/spanien/barcelona/forum/426.aspx/spanien/barcelona/forum/426.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2017-07-25 23:06
Andresito Precis, sker ju så fort Barca närmar sig en spelare sonett brev på posten. Mer regel än ett undantag nu för tiden.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2017-07-25 23:04
Barcelonas youtube kanal brukar visa PK vet dock ej om dom visar denna.
Barcelona Koeman!!
2017-07-25 23:02
Kan man följa presskonferensen någonstans?
Barcelona 1899 - Puyol
2017-07-25 22:54
Andresito Hahahhaha nailed it.
Barcelona Andresito
2017-07-25 22:52
Väntar på nyheten med rubriken "Liverpool anmäler Barcelona till FIFA"
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-07-25 22:50
Intressant.
Barcelona the cameroonians
2017-07-25 22:50
Gerard Romero Barça har ett avtal klart med Coutinho, det dom återstår är förhandlingarna med Liverpool.
Barcelona The Lionel King
2017-07-25 22:45
Försöker minnas om jag sett Coutinho spela med tre offensivare pjäser framför sig, vilket han ju kommer få göra med MSN, Tror faktiskt jag sett någon match och att Liverpool var på gränsen till för offensiva. Undrar just hur man ska lösa balansen i laget?
Barcelona Andresito
2017-07-25 22:42
Paris Saint-Germain announced they will hold a press conference at 23h.

PSG will not answer questions concerning Neymar at their press conference.

The French team will play vs Juventus tomorrow at Hard Rock Stadium in Miami and perform the routine prior to the duel against the Italians.

The leaders of the press conference will be the coach Unai Emery and striker Edinson Cavani.
Barcelona 1899 - Puyol
2017-07-25 22:39
23:00 börjar PSG PK 23:30 börjar Barcas PK
Barcelona Iniesta.70
2017-07-25 22:30
@El Tridente:
Nja, för min del så skulle jag skänka grabben till "Unicef". Ja, jag menar, då kanske vi skulle leva upp till vår jingel: " Mer än en klubb"
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-07-25 22:20
Bara köp Coutinho för fan! Hur svårt ska det vara? Bara langa upp cashen. Ge Liverpool det dem vill ha, jag orkar inte med Rakitic en säsong till!
Barcelona IanFcb
2017-07-25 22:17
Ni är lite roliga här inne, tror ni inte Neymar har varit med själv och satt så låg utköps klausul? Han måste ha något å förhandla med såklart, annars skulle han aldrig höja sin lön. Så ta det lugnt, elpresidente skrev själv och han stannar å nu ska dem hämta hit en av hans nästa vänner oxå ;) så det blir bra.
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-07-25 22:16
Var det inte 23:30 PKn skulle börja?
Barcelona Barcelonistas
2017-07-25 22:11
PK börjar om 20 min!
Barcelona Barca4life98
2017-07-25 22:10
Om Neymar stannar ska han ha ett nytt kontrakt, med en utköpsklausul som gör att något annat lag inte ens ska ha en förhoppning om att köpa loss honom. Då kan man få Neymar farsa att sitta tyst i 4-5 år fram över. Om vi inte vill sälja honom själva förstås.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-25 22:08
Rent historiskt är Liverpool en fin klubb med stor historia. Men det är ingen klubb som vinner titlar just nu det är fakta.
Barcelona 1899 - Puyol
2017-07-25 22:07
Klopp gör allt rätt för att behålla sin stjärna. Coutinho är Klopps största stjärna och varför ska han sälja till oss när han själv ska ha en bra trupp till UCL. Coutinho är en poängsspelare och därför vägrar Klopp sälja honom med all rätt tycker jag. Jag hoppas vi snor honom men denna affären måste Coutinho själv pusha fram om det sak en bli något av detta.
Barcelona Iniesta.70
2017-07-25 21:49
the Cameroonians Haha...ja, detta är inte "mitt" transfer-fönster. Först ville jag inte att vi skulle beblanda oss med PSG. Nja, det gick väl si så där va? Ja, nästa "Big NO" var att handla av Mendes. Tji fick jag ännu en gång. Bums så hamna nästa portugisiska "super talang" hos "oss". Okej, jag svalde det med en kababtalkrik och en Trocadero. Bet ihop och gnällde inget speciellt. Min nästa "Terror på Elm Street nightmare" var att vi skulle gå efter Coutinho. Ja, så just nu vandrar ett bekräftat "Freddy Kruger" rykte runt i min IPad och slashar mitt transferfönster. Visst, får väl se till att inte somna:) Till råga på allt så hänger Douglas med på resan istället för Palencia!? Herregud! Kan inte nån bara skicka Douglas på en flotte över Atlanten och se till att "Tropa de Elite" möter upp grabben vid närmsta Favela och ser till att grabben aldrig når europeisk mark igen. En svart klassisk van. Lost and not found. Så hos mig blåser det korsdrag under detta "fönster". Men, men, det hinner väl vända. Men om inte så lär jag behöva Xaviestas klassiska tidsmaskin för att finna nån fröjd under dessa tider, Whiskey och youtube! Edit: kul att Ruiz fick starta idag med B-laget! Han är ju min nya "Roberto". :)
Barcelona Koeman!!
2017-07-25 21:45
@Barcelonistas:

Underbart med påhopp.
Barcelona Bollinnehavet
2017-07-25 21:42
Så medan det ryktas hejvilt om att våran näst största lämnar för en betydligt mindre klubb så ryktas de två hetaste talangerna i världen Mbappe och Dembele kraftigt till Real. Reals pris på Mbappe kommer göra att vi inte ens har råd med tex Dybala för Neymar-pengarna sen. Det känns inte skitpositivt nuförtiden.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-25 21:40
Bojan va också världens största talang vi alla såg hur det gick för honom. Det finns ingen garanti på att man kmr bli bra när man är 18 år. Att ta dom olika stegen är svårt. Real är historiens största köpelag. Kollar du sen Perez tog över så lär dom va först på en lista av lag som värvat mest. Jag gissar på att dom värvat för 3-4 miljarder mer än oss.
Barcelona A good coach is everything!
2017-07-25 21:31
Yaoo detta med Mbappe till Real gör en ganska irriterad.. Tror galet mycket på att den snubben kan bli riktigt stor. Alltså legend stor har inte sätt en så ung spelare behandla bollen som han gör sen Messi. Om han utvecklas rätt så är han värd varje krona Real lägger på han :/
2017-07-25 21:29
Däremot är det också så att den journalist kopplat till Radio Monte Carlo som var först med Neymargate tidigare idag sa att bars ett mirakel kunde stoppa affären från att gå igenom. Men alla medier har ju sina källor och ingångar och eftersom de inblandade själv inte verkar veta på vilken fot de ska stå på så är det ju inte konstigt att det kommer olika nyheter. Särskilt också som vissa befinner sig i Europa och andra i Amerika.
Barcelona El Tridente
2017-07-25 21:28

Sinnessjukt att Real Madrid köper Mbappe för 1.8 miljarder.

Neymar går billigt om han säljs för 2.2 miljarder.
Barcelona Cule4life
2017-07-25 21:26
Om Neymar stannar utan lönehöjning/förlängning tycker jag klubben har räddat sitt ansikte. Det har vart massa snack men Barca har varit tysta. Det har mer vart det vanliga och obligatoriska uttalandena från Barto,Valverde,lagkamrater " Vi vill självklart Neymar ska stanna", Det säger alla klubbar om sina bästa spelare när det går rykten.

Vi kmr få se helt enkelt hur biffen är stekt.Lämnar Neymar behåller Barca sin heder, Stannar han utan lönehöjning/förlängning behåller Barca sin heder. Enligt mig tappar man hedern lite grann ifall man förnyar igen och ger han löneökning. Han behöver göra en monstersäsong för att få det.
Det ska vara minst 25 mål i ligan och avgörande mot stora lag. Mer distinkt framför mål och bättre attityd. Han är förebild för många barn runt om i världen, kapten i Brasiliens landslag m.m. Han har mycket att bevisa för att bete sig som Messi,Ronaldo som har burit sina lag till titlar.

Vill Neymar lämna så får han lämna. Vill han stanna och bevisa att han kan bära Barca är han välkommen att göra det utan sitt krav på löneökning, Han måste förtjäna den.

2017-07-25 21:21
Soko Det där från AB är morgonens nyheter, det jag skrev om kring Bechler kom för nån timme sen. Med det sagt så lär det väl ändå komma ännu ett par vändningar innan nånting blir officiellt.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-25 21:19
Höj nivån! Varning/Mod.
2017-07-25 21:18
Enligt Cadena SER är ryktena kring Coutinho sanna. Det finns representanter för klubbarna som är i London och klara att förhandla, men Klopp vill inte släppa brassen.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-25 21:16
Kan vi inte värva alla världens Brasilianska och Argentinska talanger? För tydligen så är det garanti på att dom kmr bli etablerade värdstjärnor..

Vi bör vara extremt oroliga talanger som Ödeegard ovs kmr blomma ut till Xavis och dominera mot oss....
Annons: