/spanien/barcelona/forum/461.aspx/spanien/barcelona/forum/461.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2017-07-21 15:59
TT: Barça are considering Juventus player P. Dybala as replacement if Neymar leaves the club for PSG #FCBlive #PSG #Juventus #TransferTalk
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2017-07-21 15:59
Kan alla slappna av. Själv tror jag inte på dessa rykten förrens något officiellt uttalande har kommit ut.
Barcelona Soko
2017-07-21 15:56
Festaren vill till PSG för att slippa bli i skuggan av Messi. Tror festaren på.allvar att han blir nu bättre än Messi. Frankrikes liga må vara skit men där spelas tufft fotboll och han kommer inte ens kunna avsluta säsongen där med sin arrogans och nonchalans.
Barcelona Koeman!!
2017-07-21 15:55
2,2 miljarder är tillräcklig.

Ingen spelare är värd ens i närheten av 1 milard och vi får 2,2 miljarder för Neymar.

Dock är det upp till styrelsen att förvalta dessa pengar isåfall.

Jag älskar Neymar, men en Neymar med fokus på annat är inte alls bra för laget.

Personligen hoppas jag på någon spelare som var lik Pedro när han spelade för oss..
Barcelona Barcelonistas
2017-07-21 15:52
Koeman - för låg den borde ligga på 3-4 miljarder minst.
Barcelona Iniesta.70
H@DizzLow:
Nope! Håller inte med dig ett dugg! Neymar har och kommer aldrig att vara värd att vara "ankaret" i Barca. Att bli nummer ETT i Barca, ja, det FÖRTJÄNAR man, det är inget man tjurar sig till. Jäkla cry baby,=Ronaldo fasoner.
Barcelona Soko
Barcelona mot Real den 20 december. Den matchen kommer att skjutas upp då Real spelar VM.
I övrigt bra lottning speciellt i början av säsongen .
Barcelona Koeman!!
2017-07-21 15:51
Barcelonistas: Slappna av lite. Om PSG möter klausulen, vad har då ledningen med detta att göra?
Barcelona Barcelonistas
2017-07-21 15:46
Jag är så jävla arg. Sättet vi förlorar Neymar på gör en så jävla förbannad. Barto och ledningen har gått efter Veratti hela sommaren och man har blivit fullständigt förnedrade av denne Nasser. Ledningen fick inte ens brödsmulor av Nasser och nu ger han sig på Neymar och totalt förnedrar oss. Detta gör mig så förbannad. Jävla skit ledning.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-21 15:38
Treyh - oroa dig inte Paulinho kmr snart skriva på ett 5 års kontrakt.
Barcelona Treyh
2017-07-21 15:37
Tror mig, ledningen VET att de måste värvar MINST 2 cracks efter det här, de har inget val. Misstroende röstning, ingen Verratti + förlust av Neymar? Jösses de kommer behöva vara på jobbet 24/7. Barto ingen semester för dig din jävel!
Barcelona Barcelonistas
2017-07-21 15:36
Neymar är en svikare twi på han. Han är i mina ögon inte en Barca spelare längre. Dags och kasta it förrädaren och ta in folk som vill ta på sig tröjan på allvar.
Barcelona Port Olímpic.
2017-07-21 15:35
Jag hoppas verkligen ledningen hänvisat till klausulen och ingenting annat. Speciellt när ruttna PSG vägrar förhandla om Verratti.
Barcelona Meneysuarez91011
2017-07-21 15:35
Frågan är, om vi får 2,2 miljard för Neymar.... kommer vi inte behöva ge iallafall minst 1.3-1.5 för spelare som typ Dybala då...? Känns som att med dagens marknad så kommer vi knappt få in två riktigt bra spelare för denna summa.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-21 15:34
Barcelona will target Marco Verratti and Kylian Mbappe if the club sells Neymar to PSG for £196m #fcblive [via Cover: Change of Verratti's agent has damaged Barça's strategy. Club is now considering to sign Juventus' Dybala #fcblive [md] Dybala,Coutinho,Pjianic dom bör vi gå efter.
Barcelona BARCA-més que un club
2017-07-21 15:34
Tror ni verkligen Neymar vill spela för Psg som vi har förnedrad gång på gång genom Åren. Helt ärligt så tror jag inte på det ska han gå från världens bästa lag till ett köpelag Innerst inne vet han själv om det också. Tro inte på allt media skriver därför heter det silly season.
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-07-21 15:26
nice med 2 miljarder. In med Coutinho och Dybala nu!
Barcelona Pep - El Míster
2017-07-21 15:21
OM affären nu är klar kan man ju så här i efterhand tycka att Bartro skulle varit tydlig med att det är klausulen som gäller och att han inte vet vad Neymar själv vill göra. Istället då för att påstå att han inte är på marknaden och att han stannar i klubben till 200%, vilket iofs han den andra personen ledningen uttryckte.

Det finns ju inget förhandlingsläge i dagsläget och då förlorar ju inte ledningen på att uttrycka sig på något annat sätt än att låtsas som om att Neymar stannar till 100%.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-21 15:17
Jag är inte tacksam för något. Den svikaren, hoppas han ruttnar i PSG. Killen har spottat oss alla Cules i ansiktet.
Barcelona yeezus
2017-07-21 15:16
Nu rapporterar flera säkra källor att affären är så gott som klar.

Vet inte ens vad jag ska säga. Tacksam för allt han bidragit till men även förlorat stor respekt för Neymar. Han kommer aldrig komma i närheten av Messi.

Ber nu att vår ledning förvaltar pengarna väl och hittar en lämplig ersättare.
2017-07-21 15:05
Läst den artikeln men ta den med en rejäl nypa salt. All denna uppståndelse för att han behöver några brassar som håller honom i handen. Hade varit föööör sjukt.

Nej, han lämnar isåfall för att smeka sitt ego och fylla plånboken till max. Att det finns ett gäng brassar i PSG ses nog snarare som en bonus och kan användas av Nasser som ett verktyg för att övertyga Neymar om hur "fantastiskt" det är i Paris.
Barcelona Meneysuarez91011
2017-07-21 14:57
Sport uppger att Neymar är pissed off för att Adriano och Alves lämnat, och nu för att Douglas också ska lämna. Seriöst? Vem tror han att han är? Ska vi ha crap kvar för att de är från samma land som honom? (Undantag Alves) Hans pappa ska även ha försökt värva in andra spelare från brasilien för att Ney ska va nöjd.... då fattar jag ju varför vi kopplats ihop med Lucas lima och Paulinho?! Stämmer detta så ser jag neymar gärna lämna för ett sämre lag. Tar pengarna för honom mer än gärna! Eller förhandla med PSG!! Ge oss Verratti + en miljard.
2017-07-21 14:52
1899 - Puyol

Det du citerar är ifrån igår eller så. Alltså ingenting som är jätteaktuellt i skrivande stund.

Just nu har det varit tyst under dagen och inga nya rapporter med "substans" har kommit ut. Vi måste helt enkelt avvakta. Däremot hoppas jag att vi får något typ av svar idag då ryktesspridningen är så oerhört långt gången och culés runt om i världen sitter på nålar - säkerligen juntan också.

Dags för Neymar att klargöra detta eftersom han pissar på sina fans genom att hålla käften.
Barcelona Reymar
2017-07-21 14:49
@Rambla~:

Hotade inte lagkaptenen Ramos med att lämna förra säsongen om han inte fick en högre lön? Ronaldo den här säsongen? Man kan vill inte klandra ledningen för att en spelare helt plötsligt vill lämna på grund av olika skäl. Ta dessa rykten om Neymar med en nypa salt. Om han vill tjäna mer pengar så hade han då inte tackat nej till Real och om han vill lämna Messis skugga så är PSG ett helt fel val.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-21 14:47
Dizzlow - förra säsongens uteblivna titlar handlade om flera olika faktorer. Innan dess vann vi trippeln och den inhemska dubbeln inte så dåligt eller? Luchos rotationssystem, laguttagningar, dålig spelide är nog dom starkaste faktorerna till den usla säsongen.
Barcelona 1899 - Puyol
2017-07-21 14:46
Vet att man inte får klistra in men jag kände att att det var viktigt. Så sorry ni för ursäkta mig MOD!
Barcelona 1899 - Puyol
2017-07-21 14:41
Neymar to PSG is '95% done'. PSG will pay his father more than 40M that Barça paid for 4 years. Barça will not reduce Neymar's 222M euros buyout fee and won't include any player in a deal to send him to PSG. As of now, Neymar would be the only one who could stop the operation. Barça's board spoke to Neymar and he hasn't confirmed anything. [Catalunya Ràdio] Neymar will not return to Barcelona after the US pre-season tour and will travel to Paris to complete his move to PSG. [Diario Sport]
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-07-21 14:40
Neymar kan dra om han vill. Han betyder inte mycket för Barcelona. Jag ser inte hur vi skulle bli sämre som lag utan Neymar. Vi kanske är bättre med honom i laget. Men vi är inte sämre utan honom, if you know what i mean.
Barcelona Kröjjff
2017-07-21 14:30
Varför se sig om efter eventuella ersättare till Neymar om denne går till PSG? De pengar som den försäljningen i så fall inbringar, kommer ju att se väldigt bra ut i bokslutet för sittande ledning i företaget FCB. Och kanske till och med som en följd, innebära att Barcelona tar sig förbi Man United i nästa ekonomisammanställning.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2017-07-21 14:22
1899 - puyol Vilka källor?
Annons: