/spanien/barcelona/forum/4821.aspx/spanien/barcelona/forum/4821.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2014-12-15 12:45
låt de snacka om antal segrar, men när de vinner 6 titlar av 6 möjliga så får de komma och snacka :)
Barcelona Barcelonistas
2014-12-15 12:44
Inte konstigt att Ronaldo lyckades sätta ditt så många bollar. Var det inte straffarna så var det ett brögäng på andra sidan som La sig på rygg.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2014-12-15 12:44
Kan redan idag satsa på att Real i kvarten kommer att få Basel eller Porto
Barcelona Gabriel
2014-12-15 12:43
Haha, en annan sak. De var jävligt snabba med att nämna att Real Madrid tog 6/6 vinster i gruppspelet vilket knappast är något nytt som ingen klubb gjort tidigare, men inte fan nämnde dem något om att Barcelona slog rekord i antal gånger man vunnit sin grupp.
Barcelona enkos
2014-12-15 12:42
Det som passar Barca är att City inte är det laget som parkerar bussen utan spelar öppet så det kommer att passa som handen i handsken... hellre City än Juventus
Barcelona enkos
2014-12-15 12:40
Visst är City bra men inte lika bra som Barcelona och jag är 100% att vi vinner och går vidare, och att slå ett sådant lag gör mig stolt,, istället som Uefadrid som får det lätt hela tiden... och ändå ska deras supportar snacka hyckleri
Barcelona Leo y Cesc
2014-12-15 12:39

Vad är chansen att Real får ett vettigt lag i kvarten sen?

Detta är fan inte möjligt, skit i att göra era "lottningar" framöver det är bara bullshit hela skiten.
Barcelona Gabriel
2014-12-15 12:39
Rambla~

Hade inte Madrid Juventus, Köpenhamn och Galatasaray i gruppen förra året? De mötte Shalke i åttondelen inte i gruppen om jag minns det rätt. Så det är väl visst precis samma lott som förra året.
Busquets 5 el capitan
2014-12-15 12:38
@Rambla~:

Förlåt mig visste inte att antal Inlägg bedömer hur vidare man är ett troll eller ej har läst här sedan 2013 och kan ärigt säga att nivån adrig varit lägre.
Barcelona Rambla~
ElRaval

Anser du att City spelade offensivt i förra mötet på Etihad? De ställde upp bussen vill jag minnas. Efter utvisningen gick de framåt, då låg de redan under och hande ändå inget att förlora.
Barcelona Barcelonistas
Busquets capita - ett Dortmund som var historiens mest drabbade mag när det gällde skador? Vad var det för skitlag ni fick i åttondelen? Real Madrid? Föra året gled ni på en räckmacka genom hela turneringen. Ni fick ett brögäng i åttondelen, sen mötte ni Dortmund som hade en hel elva borta, och i semin mötte ni Bayern i ett perfekt tillfälle där Peps bästa vän gick bort precis innan semin.
Barcelona Rambla~
2014-12-15 12:36
@Busquets 5 el capitan:

Här har du sanningen:

Antal postade meddelanden:
2 st
Barcelona Neymar11
2014-12-15 12:35
Sluta bete er som Arsenal fans för fan, det här är Barcelona jisses Ni beter er precis som Madrid fansen för 3-6 år sen, skyllde på allt och alla. Konspirationsteorier!!!! Även om dom gynnas så låt det ske
Barcelona BARCA-més que un club
2014-12-15 12:34
II Barça II

Nej fan nu är du för snäll låt dom få bucklan serverad på silverfat istället .
pisss turnering
Barcelona ElRaval
2014-12-15 12:33
Min första tanke är att jag är "nöjd".

Nöjd med att vi möter ett lag som precis som oss gillar att anfalla och dessutom är vana vid detta.

Sällan har jag sett dom låta något annat lag diktera tempot i en match.

Missnöjd för att det är ett sjukt fysiskt bra lag som dessutom har en bredare trupp än oss = kan potentiellt sett anpassa sig till fler matchsituationer.

Dessutom är jag ruskigt rädd för Pellegrini som visat i Villarreal och Malaga att han är en riktigt bra cup-coach.

Men ja. Jag ser hellre ett City som spelar med hedern i behåll än ett lag som Juventus som skulle kunna ställa spelarebussen framför målet och snubbla in något mål i 93e..
Barcelona Leo y Cesc
@Busquets 5 el capitan:

Hahah 3 mål ? Det säger inte något när man är osynlig 90 min och dyker upp vid målen. Lika delaktig som en måltjuv i en match.
Barcelona Barcelonistas
Föra året var det något brögäng i åttondelen som idioterna, sen lottades dom mot historiens mest skadedrabbade lag i kvarten. Kontra oss som fick, City och Atletico i åttondelen o kvarten. Om Real Madrid är sååå jävla bra vrf ska dom då alltid lottas mot skitlag? Pissar på hela den institutionen!
Busquets 5 el capitan
2014-12-15 12:32
@Ronaldinho Gaucho:

Vrf för att jag säger sanningen dags att se sig själv i speglen Asap.
Barcelona II Barça II
2014-12-15 12:32
Ludogorets, Basel, Liverpool och Shalke, i kvartsfinal kommer de säkert få möta vinnaren mellan Basel och Porto, inte konstigt att Ronaldo gör många mål i CL, Messi hade gjort det dubbla ifall vi hade mött dessa lag.

Jag tycker att Real borde hoppa in i turneringen när semifinalerna börjar.

Lägg ner skiten.
Barcelona Andreas-
2014-12-15 12:31
Jag är ändå rätt nöjd med City, ett lag som är tufft men ändå ett lag vi ska köra över om vi är i form. Enkla lottningen tar vi i kvarten.
Ronaldinho Gaucho
2014-12-15 12:30
Haha, Real kallar Dortmund för ett svårt motstånd. Samma Dortmund som dalat sedan 12/13 och idag kämpar om jumboplatsen i Bundesliga.
Barcelona Rambla~
2014-12-15 12:29
@Andresito:

Haha, den jälva idioten som skrev den sk artikeln, pinsamma människa.
Barcelona Rambla~
2014-12-15 12:28
Schalke hade de i gruppspelet förra året, inte i 16-delen.

De vann bortamatchen med 6-0 vill jag minnas. De kan nästan vila spelare i bortamötet. :P
Barcelona Andresito
2014-12-15 12:27
Kanske kommer upp en sån här pärla i år igen?

Finns inte på kartan att vi åker ut mot City, det ska vi inte göra. Nackdelen med svårt motstånd är inte risken att åka ut. Det är att man behöver vila splare före/efter match samt den ökade risken för skador.
Ronaldinho Gaucho
2014-12-15 12:26
Million dollar question: Hur stora är oddsen att man får samma lag (som dessutom är det sämsta laget i 16-delen) två år i rad?

Svar: Inte särskilt höga med en Perez vid UEFA-rodret.
Barcelona Barcelonistas
2014-12-15 12:24
Sen vill jag även ta och försvara City lite här. Hur otur får man seriöst ha? Sedan City kom in i Cl så har dom år efter år hamnat i dödensgrupp, och nu i åttondelsfinalerna så har man inte heller tur. Real? Som jag sa tidigare ge dom Cl titeln direkt så vi slipper se mer av detta.
Barcelona Neymar11
2014-12-15 12:22
Blir ju roliga matcher i år, Pelligrini borde satsa offensivt. Faktiskt riktigt nöjd, kunde ha varit värre med ett ultra defensivt Juventus Just sayin
Barcelona BARCA-més que un club
2014-12-15 12:21
Korruption stinker på långa vägar all kärlek för denna sport blir som bortblåst uschh ... !!!
Barcelona 100% AntiMadridista
2014-12-15 12:20
Äckliga Madrid som alltid får lätta lag. Allting är förutbestämd!
Ronaldinho Gaucho
2014-12-15 12:20
Glöm inte: Leverkusen är ett bättre lag än Schalke ... och även de är en enkel lottning. Basel är definitivt bättre än bägge lag och har skakat om ManUtd tidigare bl a.

Schalke ligger på 6:e plats i Bundesliga.
Annons: