/spanien/barcelona/forum/3649.aspx/spanien/barcelona/forum/3649.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2015-05-27 21:15
Bacca, wow!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Andresito
2015-05-27 21:14
Fortsätt nu Sevilla! Dock är allting möjligt med Sevillas skakiga försvarsspel.
Barcelona Vampíro
Grym spelare men defensiv mittfältare är det absolut sista Barcelona behöver. Vi har redan två av världens bästa på den positionen.
Barcelona Rambla~
Så skönt, det här Dnipro ska ju bara inte få tillåtas vinna denna final.
Stoichkov90
2015-05-27 21:12
KRYCHOWIAK! Han vill jag ha till Barca! Vilken krigare han är!
Barcelona Vampíro
2015-05-27 20:51
Vilket snyggt mål, wow.
Barcelona DM1982
2015-05-27 20:51
Från att Sevilla skulle ha haft straff till att Dnipro gör 1-0.
Barcelona Vampíro
2015-05-27 20:50
Hur har Sevilla lyckats hålla i Bacca så här länge? Ett under att gamarna från PL inte varit där och huggt för det är utan tvekan en fantastisk striker. Sjukt vass i djupled och en jävel i boxen.
Barcelona DM1982
2015-05-27 20:44
Heja Sevilla!
Barcelona Vampíro
2015-05-27 20:43
Vanligtvis så håller jag på en sån super underdog som Dnipro i det här fallet är men hade jättegärna sett Sevilla få spela CL nästa säsong. Då kanske de kan hålla kvar sina spelare och bygga vidare.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2015-05-27 20:41
@*hjärta*Stay calm, fake left and see you later:

Barcelona Liunil Masse
2015-05-27 20:37
Om Blatter ryker, försvinner vår transferban då? :P
Mod.
2015-05-27 20:33
Lite väl mycket dagisnivå härinne. Skärpning./Mod.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-05-27 20:26
@Barcelonistas:

fan va nice. tack=)
Barcelona Shaappaa
2015-05-27 20:23
Vilken jävla pajkastning det är här inne, Mod kan ni ta tag i det här? Patetiskt och se sånt. Skriv om fotboll och om Barca herregud.
Barcelona Barcelonistas
2015-05-27 20:23
King Puyi - ja det stämmer
Barcelona Vampíro
2015-05-27 20:20
Förstår inte ens varför de väljer att spela upp nationalsången. Visst är det en tradition men det är väldigt uppenbart att ingen på arenan vill höra den. Ha lite feeling och skippa det hela istället för att medvetet göra det obekvämt.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-05-27 20:19
guys ifall vi vinner trippeln är vi då det första laget som lyckas göra det 2 ggr?
Barcelona KiNg-PuYi
2015-05-27 20:08
@Andresito:

jag kommer spiiikat att scouta hehe
Barcelona Andresito
2015-05-27 20:00
Aleix Vidal startar som högerback ikväll för dem som vill ta en titt på honom.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-05-27 19:54
petersays

fan va tråkigt=(
Barcelona petersays
2015-05-27 19:53
" tror ni deulofeu o denis finns på bänken idag? "

Suarez finns på bänken, ingen Deulo
Barcelona Barcelonistas
2015-05-27 19:50
Pogba-Veratti-Reus är spelare jag gärna hade sett i Barca. Ryktas ju tom om att Pogba är villig att fortsätta i Juve i 1 säsong till. Han väntar ut Barcas ban.
Barcelona Barcelonistas
2015-05-27 19:47
Jag välkomnar Pogba med öppna armar. Även om Rakitic imponerat så tycker jag att vi fortfarande saknas något på mittfältet. Om du kollar på anfallet så är det 5/5, medan mittfältet känns som 5/3. Mittfältet är nivå mässigt sämre än anfallet. Jag vill att man jämnar ut det, och då tror jag att vi kmr bli ännu bättre. Just därför vill jag se Paul Pogba.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-05-27 19:46
tror ni deulofeu o denis finns på bänken idag?
Barcelona Capitan \(^.^)/
2015-05-27 19:43
Jag fattar inte heller när man kommer med argumentet att Serie A är värdelöst för att nedvärdera Pogba. Man är ju inte sämre fotbollsspelare per automatik för att man lirar i Italien.

Hade fattat om man tog upp priset och Lucifer himself, Mino Raiola. Men Serie A? Please, den ligan är bättre än överskattade PL. Kolla bara hur det går för lagen ute i Europa. Dessutom som Ali G nämner här nedanför, självaste Neymar som köptes för miljarden, showade omkring i Brasilien och hade inte bevisat något förutom en grym CC.

Annars känner jag mig tveksam till en värvning av Pogba pga liknande grunder som Gabriel. Känns som att vi kan få fler, kvalitativa spelare på andra positioner också för det pris Pogba kan tänkas gå för.
Barcelona Ali G
2015-05-27 19:31
@BlueRed:

Gillar hur du jämför Seria A med Bundesliga.. Du fattar väl att Bundesliga är klart bättre än Serie A?! Sen fortsätter du med att säga att han inte imponerat i den Italienska ligan samtidigt som du ignorerar faktumet att han varit vital för deras ligatitel. Jämför man med Neymar som lirade i en medioker liga och som var köpt för runt €150miljoner ..
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2015-05-27 19:29
Hoppas denna utredning leder till hela Fifas fall. Som jag ser det är det korruption genom hela organet. Förhoppningsvis slipper man se denna fotbollsfest i förtryckar-nationer som Ryssland och Qatar. Senast under Sotji OS passade ryssland på att smygandes ta över östra Ukraina och skapa "civil"-krig. Den andra kandidaten, till FIFA (förutom Blatter som suttit i 17 år) är alltså en prins från Qatar, komedi på hög nivå. nä usch för denna korruption. Ge det till England bara, det har dem förtjänat.
Barcelona Barcelonistas
2015-05-27 19:29
Drama, drama everywhere... Mascherano - 1: du som eftersträvar efter perfektion vrf försöker du inte bidra till det då? Mycket snack lite verkstad, snacka kan vi alla göra min vän. 2: Du bidrar ju inte mycket själv nu när du spär vidare på detta. Ett väldigt märkligt beteende, man bryr sig om forumets nivå men samtidigt så häller man ännu mer tändvätska i elden... 3: jag vet att man inte får kopiera det är en regel som jag öppet kan erkänna att jag glömmer av. Jag kopierade ett inlägg där jag även diskuterade det på en rätt så bra nivå, och nej jag bryter inte mot regler regelbundet. Shanghai - jag tycker inte Real Madrid är en enhet. Dom har kvalitén men dom saknar det som Barcelona har.
Barcelona Shanghai
2015-05-27 19:24
På tal om Real Madrid, så tror jag faktiskt att Rafael Benitez kommer vara en bra tillgång. Säga vad man vill om honom, den mannen hade onekligen gjort succé med en stjärnspäckad trupp. Han har nästan alltid förfogat över b-spelare. Nu är det upp till bevis, han tar över världen bästa trupp.
Annons: