/spanien/barcelona/forum/389.aspx/spanien/barcelona/forum/389.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas FCB
2017-07-28 19:17
@Alvés - Por Que?:

Spelar Ramos? Jag vet i alla fall vad jag hoppas på..

Nej, skämt åt sidan. Hoppas inte han spelar, oavsett vad gäller transfern.
Ge hellre Paco speltid.
Barcelona Andresito
2017-07-28 19:17
Neymar på sponsorevent i Miami just nu. De enda frågorna han pratar om är Nikeprodukten och staden Miami, inga andra frågor är tillåtna.
Barcelona BARCA-més que un club
2017-07-28 19:12
Vilken jävla cirkus vi får uppleva under denna silly season , vem hade trott det skulle bli så mycket kaowz runt klubben .
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-07-28 19:09
Frågan är hur det blir mot Real på lördag om Neymar blir petad eller inte.
Barcelona Andreas FCB
2017-07-28 19:03
@Chrome:

Vad pratar du om? Det var Pep som inte ville ha dessa spelare i sitt lagbygge.
Barcelona Gabriel
2017-07-28 19:03
Chrome Sen dissar jag knappast Iniesta. Jag gav min åsikt där jag sa att Iniesta borde gått in och tydligt markera för Neymar att det inte är okej att reagera så och bete sig på det sättet. Framför allt inte mot en ny spelare! Jag minns inte att Ronaldinho eller Deco någonsin gjort så mot en ny spelar, och sen lämnat träningen i frustration dessutom. Vem gav Neymar tillåtelse att lämna träningen? Böter ska han ha!
Barcelona Gabriel
2017-07-28 19:01
Chrome Vilken incident syftar du på?
Barcelona Andresito
2017-07-28 19:01
Thiago Silva:
"I will talk about Neymar after the game against Monaco ends. Right now is not the right time to say anything."

"Tout le monde en parlera bientôt" eller på engelska: "The whole world will be talking about it very soon."
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-07-28 18:59
Så neymar bråkar med semedo på träningen??? Underbar karaktär det där asså, barca legend? Hahaha Skall bli så oerhört skönt att slippa honom!
Barcelona gozo1
2017-07-28 18:55
Det gjorde dom inte alls 2008 den pep som kom och sa att han inte räknar med eto,dinho och deco nästa säsong
Chrome
2017-07-28 18:52
@Gabriel:

Med all respekt Gabriel, men nu är du nämligen jävligt löjlig. Varför dissar du Iniesta och samtidigt upphöjer Puyol (som jag personligen anser att han är vår bäste lagkapten någonsin) när den sistnämnde inte gjorde ett skit när Ronaldinho och Deco under 2008 gjorde exakt likadant som Neymar gör idag?
Barcelona gozo1
2017-07-28 18:51
Jag tycker att vi klarar oss ett år till med samma mittfält . Coutinho kommer och att vara en flopp i Barca . Tycker att dom ska ta pengarna och satsa på seri + dybala el Willian från Chelsea
Barcelona Bollinnehavet
2017-07-28 18:50
Hahaha det där om att Neymar blev "upset" för att Robert köpte Semedo kan bara inte vara sant! Men ändå hoppas jag att det är det. För om han och hans farsa håller på så här i Barcelona, tänk då vilket gigantiskt jävla virus dom två kommer bli i PSG. En klubb som bildades 1970 och som för första gången i sin klubbhistoria skaffade någon form av status med hjälp av oljepengar. Den klubben har ingen som helst erfarenhet av vad som komma skall när dom trashar hela sin oljeekonomi på Neymar och hans pappa. Vilket drama!
Barcelona Andreas FCB
2017-07-28 18:49
Köper hellre tillbaka Thiago, än att ge PSG pengar för Veratti. Saknar Thiago. :(
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-07-28 18:45
[QUOTE=gozo1]Vi kommer aldrig och få veratti psg dom försöker satsa på ch.l . Och kommer aldrig och släppa veratti . Veratti är i dagsläget en av världens bästa mittfältare . [/QUOTE] Håller med. Bara att inse att Verratti inte anländer denna sommar.
Barcelona gozo1
2017-07-28 18:37
Vi kommer aldrig och få veratti psg dom försöker satsa på ch.l . Och kommer aldrig och släppa veratti . Veratti är i dagsläget en av världens bästa mittfältare .
Barcelona Andresito
2017-07-28 18:35
För helvete Neymar. Han hade kunnat bli en legend och en ikon för Barça. Han har skjutit sig själv i foten. Tvivlar på att han kommer fullfölja sitt eventuella kontrakt i PSG. Lämnar han så hoppas jag verkligen att vi lottas mot PSG. Han lär snurra upp Piqué ett antal gånger men i slutändan slår vi ut PSG och deras legoknektar. Fett besviken.
Barcelona Romelu Umtiti
2017-07-28 18:31
Neymar is upset since Semedo's signing because Robert rejected his request on signing his Brazilian team mate from Santos, Guedes. [Globo] Herregud säger jag bara.
Barcelona Jarod The Pretender
2017-07-28 18:29
@Bästelona y M3ssi y BernaLeo:

Har du någon källa på detta? Vill gärna läsa mer.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2017-07-28 18:28
Senaste nytt är att Messi och Suarez ska ha tröttnat på Neymars beteende och Leo ska tydligen också pratat med några från styrelsen och bett dem försöka fixa fram en deal så Verratti kommer samtidigt som man skepar iväg Neymar. Mycket nu fan...
Barcelona Cule4life
2017-07-28 18:22
Om det är sant att Barca neka 2.19 så är är det kungligt. Bara jävlas tillbaka på Nasser. Säg till Nasser 1.2 + Veratti lr betala 300. För man borde inte leka med elden och kräva 2 + Veratti för då kan Nasser skita i det och betala 300 och behålla Veratti. Man får ge dom en morot.

Då hade vi haft haft 120 från Neymar dealen + Barcas egna budget på ca 100. Då kan man gå all om verkligen och försöka sig på Coutinho och Hazard på en smäll och tysta alla. Sen elvan man kan ställs up med den trion med resten av truppen är brutal.

Samtidigt säljer man av dom överflödiga som ej ingår i Valverdes planer.
Barcelona MessiLionel
2017-07-28 18:06
Jag tror i slutändan att Neymar säljs och in kommer Verratti + Dybala och kanske en mittfältare till.
Barcelona Bollinnehavet
2017-07-28 18:06
@Jarod The Pretender:

Där ska han bara spela tillbaka till målvakten ju! ;)
Barcelona Jarod The Pretender
2017-07-28 18:00
Det verkar som att Neymar provocerade fram detta. Kolla på videolänken nedan. Neymar tacklar Semedo i träningen, men han tar det som en man och vägrar att göra en big deal av det hela. Neymar däremot....
Barcelona Soko
2017-07-28 17:52
Franska ligan börjar nästa helg . Låt snorunge missa början i alla fall.
Om affären ändå inte skulle gå igenom blir han förödmjukad som ingen annan.
Barcelona Romelu Umtiti
2017-07-28 17:52
Tänk er Barca - PSG i en cl Semi. Neymar har ett läge på kanten för PSG. Han springer i full fart, gör bort alla mittfältare. Han börjar närma sig straffområdet och gör bort Umtiti, bara MaTS kvar. Men så känner han någon flåsa honom i nacken. Det är hans ärkefiende, hans nemesis, NELSINHO som ger honom en närkamp så han flyger ut på sidlinjen. Oj vad jag hade gett för att se ett sådant scenario. Att se Nelsinho trycka ner primadonnan på plan samtidigt som vi slår ut fuskbygget än en gång.
Barcelona Gabriel
2017-07-28 17:47
II Barca II Tror faktiskt inte att det bara handlar om pengar. Tror att Neymar gick till Barcelona före Real Madrid mycket för att han ville spela med Messi och även att han förväntade sig ta över från Messi, men nu efter några år i Barcelona så har han insett att Messi snarare blir bättre än sämre vilket gjort att Neymar ändrat sin plan. Han räknade förmodligen inte med att Messi skulle bara så här bra, så här länge.
Barcelona Amo.38
2017-07-28 17:46
Jävla plastspelare han borde ha lärt sig ett och annat av Messi kan man tycka. Han reagerar alltid som en snorunge så snabbt något är uppe i hans rygg och trycker till lite, då ska han falla som en tändsticka i en storm och sedan gå upp och käfta emot spelare. Vi har sett det 100 gånger i Liga och CL spelet, är han untouchable? Ska domarna skydda honom för han är Neymar? PAJAS.
Barcelona Gabriel
2017-07-28 17:45
Amo Måste hålla med dig! Saknas en riktig ledare i laget. Puyol hade aldrig accepterar det där från Neymar. Tycker också det är ett ganska så tydligt bevis på att Iniesta absolut inte ska vara någon kapten i Barcelona, han böjer ner huvudet och gömmer sig precis som att inget hände. Iniesta ska faktiskt också kritiseras i det här fallet, du är kapten, du måste visa vad som gäller. Istället får bara Iniesta därifrån. Inte okej.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2017-07-28 17:44
Skulle inte banga på Alexis som tillfällig ersättare. Lär va hyffsat billig. Perfekt för deulofeu kanske blommar och blir stjärna!
Annons: