/spanien/barcelona/forum/457.aspx/spanien/barcelona/forum/457.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2017-07-29 21:21
Barca4life98 - vart var han i två cl finaler och EM finalen?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2017-07-29 21:18
II Barca II - II Barca II - med överskattade så menar jag att dom inte är tillräckligt bra för att spela för oss. Sanchez? Den pajasen missade 100 lägen mot Chelsea jag vill aldrig se han mer i Barca tack. Aguero? För 4-5 år sen ja men idag så är han galet ojämn. Grizemann? EM finalen, två Cl finaler, totalt osynlig. Tack men nej tack. Thuram och Zambrotta floppade i Barcelona. Är du ens förvånad att det bara blev 1-2 säsonger för dom? Två giganter i Juve men dom lyckades ej i Barcelona. Zidane i ett historiskt perspektiv är överskattad. Fantastisk mittfältare men inte den bästa genom tiderna.
Barcelona Barca4life98
2017-07-29 21:12
Barcelonistas Vem slog ut oss 15/16 med två mål i kvarten? Antoine Griezmann.
Barcelona II Barça II
2017-07-29 21:10
Barcelonistas: Nu får du faktiskt ge dig. Enligt dig är Sanches, Aguero, Griezman och Isco överskattade, det är bara några du har nämnt idag. Du har tidigare skrivit att Zidane (!!!) var överskattad, att Ronaldo är dålig och Thuram och Zambrotta var pinsamma. Vem är bra egentligen? Eller är alla fotbollspelare överskattade? Tittar du verkligen på fotboll eller följer du matcher via Livescore/text-tv???
Barcelona El Pistolero 9
2017-07-29 21:10
oocbgb Jasså de var ju synd men det finns väl flera fiskar i havet. Borde ha köpt han när han lirade i Malaga :/ Otroligt avslut av Mbappe nyss mot PSG men han var offside
Barcelona oocbgb
2017-07-29 21:06
[QUOTE=El Pistolero 9]Rambla Hur mycket ligger Iscos utköpsklausul på? Älskar Isco något enormt plus att han är Cule eller var det bara ett rykte? [/QUOTE] Har för mig att alla I real Madrid har klausuler i sina kontrakt som säger att de inte få gå till oss direkt?
Barcelona Barcelonistas
2017-07-29 21:02
Barca4life98 - sist jag kollade så gjorde Dybala två mål mot oss i kvartsfinalen men jag kanske drömde bara?
Barcelona Barca4life98
2017-07-29 21:00
Barcelonistas Du vill ha Dybala men samtidigt skriver du att Griezmann gömmer sig i stora matcher. Något stämmer inte här.
Barcelona El Pistolero 9
2017-07-29 20:50
Rambla

Hur mycket ligger Iscos utköpsklausul på? Älskar Isco något enormt plus att han är Cule eller var det bara ett rykte?
Barcelona Rambla~
2017-07-29 20:44
Fantastisk på att hålla bollen inom laget och tar sig ur trånga situationer med bollen under kontroll menar du? Ungefär som Xavi, Iniesta och Thiago gör/gjorde. Ok, jag kan leva med det om det innebär lite kladd på bollen. :)
Barcelona Z_Z
2017-07-29 20:42
@Davids3:

Fast vi får ju inte 300M. Vi får fortfarande "bara" 220. Även om PSG kanske behöver betala 300 så får inte vi alla de pengarna. Sedan kommer samtliga klubbar veta att Barca har fått in en rejäl summa och kommer pressa upp priserna på sina spelare rejält om vi förhandlar till dem.

Vill Thiago ens tillbaka? Han trivs såvitt jag vet enormt bra i Bayern och det är ett steg i sidleds i karriären om man ska vara ärlig.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-29 20:40
Rambla - jag tycker Isco dessvärre är överskattad. Kladdar för mycket på bollen.
Barcelona Rambla~
2017-07-29 20:40
För att Thiago inte vill tillbaka så länge Barto styr klubben.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-29 20:39
Thiago-Mbappe Detta hade räckt.
Barcelona Rambla~
2017-07-29 20:39
Lös Iscos klausul om den inte är för hög. Han har väl inte hunnit omförhandla sitt kontrakt ännu?
Barcelona Barcelonistas
2017-07-29 20:38
En fråga vrf går vi inte efter Thiago?
Barcelona Davids3
2017-07-29 20:33
@Z_Z:

Även jag har tidigare förklarat varför jag tror det är ytterst osannolikt att Veratti släpps nu när de rustar upp mer än någonsin. Men ibland är det kul att drömma.

Okej, vi får 300M.
För det köper vi Thiago + Greizmann + Dybala.

Greizmann är bland få spelare som känns som att man får garanti på köpet att han ej kommer floppa. Han är en otrolig spelare!
Barcelona ElRaval
2017-07-29 20:31
griezmann ja tack!!! 1 milj utköpsklausul är ett rån
Barcelona Lion24
2017-07-29 20:24
Thierry Henry

Jag önskar att det du gör för Neymar, hade han gjort hälften tillbaka till klubben. Att du lever i förnekelse för en person, dumförklarar dig själv för samma spelare. Jag råder dig, bara råder, att ändra det här sättet att tänka. Du får tycka om spelaren i fråga, men att hitta alla möjliga teorier bara för att få din favoritspelare att se bra ut när samma favoritspelare har bokstavligen spottat på både klubb och lagkamrater är verkligen tragiskt. Men jag antar att du inte bryr dig nämnvärt om klubben, du har dina sympatier nån annanstans misstänker jag, då är det lätt att man blir förblindad av vissa spelare från andra lag.

Men du ''vinner'' diskussionen. Jag tänker inte ge mig in på en extrem löjlig diskussion. Jag har inget mer att tillägga, bara w o w. Lycka till!
Barcelona S.Eto'o
2017-07-29 20:21
Hur mycket tycker du draxler är värd? Du måste ha i tanke att han kommer bli en bänkspelare med noll speltid för vi alla vet Neymar hatar att bli utbytt.
Barcelona Z_Z
2017-07-29 20:19
@Davids3:

Finns inte en chans i världen att vi får 2 miljarder plus veratti. Det kommer aldrig att hända och att folk faktiskt tror det får en ju att bli mörkrädd.

Ytterst tveksamt att Veratti ens kommer att lämna. Vi kommer nog få utköpsklausulen och PSG kommer att sälja bort 2-3 spelare för att hamna på Uefas good side när det kommer till FFP. Alternativt 1,5-1,8 miljarder och någon spelare (inte veratti dock).

Barcelona LeoMessi
2017-07-29 20:06
Jag kan officiellt konstatera att jag avskyr Neymar och hans far. Brasilianare kan vara dom girigaste jävlarna att göra med. Neymar vill lämna för pengar och inget annat. Man kan ju tro att han spelar för skitlön men han är bara en girig liten skit som hade det alldeles för bra i Barca. Att Messi ens slösade sin tid på honom, lilla jävla råttan.
Barcelona Illusionista
2017-07-29 19:59
Neymar soppan är något av det sjukaste jag upplevt. Att man byter bort allt det man har i Barcelona mot pengar som man redan har gott om. Konstigt. Jag hade accepterat det och förstått om det var en spelare som hade en lägre lön än vad han förtjäna, om klubben på något sätt utnyttjat spelaren etc.

Med tanke på hur hans far beter sig, hur han hejvilt vill ha sign on bonusar och lojalitets-bonusar som jag aldrig tidigare har hört talas om så vill jag verkligen att vi säljer Neymar så fort som möjligt. Sen är det inte fel att vi får bra betalt för det och vi ska dra ut på det och göra det så extremt jobbigt som möjligt för PSG.

Enligt mig så ska vi inte acceptera något annat än:
1. Neymar för 300M euro, betalning måste ske direkt.
2. Neymar för 200M euro + Veratti
3. Neymar för 120M euro + Veratti + Draxler

Ingen Di Maria, ingen Matiudi eller någon annan spelare för den delen heller.

Så PSG, välkommen att smaka på er egen medicin, här ska det inte förhandlas om ett enda öre överhuvudtaget.
Barcelona FCB_Messi
2017-07-29 19:55
Draxler före Griezmann alla dar i veckan. Veratti+Draxler+ 1 miljard.. Så hade jag förhandlat fram det . Är man en duktig förhandlare så hade man klarat av detta. När Neymar anländer till psg så kommer det inte finnas plats för Draxler. Slänger man in honom i dealen så slipper dom sälja di maria.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-29 19:55
Griezmann är överskattad gömmer sig i stora matcher.
Barcelona Blaugrana83
2017-07-29 19:50
Vad tycker ni om detta? Skulle det funka? ter stegen semedo - pique - umtiti - alba busquets - verratti dembele - Messi - griezmann suarez
Barcelona Barca4life98
2017-07-29 19:49
Griezmann har en utköpsklausul på 100 miljoner euro. Det är bara att slå till!
Barcelona Blaugrana83
2017-07-29 19:46
Jag måste bara fråga alla ni som tycker att vi ska köpa Angel "råttan" di Maria. Håller ni verkligen på Barcelona? För jag som 100% cule skulle aldrig vilja se han i våran vackra blå röd tröja.
Barcelona Meneysuarez91011
2017-07-29 19:44
Är Draxler bara värd €45m så som marknaden ser ut idag? Knappast.
Barcelona Davids3
2017-07-29 19:43
Tänk er scenariot Veratti + 200M.
Vad gör vi med 200M, jo vi visslar hit Greizmann och Dybala.

Mamma mia :(

Annons: