/spanien/barcelona/forum/485.aspx/spanien/barcelona/forum/485.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Damon2022
2018-04-12 00:23
efter dagens match så kommer ingen vara rädd att försöka göra comeback mot real. För mig spelar de ingen roll vem real får i semi, den kan förlora mot alla, kanske inte roma men med lite tur vet man aldrig. Alegris fel juvuntus åkte ut, han hade 2 byte kvar men väntade på förlängning
Barcelona Skurhink
2018-04-12 00:20
09triplete15: Det var alltså utropstecknen du kunder argumentera om/för? Bona nit!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Visca el Barça i visca Catalunya
2018-04-12 00:18
Ronaldo har vunnit, avgjord och gjort fler assist+ mål än både Crujf och Maradona, och han har varit 1a eller 2a sen 2008 typ, de är en prime på 10 år, Maradona var världklass i vadå 3 år kanske? Om man vill säga att andra spelare har haft mer rå talang än Cristiano så sure, men ingen har varit bättre i historien förutom Messi då.
Visca el Barça i visca Catalunya
2018-04-12 00:15
Xavi #6 Vem kaller du efterbliven din luffare, bara för att du inte kan argumentera så behöver du ej blir sur, Måltjuv? Vet du vem som har flest assist i Cl s historia? Försök kolla upp de om du har kompentensen till de sen svara mig, pajas
Barcelona 09Triplete15
2018-04-12 00:13
Skurhink

Till att börja med kan du sluta använda utropstecken i varje mening som att det på något sätt ska stärka det du säger. Med det sagt, Ronaldo har haft en otroligt bra och lång karriär som än inte är slut. Bara baserat på det skulle man kunna lägga honom som den näst bäste fotbollsspelaren genom tiderna, men..

Messi är bättre!
Barcelona FCB-1899
2018-04-12 00:13
Skurhink Att avgöra matcher med straff och 3 meters offside mål gör ingen till världens bästa spelare. Real har inte vunnit något än och även om ronaldo plockar 15 guldbollar till så kommer han ändå vara nummer 2 efter Messi. Den som kan och vet fotboll kan inte förneka att Messi är den bästa spelaren genom tiderna. Messi har också avgjort CL finaler och semifinaler, varit en mardröm för real madrid osv. ronaldo gör bara mål men Messi lirar fotboll och Gör mål. Jag säger inte att sminkorren är en dålig fotbollsspelare men han kommer aldrig upp till Messi nivå.
Barcelona Skurhink
2018-04-11 23:53
FCB-1899: Som offensiv världsstjärna och som den bäste i världen så förväntas du vara skillnaden i avgörande matcher! Så är det och utifrån det har det alltid avgjorts vem som är den bäste! Och där är Ronaldo bättre just nu! Han avgör kvartar semifinaler och finaler år efter år! Slår målrekord på målrekord! Ronaldo vinner även de tyngre titlarna just nu, vilket åxå är avgörande! Som det ser ut just nu som kommer Ronaldo vara den som plockar dom sista gyllne bollarna och det är utifrån dom historien kommer skrivas! Inte vad du tycker!
Barcelona Barclasico
2018-04-11 23:48
Buffon: “Referee can’t have the cynicism to destroy the effort of a whole team. A human being can’t send away a team like this!
If you want to be that protagonist, sit in the ground with your wife.
Oliver got a rubbish bin in place of his heart!”
Barcelona Caz
2018-04-11 23:40
@Skurhink:
Ja, det är otroligt fjantigt. Ronaldo levererar gång på gång(även om man tar bort målet idag fixade han två mål och en assist i förra matchen på BORTAPLAN). Skriker osäkerhet! För mig kommer Messi alltid vara bäst men tänker inte nedvärdera Ronaldo för det, det han gör varje säsong är sanslöst och medans andra klankar ner på att han mest gör mål nu för tiden tycker jag det är imponerande hur han har anpassat sin spelstil jämfört med 05-12 efter vad kroppen klarar av vilket säkert kommer förlänga hans karriär med ett par år minst när han nu mest fokuserar på att löpa rätt i sista tredjedelen och hugga på varje boll. Personligen hoppas jag på bättre mittfältare nästa säsong så Messi också kan få bollen rättvänd i sista tredjedelen. Just nu blir han oftast för isolerad när han får bollen och har endast en klumpig Suarez som alternativ dessutom.
Barcelona FCB-1899
2018-04-11 23:40
Skurhink Gå göm dig nånstans. Du kan inget om fotboll. ronaldo kommer aldrig bli en bättre fotbollsspelare än Messi. Messi är redan den störst och bäst genom tiderna. Tillbaka till den vita råtthålan
Barcelona Skurhink
2018-04-11 23:38
Xavi #6 Ronaldo är tyvärr tveklöst bäst i världen på att göra just precis det fotboll går ut på, att göra mål, att göra mål när det gäller som mest! Man får tycka vad man vill om Ronaldo och Madrid! Men vad det gäller ovanstående punkter så är det bara ren och skär fakta att så ser det ut! Ronaldo kommer förmodligen avsluta karriären som den bäste någonsin! Och det är just det som gör så ont i dig! Jag förstår dig och känner precis likadant! Skillnaden är att jag accepterar det! Bona nit!
Barcelona Barclasico
2018-04-11 23:38
2016 - it was against A.Madrid
2017 - it was against bayern.
2018 - it was against Juve.

When will football wake up and say enough is enough.

Stämmer!
Barcelona Rambla~
2018-04-11 23:36
Säga vad man vill, straff enligt regelboken eller inte (fortfarande en tolkningsfråga oavsett regelbok) så är det en otroligt billig straff i en kvartsfinal i CL. Dessutom i slutet av övertiden ska tilläggas. Nu lämnar vi det här bakom oss, vi har större problem att oroa oss över än dessa felaktiga straffar/offside till RMs fördel hela tiden. Mycket värre huvudbry än att oroa sig över den klubben. :(
Barcelona Barcelonistas
2018-04-11 23:35
Kröjjff - så sant vi minns ju hur arg han var efter Barca-PSG. Då var det en skandal, en skam för fotbollen. Nu är det straff enligt regelboken..
Barcelona BARCA-més que un club
2018-04-11 23:32
Bättre alla bojkottar CL framöver vi alla vet vem står sen med bucklan, vill ni vinna stora pengar satsa stort Real tar hela skiten .
Barcelona FCB-1899
2018-04-11 23:32
Vem bryr sig om Lagerbäck och såna amatörer. Jag bor utomlands men även när jag bodde i Sverige så kollade jag alltid på bein sport kanalerna. Nästan alla fotbolls amatörer i Sverige hatar Barca och gillar real refereemadrid. Jag hellre åker ut än vinner på fusk. ronaldo i samband med nicken gav carvalal blickar om att filma för att carvala hade en spelare precis bakom sig. Vi har ligan och cupen men inget är säkert för real. Liverpool och Bayern är inga lekar. Barca finaste klubben i världen
Barcelona 09Triplete15
2018-04-11 23:30
Det här blir min sista Champions League-match på ett bra tag iallafall. Vi alla vet hur det här kommer sluta.
Barcelona Xavi #6
2018-04-11 23:29
@Visca el Barça i visca Catalunya:

Hahaha så du håller på riktigt en måltjuv som näst bäst genom tiderna? Du är antingen en Madridiista eller efterbliven vilker iofs Madridistas är..
Barcelona Kröjjff
2018-04-11 23:29
"Enligt regelboken är det straff". Lars Lagerbäck tyckte tydligen inte att han behövde utveckla det korta konstaterandet, vidare. Men ponera att det istället hade varit en juventusspelare som fallit under samma omständigheter och jag är själv långt ifrån övertygad om att slutsatsen blivit densamma i studion. Då hade det blivit diskussion. Dessutom är jag tämligen säker på att exakt samma regelbok, hade tolkats något annorlunda av "oraklet", om Luis Suárez varit den som föll efter det att försvararen med vad som såg ut som viss framgång,försökt nå bollen och samtidigt orsakat en kroppskontakt vars kraft inte var värre än att det ens hade blåsts frispark någon annanstans på hela planen, än just i det område där straff blir den yttersta påföljden.
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2018-04-11 23:24
@Visca el Barça i visca Catalunya:

Har du glömt Cruyff och Maradona? Det handlar om att SPELA fotboll. Det kan inte Ronaldo göra.
Barcelona Sean
2018-04-11 23:24
Snygg nivå på det här forumet. Kalla folk för bög och fitta. Ni är fan inte värdiga att kalla er Barcafans.

Hej då!
Barcelona FCB_Messi
2018-04-11 23:23
Åslund får frågan vilka semifinaler vill du se. Han svarar : Bayern mot Liverpool och real mot Roma, jag vill se klopp mot heynecks.
Barcelona II Barça II
2018-04-11 23:22
Haha länktips sammanfattar Reals senaste CL säsonger väldigt bra!
Barcelona BARCA-més que un club
2018-04-11 23:19
Hur länge ska det pågå år efter år som detta korrupta lag går vidare på det sättet i Cl fy fan alltså stakars Juventus Bögen spände sina muskler efter straffen varit osynlig hela matchen tills straffen, hur länge ska reals fördelar fortsätta skam åt fotbollen .
Barcelona II Barça II
2018-04-11 23:15
Hur kan Ramos komma ner till spelargången om han har rött kort? Jag förväntar mig att han straffas i efterhand av UEFA! Har man rött kort får man endast sitta på läktaren!
Barcelona A good coach is everything!
Lagerbäck hatar Barca och känns som en madridista ut i fingerspetsarna. Men varför är han så jävla partisk i en studie håll det för dig själv din jävla amatör ! Niva känns också som en madridista men mindre partisk! Bojan är dock bäst han är öppen United supporter men är aldrig partisk galet professionell !!!
Barcelona Lionel12
Kan man inte yrka på att real ska förlora nu i efterhand då dom haft Ramos som andre coach i slutet på matchen?
Barcelona Barcelonistas
2018-04-11 23:12
Ja höll ju självklart på Juventus men jag gav också Real komplimanger för jag tyckte att dom spelade bra. Båda lagen spelade väldigt bra. Det är så synd att den här domaren ska förstöra den här matchen så här. Samma sak med Bayern matchen förra säsongen fantastisk match som förstördes av domaren. Grattis Real och bra kämpat Juventus!
Barcelona Siempre Barça
2018-04-11 23:11
varför fick inte benita.. rött kort då? målchans utvisning eller juste real behövde bara straff från 11 meter? domare släng dig för fan. Franco lever för alltid :(
Barcelona Rambla~
2018-04-11 23:11
Det där med att förstärka och vara på domaren är dessvärre även något Barca sysslar med allt för ofta. Fast inte Messi då om man jämför honom med Ronaldo som lipar efter varje kontakt. Han ser dessutom till att det blir kontakt när han märker att han inte kan slå spelaren.
Annons: