/spanien/barcelona/forum/473.aspx/spanien/barcelona/forum/473.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2017-07-14 18:50
För dom vill kunna slå Barto på rumpan med hammaren ännu mer...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona tribente_magico
2017-07-14 18:49
Varför påstår vissa att det inte är klart med Semedo när jag sitter och kollar på presentationen på Camp Nou av han nu? För övrigt känns han som en väldigt intressant spelare som verkar rätt klar för Barca.
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-07-14 18:27
Hoppas dom gör klart med en mittfältare innan turnen i usa drar igång, så han får integrera sig i truppen.. Känns inte bra när en värvning görs i slutet och han bara får hoppa in utan förberedning.
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-07-14 18:10
En klassmittfältare in och jag är väldigt nöjd. Rakitic är inte den som kan föra Barcelona till en trippel. Alldeles för stiff i mitt tycke.
Barcelona Funeral Canticle
2017-07-14 17:48
@Barcelonistas:
Vi har tillräckligt med kreativitet i laget menar jag alltså att det finns bra med det i start 11an, jag är mer sugen på en mittfältare som kompletterar Busq och Iniesta på bästa möjliga sätt. Jag gillar raketen men han är mer av en box till box spelare med bra skott och taktisk slipad. Jag vet faktist inte vad för tanke nya tränaren har kring detta kanske får Iniesta en ny roll högre upp och raketen kampar med Busi?
2017-07-14 17:42
Alltid en legend, Puyol

Tror du kan stryka Verratti
Barcelona II Barça II
2017-07-14 17:38
AC Milan har identitetskris, Bonnucci värvas från största rivalen, Juventus, och blir direkt LAGKAPTEN! Haha har det någonsin hänt tidigare? Det är som att vi skulle värva någon från Real Madrid och göra han lagkapten omgående. Nja jag tror inte på Milans nya lagbygge, som bäst kommer de 5a i ligan.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2017-07-14 17:29
Bra värvning i Semedo, känns som ett bättre alternativ än att plocka hem Bellerin för dubbla summan. Däremot tycker jag vår trupp är väldigt flummig, vad är planen med spelare som Vermaelen , Munir , Samper och Turan ?Truppen är helt sjukt stor för tillfället och det är överflöd på spelare på varje position. Bara i anfallet har vi alltså 7 spelare, Messi,Neymar,Suarez,Paco,Deu,Munir och Vidal ( om han ska användas offensivt ). Mittfältet är en ännu större röra och att ens tänka på majoriteten av spelarna där ger mig huvudvärk. Det är otroligt mycket jobb kvar med den här truppen och jag ser ingen röd tråd överhuvudtaget. Det skulle behövas dumpa 7,8 spelare och endast ersätta med möjligtvis 1. ( Veratti ) Tänk på att vi också vill ha ut något av våra egna produkter som exempelvis Alena och Palencia. I länktipset har ni hur min idéaltrupp ser ut utifrån de förutsättningar vi sitter i nu. ( Ps, spelar inte Fifa men gillar att leka runt på denna sida )
Barcelona Barcelonistas
2017-07-14 17:01
Istället för vem? Vi har Umtiti och Pique där.
2017-07-14 17:01
Känns som vi skulle kört på Bonnucci för 40m, en av världens bästa mittbackar
Barcelona Barcelonistas
2017-07-14 17:00
Funeral - tillräckligt? Vi har en Rakitic som våldtar allt som har med kreativitet att göra. När Rakitic försöker kobtrollera en boll det liknar som bär en elefant försöker klättra upp för ett träd. Det blir liksom ett stort fail.
Barcelona FCB_Messi
2017-07-14 16:50
Lite offtopic men intressant. Tydligen så hade bonucci och Dani Alves skällt ut Dybala i halvlek i CL-finalen för att denne inte spelade fullt ut. Ryktas också att det var anledningen till att båda nu har lämnat Juventus . Bonucci alltså klar för Milan för 40m !
Barcelona Blaugrana91
2017-07-14 16:46
[QUOTE=Pep - El Míster]Man slutar aldrig att förvånas över denna ledning! Semedo ej klar till 100% tydligen. Är läkarundersökningen klar? Borde varit officielt nu att han klarade undersökningen idag! Cirkus Maximum nere i Barcelona. [/QUOTE] Men sluta nu, Benfica gjorde tydligen samma sak i samband med att City värvade Ederson... Som alltid ska det hittas något att klaga på....
Barcelona Barcelonistas
2017-07-14 16:41
Ja önskar Veratti hade haft min hjärna. Nasser hade inte vågat göra något då.
Barcelona Koeman!!
2017-07-14 16:39
Någon som har missat Puyols monsterköttning av Phil Neville?

OBS! Varning om man är känslig!
Barcelona Pep - El Míster
2017-07-14 16:17
Man slutar aldrig att förvånas över denna ledning! Semedo ej klar till 100% tydligen. Är läkarundersökningen klar? Borde varit officielt nu att han klarade undersökningen idag! Cirkus Maximum nere i Barcelona.
Barcelona Ribohn Fan
2017-07-14 16:14
Det är ju där Messi har spelat den senaste säsongen släpande forward 10:a rollen.
Barcelona Skurhink
2017-07-14 16:14
En värvning av Paulinho nu skulle vara helt vansinnig så länge inte Vidal eller Roberto lämnar, Semedo värvningen sätter i min bok Roberto på mittfältet?
2017-07-14 16:06
@Barcelonistas:

Vi har tillräckligt med kreativitet i laget det är den spelartypen som vi behöver, jag gillar Coutan men han är bäst längre fram ingen riktig cm om du förstår vad jag menar.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-14 16:01
Med överskattad menar jag att det finns andra alternativ. Veratti är firtfarande de bästa som går att få.
Barcelona DM1982
2017-07-14 15:57
Lite busig den där Delafeu. : )
Barcelona Barcelonistas
2017-07-14 15:56
Veratti är något överskattad jag är glad att han inte kmr. Vi birde inte ödsla bort mer tid på han och PSG. Tycker Coutinho är bättre på det han gör. Mer kreativ än Veratti som dessutom verkar ha dåligt psyke.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2017-07-14 15:46
Får vi inte in veratti. Borde vi gå efter Renato från Bayern. Talangful, accepterar rotation. Och kan bli the next big thing.

Borde gå att få in mellan 25-30. SNÄLLA ROBERT!!!!
Barcelona Neymar N11
2017-07-14 15:46
Om ca 2 timmar stängs transfer fönster i Kina. Det lär nog komma nyheter snart angående Paulinho så det är bara vänta och se.
Barcelona el Flaco
2017-07-14 15:33
Vad märkligt att klubben publicera på hemsidan att man har nått en överenskommelse med Benfica om Semedo när den portugisiska klubben att man förhandlar fortfarande. Kan det vara så att ledningen är desperata efter lite positiva rubriker för ovanlighetens skull?

Nu tar jag för givet att en deal kommer nås mellan klubbarna och att Semedo kommer spela för oss nästa säsong. Och om det stämmer att han är villig att korta ner sin semester och åka med på USA-turnén vittnar det om portugisens inställning att adaptera sig så fort som möjligt.
2017-07-14 15:32
En fråga till er alla som har koll, vad för uppställning föredrar Valverde?
Inget emot Paulinho men varför pratar man om en sådan spelare och hur är det tänkt att vi ska ställa upp?
Barcelona Essienesque
2017-07-14 15:13
@Ribohn Fan:

Du vill alltså sätta historiens bästa målskytt, han som gjorde 54 mål på 52 matcher på mittfältet? Heh, okey.
Barcelona Ribohn Fan
2017-07-14 14:55
Jo!da! Jag vinner alltid med den startelvan på FIFA.
Tikitaka hela tiden med Iniesta och Messi på mitten, med hjälp av Busquets.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-14 14:48
Jag gillar backlinjen. Semedo-Pique-Umtiti-Alba Umtiti kmr bli en jätte han åt upp CR7.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2017-07-14 14:45
Ribohn Fan

Tur att inte du är tränare...Den startelvan hade knappt funkat på Fifa..

Annons: