägga skulden på Messi?? Släpper du in 5 mål klart som fan du förlorar
Barcelona Blårö
@Beast Puyol:

Låt inte Levante som ändå gjorde en bra insats tvingas bli tränade av valverde! Då åker dom ner i sekundan igen
Barcelona DM1982
[QUOTE=|| #5 sergiobusquets]@soko Amen snälla lägg ner, vi förlorade inte pga Messi vi förlorar pga dom resterande spelarna. Ska inte Messi kunna vila mot lilla Levante ?:) [/QUOTE] Instämmer. Levante ska detta lag klara av utan Messi. Tyvärr var det ingen som klev fram och visade vägen, alibispel av hela laget.
Barcelona Jarlma
2018-05-13 22:43
@ElRaval:

Men driver du eller? Han är fan tränaren får han ta på sig ansvaret! Han lyckas inte motivera spelarna för fem öre när det väl gäller, han har dessutom ingen aning om hur man ställer upp ett lag för den delen heller!
Annons: