/spanien/barcelona/forum/417.aspx/spanien/barcelona/forum/417.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona the cameroonians
2017-07-25 21:13
Marc Cardona gjorde hattrick för B-laget i första halvlek och Gerard Lopez passade på att byta hela startelvan i halvtid; Nu ser den ut så här; Iñaki Peña (Juvenil A) Morer (J.A), Bueno (J.A), Martínez, Araujo (ny) Fali, Busquets, Vitinho (ny) Paik, Choko (ny), C.Perez (J.A)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1899 - Puyol
2017-07-25 21:09
För som undrar vad som händer med Mhappe, han är klar för Real för 1,70 miljarder. Perez vill köpa Dembele också. Mhappe vill till Real. Monaco kan inte göra ett skit.
Barcelona Soko
2017-07-25 21:09
@the cameroonians:

Kan det vara PSG som har ändrat sig pga FFP eller att 4 miljarder var för mycket? Annars måste Barcas ledning uppfyllt Neymar och hans farsas krav om förbättad kontrakt?
Barcelona 1899 - Puyol
2017-07-25 21:06
Barcelonistas Hahaha ja men pinsam är han. Sakho tror han är jounalist hahahaha. En loser, han tror att Neymar lämnar för lilla PSG. Barca är för stora därför vill Neymar inte lämna. Barca mosade PSG och Neymar skäms om han lämnar för en liten liga.
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
2017-07-25 21:05
Denna neymar sopa känns så löjligt just nu. Nu när ledningen visade bakänden och bad på alla fyra för att neymar skulle stanna, vilket han nu verkar ha bestämt sig för att stanna så kommer denna ledning se detta som en ny förvärv.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-25 20:58
Dags att värva Coutinho sen räcker det. Vi har då Iniesta-Busquets-Rakitic-Coutinho-Rafinah-Roberto
Barcelona Barcelonistas
2017-07-25 20:57
The Cameronians - Siiiiiiiii härliga nyheter!
2017-07-25 20:56
Enligt Marcelo Bechler har Neymar ändrat sig och stannar i Barcelona. [eurosport.fr]
Barcelona A good coach is everything!
2017-07-25 20:46
Har faktist aldrig gillat Ney undrade varför vi skulle köpa en diva. Men sen tänkte jag ääh han är en Barca lirare måste lära mig gilla gossen. Nu har möjligheten kommit för han att lämna trodde aldrig den skulle komma.. Varför ens låta en snubbe som beter sig som Ney vara kvar. Ney behöver oss vi behöver inte han, kasta han snabbt och ta cashen.. Handlar det om cash plus Veratti damn va väntar ni på ????
Barcelona Barcelonistas
2017-07-25 20:42
Vill ni ha nyheter angående Neymar. Så har PSG skribenten Sakho full koll på läget.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-25 20:33
1899 - Puyol Nej men det lär bli en affär. Liverpool kmr dra upp priset med några 100 miljoner.
Barcelona Iniesta.70
2017-07-25 20:13
Ja, själv är man en trångsynt karaktär. Vissa principer viker jag inte ifrån. Rätt eller fel? Tja, jo, nog har jag haft fel i de flestas ögon vid mer än ett tillfälle men har jag ändrat mig? Nää, inte när det kommer till vissa saker. Affärer med nuvarande PSG? Hell no! Handla av Mendes eller Raiola? Nix! Ville jag ha Semedo? Nää. Men nu är han här. Neymar kvar i Barca? Nää, inte enligt mig. Har jag rätt i dessa frågor eller fel? Nja, för mig handlar det om värderingar. Men själv är man ju en karaktär som forfarande snubblar runt med samma "Freddie Ljungberg frissa" a la 2003. Ja, en helskotta till karaktär som min morsa med hjälp av min morbror fick lyfta av plan mot Brage under den första upplagan av "Dalecarlia cupen" pga av att jag fick ett mål bortdömt för offside. Ja, "kort stubin" eller "hett tempramente" ursäktade sig min morsa med till övriga släktingar. Idag hade pedagoger och psykologer kastat alla siffer o bokstavs diagnoser som finns över mig. Ja, ni vet, man var liraren som va bästa kompis med alla utanför plan men osams med allt o alla på plan. Men, så har jag rätt när jag inte vill göra affärer med PSG, Raiola eller Mendes? Nää, det kanske jag inte har. Men jag följer mina värderingar. Skulle jag få extremt svårt att följa Barca helhjärtat om Neymar blir kvar? Ja, enormt! Men det är ju endast min åsikt. Ja, Jag har ju målat in mig själv i ett hörn ex antal gånger under årens lopp pga av envishet och trångsynthet. Men att Neymar' s beteende stinker och han är karaktärslös, ja, det står jag för alla dar i veckan. Vill jag att han lämnar? Ja, på en gång! Och med de orden så använder jag mer än gärna alla Crayons-kritor mina ungar har och målar utan att tveka in mig i ett färglatt hörn! Visst har man kastat ur sig saker i affekt under matcher, visst har man skrivit saker man ångrat. Men i de här frågorna så viker jag inte en tum! Ja, även om jag går fel enligt de flesta:)
Barcelona El Tridente
2017-07-25 20:13
@Alvés - Por Que?:

Absolut ingen bra deal, minst 1.4 miljarder + Verratti.

Om dom vill göra en delbetalning så ska det inkludera en saftig ränta också.

Om det är någon gång Barca ska tjäna pengar och ställa krav så är det nu.
Barcelona II Barça II
2017-07-25 20:11
Vi får inte glömma att Real har sålt spelare för över 120 miljoner euro. Avbytare som egentligen inte ens platsade i Real. Nu är laget i behov utav en anfallare för framtiden och i ärlighetens namn är Mbappe den mest talangfulla spelaren i marknaden. Man kan se det som att Real byter Morata och Danilo mot Mbappe. Handen på hjärtat vem hade inte gjort det bytet? Just nu, och de senaste åren har Real Madrid gjort exakt allt rätt. De bygger upp en monster trupp för framtiden. De värvar ungt och spanskt samtidigt som de säljer dyrt. Just nu känns som att vi har mörka år framför oss..
2017-07-25 19:59
Lite info om hur dåligt jobb Pep Segura gjort som sportchef för Juvenil och B-laget. I våras lockade Barça över Valencias mycket lovande mittback Mariano Konyk som är av ukrainskt/argentinskt ursprung. Då vat tanken att han skulle spela i Barcelonas nya C-lag, men som ni vet så lyckades Segura aldrig få till något sådant. Han anses också för orutinerad för att spela i B-laget och i Segunda A. Han blev sen nekad att göra försäsongen med B-laget medan han skulle överväga sin framtid, så det slutade med att kontraktet revs. Och nu är han på väg att skriva på för Real istället. Skrev också tidigare om hur det finns 38 spelare i B-truppen för tillfället men trots detta fortsätter klubben att värva, nu senast en högerback trots att Dani Morer från Juvenil A varit en del av B-laget under våren och Palencia har en stensäker startplats. Summerat: Kaos.
Barcelona 1899 - Puyol
2017-07-25 19:43
Någon som vet något om Coutinho? Något nytt?
2017-07-25 19:18
B-laget drar igång sitt träningsmatchande ikväll och Gerard Lopez väljer följande startelva; Varo Palencia, Tarin, Cuenca (ny), Cucu Alasana (Juvenil A), Ferran, Ruiz de Gallareta (ny), Moha (ny) Abel Ruiz, Marc Cardona
Barcelona Barcelonistas
2017-07-25 18:48
PSG supportrarna är riktigt sugna på Neymar.
Barcelona messimal19
2017-07-25 18:38
Här har ni länktips förresten http://www.cope.es/noticias/deportes/marcelo-bechler-partidazo-cope-fichaje-neymar-por-psg-estaba-hecho-viernes-pero-sabado-cambia-opinion-por-los-jugadores_154254
Barcelona messimal19
2017-07-25 18:36
Cadena copes Marcelo Bechler har rapporterat att Neymars övergång var klar redan i fredags men lördag morgon ändrade Neymar sig i frågan. Det kanske detta PKn handlar om idag?
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-07-25 18:31
Klubben verkar dock stå på sig och vägrar ge honom ett nytt kontrakt, så jävla rätt. Visst finns inte kapitalet för ett bättre kontrakt men ändå...
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-07-25 18:29
100 miljoner € Verratti? Tar jag alla dagar i veckan och skuttat runt i sjunde himlen av ren glädje. Fan slå till stort istället ge oss veratti draxler 50 miljoner € så gläds jag än mer. Då har vi fixat mittfältet och även en ersättare i neymars position :).
Barcelona 1899 - Puyol
2017-07-25 18:08
Jag hade sålt Neymar för 1,4 sen Veratti i dealen. Då har vi råd med Dybala eller Coutinho.
Barcelona Iniesta.70
2017-07-25 17:57
@neymar JR || Cillessen #1:
Haha...nää, jag tänker inte börja vifta med whiskey-flaskan pga att vi har lite olika åsikter, att tycka lite olika är ju endast hälsosamt. Jag låter Roberto föra tillräckligt mycket (o)väsen av sig för att övertyga to m dig:) Nix, jag "offrar" hellre en eller ett par whiskey-flaskor på en del andra personer inom FCB' s organisation. Ja, och den flaskan kommer inte landa som en sexa i ett shot-glas utan den flaskan landar på (i?) ett heeeeelt annat ställe.....skål?
Barcelona Barcelonistas
2017-07-25 17:56
Rambla - jag hade seriöst gått med på Veratti + 1 Miljard.
Barcelona Rambla~
2017-07-25 16:57
Ingen deal med PSG är en bra deal, de är grisar och svin gör man inte affärer med. Allt är upp till Neymar, tycker han inte det är bättre, fräckare ja helt enkelt mer stimulerande att spela med Messi och resten av Barca, utan anser att det är bättre för hans utveckling att gå till PSG för att bli nr 1 eller vad det nu är som lockar så mycket. Ja då är det bara att visa honom den öppna dörren, jag har inga problem med det längre, vi ska inte tvinga honom kvar eller hålla på med operation övertalning i parti och minut. Han ska bara se till att 222m hamnar på Barcas bankkonto. Inga avbetalningar whatsoever för den delen.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-25 16:52
Soko - förmodligen inte.
Barcelona Soko
2017-07-25 16:49
France Football skriver att PSG erbjuder totalt 50 miljoner euro, knappt 500 miljoner svenska kronor, för Sanchez.
Då blir det ingen Neymar affär?
Barcelona Barcelonistas
2017-07-25 16:41
Alves - om PSG nu inte kan betala den här summan vrf lägger dom inte bara in Veratti i dealen så vi slipper den här cirkusen? Dummare klubb får man leta efter.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-25 16:36
Rambla - jag tycker vi ändå håller oss till fotbollens normer. Visst vi värvar jävligt mycket men att värva 18-19 åringar vi är inte på den galna nivå vad gäller galenskap. Faktum är att det var Real som startade denna trend med klubbar som City och PSG. Real Madrid värvade för 4-5 miljarder 2009 tex och City o PSG har ju hållit på ett tag med.
Annons: