/spanien/barcelona/forum/4472.aspx/spanien/barcelona/forum/4472.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2015-02-05 12:53
Skönt att Pinthorp har tagit över Spanienbloggen på fotbollskanalen! Någon som kan fotboll iaf:)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Andresito
2015-02-05 12:38
[QUOTE=Barca Barca]Jag ger upp.... Hejdå mitt Barcelona som jag började hålla på. Laget utan sponsor på tröjan nu till laget som säljer arena namnet.... [/QUOTE] Har du ens läst artikeln? Det är en VD från en utomstående företag som inte förnekar att de kan tänkas vara intresserade av att köpa rättigheterna till namnet. Med andra ord så säger han något som typ vilken VD som helst hade sagt. Det är bara rubriken som är felvänd för att luras.
Barcelona Barcelonistas
2015-02-05 12:05
Tycker du verkligen att Real varit bra 2015? Dom är helt värdelösa just nu, och det hela blir inte bättre när dom har så många skador. Igår hade dom tur men den turen kommer inte räcka mot Atletico!. Man gick all in innan uppehållet utan att rotera och nu får man betala priset för det. Medan vi är helt utvilade och energiska!
Barcelona koeman92
2015-02-05 12:03
Barcelonistas

Bara för att du sa det där så kommer Real säkert att vinna CL i år igen..
Barcelona Katalano
2015-02-05 11:54
Barcelonistas

Var inte löjlig. Varför ska du ens skriva ett påstående om det? Du bjuder inte in till diskussion och det sker ingen annan diskussion i det ämnet just nu. Jag gissar att allt du vill göra är att irritera de Madridistas som kommer in till vårt forum. Efter så många år du hängt här så väntar jag faktiskt fortfarande på att du ska växa upp.
Barcelona Barcelonistas
2015-02-05 11:46
Real Madrid 2015 är inte ens topp 3 i världen. Barca,Atletico,Bayern,Chelsea är just nu alla bättre.
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2015-02-05 11:35
Ge Rafinha och Halilovic ett år eller två, så behöver vi ingen Reus, åtminstone inte för en mittfältsplats. Vi borde se till att förstärka försvaret, inget annat.
Barcelona Katalano
2015-02-05 11:22
koeman92

Jag känner mig lugn gällande Suarez Han kommer att komma igång med sitt spel framöver... Behöver bara lite tid. Mittfältet är en annan femma, men jag ser Reus främst som en winger och inte en central mittfältare. Visst att han kan kämpa sig till en plats på mittfältet, men finns det inte bättre alternativ för oss än honom där tänker jag då.
Barcelona koeman92
2015-02-05 11:12
@Katalano:
Där har du fel. Såsom det ser ut nu så hade han ändå gått rakt in i startelvan. I mittfältet hade han fått plats direkt om han kom och på anfallet så lär han säkert peta Suárez om denne fortsätter att underprestera. Alla i världen vet vilken enorm talang killen besitter, aldrig att man skulle köpa honom för att sen låta honom nöta bänk. Dessutom börjar Iniesta bli ganska gammal och Reus hade varit en perfekt ersättare.
Barcelona Neymar11
2015-02-05 11:03
Sen helt ärligt så förstår jag inte varför VI ens bryr oss om alla rykten då allt kvittar och inget är trovärdigt. Vi har ett nyval till sommaren och inget kommer att hända förrän det är klart Eller är barto så säker på att han kommer få vara kvar...
Barcelona Neymar11
2015-02-05 11:02
Katalano Lite tro får man ha på sig själv, och man ska förtjäna en startplats inte vara garanterad en Dock så är nog klubben mer intresserad av honom som mittfältare, ersättare för Iniesta
Barcelona Katalano
2015-02-05 11:00
Neymar11

Jag förstår Reus. Klart han skulle ha problem att få startplats i dagens Barcelona. Anfallstrion är ju liksom spikad.
Barcelona koeman92
2015-02-05 10:59
@Barca Barca:

Det här händer bara inte!!!! :'(
Barcelona Neymar11
2015-02-05 10:58
@barcastuff: Barcelona have been in touch with entourage of Dortmund winger Marco Reus (25), who has doubts because he thinks he wouldn't be starter [md] Arsenal eller Liverpool borde passa honom bättre
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-02-05 10:21
Arena namnet kommer inte säljas. Barto kommer förlora valet och dra åt Narnia.
Barcelona Barca Barca
2015-02-05 10:14
Jag ger upp....

Hejdå mitt Barcelona som jag började hålla på. Laget utan sponsor på tröjan nu till laget som säljer arena namnet....
Barcelona zick9
2015-02-05 10:11
@The Reporter:

Transfermarkt.
Barcelona >The Reporter<
2015-02-05 10:08
Zick9 Har du någon källa på det? Behöver gärna
Barcelona zick9
2015-02-05 10:03
@The Reporter:

Nej.
Barcelona >The Reporter<
2015-02-05 09:50
Är det sant att vi 2012 överklagade Ett gult kort som Alves fick borta mot Ateltico och fick det igenom så han fick spela el Clasico???
Barcelona Deulofeu
2015-02-05 09:37
Tror ni att ett mittfält med dessa tre herrar skulle fungera?

Reus------------Pogba

--------Busquets-------

Reus kan ju dessutom spela på alla positioner längre fram.
Vi får in både fysik och mål och assist från mittfältet.

Defensivt är det väl knappast sämre än Reals tex och det har ju funkat hyfsat för dom utan en dms vi har ju dessutom Busquets.

Skulle Reus funka på mittfältet eller är han för slö i defensiven?

Pogba samt Rafinha vore också häftigt att se två riktigt kompletta mittfältare både framåt och bakåt.

Men det blir väl City för Reus med Pep som coach?
Barcelona Neymar11
2015-02-05 08:49
Jobbiga scener igår från Dortmunds match, lider verkligen med det laget och fansen. Hoppas dom vaknar till liv och gör en jävla vår nu
Barcelona Andresito
2015-02-05 08:02
Ett stort grattis till vår trollkarl, och arvtagare till tronen. Neymar fyller 23 idag!
Barcelona Neymar11
2015-02-05 07:55
Samma Hazard som har gömt sig under alla topp matcher? Samma Hazard som inte gjorde en enda bra match i vm?
Barcelona Smogen
2015-02-05 07:28
Slår vi Real på hemmaplan så skiljer det 1 poäng mellan oss. Det är klart det går att jaga ikapp den poängen under våren. Med eller utan Atleticos hjälp. Däremot måste vi ju vinna våra matcher.
Barcelona Erik Satie
2015-02-05 02:15
Oavgjort räcker fan inte på lördag. Atletico MÅSTE vinna om vi skall ha någon chans på ligatiteln. Så jäkla typiskt om real vinner just den här matchen mot atleti, den viktigaste av dem alla.
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-02-05 01:45
Tare (sports director Lazio): "Rafinha had agreed to sign for us last summer, but Luis Enrique came and didn't want to sell. A pity." [ries] Tack Enrique.
Barcelona Thierry Henry
2015-02-05 01:44
Barcelona Thierry Henry
2015-02-05 01:42
@Coach Pep.:
Mer välformulerat skit snack får man leta efter. Du lurar ingen genom att linda in ditt Neymar förakt i falska Små hyllnings ord som du strör runt lite försiktigt i din text. Fick du rätt och jag fel i vår diskussion? Wow hur fick du ihop till det? När vi skrev i höstas så sa du att Neymars säsongsinledning mer eller mindre va en tillfällighet och att han ej har det som krävs för att bli en balon d or kandidat. Såhär halvvägs in på säsongen kan vi ju konstatera att du hade käpp rätt åt helv@te fel! Du byter nu helt riktning i diskussionen och pratar spelar profiler och massa annan goja. Du hävdar också att Neymar åker snålskjuts på Messis briljans. När det i själva verket är Neymar briljans som väckt Messi från sin dvala. Du fortsätter hacka på Neymars teknik och kallar mig för "fanboy". När det är du som stämplar en av fotboll världens mest bländande och effektiva tekniker som ordinär bara för att han inte dribblar av 5/6 spelare varannan gång han gör mål. Likt din pojk idol Ronaldinho gjorde. Neymar är en mycket effektivare och direkta spelar än Ronnie. Hans teknik och kvicka fötter syns ute i spelet och används bara för att vinna mark och ej för att showa. Du ser det som ett kvitto på att du hade rätt? Att han utvecklat och effektiviserat sitt spel från det han spela i Brasilien till det vi ser idag i Barca? Fantastiskt! Killen är 22 år och snittar 1 mål per match numera bredvid en spelare som tar så mycket plats och tid på bollen som Messi gör. Du vill ha bevis på att han kan styra vårt spel. Han styr redan och dominerar Brasiliens spel. Där är ditt bevis. Och det va det vi diskutera förra gången också. Då skyllde du på att han ej visat nått i barca. Nu gör han 1 mål per match här. Så då hittar du på något annat. För varje inlägg du gör så fruktar jag att du sänker iq nivån hos folk här inne som läser skiten. Det är helt otroligt hur du kan förneka en spelare som spelar fotboll på den nivån Neymar gör. Brasiliens lagkapten som briljerar i ett VM och som klivit fram som barca viktigaste spelare vid sidan av Messi den här säsongen. Fortfarande så snackar du om att Neymar ska "bevisa". Bevisa vad? Hans statistik och spel talar för sig självt. Jag vet bara 2 spelare som vid 22 års ålder va bättre än Neymar. Det är Messi och Ronaldo (den riktige). Ingen annan kommer i närheten. Men du kanske vill fortsätta hävda att Ronaldinho va bättre vid 22 års ålder? Dina analyser och synpunkter kring ämnet Neymar är komedi som bäst.
Barcelona Gabriel
2015-02-05 00:36
Marcelos kort kommer utan tvekan att upphävas. Kom igen, det förstår vi alla här inne redan. Det är liksom inget undantag att Cristiano kom undan med bara 2 matchers avstängning, det är enbart för att R Madrid möter Atletico till helgen, hade det inte varit för den sakens skull så tror jag faktiskt att Cristiano hade fått ett lite längre straff. Så att Marcelo ska missa matchen, nu när Ramos och James dessutom också skadade sig finns inte på kartan ens. Sen vill jag faktiskt påpeka att jag anser att domaren gjorde bort sig i just den aktionen, tycker inte att det på något sätt skulle vara en varning för Marcelo där men det är mindre intressant eftersom Barcelona också åkt på sådana skämtvarningar som resulterat i avstängningar men aldrig fått igenom våra överklaganden.
Annons: