/spanien/barcelona/forum/447.aspx/spanien/barcelona/forum/447.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nelson Umtiti
2018-06-16 12:43
II Barça II

Jag är trött på Pique och allt han har för sig utanför fotbollsplanen, jag ser Umtiti som både mognare och bättre karaktär till att leda våran framtida backlinje.
Vi vet att han älskar Barca men tyvärr så var det ledare som Puyol och Xavi i omklädningsrummet som höll han i styr. Nu när dom inte finns känner han sig fri att göra vad han vill. Hans prestationer nu för tiden vinner honom inte direkt några nya fans så det känns som att han försöker med allt annat utanför fotbollen för att få fans i sociala medier. Det är den känslan jag får.
Barcelona MessiyoyO 10
Varför är Pogba så hypad? Aldrig förstått varför folk tycker att han är bra. Tror aldrig jag har sett en match med honom där jag tyckt: wow, han är grym! Finns flera spelare på bänken som hade gjort det bättre, övertygad om det.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona || #5 sergiobusquets
Pogba eller tolisso måste ut genast, otroligt dåliga med boll och i passningsspelet
Barcelona DM1982
2018-06-16 12:35
Dembele rör sig och spelar bra, ska bli kul att se honom explodera (hoppas) nästa säsong.
2018-06-16 12:34
Dembele rör sig riktigt fint och är noggrann med bollen.
Barcelona II Barça II
2018-06-16 12:32
Pique angående Batro. ”He’s pissed off because he wanted Griezmann to sign.” Det är clownen Pique som sprider interna angelägenheter till pressen. Jag hoppas att Batro är så pass arg att han river Piques kontrakt.
2018-06-16 12:29
Dembele spelar riktigt moget idag, behöver få mer boll rättvänd men pogba och den dåliga spelaren från Bayern lyckas inte få fram passningarna. Greizmann borde göra en video om vart han höll hus under första halvlek.
Barcelona 09Triplete15
2018-06-16 12:08
Dembele och Umtiti startar för Frankrike. :)
Barcelona Barcelonistas
2018-06-16 11:49
Messi gör 2 mål idag
Barcelona Caz
2018-06-16 11:26
@ Xavi #6:

Det är Argentina han vill vinna med och inte Spanien. Att vinna med Spanien hade varit som en CL-titel för honom, när ska folk förstå det? Personligen bryr jag mig inte mycket om landslagsfotboll men detta är något speciellt för många fotbollsspelare att representera sitt land.
Barcelona Andresito
2018-06-16 11:19
Hyperintressant trio från start i Frankrike med Dembélé - Griezmann - Mbappé
Barcelona Davids3
2018-06-16 09:58
Pique: I spoke with Bartomeu this morning. He’s pissed off because he wanted Griezmann to sign. But no one can doubt my commitment to Barcelona. Griezmann told me there was the chance he could come & I proposed the documentary. We thought it was a good idea.

"I do not understand why I'm criticized! I made a new idea to make people understand how difficult it is for a athlete to decide his future."

"A few months ago I spoke with Griezmann, and we prepared this film. I did not know what decision he would make. I was criticized for something I did not do. I did not advise Griezmann anything. It is unfair to criticize me."

"I came to knew Griezmann's decision yesterday morning, and I told the club immediately, I did not intervene, anyway Griezmann decided to stay at Atletico, the way he announced the decision will not change his mind."

"Who told you that there are two copies of the Griezmann's video (stay or leave), Only one copy has been recorded, which was revealed yesterday evening, it is easy that people do not accept it, every new things generates debate."

"I have not betrayed FC Barcelona, ??and I am surprised that there are those who doubt my loyalty to the club, because I have been here since my birth and always declared my love for this club."

"Griezmann has the right to remain at Atletico, whatever the reason be, whether sports or money, Barca is bigger than any player, and if he does not come others will reach here."
Barcelona Culés
2018-06-16 09:23
Jarlma Jag ska inte säga att du är ett troll jag också men man ifrågasätter ju per automatik ditt fotbollskunnande när du skriver en sån sak som att ”Det har gått som på räls för Argentina i kvalet”.... Såvida du inte var ironisk men det såg jag ingen uns av i ditt inlägg. Dock så är det ju enkelt för dig att nu med facit i hand säga att du var ironisk...
D10S
2018-06-16 07:23
@Cúles:

45 - Cristiano Ronaldo's free-kick was the first that he has scored from a direct free-kick in a finals tournament, from what was his 45th attempt (World Cup & Euros combined). Moment. #PORESP #POR #ESP #WorldCup

https://twitter.com/OptaJoe/status/1007711844033802240
Barcelona Loco Lucho
2018-06-16 03:45
Jarlma Gick ju som på räls för Argentina under VM-kvalet?? De var ju förfan nära på att missa VM. Har du levt under en sten eller vad är grejen? De var 2 poäng ner till Chile som missade VM och 13 poäng upp till Brasilien som slutade etta.
Barcelona 09Triplete15
2018-06-16 01:26
Håller med nedanstående och gillar inte Messis nya reklamkampanj med geten.. Ja, vi vet att du är GOAT men du behöver inte skylta med det som vissa andra.
Barcelona Xavi #6
2018-06-16 01:03
Tror Messi har haft en hel del sömnlösa nätter över valet att representera Argentina istället för Spanien. En Messi i La Roja hade gjort honom till tidernas odiskutabelt bästa spelare.
Barcelona Cúles
2018-06-16 01:00
Hahaha Ronaldo sätter en frispark som Messi sätter 7 gånger av 10. Förstår lyckan när han äntligen sätter en frispark efter alla dessa försök.

Inte lätt att enbart vara en straffområdesspelare.
Barcelona little_master
2018-06-16 00:46
Otroligt fint att se Thiago kliva in och lira boll med grabbarna! Vi måste helt enkelt gå all in på honom nu i sommar om han nu är tillgänglig. Otroligt lugn med bollen och är svår att ta bollen ifrån. Är också en spelare som övriga medspelare litar på som kan lösa svåra situationer. Tjänstefel att inte försöka värva, vill vi ha honom i laget då får vi honom helt enkelt, lär ju inte bli en Verratti soppa! Hoppas hoppas
Barcelona Jarlma
2018-06-16 00:28
@II Barça II:
Gick ju som på räls för Argentina i kvalet. Hade väl varit katastrofalt om de hade missat VM. Ute i europa har man önskat lite mer från honom. Lägg ner ditt tjöt om att jag är ett troll. Vad jag tycker är min åsikt så kryp tillbaka under din sketna sten. Du kan enkelt ingnorera mina s.k troll-åsikter.
Barcelona II Barça II
2018-06-16 00:20
@Jarlma aka Troll Messi var direkt avgörande i VM kvalet för Argentina. Dels genom att vara bäst i kvalet samt genom att avgöra sista matchen, helt på egen hand. Han var även direkt avgörande för FC Barcelona när det kommer till dubbeln föregående säsong. Där var han överlägset bäst. Men då troll bor i skogen förstår jag att du har missat det. @Josep Bellerin är direkt dålig. Killen håller inte för Barca och det är bara positivt att han lämnade. Han lämnade dessutom 2011, dvs under Peps tid. Under den tiden var det flera ungdomar som lämnade för England, framför Arsenal. Men det pratar vi inte om, för att få det att verka som att dessa problem uppstått nyligen. Men fortsätt lägg allt på nuvarande ledning om det får er att må bättre.
Barcelona Jarlma
2018-06-16 00:01
Hade helt missat Messis bild med geten! Så jävla löjligt, hade förväntat mig något sådant från en som Ronaldo/Neymar/Zlatan upp till bevis minst sagt nu. För dom där extra ordinära insatserna på plan har uteblivit från honom och då menar jag när det gäller som mest!
Barcelona Koeman!!
2018-06-15 23:48
Tidigare idag: Ronaldo dömd för skattebrott, böter på 190 miljoner Ikväll: Hattrick mot Spanien Älskar Messi och håller han högre men vilket psyke han har Ronaldo..
Barcelona S.Eto'o
2018-06-15 23:45
@Mido:

Fotbollskanalen är i samma spår som dig. Själv hoppas jag att det inte stämmer. Ronaldo skulle inte bara sjunka enormt i allas ögon utan hans besatthet utav Messi skulle vara ett sjukdom.
Barcelona Mido
2018-06-15 23:16
Gesten vid första målet när han strök sig på hakan, var en passning att det är jag som är GOAT
2018-06-15 23:12
Josep Bellerin lämnade väl under laporta? :)
Barcelona Pep - El Míster
2018-06-15 23:07
Helt enkelt dags för Messi att bjuda upp till dans nu.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2018-06-15 22:58
Jag kände inte att det Barcelona sa till mig var något som de visade på pappret, om vi uttrycker det så. Jag pratar inte bara om den ekonomiska biten, men också i termer av min väg upp till A-laget, säger spanjoren och fortsätter: – Halvvägs genom året fick jag ett samtal om att Arsenal var intresserat. Jag åkte till London, tittade på anläggningen, träffade bossen (Arsene Wenger) och blev erbjuden ett kontrakt. Allting var underbart och min väg upp till A-laget var tydlig - Bellerin Här vi anledningen till varför våra talanger flyr det är klass skillnad på oss o andra klubbar. Andra är tyyyydliga bartomeu, hör du? tyyyydliga!!! Herregud vilken pissledning!!! Jag skäms. Och sopan bartomeu har mage att lägga tifo rör inte la masia. Jävla äckel!!! Spyr på dessa madridistas som styr vårt kära Barca. Minns när jag såg peps Barca och tänkte att vi har ett sjukt koncept, vi kommer få svackor i framtiden, men vi har startat något oerhört stabilt för all framtid, en stil! En livstil! Barca stilen! som ingen kommer att kunna rubba. Och det enda som kan ursäkta språket ”fucka” är vi själva. Vad tror ni händer 5 år senare? Jo rosell och hans hyena barto kommer och gör det jag precis befarat. Resten vet ni mina vänner.
Barcelona Erik Satie
2018-06-15 22:53
@D10S:

Jag förringar inte Ronaldos prestationer, de är fantastiska och förtjänar absolut hyllningar. Men man kan inte varje gång han gör mål höja honom till skyarna. Då blir orden till sist verkningslösa. Om man läser mellan raderna kan man se att jag till största del kritiserar "experterna" och inte Ronaldo.
Barcelona Beast Puyol
2018-06-15 22:52
Ronaldo gör en perfekt match. Lol folk måste sluta hata, hylla honom istället. I mitt tyckte så har CR satt ribban högt de gjorde han mot självaste Spanien. Jag må ogilla CR grovt mkt men även jag får svälja stoltheten helt. Säger bara wow, Hattrick mot Spanien är extremt bra. Sen kan man välja o vrida på saker, Piques fel eller De Gea fel NEJ, CR var smart idag, denna matchen skulle handla om just honom och han är hungrig och kommer fortsätta. Vill se bästa spelare gå långt.
Annons: