/spanien/barcelona/forum/454.aspx/spanien/barcelona/forum/454.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2018-06-15 20:07
Klart det är filmning men dock lite kontakt när Nacho går in så klumpigt och sent.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Jarlma
[QUOTE=Presas Oleguer]Filmning någon? [/QUOTE] Calma som han själv hade sagt. Nacho är en amatör!
Barcelona Bentley King
Haha mina katalanska grannar firade när Ronaldo gjorde mål. Känns som VM 2014 när man hörde katalanerna firade på gatorna när Spanien gjorde bort sig.
Barcelona Presas Oleguer
2018-06-15 20:06
Filmning någon?
Barcelona Rambla~
2018-06-15 20:05
Varför inte spela Azpilicueta? Han är ju åtminstone stabil defensivt. Nacho är en medelmåtta som högerback.
Barcelona L.A.M Nr 10
2018-06-15 20:05
Haha Nacho alltjämt allsvensk klass
Barcelona Erik Satie
2018-06-15 20:04
fyfan. Penaldo som vanligt.
Barcelona petersays
Precis vad matchen behöver! Nu slipper vi en feg 0-0-match
Barcelona S.Eto'o
HAHAHAH DET HÄR ÄR FAN KOMISKT. Ronaldo mot nacho och Ramos finns inget skönare
Barcelona Ribohn Fan
2018-06-15 20:03
Diego Costa vill man aldrig se på en fotbollsplan.
Barcelona Jarlma
2018-06-15 20:03
[QUOTE=petersays]Då håller vi ögonen på Moutinho ikväll! Vad tror ni - två år i blaugrana innan pension? Håller han klass? Är han en truppspelare? [/QUOTE] Vill tipsa om en annan spelare William Carvalho! Straff Hahahaha
Barcelona petersays
2018-06-15 19:56
Då håller vi ögonen på Moutinho ikväll! Vad tror ni - två år i blaugrana innan pension? Håller han klass? Är han en truppspelare?
Barcelona Barcelonistas
2018-06-15 19:41
Didridididi Iran! Asså hahaha sjukaste jag hört. Så komiskt fotbollen kan va underbar ibland!
Barcelona Andresito
2018-06-15 19:40
Pepe mot Diego Costa är alltid underhållande att se.
Barcelona || #5 sergiobusquets
2018-06-15 19:38
Det är ju direkt ett defensivt Spanien och mindre spelskickligt, hierro kommer förstöra allt direkt.
Barcelona S.Eto'o
2018-06-15 19:33
@shalit:
Enligt ryktena ångrade Lopetegui att han inte tog ut Sergi för att hans konkurrent odriozola har inte levt upp till förväntningen (dålig positionsspel). Carvajal skadad då är det bara Azpilicueta och nacho kvar. Nacho är en stabil mångsidig truppspelare men tycker Azpilicueta borde gå före. Men ska tillägga att jag är chokad att Koke samt costa startar. Trodde verkligen på Thiago samt rodrigo/Aspas.
Barcelona shalit
2018-06-15 19:29
HAHAHAHAHAHA, Nacho från start???????????
2018-06-15 19:26
Vart är genit som påstod att busquets är en bänkspelare i Spanien? :)
Barcelona 09Triplete15
2018-06-15 19:21
4 Barca-spelare från start! Alba, Busquets, Pique och Iniesta. Hoppas på en bra match från samtliga men usla insatser av Ramos och Nacho. Isco gillar man ändå. :)
Barcelona Mido
2018-06-15 19:20
Enligt Marca så har spelarna skickat ett meddelande till styrelsen att försöka ta tillbaka Neymar om det finns en chans
Barcelona Jarlma
2018-06-15 16:29
[QUOTE=Andresito]BBC hade ett 10 minuter långt inslag om Suárez innan matchen idag. Hans gamla tränare och vänner pratade alla om samma sak - hans vinnarskalle. Det var någon som sa att han gjorde precis allt för att vinna, även fuska. Som han är idag har han varit sedan barnsben. [/QUOTE] Bara för han varit så sen barnsben gör inte hans beteende okej. Det är ju rätt så uppenbart att allt inte står rätt till i huvudet på honom. Jag hatade värvningen innan och jag avskyr fortfarande att en sån personlighet representerar våra färger.
2018-06-15 16:27
Hoppar man på Ronaldo så bör man hoppa på suarez, då bägge allt som oftast visar prov samma sorts personlighetsstörning. Även idag var suarez i farten med sina efterslängningar och filmningar/förstärkningar. Värdigt Barcelona? Nope! Är så trött på alla dessa spelare vi har haft senaste åren. Alves, neymar, suarez och Alba som verkligen tar bort glädjen från en när dom drar igång med deras teaterspel samt fulspel. Ifall vinnarskalle betyder att man ska tappa huvudet varannan minut så är det inte välkommet.
Barcelona Andresito
2018-06-15 16:15
[QUOTE=S.Eto'o]Vad har Suarez gjort som Visar han enorma vinnarmentalitet? Att vifta med händerna och gestikulera är inte vinnar mentalitet. Zlatan pushar sina lagkamrater och visar pondus på plan vilket Suarez inte gör. Att Zlatan gestikulerar är ett stort minus men han höjer laget på ett sätt Suarez inte är i närheten av. De flesta Ex lagkamraterna till Zlatan har bara bra saker att säga om honom och hans vinnarmentalitet medan jag aldrig hört någon prata bra in Suarez. Även hans anfallspartner sturridge tyckte inte om honom. [/QUOTE] BBC hade ett 10 minuter långt inslag om Suárez innan matchen idag. Hans gamla tränare och vänner pratade alla om samma sak - hans vinnarskalle. Det var någon som sa att han gjorde precis allt för att vinna, även fuska. Som han är idag har han varit sedan barnsben.
Barcelona Kubala.
2018-06-15 15:59
Officiellt: Ronaldo dömd för skattebrott. Villkorligt fängelsestraff. Minns när Madrid fansen häcklade Messi för hans dom. Skulle inte förvåna mig om Ronaldo lämnar Madrid i sommar.
Barcelona A good coach is everything!
2018-06-15 15:58
Suarez är en enormt äcklig spelare!!!! Vi kan inte säga något annat bara för han lirar hos oss. Det vore hyckleri !
Barcelona ElRaval
2018-06-15 15:45
vill bara flika in att jag älskar suarez! :)
Barcelona S.Eto'o
2018-06-15 15:44
@ElRaval:

Vad har Suarez gjort som Visar han enorma vinnarmentalitet? Att vifta med händerna och gestikulera är inte vinnar mentalitet.

Zlatan pushar sina lagkamrater och visar pondus på plan vilket Suarez inte gör.

Att Zlatan gestikulerar är ett stort minus men han höjer laget på ett sätt Suarez inte är i närheten av. De flesta Ex lagkamraterna till Zlatan har bara bra saker att säga om honom och hans vinnarmentalitet medan jag aldrig hört någon prata bra in Suarez. Även hans anfallspartner sturridge tyckte inte om honom.

Barcelona S.Eto'o
2018-06-15 15:38
@Beast Puyol:

Vilket vinnar mentalitet pratar du om? Ser bara att han gnäller och klagar utan framgång.

Vad får dig och tänka att Suarez skulle sluta med sin dåliga attityd om vi tar in en respekterad tränare? Suarez har alltid vart så oavsett vilken tränare han har.

Suarez är den smutsigaste spelaren jag någonsin sett ta på sig en Barcelona tröja (personlighet inte fotbollsmässigt). Allt han har gjort genom karriär gör mig äcklad och även förbannad. Förr vägde han upp det med åtminstone 40 ligamål och Cl framgång, men nu?....

Ingen sammanträffande att sens Suarez kom till Barcelona har alla låg status spelare vi köpt ”floppat”.
Barcelona ElRaval
2018-06-15 15:36
[QUOTE=S.Eto'o]Helt ärligt vad är en vinnare för dig? För inte står Suarez för samma vinnar mentalitet som puyol eller? En vinnare år inte en spelare som ständigt sänker sina lagkamraters självförtroende och en spelar som går ner i utvecklingen istället för att förbättras. Killen är tjockare än han var när han anslöt till och istället för att gå ner några kilo för att ta hand om sin kropp äter han dåligt och kan knappt springa på plan. Det är en myt att Suarez är en stor vinnare utan han är bara en gnällig anfallare som viftar åt sina medspelare. [/QUOTE] Att suarez sänker sina lagkamraters självförtroende vet du ju dock ingenting om? om du syftar på att han ger pikar och dåliga gester mot medspelare så gör ju zlatan likadant och han är absolut en vinnare. suarez är en vinnare i mina ögon absolut, även om det är en annan typ av vinnare än puyol.
Barcelona Beast Puyol
2018-06-15 15:29
Puyol var mer än fin ledare där han hade en vinnarmentalitet av rang. Suarez är en ful typ med ett sånt vinnarmentalitet. Idag har vi Suarez men inte Puyol. De jag menar att hade vi haft en tränare som spelarna har respekt för då hade Suarez inte kunnat agerat så mot sina kamrater. Hans beteende följer honom vart han än går. Suarez är inte Barca profil dvs en en tyst pjäs som gör sitt jobb. Suarez är en spelare som är en ful jävel och gör ett grisjobb de passar inte hos Barca. Men vilket ligger hos styrelse, vi värvar fel rätt ofta.
Annons: