/spanien/barcelona/forum/4480.aspx/spanien/barcelona/forum/4480.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2015-02-10 12:22
Z_Z Jaha okej, fan va trist, visserligen lugnt för egen del då jag har tv4play men jäkligt jobbigt för alla andra.
Barcelona Z_Z
2015-02-10 12:18
@Gabriel:

Matchen startar 20:00 och kan ses via tv4play, men den visar bara andra halvlek på tv för att de ska kunna tjäna lite extra pengar på det.
Barcelona Gabriel
2015-02-10 12:17
En sak jag inte förstår gällande morgondagens match är att när jag går in på tv4play.se så står det matchstart 19:55 Barcelona - Villareal, men går jag in på TV matchens app så står det matchstart kl 21:00. Vad exakt innebär det här?

Någon som kan förklara det för mig?
Barcelona Neymar11
2015-02-10 11:00
21:00 på en söndag är helt perfekt att avrunda helgen med el classico
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Katalano
2015-02-10 10:54
Liunil Masse Det var ju inte så farligt. jag förstår inte problemet. Utveckla är du snäll.
Barcelona Liunil Masse
2015-02-10 10:50
@lucasammr: El Clasico will be played on the latest available timeslot on a Sunday. La Liga has zero respect towards the fans that attend matches. Varför 21.00 på en jävla söndag? Inga ord.
Barcelona the cameroonians
2015-02-10 10:41
El Clásico är nu spikat med datum och tid; Söndagen 22:a mars klockan 21.00.
Barcelona Liunil Masse
2015-02-10 10:34
Sen förlusten mot Sociedad: 9 matcher 9 vunna 34 mål 7 insläppta 5 hållna nollor Damn!
Barcelona Neymar11
2015-02-10 10:00
Är det något Lucho inte är så är det begränsad! Däremot inte erfaren och begår misstag, han måste få chansen att göra fel för att kunna lära sig. Och den här säsongen bevisar just det resonemanget Vi behärskar den snabba fotbollen, samt possesion fotboll, vi har fått tillbaka pressspelet, spelarna är riktigt tränade och motiverade. Försvaret har sett bra ut till stora delar och vi har blivit stabilare på fasta situationer Han kör på sina idéer och viker sig inte, hur folk här inne kan ta det som något negativt finner jag obegripligt 2 matcher har han skulden för, el classico och sociedad matchen där var han rent ut sagt idiotisk men han tycks ha lärt sig av det Celta matchen var bara otur då bollen vägrade gå in Nu har vi fått en andra chans i ligan och har allting i våra egna händer, förhoppningsvis väljer han rätt matcher för att rotera
Barcelona koeman92
2015-02-10 08:32
Duda

För stunden tror jag att alla här inne är överens om att vi bör ge Lucho åtminstone till slutet av säsongen tills vi ger vårt slutligs dömmande. Vågar inte påstå att allt är glömt och förlåtet, men mitt tålamod med honom har i alla fall blivit lite större nu
Barcelona Duda
2015-02-10 07:33
Har lite funderingar över vår coach och är nyfiken över vad ni tycker och tänker om allt...

Kort och gott. Vi alla kritiserade Luis Enrique fram till matchen mot Sociedad och många av oss, mig inklusive, ville ha bort honom. Han exprimenterade en hel del och bidrog med en rad av konstiga laguttagningar och byten, vilket vi alla minns. Men efter matchen mot Sociedad så har vi gått som på räls och fasat bort allt som stått i vår väg. Så vart har vi Lucho nånstans?

Är allt förlåtet eller vill folk fortfarande ha bort honom? Är det verkligen han som styr vårt skepp nu, eller är det endast tack vare den fantastiska formen som Messi, Neymar, och Pique, som bidragit till den fantastiska fotboll vi visat upp under senare tid?

Jag anser fortfarande att Luis Enrique är en begränsad coach som inte är tillräckligt bra för att vara vår ledare, tyvärr. Men vad skulle hända om vi står där i slutet på säsongen med massa titlar i hamn?

Vad tror ni om det hela?
Barcelona Federer - köp en back, tack
2015-02-10 07:18
@Optimisten:
En grymt bra trio är det utan tvekan. But cmon.. bästa trion som någonsin skådats? Please
Barcelona KiNg-PuYi
2015-02-10 05:29
Barcelonismo* diggar iden faktiskt,. men fan nog med experiment för LE haha hoppas han håller sig till 433... diggar att du har bartra där tycker fan synd om honom. förstår inte vad LE ser i mathieu men inte bartra...tycker han har visat att han håller mot bra motstånd ändå petas han stackarn
Barcelona BARCA-més que un club
2015-02-10 04:37
Alltså kom igen hur tänkte tv4 sport egentligen att visa matchen vid kl 21.00 kul upplagd match och var tog första halvleken vägen , och tv12 visar trav kl 20.00 när matchen blåses igång. Svenska tv tider och deras intresse för spansk fotboll är hopplöst visar hur mkt intresse dom har.

Ska man behöva streama första halvleken för att det inte finns ett vettigt svenskt tv kanal som kan visa en hel match pinsamt alltså.

Och inte vill man betala massa pengar för Cmore heller aja får bli streama sen över till tv4 sport i andra halvlek.
Barcelona Barcelonismo*
2015-02-10 02:53
Tycker vi borde testa denna elvan mot Villareal Ter stegen Batra Pique Mascherano Pedro Rakitic Xavi Iniesta Messi Suarez Neymar ??
Barcelona Canaletes
2015-02-10 02:52
@Cule4life:

Asså komigen, vi är inte små barn.
Ändå om man inte hejar eller ogillar Madrid och andra lag så visar man respekt. Något många verkar sakna.
Barcelona Cule4life
2015-02-10 02:26
Denna också

"inklistrade artiklar, inklistrade inlägg från Puertan eller andra forum"

Man borde ta bort ordet puertan och skriva bara inlägg från andra forum. Varken realmadrid lr deras Puerta är särskilt speciella att deras fula namn måste stå skrivna i vårt fina forum.
Barcelona Cule4life
2015-02-10 02:22
"All form av provokation från Real Madridsupportrar undanbedes. Detsamma gäller Barcelonasupportar som gästar Real Madrids forum. Seriösa inlägg uppskattas, oseriösa inlägg innebär avstängning."

Måste säga att det är störande att Real Madrids namn står skrivet inne på vårt forum, Helst att ni raderar deras namn från vårt forum och skriver istället provokation från andra lags supportrar osv. Det känns lite smutsigt att ha deras klubbnamn skrivet i vårt forum. Mvh
Barcelona påfågeln
2015-02-10 01:44
Gabriel: Det verkar så, TV4 vill visa Alingsås - Sävehof i handbollens elitserie klart, prioriteringen av spansk fotboll är tydlig...

Se matchen på Sky Sports 5 via Acestream istället, brukar fungera väldigt bra :)
Barcelona Gabriel
2015-02-10 01:12
Gick igenom tv-matchen och såg att enbart den andra halvleken visas på onsdag med matchstart 21:00? Någon får gärna rätta mig ifall jag har fel, stämmer det verkligen?
Barcelona zick9
2015-02-10 01:08
@Neymar11:

Jag tycker att han var bättre under Tito.
Barcelona Neymar11
2015-02-10 00:46
Maestro Xavi Ytterligare en som har tagit enormt kliv den här säsongen. Visst Alba har varit bra men nu har han blommat ut riktigt. Passningsspelet och hans teknik kunde vara kantig förut men nu briljerar han där med och har slutat stressa upp sig själv
Barcelona Jontteee
2015-02-10 00:44
@FCB_Messi:

Vart kan man se det?
Barcelona Maestro Xavi
2015-02-10 00:44
Alba was the Barcelona player with most passes (114) vs Athletic. @Barcastuff
Före Xavi?! Wat?! Alba är op.
Barcelona Liunil Masse
2015-02-10 00:36
Vänta vänta.... Ser jag rätt? Vår cupmatch mot Villarreal spelas kl 20.00 medan Bilbao-Espanyol spelas kl 22.00! Det var fan på tiden att vi spelar cupmatch tidigare än 22.00. En riktig jävla skräll.
Barcelona FCB_Messi
2015-02-10 00:24
Messi har gjort 47 poäng (33 mål 14 assist) på 28 matcher hittills . På dom 28 matcherna så har han blivit man of the match hela 20 gånger !
Barcelona FCB_Messi
2015-02-10 00:20
Maradona när han var som bäst och spelade för Napoli så gjorde han 115 mål på 259 matcher . Messi i dagsläget har spelat 298 matcher och gjort 265 mål .
Barcelona Júnior.
2015-02-10 00:15
Nemesis 10

Tips: Följ youtubekanalen FCBHDWorld. De lägger alltid upp highlights med Ray Hudson ett par timmar efter slutsignalen.
Barcelona Gio Style
2015-02-09 23:46
@Nemesis 10:

Någon har redan länkat, här till höger kan du hitta den under "Dagens länktips i forumet" :)
Barcelona Nemesis 10
2015-02-09 23:36
@westinho - Sergio #5:

Syftade på highlightsen med Ray, har inte sett den än.
Annons: