/spanien/barcelona/forum/4224.aspx/spanien/barcelona/forum/4224.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2015-03-17 15:35
@knoxxx:

Väldigt tveksamt att City sparkar sin tränare dagen innan en viktig CL-match. Åker City ut är det nog färdigt för Pellegrini.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-03-17 15:18
Kollade på den här som någon länkade.

Faan, synd om oss som inte kan förstå Spanska. Vi missar ju alla smaskigheter ju. De har inte ens engsub. Tänker de inte på icke spansktalande fans ???

Någon som förstår vad är det de säger till varandra ???

Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-03-17 15:11
Jag skulle också skriva under om Zubi kom och värvade mig som högerback trots att jag har spelat fotboll som högst i division 4.

Vem fan skulle tacka nej. Jag förstår varför Douglas skrev på. Eftersom Zubi inte syns längre runt Barca så tar alla ilskan över Douglas. Det är därför vi hånar honom. Men vi vet att det inte är hans fel. Samma gäller för Vermaellen.
Barcelona >The Reporter<
2015-03-17 15:09
För det första, har Douglas spelat mycket nog för att man ska kunna säga att han varit dålig eller inte? Nej. För det andra, skulle ni, som andra skrivit tidigare, tacka nej till Barcelona? Nej. Douglas-skämt är inte ens roliga. Varför inte göra narr av Montoya ist? Juste han e ju katalan
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2015-03-17 14:58
Neymar11 Det är faktiskt synd om killen, det är inte så att han har spelat under förväntningarna. Ingen är korkad nog att tacka nej till Barcelona, speciellt om man själv inte tycker att man är tillräckligt bra. Han ska inte hånas för att han värvades, det är personen som insisterade på att värva honom som ska hånas.
Barcelona Neymar11
2015-03-17 14:54
Junta dimision Börjar tröttna på alla som hånar Douglas, fan ska han göra tacka nej till Barcelona
Barcelona LeoMessi
2015-03-17 14:51
Junta dimision Jag gör det främst för att få uppleva hela matchen och ifall det skulle bli mål innan det har gått 25 minuter. Jag vill kunna se målet när det sker, känns inte samma sak att behöva se den i repris. Sen kan jag ge mig fejkad motivation till att plugga under tiden matchen spelas. Jag vet och alla andra vet att jag inte kommer att plugga haha men det är lite kul leka övertygad om att jag kommer att göra det.
Barcelona Junta Dimision
2015-03-17 14:51
Rafael Hernández @RafaelH117 · 5 tim för 5 timmar sedan
Guardiola will be at the Camp Nou tomorrow. Needs a standing ovation, shame it’s as unlikely as Douglas starting.

Trevligt att vår gamle Pep är på besök!
Barcelona Junta Dimision
2015-03-17 14:48
LeoMessi

Är det verkligen värt att vänta tills hela matchen är slut än att se de resterande 75 minuter av matchen live? Jag tycker du borde sätta på matchen så fort du är hemma helt enkelt!
Barcelona LeoMessi
2015-03-17 14:38
Gabriel Det värsta är att jag öppnar svenskafans-appen av ren reflex många gånger haha! Jag är faktiskt riktigt nervös inför el clasico. Som vi vet så har real inte presterat på den senaste tiden men när det kommer till el clasico så betyder sånt inte ett skit, för man höjer sig otroligt mycket inför detta möte. Det som har kostat dom på senare tid är den där tjongfotbollen dom har sysslat med, vilket mot dom flesta lagen inte funkar på. Men mot oss är det ett riktigt vapen med tanke på hur dåliga vi är på att försvara oss på höga bollar i straffområdet, mycket har att göra med att vi inte är starka i luftrummet men också för att vi ofta utsätts för kontringar och det brukar bli ganska tomt i straffområdet. Detta leder till att det är stora ytor som är fria för motståndaren att löpa på! Mot vilket annat lag som helst är den fotbollen inte effektivt på, men mot just oss kan den visa sig vara riktigt effektiv. Vi har definitivt inte råd att ge bort hörnor och frisparkar nära straffområdet. Real är det laget som straffar oss hårdast av alla lag när det kommer till den aspekten.
Barcelona MUNIR-ADAMA
2015-03-17 14:36
och jag är hur lugnt som helst känns som jag inte haft sån känsla sen Peps tider
Barcelona knoxxx
2015-03-17 14:33
Det ryktas, på twitter och i viss brittisk press, att Pellegrini fått sparken.

Stämmer det är det verkligen inte bra för oss. Lag som precis fotat sin manager brukar vara rätt duktiga på att spela sjukt bra precis efter.
Barcelona Gabriel
2015-03-17 14:17
LeoMessi

Haha, fyfan vad jobbigt. Se till att undvika sidor som Facebook, Instagram, Twitter och alla sportsidor annars lär du bli spoilad.
Barcelona LeoMessi
2015-03-17 13:45
Gabriel Haha du är inte ensam min vän:) Jag kan fan inte fokusera för fem fem öre! Jag har försökt plugga men jag ger upp efter ca 15 minuter, jag tog ledigt från jobbet idag för jag trodde matchen skulle vara idag!! Nu får jag jobba imorgon och då missar jag typ 25 minuter av första halvleken så jag får vänta tills matchen är slut för att sedan ladda ner:/
Barcelona Gabriel
2015-03-17 13:34
Kan inte sova, inte jobba, inte äta. Allt jag tänker på att matcherna denna veckans. Haha, sjukt jobbigt!
Barcelona Gabriel
2015-03-17 13:33
Är det bara jag som inte kan koncentrera mig på något överhuvudtaget förutom matchen mot City och el Clasico? Är så sjukt taggad nu att jag saknar ord för det!
Barcelona I.Cuenca
2015-03-17 12:57
@påfågeln:

Tusen tack för tipset :-)
Jag har cmore appen och dä visas oftast matcher från TV 12, men enligt cmore:s Kundservice visas inte matchen via appen

Men åter igen tack
Barcelona Mdawg
2015-03-17 12:36
Revista De La Liga 16:e mars i länktips om någon vill se, tog mig tiden att googla fram avsnittet..
Barcelona påfågeln
2015-03-17 12:18
I.Cuenca:

Du kan prenumerera gratis på TV4 Play Premium i en månad och får då ser Clásicon där, TV12 ingår i det paketet (kom bara ihåg att ta bort prenumerationen inom en månad för att inte månadsavgiften på 99 kr ska dras av). Jag har dock för mig att TV12 ska ingå om du prenumererar på Cmore-paketet också, men inte riktigt koll där.
Barcelona Barcelonistas
2015-03-17 12:17
matchen i morgon är superviktigt. Det viktiga är att vi bara tar oss vidare. Matchen mot Real känns mindre viktig även vid en förlust så har vi bra möjligheter till ligan. Skulle vi vinna på söndag så vågar jag säga att ligan är avgjord då jag har svårt att se oss tappa i 2 matcher samtidigt som Real måste gå obesegrad hela säsongen.
Barcelona I.Cuenca
2015-03-17 12:14
@Katalano:

Och jag är glad för er skull,, men besviken att allt detta beror på att cmore visar PSG:s matcher (ingen nyhet) och ärligt vem bryr sig om zlatan och PSG
Barcelona Katalano
2015-03-17 12:00
I.Cuenca

För de flesta andra så är det tvärtom. Äntligen visas matchen på en kanal jag har! :)
Barcelona I.Cuenca
2015-03-17 11:46
@Erik Satie:

Jag prenumererar på cmore och har inte kanal 12
Barcelona Erik Satie
2015-03-17 11:35
Cuenca

Varför det? Då slipper man streama ju!
Barcelona I.Cuenca
2015-03-17 11:32
SÅ JÄVLA ILLA ATT TV12 VISAR MACHEN PÅ SÖNDAG,,,,,
Barcelona DM1982
2015-03-17 10:38
@ Xaviesta Tumme upp! : ) Riktig tråkigt att se Deulafeu ruttna på bänken i Sevilla. Även om jag inte tycker att han har vad som krävs för att spela Barcelona så är det trist med hans skrala speltid. Det skulle väl i och för sig funka om Pedro säljs till sommaren, han klarar säkert av att fylla ut hans plats.
Barcelona Gabriel
2015-03-17 10:27
Godmorgon, Les Rambles Bara en dag kvar tills domedagen. Joe Hart och Zabaleta går ut i media med "yes, we can", och det kanske de också kan men i Barça-lägret är det helt tyst. Väldigt skönt. Inte längre något överdrivet bekräftelsenödiga likesjägare som känner sig illa tvungna att prata innan match den här säsongen. Tänker på Piqué, Alves men framför allt på Cesc som alltid skulle komma med ett par kletiga kommentarer om hur Barça kommer att vinna matchen. I den här klubben pratar vi på planen, inte utanför. Förhoppningsvis är laget rejält pratglada när dem äntrar Camp Nous gräsmatta imorgon kväll, för vi har mycket att säga också. Låt Camp Nou bli vårat podium. Nu är jag taggad till tusen!
Barcelona dinho the artist
2015-03-17 08:16
Xaviesta
Instämmer i hyllningskören! Är väldigt familjärt dessutom när man "lär känna" de mer frekventa skribenterna. Man vet ju vad de tycker i frågorna, om vi säger så :)

Imorgon blir det till att dra på sig dinho-tröjan anno 04 och heja fram laget!
¡Visca!
Barcelona Gio Style
2015-03-17 04:35
Då har man löst så att man är ledig från nattjobbet både onsdag och söndag.
Jag är så jävla laddad just nu!
Snälla Luis Enrique starta med Xavi, det har han förtjänat!

( Xaviesta )
Bugar och bockar
Barcelona ( Xaviesta )
2015-03-17 03:07
dinho Kunde inte skrivit det bättre själv! Därför ger jag mig aldrig in i pajkastningen heller. Visst kan jag ge någon gliring då och då men att med näbbar och klor försvara mitt lag eller bespotta den andres och bygga mina motargument med siffror och statistik med hjälp av Google och gud vet vad är inte riktigt min kopp te. Därför är det uppfriskande att vi har ett fåtal tappra härinne som faktiskt skriver vettiga informativa saker om vår stolthet till lag, tex cameroonians med sina ständiga uppdateringar kring våra lag som befinner sig längre ner i systemet - en stor eloge till honom för sina uppoffringar så att vi som inte har tiden att lägga ner på det kan hänga med i svängarna också, Gabriel med sitt Xavi-hjärta som bankar för klubben, Andresito med sina mogna inlägg, du själv för dina kvalitativa ord, Kröjf med sina vackra akademiska texter (ibland om vettigt, ibland om intet), L.A.M. Nr 10 med sina inför-analyser, Lion24 med sina efter-analyser, Gio Style för sina kloka argument, DM 1982 för sin saklighet och hur många fler som helst som jag säkert har glömt, ja alla som känner sig träffade helt enkelt, även rävar som slutat skriva här men kanske fortfarande läser här (i smyg månne?). Det är ju ni som gör forumet värt att läsa och skriva i :) Inte ofta dom som förtjänar det får beröm men ni ska ha ett stort jävla tack allihop för att ni driver min favoritsida och min favoritapp framåt. Vi ska inte glömma redaktionen heller med framför allt Emily i spetsen för all otrolig research och alla välskrivna rapporter och intervjuer. Detta är ideellt vilket gör det än mer oerhört, och jag ställer mig upp och klappar iaf. Tack! Du får helt enkelt sålla som jag gör för det finns mycket vackert i den här rabatten bland alla maskrosor och all ogräs. Men jag förstår dig och håller med dig fullständigt - penispumpar till folket, please and thank you ;)
Annons: