/spanien/barcelona/forum/471.aspx/spanien/barcelona/forum/471.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona TIKITAKA1086
2018-02-25 19:38
Fan vad synd att det är 3 stormatcher ikväll samtidigt.... Roma-Milan, Psg-Marseille och Sevilla-atm. Blir nog 2 skärmar ikväll. Hoppas verkligen Sevilla kan knipa åt sig en pinne ikväll, kanske tillomed 3.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona BARCA-més que un club
2018-02-25 19:36
Soko Då hoppas man Sevilla kan plocka hem alla 3 poäng.
Barcelona Soko
2018-02-25 19:33
@BARCA-més que un club:

Arsenal slog just City i semifinal ifjol och sedan vann FA cup finalenen mot Chelse.
Roligt för Pep att vinna titlar även i England.
Ps.
Denna match var en bra uppladning inför Sevilla- Atletico. Just nu är Sevilla hela 10 poäng bakom Valencia och sista CL platsen. Så vinna eller försvinna som gäller. En seger hade varit bra för både dem och Barcelona .
Barcelona Ribohn Fan
2018-02-25 19:26
Barcelona BARCA-més que un club
2018-02-25 18:56
Arsenal haha vilket loser lag åker alltid i finaler, när ska dom bli av med Me bean tränaren. City ser sjukt starka ut.
Barcelona Nelson Umtiti
2018-02-25 18:55
"Under min absoluta storhetstid" haha Barcelonistas du är för skön ibland. Håller inte med om mycket du skriver men du ger mig ett gott skratt då och då.
Forsätt vara dig själv! :)
Barcelona || #5 sergiobusquets
2018-02-25 18:44
City har inte spelat bra fotboll sedan december, undantaget 1-2 matcher. Spelar mycket på kontringar och inlägg.
Barcelona TIKITAKA1086
2018-02-25 18:41
Kröjjff City spelar ingen champagne fotboll idag ju? Spelar ju en konstruktiv fotboll idag, varför? För att vinna. Men det är väl ok för det är pep vid sidlinjen eller vad säger du?
Barcelona Koeman!!
2018-02-25 18:28
Barcelonistas: Vilket jävla storhetsvansinne du besitter, hur får man sån hybris?
Barcelona TIKITAKA1086
2018-02-25 18:00
Barcelonistas Hur var din storhetstid då? Mycket mål o assist eller? Mycket ligatitlar antar jag? Måste väl ha nån cl buckla där med
Barcelona II Barça II
2018-02-25 17:54
@Barcelonistas ”Under min absoluta storhetstid på det här forumet” På vilket sätt har man en ”storhetstid” i ett forum?
Barcelona Barcelonistas
2018-02-25 17:26
Har inget emot Kröjjff håller bara inte med om hans åsikt på dagens Barca thats all. Annars är det en skribent som jag respekterar.
Barcelona Ribohn Fan
2018-02-25 17:23
Ja! Det är sant allt var bättre förr!
Barcelona Barcelonistas
2018-02-25 17:15
H.Alavi - en annan skribent som är otroligt saknad. Under min absoluta storhetstid på det här forumet så var du alltid aktiv här. Kom tillbaka broder få ordning på skeppet igen.
Amo.38
2018-02-25 17:09
@ || #5 sergiobusquets:

Lite kritik från man väl ändå ta. Tycker inte någon har varit direkt respektlös mot skribenten.
Barcelona H.Alavi
2018-02-25 16:55
Äh, fy fan vad ni alltid ska vara så jävla negativa. Hur orkar ni vara så jävla bittra hela tiden? Läste i morse att någon undrade varför profiler har slutat skriva här inne, ja för det är verkligen en gåta. Det är för övrigt den skönaste/roligaste matchrapporten jag har läst. Man kan inte klaga på skribentens inlevelse, haha. Jag behövde något att väcka mig ur koman som United-Chelsea satte mig i så den tackar jag för!
Barcelona Smogen
2018-02-25 16:31
[QUOTE=rANDOMhERO]Kritik får man väl ta? Hur ska denna pojk annars växa upp och bli bättre? [/QUOTE] nu har jag inte läst allt. Men det var mer klagomål än kritik. klagomål "Fy fan va värdelöst! Ser ut som att en 12 åring skrivit skiten!" kritik eller konstruktiv kritik. "Jag önskar att matchrapporterna hädanefter kunde skrivas lite mera seriöst eller sakligt. Kanske man kan titta på andra bra matchrapporter och lära sig av dem? Nu är det svårt att ta den till sig när man skriver sina känslor. Uppskattar ändå att någon tagit sig tid att skriva en matchrapport". Vill man förändra något kan det vara en bra ide att säga hur det kan förändras. ps. det är inte jag som skrivit den. har ibte ens läst den.
Barcelona rANDOMhERO
2018-02-25 15:59
[QUOTE=|| #5 sergiobusquets]Äckligt häcklande mot någon som tar sig tiden att göra en matchrapport. [/QUOTE] Kritik får man väl ta? Hur ska denna pojk annars växa upp och bli bättre?
Barcelona Davids3
2018-02-25 15:38
Pablo Machín (Girona coach): "We took the lead and felt we could do something tonight. But as soon as I saw Messi's reaction, I knew we were in for huge trouble. I don't need to comment on Messi's performance because it's clear he's the best. The best in history."
Barcelona IlTriplete
2018-02-25 14:51
jefecito / dussel

Pochettino har inte talat nedvärderande om Katalonien. Han har sagt att han älskar Espanyol och Tottenham, och därför skulle han aldrig kunna träna Barcelona eller Arsenal.

"Pochettino: I love and am grateful to Catalonia, to the Catalan people, to Spain. I've got two children who were born in Barcelona, and I instantly felt at home there."
Barcelona Mike79
2018-02-25 14:47
Kröjjff Hur orkar du lägga tid på den där grodynglen?
Real Madrid Dûssel
2018-02-25 14:42
@jefecito:

Det visste jag faktiskt inte. Tack för att du upplyste mig om det. Och då är det som du säger. .
Men han är en fantastisk bra coach. Men då kan jag släppa den tanken.
Barcelona jefecito
2018-02-25 14:41
Dussel Pochettino kommer aldrig träna Barca, dels att han gjort nedvärderande uttalanden om katalonien och dels för att han själv sagt att han aldrig kommer träna Barca
Real Madrid Dûssel
2018-02-25 14:20
Kollar in palace - Spurs. Intressant match i sitt sammanhang, Mauricio Pochettino är verkligen sannerligen en coach som imponerar stort överlag. Om vi någongång bryter med Valverde så hoppas jag klubben går stenhårt på Pochettino. Han har gjort underverk i Spurs. Underhållande fotboll , bra taktiker.
Barcelona || #5 sergiobusquets
2018-02-25 14:14
Äckligt häcklande mot någon som tar sig tiden att göra en matchrapport.
Barcelona TIKITAKA1086
2018-02-25 13:48
Semedo borta upp mot 5 veckor alltså.... fan. Lider verkligen med honom, nu när han gjorde en grym match med. Sen lär det ju ta tid innan hane tbx då han inte verkar vara VVs favorit. Otroligt segt...
Barcelona Blaugrana91
2018-02-25 13:45
Spelet igår var helt klart underhållande och kan inte förstå hur någon kan ha något att klaga på. Tycker även det är ganska komiskt att man hela tiden hänvisar till lagets prestationer under Pep, visst vi stod för helt makalösa matcher till och från med underhållande spel, men på vissa låter det som att det såg ut så i varje match och det gjorde det verkligen inte. Ofta när vi mötte defensivt skickliga lag eller spelade på bortaplan var det målsnålt och många klagade på att vi bara spelade runt och var sönderlästa... Med dem spelare vi har idag så spelar vi efter vår förmåga och idag kan vi ställa upp med fler varianter baserat på vilket motstånd vi möter. Trots allt är vi vidare i alla turneringar och har god chans på trippeln, vi är dessutom fortfarnde obesegrade i ligan, nog gör laget och Valverde mycket rätt. Lägg även till att vi har många nya spelare och en ny tränare, tar tid innan allt är sammansvetsat. Jag kan erkänna att jag till och från varit frustrerad över spelet, men det var jag även under Pep. Jag tror att till nästa säsong när både Valverde och våra nya spelare är varma i kläderna samt spelare som Arthur och Griezmann anländer kommer vi få se ett ännu bättre och mer underhållande Barca.
Barcelona Kröjjff
2018-02-25 13:42
Barcelonistas

Att ha mig i huvudet hela tiden, ja till och med mitt under det att FCB spelar helt fantastiskt, måste vara väldigt jobbigt. Tro mig "bro", det är jag verkligen inte värd. Lägg paddan åt sidan, ta en långpromenad med din partner och sluta fokusera på mig.
Barcelona Barcelonistas
2018-02-25 13:10
Kröjjff - Spelet igår var ren propaganda vi spelade en helt magisk fotboll där vi fick se hela laget prestera bra. Våra två nyförvärv levererade i Coutinho och Dembele som ser ut att komma in i laget på allvar nu. Du försvinner som sagt när laget spelar bra fotboll. vart var du i 0-3 vinsten i Clasicot? eller under Luchos 0-4 vinst? Tror du att vi har spelat Guardiola fotboll under hela vår historia eller? Under Frank Rijjkaard så spelade vi lite som vi gör idag rakare och snabbare. Helt sjukt vi är obesegrade i ligan med 13 matcher kvar att spela, vi är i final i CdR och har ett bra utgångsläge inför returen mot Chelsea. Om man inte kan se utvecklingen i laget från dom två supercup matcherna mot Real och fram till idag så bör man sluta kolla på fotboll och Barcelona. Minns folk hur situationen såg ut när vi precis hade förlorat supercup matcherna mot Real hur man inte kan vara nöjd med dagens situation ( när vi alla trodde detta skulle bli en fiasko säsong) det bortom mitt förstånd. Gå bytt lag till Manchester City där kan du kolla på CIty och Pep hur dom spelar.
Barcelona Meneysuarez91011
2018-02-25 13:02
Måste hålla med resterande, fyfan vilken värdelös matchrapport. Nivån på rapporten skriker 12 år. Måste vara ett skämt va?
Annons: