/spanien/barcelona/forum/465.aspx/spanien/barcelona/forum/465.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeChiffre
2018-06-04 14:10
@Meneysuarez91011:

Utköpsklausul
Barcelona Meneysuarez91011
2018-06-04 14:02
Ouff, folk snackar om Umtitis nya utköpskonsull, påstår att det är ett skämt att han ens går med på sånt. Sen löd det ”Ingen hade ens gett 100 mille för honom” Hans utköpskonsull var på 600 miljoner kronor, vilket mängder med lag var beredda att köpa ut honom för, jag älskar dagens avundsjuka från vissa lags fans, så himla kul. Haha! Vem vet, kanske hade denne skribent förhoppningar om att sitt egna lag hade plockat honom, de brukar ju vilja ha våra spelare.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcadinho.
2018-06-04 13:23
Mod.

Bra jobbat. Diskussionerna om kvinnor/män kommentatorer samt senaste inläggen om Neymar och bibliska tron har spårat ut och gjort forumet till en otrevlig plats.
Jag var på väg att plocka bort mitt eget inlägg från förgår men det har ni redan gjort.
Det är nog för varmt för en del...
Barcelona R85
2018-06-04 13:21
nu borde barca satsa på Martial !! han skulle va riktigt bra för barca med hans kvaliter och inte så stor stjärnstatus så han kan acceptera att vara bänk då o då. tänk martial -Messi -dembele ifall Suarez skulle dra.
Barcelona || #5 sergiobusquets
2018-06-04 12:17
Löw måste ha sniffat allt så mycket på sina juveler för att inte ta med sane är ju ett misstag.
Barcelona Trio el Mágico
2018-06-04 12:08
[QUOTE=Barca4life98]Hur troliga är ABC, någon som har koll på det? Jag tror fortfarande att han kommer. Varför dra ut på att offentliggöra sitt. beslut om han ska stanna? [/QUOTE] Tror inte att han har bestämt sig riktigt, han verkar ha en stor kärlek till atletico. Samt att han ger atletico en chans att visa att de tänker satsa stort genom att hämta in nya spelare som stärker dom och på så sätt kanske övertyga honom att stanna. Tänkte först att han han kanske ville göra atletico en tjänst genom att skapa ett budkrig på honom om han gör ett bra VM. Men det kändes långsökt och är även orealistiskt med tanke på att han har en klausul... Men Barça är ändå Barça liksom, fast han kanske tvekar för att han är ett real fan som det skrivits om. Men att gå dit från Atletico känns nästan värre med tanke på hans påstoda kärlek gentemot klubben, samt rivaliteten klubbarna imellan. Finns heller inget bekräftat intresse ifrån dem så det känns också långsökt och mindre troligt. Spekulationer och hypoteser i allra högsta grad...
Barcelona Meneysuarez91011
2018-06-04 11:58
Finns en hel del tyskar som är intressanta (för mig) i tyska ligan jag gärna sett komma också, synd nog är Bayern där först och får de flesta för superbra priser.
Barcelona Barca4life98
2018-06-04 11:49
[QUOTE=Oaner]Griezmann has decided to stay at Atlético Madrid. [abc deportes] Ingen Griezman då! Han får väl stanna kvar och spela för Europa League samt en tredje eller fjärde placering i ligan. Lägg pengarna på mittfältare samt en grym mittback! [/QUOTE] Hur troliga är ABC, någon som har koll på det? Jag tror fortfarande att han kommer. Varför dra ut på att offentliggöra sitt. beslut om han ska stanna?
Barcelona Romario#10
2018-06-04 11:45
Snälla snälla gå för Martial nu!
Barcelona Katalano
2018-06-04 11:24

Jarlma
Kröjjff

Ta diskussionen i PM om ni vill fortsätta. Har rensat bort alla era inlägg.

Nu höjer vi nivån!

Barcelona Trio el Mágico
2018-06-04 11:09
[QUOTE=Oaner]Griezmann has decided to stay at Atlético Madrid. [abc deportes] Ingen Griezman då! Han får väl stanna kvar och spela för Europa League samt en tredje eller fjärde placering i ligan. Lägg pengarna på mittfältare samt en grym mittback! [/QUOTE] Kan kanske vara att han bara säger så? För att det blivit utdraget och han vill kunna fokusera på VM kanske, vem vet. I och med att Umtiti skriver på och Griezman gör detta uttalandet tätt inpå, så tror jag ganska bestämt att de har fått order utav Franska landslaget att lösa allt sånt eller sätta det på "hold" nu inför VM... Om inte barça lägger ner direkt så kommer de bli en jobbig sommar när det gäller den värvningen. Samt att om Griezman gör ett bra VM vilket jag tror, då Frankrike är starka kandidater. Så kommer det bli mycket snack med en massa klubbar som drar i honom efter VM. Någon som vet om det finns någon kandidat som vi tittar på som alternativ? Läste för ett tag sedan att Valverde tänkte försöka gå för Pogba om inte Griezman skulle komma. Har svårt att se Pogba i Barça dock, riktigt bra spelare, men tror inte hans speltyp/profil passar in hos oss.
Barcelona Trio el Mágico
2018-06-04 10:55
[QUOTE=A good coach is everything!]Umtiti ska förlänga visst, men är han värd den lönen han vill ha?Nej absolut inte! Umtitis säsong har vart ok. Vissa perioder har vart bra, andra har vart ren katastrof, och tyvärr har det kommit under viktiga matcher många gånger! [/QUOTE] Vet du vilken lön han får nu när han skriver på?
Barcelona A good coach is everything!
2018-06-04 10:16
Umtiti ska förlänga visst, men är han värd den lönen han vill ha?Nej absolut inte! Umtitis säsong har vart ok. Vissa perioder har vart bra, andra har vart ren katastrof, och tyvärr har det kommit under viktiga matcher många gånger!
Barcelona Oaner
2018-06-04 10:14
Griezmann has decided to stay at Atlético Madrid. [abc deportes]

Ingen Griezman då! Han får väl stanna kvar och spela för Europa League samt en tredje eller fjärde placering i ligan.

Lägg pengarna på mittfältare samt en grym mittback!
2018-06-04 09:43
Det var ju aldrig något snack om att han skulle lämna, sällan sett något förvärv så öppen med hur mycket han gillar klubben och vill stanna. Hoppas dock inte på någon dubbling av lön....
Barcelona DizzLow
2018-06-04 09:38
Umtiti skriver nytt kontrakt om exakt 25 min. Jag har en väldigt behaglig känsla nu. Fan vad underbart!
Barcelona Dreamteam09
2018-06-04 09:37
[QUOTE=Xavi #6] [/QUOTE]

Blanda inte in politik i fotbollen tack.
Barcelona Dreamteam09
2018-06-04 09:36
[QUOTE=Josep "Pep" Guardiola Sala]Kollade igenom Brasiliens VM trupp idag. Såg faktiskt en sjuk grej. Alex Sandro, VB i Juve är inte uttagen. Jag hade startat han alla dagar i veckan istället för Marcelo. [/QUOTE] Du är rolig du, Marcelo är världens bästa vänsterback med stor marginal!
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2018-06-04 06:54
Kollade igenom Brasiliens VM trupp idag. Såg faktiskt en sjuk grej. Alex Sandro, VB i Juve är inte uttagen. Jag hade startat han alla dagar i veckan istället för Marcelo.
Barcelona Culés
2018-06-04 06:53
Är det någon som har koll på Umtitis ny lön? Skönt att han förlängde till slut
Barcelona Lion24
2018-06-04 06:41
"Tillitsystemet": att lita på varandra.

Hittade en fin video på länktips. Koke har bollen och passar Thiago som har två spelare precis bredvid sig. Koke litar på Thiagos briljans och Koke litar på att Thiago ska lösa problemet. Och Thiago löser problemet galant.

Hade det var Rakitic så hade Rakitic direkt passat tillbaka bollen till antingen Koke eller någon annan. Väldigt stressad hade han också varit. Alltså hade han skickat vidare problemet till någon annan, istället för att som mittfältare i FC Barcelona lösa problemet själv.

Vi behöver problemlösare. Spelare som man kan passa till trots att dom är halvt markerade, och sen lita på att den spelaren löser situationen. Det finns några dom är för och några som är emot. Dom som är emot menar att Thiago är något nonchalant och show, och andra vill inte ta tillbaka spelare som har lämnat. Jag har full förståélse och respekterar båda tankesättet men man måste också förstå att läget är väldigt väldigt akut. Sen om det är Thiago eller nån annan spelat ingen roll. Vi behöver problemlösare väldigt fort i Barça.
Barcelona Xavi #6
2018-06-04 02:09
The Palestinian Football Association has asked Messi to not play in Argentina's friendly against Israel. Jibril Rajoub (President of PFA): "Messi is a symbol of peace and leave. We ask him to not play against Israel. If he plays, burn his jersey." [md]

Rajoub: "From a sports match, this game has become a political tool. The Israeli government is trying to give it a political reach by insisting that it take place in Jerusalem."

Edit: Tog bort sista delen av ditt inlägg då den typen av politiska åsikter lätt kan spåra här inne.
Barcelona Ribohn Fan
2018-06-04 01:07
Lite tråkigt att man direkt blir rädd och börjar dividera vem som gör dem viktigaste målen o s v. Själv tycker jag det är väldigt kul att Neymar är tillbaks till VM, fotbollsvärlden behöver spelare som honom i form och dagens 45 min visade att han är på god väg. Starkt! Det är kul också att se hur omtyckt han är som person bland spelarna. Rakitic ville aldrig sluta och kela med honom.
2018-06-04 00:49
”Bränn bilder på Messi och hans tröja”https://www.aftonbladet.se/a/vmP2yl Jävla pajas till människor, vad i helvete har Messi att göra med vart matcherna skall spelas och mot vilket motstånd.
2018-06-04 00:29
Japp det finns det :)
2018-06-03 22:39
Efter den framspelning från Vasquez så tar jag tillbaka allt illa jag har sagt om honom....
2018-06-03 22:17
Pique med kaptensbindeln nu haha!
2018-06-03 22:11
Som sagt även schweiziska supporters hyllar honom Bra match av iniesta som känner sig hemma i Spanien när han får spela centralt.
2018-06-03 22:08
Vasquez i Spanien är meningslöst, Spanien kommer aldrig kontra eller satsa på inlägg. Bort med han från truppen
2018-06-03 22:06
Nja går så långt och säger att han är den mest omtyckte spelaren någonsin. Blir ju hyllad oavsett arena eller land.
Annons: