/spanien/barcelona/forum/4639.aspx/spanien/barcelona/forum/4639.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Federer - köp en back, tack
2015-01-18 20:02
Suarez.....
Barcelona Barca4life98
Vi spelar bra men herregud Busquets!!! Spelar han inte upp sig snart så tycker jag att vi cashar in på honom och släpper fram Samper eller eventuellt låter masken spela där permanent
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ElRaval
Iniesta har gjort typ 2 mål i sitt liv. En mot chelsea och ett i VM-finalen… Så fort han skjuter så vet man att det blir ett lamt skitskott, tyvärr. Precis som när Xavi går fram på en frispark eller när Alves kommer få kanten och ska slänga in ett inlägg.

Barcelona Barcelonistas
Suarez e så dålig att ja får migrän, ham gör inget rätt.
Barcelona messileo
Busi däremot behöver bli bänkad!
Barcelona DM1982
2015-01-18 20:01
@messileo:

Jag håller med, det är bara nöta på som gäller. Till slut lär det nog släppa och då blir det galet.

Busquets får ta och skärpa sig nu.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
Busquets har vart så dålig hela säsongen...
Barcelona LeoMessi
Snyggt av Busi att ge bort en hörna genom att försöka klacka bollen utanför straffområdet
Barcelona Neymessi
2015-01-18 20:00
DM Absolut har du rätt i att Suarez inte har levt upp till förväntningarna vad gäller skärpa framför mål.
Barcelona 1.70-ligan
2015-01-18 19:59
Suarez ändå, trots att han inte riktigt kommit till sin rätt ännu, alltid gjort ett bra dagsverke genom sitt makalösa slit, och dessutom har han som vana trogen att steppa upp i de stora matcherna. En ovärderlig egenskap.
Barcelona Neymessi
2015-01-18 19:58
DM Suarez känner sig inte bekväm än och då är det fullt naturligt att killerinstinkten inte finns där. Än så länge är rädslan att misslyckas större än lusten att göra mål. Men det kommer.
Barcelona messileo
2015-01-18 19:57
DM1982: Självklart har du en poäng i det du säger. Men vad kan man göra förutom att ge han tålamod? Byta ut honom varje match? Det lär ju inte hjälpa. Han har inte hittat nättaket så som vi förväntade oss men herregud vilket jobb han gör!
Barcelona DM1982
2015-01-18 19:57
@Neymessi:

För den summan och den spelaren med hög ålder och mycket rutin så är det leverans på en gång som gäller, helt klart. Ok en ung spelare som gör sin första säsong i ett topplag, som Neymar, men Suarez är en gammal räv som bara ska fixa det på en gång.
Barcelona Neymessi
2015-01-18 19:55
En spelare ska ges en säsong innan man börjar vråla om bortkastade miljoner. Att komma till Barca och anpassa sig till den speciella spelstilen vi har är inte det lättaste, särskilt inte om man har tillbringat mycket tid i träbensligan. Neymar hade också problem med anpassningen i början samt ett dalande självförtroende. Nu är han ruskigt het, spelar med stort självförtroende och har ett galant samarbete med Messi. Suarez kan lyckas otroligt bra i Barca, eller så gör han inte det. Men att redan nu börja gnälla är alldeles för tidigt.
Barcelona messileo
2015-01-18 19:54
Haha, allt detta snack om Ronaldo.. Är ni helt jäkla besatta av vad han gör? Fansen på detta forum lever definitivt upp till sitt rykte :)
Barcelona Barcelonistas
Vilket spel jag njuter anfallsspelet är världsklass! Nu till det dåliga. SUAREZ DIN SOPA PASSA BOLL JÄVELN. Trött på den här ineffektiviteten som Suarez står för. 90 mille bortkastade för en Torres 2.0.
Barcelona DM1982
@messileo:

Jag kan inte påstå att det är småbarn som gnäller på Suarez eftersom jag är på honom rätt duktigt. Han måste lära sig att sätta sina chanser, det har inget med Barcelonas spelsystem att göra. Ensam med målvakten ska den sitta, som till exempel chansen mot Valencia. Han har helt klart tappat sin killerinstinkt men jag hoppas att de kommer tillbaka. I Liverpool hade han gjort cirka 12 mål på alla chanser som han har haft, det håller inte.
Barcelona Gabriel
2015-01-18 19:53
Hade inte tagit ut Suarez, haha, det är sånt man skriver i stundens hetta. Jag var en av de som försvarade värvningen av Suarez och jag har alltid ett fan av honom. Det är bara små irriterande att han inte kommit upp i den klassen som man vet att han besitter. Men självklart, det tar väl lite tid. Men man får inte missa så klara målchanser som han gör.
Barcelona Barcadinho.
2015-01-18 19:52
Börja rotera spelare snart - cup match på onsdag.
Barcelona SOMISEREM1899
2015-01-18 19:51
Nu ser man tydligt hur mycket bättre Rakitic är i en mer avancerad roll. Fantastiskt att se de bollarna han levererar.
Barcelona Andrés V
2015-01-18 19:50
Nej ni har fel, vi måste få igång Suarez nu! Champions league börjar på allvar och att ha en Suarez som bränner chans efter chans kommer till sist att straffa oss
Barcelona J.Gamper
2015-01-18 19:50
Vi leder med 2-0.. Varför denna gnäll. Mkt bättre spel än tidigare under säsongen. Enkla misstag utav Suarez men sånt som händer... Det kommer att lossna för honom också
Barcelona ElRaval
2015-01-18 19:49
@enkos:
Kan vi sluta prata om Real och Ronaldo, snälla?
Barcelona messileo
Äsch, småbarn som klagar på Suarez likt Neymar förra säsongen! Låt han smälta Barcas system så käkar ni upp vartenda ord ni har sagt. :)
Barcelona Himne del Barcelona
Visst, en del slarv men det viktigaste är att Barcelona uppträder som ett lag igen. Dock är det alltid farligt att skapa så mycket klara målchanser utan att definitivt döda matchen i första halvlek. Det finns alltid en risk att det straffar sig när man missar så många klara lägen. Gör Deportivo nästa mål kan matchbilden bli en helt annan. Annars har det varit trevligt att titta på Barcelona idag. Extra kul att Rakitic har vågat ta för sig lite mer också.
Barcelona Cule4life
Barcelona är briljanta, Propaganda fotboll.

LE kanske inte tar ut startelvor rätt ibland, Men när han väl gör det så är hans spelfilosofi också briljant. Tummen upp idag och mot Elche,Altetico, Det börjar likna något.

Angående Suarez så är han frustrerad, Ge han tid, Han drar sönder försvaret hela som skapar lägen till andra, Han bör sätta ett mål innan matchen är slut utan problem.
Barcelona Neymar11
2015-01-18 19:48
Andreas- Det är Barcelona och inte real Det är Messi och inte Ronaldo Think about it, suarez gör mål i andra!
Barcelona Andreas-
2015-01-18 19:47
Suarez ska ha bakåtkammat, passa Messi för helvete. Han måste lära sig att hitta Messi 10 gånger av 10 när vi spelar en match som är avgjord.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-01-18 19:47
Håller med där!!!
Suarez måste få samma chans som Neymar fick.
Det tar tid att att komma in i den Spanska ligan.

Var lite glada för spelet laget visar upp två matcher irad.
Jag säger inte att vi är världens bästa lag igen Det jag säger är att laget spelar bättre än på länge länge.

(Busquets sluta kladda på bollen! Spela med samma touch som mot Atletico, nämligen en touch hela jävla tiden)
Barcelona Decinho - Josep Guardiola #4
2015-01-18 19:46
Det känns som Suarez har för mycket respekt för Neymar och Messi. Efter situationerna så brukar han titta efter vem som ropade på bollen, och se ångerfull ut. Följ dina instinkter och skjut!
Annons: