/spanien/barcelona/forum/437.aspx/spanien/barcelona/forum/437.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Junta Dimision
2017-08-01 21:53
@Soko:

Lite för tidigt att döma det, inte kunde man döma från våra två första matcher 08/09 mot Numancia och Racing Santander att vi inte skulle vinna en titel den säsongen, men vi slutade upp med en trippel istället.
Barcelona Soko
2017-08-01 21:51
Det Bayern jag sett under försäsongen är det sämsta jag sett någonsin. Ett Milan slog de med 4-0 , Inter också och så leker Liverpool med dem också.
Nej denna Bayern ser jag inte som konkurrent om CL titel i år.
Barcelona Soko
2017-08-01 21:48
Har någon sett Coutinho ikväll ? Var tvungen att kolla på livescore och se om han är med och visst är han på plan.
Värva Mane istället. En Messi boll som han servar till pengakåta hycklaren och som bränner konstant, de hade Mane förvaltat på ett mycket bättre sätt.
Barcelona FCB_Messi
2017-08-01 21:41
Renato sanches måste vara den mest överskattade talangen i världen . Jag rankar honom minst lika "högt" som denis suarez .
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Thierry Henry
2017-08-01 21:13
@VizzlA-"Tots Units Fem Força":

Det finns fullt med fina spelare där ute ao. Hade passat vårt spelsätt bra. Henry kopian Mbappe är min favorit. Sen finns det också Dembele som är lite lik Neymar i spelstil. Men även Sanchez och Griezmann. Någon utav dom bordd vi ta. I den ordningen.
Barcelona DM1982
2017-08-01 21:11
[QUOTE=Amo.38]Håller med! Måste gå något i generna på den familjen, både han och brodern sin är otroligt skadebenägna. I övrigt skönt att det går dåligt för Bayern i säsongsupptakten!!! [/QUOTE] Bayern ligger under med 2-0 i minut 37 i blir i princip utspelade. Måste vara Peps fel. ; )
Barcelona Trio Mágico
2017-08-01 21:11
Varför inte en Mané på vänster kanten? ^^ Får mig att tänka tillbaka lite på Eto'o.. Han har väl dessutom levererat rätt bra senaste säsongen om inte jag missminner mig.?
Barcelona Amo.38
2017-08-01 21:09
@DM1982:

Håller med! Måste gå något i generna på den familjen, både han och brodern sin är otroligt skadebenägna. I övrigt skönt att det går dåligt för Bayern i säsongsupptakten!!!
Barcelona DM1982
2017-08-01 20:55
Thiago kliver ut skadad i minut 20 för Bayern. Mycket bra spelare men otroligt skadebenägen. Barça bör självklart inte ens tänka på att köpa tillbaka honom.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2017-08-01 20:50
Vad tror ni om Aguero till Barca? Känns som ett miljöombyte hade behövts för honom. Kontrakt till 2019. Beroende på Peps inställning är han möjlig eller omöjlig att värva.

--------Aguero--------Suarez--------
-------------------Messi------------------

Andra tänkbara ersättare till Neymar: Mbappe, Dybala, Griezmann där alla tre går på en miljard minst.

Aguero borde vara betydligt mycket billigare..Men som sagt en affär är endast möjlig om pep kan tänka sig att sälja.

Håller på att blir frustrerad..Något måste hända..

Enda jag vet är att jag inte vill se Neymar i laget, Och det ska jävligt mycket till för att jag skulle ändra mig.

Aguero är såklart en nödlösning då han inte är en långsiktig investering men marknaden är sjuk just nu+att en värvning till mittfältet ocså måste göras.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2017-08-01 20:50
Barcelona Koeman!!
2017-08-01 20:49
Liverpool har ett fint lag, hade dem haft en bra vänsterback och en bra målvakt så hade dem kunnat utmana om ligatiteln egentligen..
Barcelona Barcelonistas
2017-08-01 20:24
Sanslöst hur kan man tänka så mycket på pengar? Den farsan är en idiot.
Barcelona Koeman!!
2017-08-01 20:21
@Rambla~:

Tack för tipset, hade helt missat :)
Barcelona Rambla~
2017-08-01 20:16
Oj, lite fotbollsgodis så här på kvällskvisten. Trevligt. :) Audi Cup Bayern - Liverpool 20:30 TV3 Sport & Viaplay
Barcelona Rambla~
2017-08-01 20:07
Jag gillar också Dybala. Magisk bollkontroll, den enda spelare jag sett sen Messi kom fram som har likvärdig touch på bollen. Han är ju den som borde ta över Messis position när det väl är dags när Leo av naturliga skäl och ålder kommer vara på en lägre nivå. Vi är inte där ännu men det är inte fel att försäkra sig om hans signatur redan nu för längre fram i tiden kommer det vara för sent, han kommer då troligen vara fast i RM eller ja varför inte PSG. Så ta honom nu medan det går, ja om det går, så kan han ägna någon säsong till att lära utav den bästa.
Barcelona Barcelonistas
2017-08-01 20:02
Ska tatuera mig med #Fucknivetvad!. Den svikaren. Judas.
Barcelona Andreas FCB
2017-08-01 19:59
@Soko:

Bilden i länktips.
Barcelona El Pistolero 9
2017-08-01 19:58
Jag hoppas verkligen Neymar lämnar imorgon. Då kan ledningen gå vidare till att få klart Dybala (förhoppningsvis) så snabbt som möjligt. Sedan en till mittfältare som en cherry on top (inte Paulinho).
Barcelona Rambla~
2017-08-01 19:56
DizzLow Eh, du skojar nu va? För jag kan inte ta det svaret på allvar. Med all respekt. :)
Barcelona Rambla~
2017-08-01 19:55
Jag har inte varit inne på det forumet en enda gång under den här såpan. Varför skulle jag ens? Du borde följa mitt exempel Barcelonistas, det ger dig välbehövlig sinnesro. :)
Barcelona DizzLow
2017-08-01 19:52
Gabriel y Rambla

Det känns väldigt onaturligt att en yngre spelare lämnar, och dem två äldre prioriteras. Ledningen följer inte en normal ordning, och det har även Neymar lagt märke till.
Neymar är inte skyldiga oss nånting, in fact, så har han uppoffrat sig en del, för att ha på sig Barca tröjan. För visst var det så att han hade bättre erbjudanden från andra klubbar, vid det tillfället?
Neymar ville lära sig av Messi, och var redo att ta en roll som andre fjol, men vad händer när The student, outgrows his master? Jo, man ställer sig lite åt sidan, men står ändå kvar, för att fixa dem småproblem man får längs vägen.
Ledningen, laget, Messi, vet alla att Neymar är redo för 10:an
Barcelona Barcelonistas
2017-08-01 19:41
PSG supportrarna är för roliga dom borde dra med Nasser till öknen och rida kamel!
Barcelona Smogen
2017-08-01 19:39
[QUOTE=Gabriel]DizzLow Neymar en hjälte? Kanske din hjälte, inte min. En Barça hjälte för mig ska för det första leva upp åtminstone 7/10 delar av förväntningarna man har på honom, vara lojal mot klubben, visa respekt mot klubben, sina lagkamrater och fansen. Neymar är inget annat än en råtta och så långt ifrån en hjälte man kan komma. I länktips hittar du min hjälte. [/QUOTE] Fucking true! Den hjälten fick mig att börja hålla på den här klubben för ca 16 år sedan. Var på en bar i Barcelona och såg en högerback vid namn Puyol göra en fantastisk helikopterfint. Det fick mig att kolla upp vilken galen klubb som har sådana galna backar. Medlemsägd, ingen tröjsponsor, fina värderingar och la masia. jag var fast.....föga visste jag att den där helikopterfinten förmodligen vad den enda Puyol gjorde i karriären. Det spelade ingen roll, hans inställning var värd mer än varenda fint Neymar någonsin kommer göra i hela sin karriär.
Barcelona Smogen
2017-08-01 19:28
[QUOTE=Gabriel]Han skrev det på sin Instagram tydligen. [/QUOTE] oj. nej, jag trodde faktiskt inte att ens han var så jävla dum i huvudet. Men han upphör aldrig att förvåna. :)
Barcelona Gabriel
2017-08-01 19:25
DizzLow

Neymar en hjälte? Kanske din hjälte, inte min.

En Barça hjälte för mig ska för det första leva upp åtminstone 7/10 delar av förväntningarna man har på honom, vara lojal mot klubben, visa respekt mot klubben, sina lagkamrater och fansen. Neymar är inget annat än en råtta och så långt ifrån en hjälte man kan komma.

I länktips hittar du min hjälte.
Barcelona DM1982
2017-08-01 19:23
[QUOTE=DizzLow]Gabriel Det där skräpet, var vår framtid. Han kmr att vara livet, vägen och sanningen, dem närmsta tio åren. Men det är nåt fel på oss människor, som väljer att behandla framtida profeter, som skräp när dem är aktiva. John 4:44 He himself had said that a prophet is not honored in his own hometown. Många cules bör skämmas över, hur vi kommenterar våra hjältar, när dem vill eller väljer nåt för sig själva. Vi tackar dig Neymar, och vi önskar dig allt gott! [/QUOTE] Om vi ska vara bibliska; Galatians 6:8 Those who live only to satisfy their own sinful nature will harvest decay and death from that sinful nature. But those who live to please the Spirit will harvest everlasting life from the Spirit. The Spirit är självklart Barça i det här fallet.
Barcelona Rambla~
2017-08-01 19:16
DizzLow Så du anser att Neymar med far har skött det här klanderfritt? Varit ärliga och öppna med sina intentioner, där de träffat och haft kontakt med andra klubbägare i smyg under nästan ett års tid?
Barcelona Mikheil
2017-08-01 19:16
Kan de vara så att Al Khelaifi är lite avvaktande pga att han kanske inte vill ha alla blickar på sig nu? Jag tänker på att ingen kan ha missat hur Neymar samt hans far har utnyttjat Barcelona på alla möjliga sätt. Al Khelaifi är kanske rädd att Neymar ska utnyttja PSG på samma sätt som han och hans far har utnyttjat Barca. Jag hade iallafall varit försiktig med att köpa en spelare man inte vet vart man har.
Barcelona DizzLow
2017-08-01 19:12
Gabriel

Det där skräpet, var vår framtid. Han kmr att vara livet, vägen och sanningen, dem närmsta tio åren. Men det är nåt fel på oss människor, som väljer att behandla framtida profeter, som skräp när dem är aktiva.

John 4:44 He himself had said that a prophet is not honored in his own hometown.

Många cules bör skämmas över, hur vi kommenterar våra hjältar, när dem vill eller väljer nåt för sig själva.

Vi tackar dig Neymar, och vi önskar dig allt gott!
Annons: