/spanien/barcelona/forum/402.aspx/spanien/barcelona/forum/402.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Koeman!!
2018-06-26 19:25
Streamlänkar
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona El Messias
2018-06-26 19:21
Vart kan se matchen? Fattar inte vad TV4 håller på med
Barcelona Nesto
2018-06-26 19:05
Är det spelarna som tagit ut denna elva tro? som ryktena säger..

5 byten från förra matchen och matchen mot Island.
Barcelona Infinit8Don
2018-06-26 18:44
Enda hoppet för Argentina ikv är att Messi har en sådan magisk match som bara han kan. Kroatien verkar vila spelare så dem kan inte räkna med att Kroatien hjälper dem. Men vinner man med några mål ska man nog klara sig. Vamos Leo. Visa nu varför du är tidernas bästa.
Barcelona Jarlma
2018-06-26 18:40
Varför ställa upp med Higuain istället för Aguero som varit Argentinas bästa spelare hittills?
Barcelona FCB_Messi
2018-06-26 18:03
Senaste rykten säger att Argentina kommer starta med följande Armani Mercado otamendi rojo tagliafico Perez Mascherano banega di Maria Messi higuain
Barcelona || #5 sergiobusquets
2018-06-26 17:36
Vms tråkigaste match?
Barcelona Arda-Turan
2018-06-26 17:31
[QUOTE=BarcaMagic]Jaha, då hoppas vi att Sverige vinner över Mexiko och Jimmy Durmaz som målskytt. Visste faktiskt inte att vi är inte beroende av Tyskland matchen. Svår match men inte omöjligt..bara om Berg sätter sina chanser och vi vågar hålla boll. [/QUOTE] Hoppas också på vinst med Durmaz som målskytt.
Barcelona S.Eto'o
2018-06-26 17:24
Yerry Mina: “Leo is a crack. I do not understand why they criticise him. I was very impressed by the person he is when I first trained with him: he’s a genius.” [md] Mina: “If I had him in the Colombian team, I would take care of him and make him happy, so that he can express his talent on the pitch.” Mina: “All I would like to tell him is what he told me when I first came to Barça: just enjoy!”
Barcelona jayjay_okocha
2018-06-26 17:08
Dembele har spelat bra.. Synd att han har en griezman som har en dålig dag som medspelare
Barcelona FCB_Messi
2018-06-26 17:01
Så som det verkar nu så ställs alltså Argentina mot Frankrike i åttondelen, ifall Argentina går vidare ..
2018-06-26 16:48
Ska fan vara rött kort på dessa tacklingar, enbart spelare för att förstöra målchans. Det är fan fel att bara ge ett gult kort där
Barcelona BarcaMagic
2018-06-26 16:48
Kante i boxen och väntar på inlägg för att.....säkert nicka hahaha
2018-06-26 16:40
Griezmann har varit lika svag som Messi det här mästerskapet om inte än sämre. Frankrike borde överväga på att bänka honom om han inte höjer sig. Dembele hittar ju fantastiska passningar, men Danmark står jävligt lågt och fransmännen löper inte i djupet.
Barcelona BarcaMagic
2018-06-26 16:36
Frankrike på pappret har bästa laget men de spelar värre än Island, långbollar på Giroud eller spela på kanterna och bomba med inlägg i boxen.
2018-06-26 16:33
Frankrike har samma problem som Argentina och fler talet andra stor nationer, otroligt svårt för att få bollen till sina kreativa spelare.
Barcelona BarcaMagic
2018-06-26 16:33
@Meneysuarez91011:

Vilar, han är given i startelvan annars tillsammans med Varane.
Barcelona Meneysuarez91011
2018-06-26 16:31
Vilar de Umtiti eller är han rent ut sagt petad?
Barcelona BarcaMagic
2018-06-26 16:27
Fattar inte varför Hernandez spelar han när Frankrike har en Mendy som är 100 ggr bättre!
Barcelona BarcaMagic
2018-06-26 15:47
@Arda-Turan:

Jaha, då hoppas vi att Sverige vinner över Mexiko och Jimmy Durmaz som målskytt.
Visste faktiskt inte att vi är inte beroende av Tyskland matchen. Svår match men inte omöjligt..bara om Berg sätter sina chanser och vi vågar hålla boll.
Barcelona Arda-Turan
2018-06-26 15:31
[QUOTE=BarcaMagic]SVT studion "Mexiko är pressade", hur kan Mexiko är pressad när VI måste vinna och samtidigt Tyskland tappa poäng mot Sydkorea! :) Mexiko har ett bra och mycket bollskicklig lag dessutom spelare som Vela/Lozano som kan avgöra matcher på egen hand. Visst vi är bra på fasta situationer men tappar vi boll i farliga lägen är det tack o hej.. Mexiko är grymma på kontringar. [/QUOTE] Sverige går vidare vid vinst mot Mexiko, de är inte beroande av Tysklands match.
Visca el Barça i visca Catalunya
2018-06-26 15:20
Tror matcherna är bestämda i förhand och Tv4 trodde väl liksom alla andra att Kroatien-Island skulle bli nyckel matchen i gruppen då dom nog utgick utifrån att Argentina redan hade säkrat grupp segern vid detta läget.
Barcelona BarcaMagic
2018-06-26 15:18
SVT studion "Mexiko är pressade", hur kan Mexiko är pressad när VI måste vinna och samtidigt Tyskland tappa poäng mot Sydkorea! :)
Mexiko har ett bra och mycket bollskicklig lag dessutom spelare som Vela/Lozano som kan avgöra matcher på egen hand.

Visst vi är bra på fasta situationer men tappar vi boll i farliga lägen är det tack o hej.. Mexiko är grymma på kontringar.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2018-06-26 15:09
Frankrike ställer upp med en 4-2-3-1 uppställning som ser riktigt spännande ut, En uppställning som jag gärna vill se i Barca kommande säsong.

Dembele___Griezmann____Lemar
______________Giroud____________

Dembele____Messi_____Coutinho
____________Suarez_____________
Barcelona BarcaMagic
2018-06-26 14:55
TV4 ska aldrig sända stora avancemang, sen fattar jag inte varför VM ska spelas i betald kanal och tvinga folk teckna abonnemang när i alla andra länder sänds matcher som spelas samtidigt i 2 olika gratis kanal där alla har tillgång.
TV4 gruppen är girigare än judas, reklam efter reklam och med stor text innan varje reklam paus "sändningen fortsätter på Cmore" som om där sitter några andra och snackar..samma snilla gubben Backe, 2 tanter med ett bord mitt ute ingenstans som snackar massa bullshit och pajkastning mot Sveriges motståndare eller jämföra Messi mot Ronaldo eller tvärtom...de är även duktiga att göra en höna av en fjäder.

Ikväll sänder de viktigaste matchen på Cmore... många som inte kan streama och vill se matchen måste teckna deras värdelösa Cmore som sänder bara gamla filmer, porr och annat trams.

Barcelona Kröj14f
2018-06-26 14:48
Om det nu ska snackas om äckligt beteende, så skulle jag för egen del vilja flytta fokus från en överreklamerad skyttekung till en annan, nämligen "sir" Harry Kane. I min värld så borde dennes gravt överlagda regelbrott i straffområdet i Englands match mot Tunisien, inordnas i samma kategori som Luis Suárez bitande av Giorgo Chiellini, när det kommer till påföljden. Minst. Vi talar trots allt inte om en störd persons impulsiva beteende i stunden, utan om en synnerligen överlagd handling av en hela fotbollssportens dödgrävare. Som syftade till att föra alla dess rättsskiparna bakom ljuset, genom att i sin förlängning tillskansa sig en stor fördel i form av en straff. Vad snackar jag om? Det händer ju titt som tätt i dagens fotboll. Nog så sant. Trickfilmning är väl inget nytt? Nej, må så vara. Det som emellertid skiljer Kanes skandalösa agerande från s k skådespelande i allmänhet, är att han inte bara söker kontakt för att sedan lägga sig platt fall. Nej Harry Kane agerar regissör och ser ut en tunisier som statist, suger tag i denne i dennes arm (gult kort!), drar mycket medvetet med sig honom för att få det att se omvänt ut och slänger sig sedan under buller och bång från en upprörd tittarskara samt engelska kommentarer tillika experter i studios, som samfällt skriker efter straff. Det borde de faktiskt fortfarande göra. Suárez tilltag mot Italien fick faktiskt sina långtgående konsekvenser först efteråt, när filmbevis presenterats. Sådana finns även i fallet Harry Kane. Vad väntar FIFA på?
Barcelona BarcaMagic
2018-06-26 14:40
@Mike79:

Jag har streamat alla matcher som har sänts av TV4 eftersom jag tål inte deras studio och kommentatorerna.
Som många andra påpekade Ronaldo7 sidan fungerar över förväntan och jag har aldrig haft problem att streama om det har varit stora eller små matcher.

Det är väldigt dumt att köpa Cmore och ge pengar till TV4 gruppen dessutom kommer de att tänka "va fan folk tecknar ju på Cmore, kanske lägga alla nästa turnerings matcher där!".

Streama och spara pengar, streamen är kanske några sekunder sent men du sparar pengar och slipper svenska studion och värdelösa "experter".
Barcelona Mike79
2018-06-26 14:27
Tack för svar gubbar! Känner till de flesta ”ful stream” sighter, funkar till enstaka Copa matcher men inte till VM :) Blir en månaders abonnemang på Cmore, fult av dem men är man konsument så är man.. Soy Argentino ikväll!!!
Barcelona DizzLow
2018-06-26 13:57
Alcacer till Everton för 30 m €! Bra jobbat av ledningen, om affären går igenom. Låter rätt trovärdigt, iom att Everton visat intresse för Alcacer förut.
Barcelona Iniestas vänsterfot
2018-06-26 13:27
jag kör på samma stream som Smogen:

www.ronaldo7.net

Ofta en 20-tal länkar med streamar där, de flesta funkar fint
Annons: