/spanien/barcelona/forum/380.aspx/spanien/barcelona/forum/380.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Infinit8Don
2018-06-30 21:15
Pepe. Äckligaste äcklet genom tiderna.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Dharok Obama
2018-06-30 21:06
Barcelonistas Menar du att ”Christina” och ”Papa Magic”, vad det nu ska betyda, hör till ett diskussionsforum för fotboll? Kom igen nu, du kan bättre än så.
Barcelona Barcelonistas
2018-06-30 20:56
Dharok Obama - ska komma från en individ med det nicket tillåt mig att skratta!
Barcelona || #5 sergiobusquets
2018-06-30 20:55
Koeman92 Utan Messi så kvalar dom inte ens till mästerskapet....
Barcelona petersays
2018-06-30 20:54
Suárez är en sån jävla vidrig spelare. En av de värsta under min livstid. Bort från klubben genast!
Barcelona Dharok Obama
2018-06-30 20:49
Barcelonistas

Hög nivå på dig just nu. Hur mår du egentligen?
Barcelona Barcelonistas
2018-06-30 20:48
Ända som kan rädda Portugal är lite Papa Magic av Perez....
Barcelona Infinit8Don
2018-06-30 20:45
Har ni inte lärt er? Ronaldo gör allt för uppmärksamhet.
Barcelona Barcelonistas
2018-06-30 20:41
Christina gillar att ha string hahahahahhaha
Barcelona Zyzz
2018-06-30 20:33
Skjut mig vilken tönt Ronaldo är!!!!!! Drar upp shortsen så att det blir string typ hahahahaha!!!!!!!
Barcelona Cúles
2018-06-30 20:14
Jävla fjant Ronaldo med skägget. Han tror att han är GOAT.

Snacka om mindervärdeskomplex på denna snubben.
Barcelona DM1982
2018-06-30 20:09
[QUOTE=Cúles]Kolla på Portugals lag jämfört med Argentinas. Dem är hästlängder bättre förut på Messis position [/QUOTE] Samma gäller Uruguay, mycket bra spelare på många positioner. Argentina är inte ett synkat eller starkt lag.
Barcelona Barcelonistas
2018-06-30 20:09
JAAAAAAAAAAAAA HIJO DE PUTA PORTUGAL!
Barcelona Cúles
2018-06-30 20:08
Vilket mål!! Fantastiskt av Suarez!
Barcelona petersays
2018-06-30 20:08
Oj cavani!!
Barcelona II Barça II
2018-06-30 20:07
Kung Suarez!!! Vilken assist!!
Barcelona Blaugrana91
Vilket anfall och mål!!!!
Barcelona Z_Z
Sjukt snyggt mål.
Barcelona Infinit8Don
2018-06-30 19:59
Mascherano: "The day that Messi won't play, we will realize how big he is" Tack mascherano. Hatare ska komma ihåg en sak. Messis misslyckanden kanske får er att sova bättre. MEN, vad som än händer. INGEN kommer någonsin komma upp i messis nivå. ALDRIG. Ingen kommer någonsin kunna att rå på honom.
Barcelona Cúles
2018-06-30 19:56
Kolla på Portugals lag jämfört med Argentinas. Dem är hästlängder bättre förut på Messis position
Barcelona koeman92
2018-06-30 19:55
Tänk att det fanns en tid då vi ville ha hit Sampaoli. Han visade sig vara inget annat än ett slöseri på utrymme, förvisso med en hel del flyt. Sättet han har hanterat landslaget är inget mindre än skamligt, och han borde i min mening genast avgå, gå ut genom bakdörren och aldrig mer återvända. Så många idiotiska beslut på raken har jag aldrig tidigare skådat. Argentina hade egentligen inget att göra i detta VM, och jag hoppas att Messi nu lämnar och att de i nästa mästerskap blottas som det mediokra landslag de egentligen är.
Barcelona II Barça II
2018-06-30 19:52
Argentina släpper alltså in 9 mål på 4 matcher! Det är extremt dåligt. Förstår inte hur denne Sampaoli lyckades blåsa en hel fotbollsvärld. Han är kanske den sämsta tränaren jag har sett i den här nivån. Att en spelare som Meza fick spela varje match, trots att han var en amatör är skrattretande. Inte minst när man har Dybala och Aguero på bänken. Och vem fan är Perez? Jag hoppas att det här var det sista vi såg av den här bluffen. Hoppas verkligen att hans tränarkarriär är över.
Barcelona Infinit8Don
2018-06-30 19:40
Portugal har ett bättre LAG än Argentina. Utan tvekan. Bättre målvakt, bättre backlinje, bättre mittfält, bättre kollektiv, bättre tränare. Att Ronaldo fansen tar på sig offerkoftorna är skämmigt.
Barcelona Barcelonistas
2018-06-30 19:40
Vem bryr sig om La Puta? Dom har vunnit Cl senaste 2 åren tack vare domarna. Om det hade funnits VAR hade dom vidriga smutsen inte vunnit.
Barcelona 09Triplete15
2018-06-30 19:38
Hahaha, tillåt mig att skratta åt Puertan som skyllar Argentinas uttåg på Messi men samtidigt pratar om hur synd det är om Ronaldo som inte kan göra något åt att Portugal har så ”medelmåttiga” spelare och inte kan göra allt själv.

Dagisnivå.
Barcelona petersays
2018-06-30 19:34
Aldrig varit med om en sådan långsam kollaps som Argentina alltså. Inte sett till matchen i dag - utan som landslag över de senaste 6-8 åren. Ingen riktning - ingen taktik - ingen långsiktighet - ingen känsla och inget hjärta. Dom borde ligga kring plats 40 i världsrankingen.

Helt otroligt!

Dagens match då. Mascherano håller inte nånstans. Han är helt borta hela tiden. HAn håller inte för landslaget längre. Pension.

Otamendi. Don't get me started. Lika grisig och grinig som Alba fast helt utan fotbollstalang. HElt idiotiskt att dra igång tjafs på övertid. Man baxnar!

Di Maria gör ett mål men sumpar tiotalet viktiga bollar i matchen. Alla hörnor åt helvete, alla inlägg långt över sidlinjen.

Är det nån mer jag borde såga? Ja Sampaoli såklart - men det har alla redan gjort. Kronidiot.HAr han jobbet kvar i morgon? Knappast.

Messi själv gav väl upp redan i kvalet.
Barcelona Andreas FCB
2018-06-30 19:34
Har spelat Uruguay till 3.10 tillsammans med båda lagen gör mål i Frankrike - Argentina som stod i 2.15. Kom igen nu Uruguay, kom igen nu Suarez! Du är inte mitt största fan men idag får du mer än gärna sänka Ronaldo på alla sätt lagliga och olagliga. :p
Barcelona petersays
2018-06-30 19:29
@Andreas FCB:

Fast rätt åt dom - Otamendi är en jäkla idiot.Spelar omoget hela matchen.
Barcelona Vampíro
2018-06-30 19:22
Nu måste fan Suárez sätta dit minst två bollar och skicka ut portuiserna annars kan detta VM dra åt helvete. Ser det framför mig redan hur Luisito och Cavani bränner läge efter läge samtidigt som Godin snubblar framför Ronaldo som knäar in bollen från två meter i den 88:e minuten och firar med sitt pre-puberty skägg. Usch, god help us all.
Barcelona Infinit8Don
2018-06-30 19:20
Franska bänken vs argentinska elvan Mandanda/Areola > Armani Mendy > Tagliafico Rami/Kimpembe > Rojo Sidibe > Mercado Nzonzi > Mascherano Tolisso > Enzo Dembele/Fekir/Lemar/Thauvin > Pavon Och folk tror Messi ska vinna detta åt sitt land? Tillåt mig skratta. Argentina sitter på en bajs trupp med fåtal stora namn som lurar alla. Ett under att Messi tog detta mediokra landslag till 3 raka finaler + till vm iår på egen hand.
Annons: