/spanien/barcelona/forum/4779.aspx/spanien/barcelona/forum/4779.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Zyzz
2015-01-04 20:58
Så går det.....Snyggt självmål. Blir så JÄÄÄVLA TRÖTTTTT!!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Baha - Pep G
Luis Enriques uppställningar. lol. Real behöver inte ens vinna sina matcher. Enrique fixar guldet åt de.
Barcelona LeoMessi
Helt ärligt så kommer jag vara totalt likgiltig inför en förlust. Jag har redan ställt in mig på det.
Barcelona socccerfan1
Hahahaha
Barcelona BARCA-més que un club
bra början ut med Le med huvut förre jävla fucking lossssssssssssssssssssser
Barcelona Canaletes
Madre de Dios
Barcelona Júnior.
2015-01-04 20:57
Bra start...
Barcelona LeoMessi
Bra start :)
Barcelona Vampíro
Fuck...
Barcelona the cameroonians
Så där ja, tack för kaffet Lucho!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2015-01-04 20:56
...
Dictarium
Jag trodde verkligen att den långa juluppehållet skulle få Lucho att bestämma sig vilken slags startelva han vill ha som ordinarie i fortsättningen men istället använder Lucho fortfarande samma tanklösa rotation...

Detta måste vara vår femtioelfte startelva vi ställer upp med under säsongen och om man ställer hnom frågan vilken slags förstaelva han vill använda sig av så skulle Lucho vara oförmögen att kunna svara på den frågan...

Vilken jubelidiot vi har till tränare...
Barcelona Himne del Barcelona
Visst hoppades man ändå att LE hade lärt sig något efter Almeria-matchen som var den mest tragiska insats jag någonsin sett Barcelona göra. Sanningen att säga har jag nog aldrig sett en mer deprimerande fotbollsmatch.

Inte särskilt svårt att förutse hur första halvlek kommer se ut. Barcelona kommer spela runt bollen lite grann. Och så kommer man rulla lite till och helt enkelt hoppas att det dyker upp en målchans.Högst troligt kommer Sociedad ta ledningen på en kontring eller hörna. Därefter kommer Barcelona fortsätta att rulla lite till, tills det är tio minuter kvar. Då infinner sig paniken och det skapas ett par halvchanser. Har vi turen med oss går dessa i mål.
Barcelona Zyzz
2015-01-04 20:53
Stream i länktips!
Barcelona Júnior.
2015-01-04 20:52
Stream.
Barcelona Robért
Zyzz och Liunil Masse: se länktips
Länktips: Rojadirecta.me
Barcelona Barcelonistas
Vårt hopp ligger oss the one and only, the choosen one Mr Moyes...
Barcelona Liunil Masse
2015-01-04 20:51
Stream ngn?
Barcelona Zyzz
2015-01-04 20:50
Wiziwig finns ju inte längre....vart kan man strema matchen?!?!? Edit: Hittade länk.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2015-01-04 20:50

-----------------------Bravo----------------------
--Montoya---Piqué------Mascherano----Alba
----------------------Sergio-----------------------
-------------Rakitic----------Xavi-----------------
----------------------Messi------------------------
-------------Suarez----------Pedro--------------

Ja att det är logiskt att vila Neymar...Men både han och Messi...Det är att förlita sig på att Iniesta kommer upp i sin absoluta toppnivå..
Barcelona Baronen
2015-01-04 20:49
Helt absurt. Även om vi vinner med 4-0 så känns inte det här rätt. Totalt jävla korkat. Hur fan tänker Enrique? Blir så less.

Varför ska alltid Messi och Neymar få mer vila än de andra? Spelar de inte i samma lag? Börjar inte säsongen för i år i kväll för alla i laget?

Idioti.
Barcelona Zyzz
2015-01-04 20:49
@Jesper:

Det var väl ändå LE's beslut att att låta Neymar och Messi återvända senare än de andra? Just därför kan man beskylla honom för denna uttagningen.
Barcelona RamlaRamblesfram
2015-01-04 20:48
Finns det någon som fått mer skit än pedro. Han är het och ska självklart spela.
Jesper
2015-01-04 20:44
Väldigt tråkigt att vissa utav er urinerar på Lucho's beslut med att bänka Neymar...

Han återvände till träning en bit senare än alla andra. Neymar har rest runt och spelat välgörenhetsmatcher så det är fullt förståeligt att brassen sitter på bänken.

Man tror att ni har drabbats av PMS...

Barcelona Neymar11
2015-01-04 20:44
Med tanke på att vi inte har vunnit mot sociedad borta dom senaste 5 matcherna så ska vi inte gnälla allt för mycket på Lucho. Ja jag kommer försvara honom tills han antingen sparkas eller säger upp sig so spare me the bullshit Pedro har varit i bra form Suarez får ta mer ansvar idag och förhoppningsvis lossnar det En talang får chansen
Barcelona ElRaval
2015-01-04 20:43
Lucho verkar bry sig mer om att bli känd som mannen med cojones, snarare än att göra det som är bäst för laget! Ska bli spännande att se hur han har tänkt med detta. Det kanske handlar om att ge Suarez mer ansvar eller om att få igång Iniesta, i Messis frånvaro. Det är väl Messi som ska stå för det mesta kreativa nu. Kritiken kommer dock kvarstå oavsett resultat. Anser inte att en bortamatch på Anoeta är rätt match att experimentera. Passa er för Vela förresten. Jag trodde han var borta..
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2015-01-04 20:43
Har för mig att Alves, Messi och Neymar anlände till Barcelona senare än resten av truppen? Kan det vara därför de inte får starta?

Isåfall undrar jag varför de får extra semester när vi har matcher som Sociedad och Madrid framför oss.

Lucho just nu :
Barcelona J.Gamper
2015-01-04 20:38
Även om vi vinner. Så är det otroligt korkat.. Hur fan tänker killen? Känns som att han underskattar motståndarna något enormt
Barcelona Gabriel
2015-01-04 20:37
På förhand är det här ett efterblivet beslut av Luis Enrique, det kommer bli helt överdrivet svårt i en redan svår bortamatch. Det är bara att hålla tummarna för att det går vägen.
Barcelona Puyol s.k. LEGEND!!!
2015-01-04 20:35
Skulle behöva bra stream till matchen då wiziwig ligger nere för tillfället. Tack på förhand!
Annons: