/spanien/barcelona/forum/504.aspx/spanien/barcelona/forum/504.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Cessi - 3
2017-07-23 17:12
Någon som vet exakt när, vilket datum, spelas Supercopa finalen mot Re*l på Campnou?
Barcelona Soko
2017-07-23 17:08
Blir det någon rättegång mot Neymar och hans farsa i Brasilien?
Hoppas att hans farsa ruttnar i fängelse en vacker dag.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-23 17:06
Soko - hoppas Pool accepterar.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2017-07-23 17:02
Hur fungerar det i England med utköpsklausuler? Är det som i Spanien elr Frankrike?
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-07-23 16:49
Patetiska människor i ledningen som ens förhandlar om ett nytt kontrakt med neymar han fick precis ett förbättrat kontrakt. Låt robinho lämna så slipper vi den här draman, drar sig psg undan låt han sitta på läktaren.
Barcelona Soko
2017-07-23 16:48
Barca ger inte upp hoppet.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2017-07-23 16:45
@Soko:

Målvakter som Leno, Horn, Fährmann och Baumann är bättre än Trapp, har svårt o se att de ansåg han vara andra-val bakom Neuer redan innan hans tavlor.
Barcelona Pep - El Míster
2017-07-23 16:44
Ja, Ter Stegen är given etta nu för Neuer. Troligt.
Barcelona Soko
2017-07-23 16:42
Ter Stegen måste ha säkrat given plats efter Neuer efter Trapps dubbla jättetavlor innat?
Barcelona Barcelonistas
2017-07-23 16:40
Den nyheten är så mycket bullshit att jag fattar inte hur man kunde ta den på allvar..
Barcelona Gabriel
2017-07-23 16:39
Dembélé har gillat 2 styckna tweets som säger att Neymar är på väg till PSG. Snacka om att hinta att han vill bli ersättaren. Bring him here!
Barcelona Los Andres
2017-07-23 16:38
Fake info! Sorry!
Barcelona Gabriel
2017-07-23 16:37
Messi har inte raderat några bilder från sin Instagram med Neymar. Messi hade knappt några bilder med Neymar till o börja med.

Falsk info!
Barcelona Los Andres
2017-07-23 16:36
En liten notering bara: Messi har raderat alla hans bilder med Neymar ifrån hans Instagram, Neymar klar för PSG?
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-07-23 16:35
Bara jag som sitter och biter på naglarna över att klubben har stoppat alla värvningar av en mittfältare pga Neymar soppan, Jag förstår klubben att man vill ha in 222M innan man värvar någon men sättet det hanteras på är komiskt. Klubben vet inte ens om han vill stanna.. Ska det vara så svårt att sätta sig ned med Neymar och hans representanter och få en Ja eller Nej så vi kan gå vidare.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-23 16:32
Kebab - att göra hattrick varav majoriteten straffar och tap-ins, där han sen hoppar upp och gör den där fula målgesten samtidigt som ham skriker Siiiii, gör dig inte till en bättre spelare än Neymar. Vänta bara tills Valverde får igång kollektivet i FC Barcelona.
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-07-23 16:32
@Kebabtraume in der Mauerstadt:

Ja, jag är fullt seriös. Vad är det som talar emot mig? När det kommer till att spela och hantera en fotboll är Ronaldo inte ens topp 100.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-23 16:27
Kebab - just därför så ska vi ha en betydligt högre utköpsklausul på Neymar. En summa som PSG inte klarar av att betala. Vi ser ju att dom redan nu har stora problem att lösa 2,2 miljarder. Neymar är bättre än Ronaldo ja.
Barcelona Loco Lucho
2017-07-23 16:23
Hahahahahaha asså den där Matcelo Bechler är ju ett stort jävla skämt. Ena stunden tweetar han att Neymars advokater är i Barcelona för att förbereda ett nytt kontrakt, några minuter senare tweetar han att de är i Barcelona för att förbereda ett kontrakt med PSG istället. Han skriver all möjlig skit för att till slut säkert radera alla inlägg som var fel och framstå som någon pålitlig och säker källa...
Barcelona Kebabtraume in der Mauerstadt
2017-07-23 16:22
Är folk seriösa med att Neymar är en bättre spelare än Ronaldo?
2017-07-23 16:21
Inga spelare är undantag då deras beteende endast visar att de kan fortsätta göra detta igen och igen. Messi är inget undantag - skillnaden är att han aldrig någonsin hade spelat ut klubben mot en annan för mer pengar.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-23 16:20
II Barca II - Va fan pratar du om? Du går efter förra säsongen, en säsong där lagets kollektiv var under all kritik och som inte fungerade. Du hade en tränare som misslyckades att få ut sina ideer till sina spelare. Du tar förra säsongen som en faktor till vrf Ney inte kmr bli bäst i världen. Du nämner Ronaldo som var i ett lag vars kollektiv fungerade, där han fick bollar serverade och tog vara på dom. Den magi som sitter i Neymars fötter är Ronaldo inte i närheten av och har aldrig varit. Iniesta och Busquets misslyckades tom förra säsongen. Den ända spelaren som var bra va Messi och det är för att han är på en sån extremt högnivå att tränaren kan fucka up precis allt och Messi kan ändå leverera.
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-07-23 16:17
@II Barça II:

Vem bryr sig om när Ronaldo "klev fram"? Neymar är en bättre fotbollsspelare. Det är det saken handlar om. Att Ronaldo är hungrigare framför mål kan jag köpa, men det gör inte honom till en bättre spelare generellt.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-23 16:14
Kebab - Neymar i detta fallet bör vara ett undantag enligt mig. Spelare som Messi och Neymar. Pratar vi dock om typ Suarez-Lewandowski-Benzema- klassen. Spelare som växer på träd så ska vi givetvis ge dom fingret. Med all respekt till våran Suarez, jag älskar Suarez men jag tror ni fattar vad jag försöker komma fram till.
Barcelona Pep - El Míster
2017-07-23 16:08
Nytt kontrakt med högre utköpsklausul. Lika bra. Han är unik. Vi ska bara ha en sådan spelare. Förmodligen trivs han oerhört bra i klubben men hans pappa och PSGs erbjudande var för svårt att säga straight nej till. Därav cirkusen. Vi som klubb kan fortfarande vara det vi alltid varit och satsa på La Masia men för att ha dom absolut bästa spelarna i världen(top 5) så måste vi dessutom hänga med ekonomiskt för att dom skall vilja spela i Barca. Vi kan inte bara locka spelare med historia och allt det där fina som personifierar Barca utan måste, tyvärr, erbjuda dom bästa spelarna i princip samma sak som dom andra klubbarna rent ekonomiskt. Jag tycker inte om det Neymar gör och det hade kunnat skötas mycket snyggare men det verkar som om han dras mellan två läger. Det kan bannemej inte vara enkelt. Det jag inte tvekar på dock är att om han stannar så kommer han ge allt på planen, som alltid. Att kasta ut honom med huvudet före pga. detta är lite väl drastiskt. #neymargate
Barcelona II Barça II
2017-07-23 16:07
Varför är han helt klart bättre än Ronaldo? Ronaldo klev fram när han behövdes som mest och tog Real till CL vinst. Det är fakta, oavsett vad vi tycker om Ronaldo eller Real. Vad gjorde Neymar mot Juventus? Var han ens med? Varför ska vi inte kolla på föregående säsong? För att det inte passar din världsbild? Så din logik är att man inte kan kolla på föregående säsong men man kan kolla på säsonger för 7 år sen och dra slutsatsen att han blir bäst världen?
2017-07-23 16:07
Barcelonistas Och så gör vi samma sak nästa år och med 5 andra spelare så fort de vill ha mer pengar.
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-07-23 16:05
Barcelonistas Problemet är inte att klubben vill ha kvar Neymar, det är ju han själv som har sista ordet. När folk klandrar klubben för detta så är det helt fel. Visst klubbledningen är bedrövlig men Neymars situtation är inte deras fel utan det är snarare Neymars far som är pengakåt. Klubben har inte pengarna att erbjuda honom ett superkontrakt som PSG erbjuder, han har redan ett av världens bästa kontrakt.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-23 16:03
Den förmågan som Messi har när det gäller att ta sig förbi 3-4 spelare är unikt i världen. Det finns ingen som klarar det förutom Neymar. Att ha två såna spelare i sitt lag är guld värt. Jag tycker han ska få ett nytt kontrakt detta är en guldklimp vi ej får gå miste om.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-23 16:00
IIBarcaII - sett till förra säsongen så kmr vi inte bli bäst i världen igen... DIN LOGIK! Att ta med förra säsongen som en faktor till vrf Ney inte kmr bli bäst i världen eller att han inte är på samma nivå som Ronaldo?! På Messi nivå är han inte men han är helt klart bättre än Ronaldo.
Annons: