/spanien/barcelona/forum/3608.aspx/spanien/barcelona/forum/3608.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barca!54
2015-06-04 13:53
Någon som vet när laget reser till Berlin?
Barcelona Liatzo
2015-06-04 13:52
Det är nu bekräftat att Chiellini missar finalen!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barc6
2015-06-04 13:51
Tycker det är helt rätt att ge Pedro en kontraktsförlängning. Även om han inte får spela så mycket så brinner han för Barca och det var här han växte upp och gärna vill avsluta sin karriär. Har inget emot det. Bara bra med såna spelare som ger allt för laget. Och de ingen dålig spelare heller! Good news!
Barcelona ElRaval
2015-06-04 13:49
Är otroligt nöjd med Pedros förlängning.

Vilket hjärta!

han skulle kunna vara ordinarie i i stort sett vilket lag som helst, men han väljer Barcelona trots att det finns en risk att han hamnar på bänken ännu en säsong.

Vilken snubbe!
Barcelona Liunil Masse
2015-06-04 13:45
Fan vad härliga nyheter att Pedro förlänger! Han må inte vara på MSNs nivå men det finns ingen bättre än Pedro att ha som som bänkspelare. Jobbar hårt, älskad i laget och hade varit en startspelare i lag som Arsenal, Roma eller United och vi har han som sub! Alves kvar, snälla förläng för faaan.
Barcelona koeman92
2015-06-04 13:43
Jaha, nu säger SPORT att Chiellini definitivt inte kommer att spela på lördag. Någon som vet om detta stämmer, eller är det bara ett trick från Allegris sida?
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2015-06-04 13:40
Shit, Pedro förlänger ?! Det såg jag inte komma. Är han nöjd med nuvarande situation eller har han gått med på att förlänga för att senare generera Barca mer pengar vid eventuell transfer? Oavsett vilket, good news!
Barcelona Barcelonistas
2015-06-04 13:40
Pedro? Har inget och göra en klubb av den här digniteten. Förlåt men han bidrar med absolut inget.
Barcelona SOMISEREM1899
2015-06-04 13:36
Nu blev det officiellt! Pedro förlänger
Barcelona SOMISEREM1899
2015-06-04 13:35
Ryktas om att Pedro förlängt sitt kontrakt till 2019.
Barcelona Barcelonistas
2015-06-04 13:25
Att Real Madrid och Perez lider av mindervärdeskomplex visste vi sedan länge. Men gubben Perez har tagit detta till en helt ny nivå. Jag sa det tidigare Real Madrid har sedan 09-15 värvat 3 miljarder kr mer än oss. Fattar ni hur sjukt det där är? Ja, jag vet att vi också värvar mycket men vi är betydligt mer förnuftiga i våra värvningar tycker jag. Vill Veratti vinna titlar så ska han komma till en klubb som vunnit 5 ligatitlar på 7 år, som dessutom kan vinna sin 3dje cl titel på 6 år, sin 4de på 9 år.
Barcelona ( Xaviesta )
2015-06-04 13:21
Neymar11 Vetefan där alltså, Pogba har ett mycket högre marknadsvärde än vad Veratti har. Han är flashigare, fräsare och mer hypad än vad italienaren har även om jag personligen håller Veratti som en klart bättre fotbollsspelare. Perez går efter en "lönsam produkt" som betalar av sig själv snarare än kvalitet. Om det visar sig i augusti att Perez inte står där med Pogba i startelvan beror det förmodligen på att något gick snett i förhandlingarna. Kan man den räven så vet man att han alla dagar i veckan plockar Pogba före Veratti förutsatt att spelarna i fråga inte har haft Barca som "favoritklubb sedan barnsben" (populärt pr-trick). Vilken av dom tror du hade sålt flest tröjor?
Barcelona NoGo™
2015-06-04 13:15
Iniesta, who has been working individually in the past days because of thigh muscle discomfort, trained with the group this morning #fcblive
Barcelona 11-9-10
2015-06-04 13:06
Real erbjuder 60 miljoner € för veratti + 6 miljoner €/ år i lön Vem vill slå vad om att Perez har bytt fokus från pogba till veratti pga han är "klar" för oss
Flavía
2015-06-04 12:36
@barca!54:

Troligtvis är det ett spel inför galleriorna, är rätt standard att sådant brukar ske inför stormatcher.

Jag är rätt säker på att Chiellini startar.
Barcelona barca!54
2015-06-04 12:23
Enligt RAC1 är det nästan uteslutet att Chiellini missar CL finalen.
Barcelona Nesto
2015-06-04 12:05
@Andresito:

Neymar kom från Santos.

Blaugrana son els colors!

Dom åker nog direkt till Camp Nou och firar av där som de brukar göra.
Barcelona Blaugrana són els colors!
2015-06-04 11:46
Tja gott folk! Kommer va i Berlin på lördag och jag har lagt undan 6-7 tusen för en eventuell matchbiljett till finalen. Brukar stå folk utanför arenan som säljer svart. Men min stora fråga är: vid eventuell vinst (utan att jinxa) kommer spelarna fira något i Berlin? Tänkte på om dom kör en rundtur med Barca bussen eller om dom direkt åker till Barcelona för att fira där. Är det nån som har koll? Tacksam för svar.
Barcelona Ton
2015-06-04 11:29
Vem sänder La Liga till hösten? Tv4-gruppens avtal löpte väl ut nu+
Barcelona Liunil Masse
2015-06-04 11:04
Gabriel Den enda skillnaden är att vi sitter på en jävla transferban medan Real inte gör det och kan köpa lirare som Danilo o Verratti medan vi kollar på. Inte nog med det, stortalanger lämnar vår klubb för att man inte får lira av Fifa. Och vi är Uefalona? Jag mår illa...
Barcelona Andresito
2015-06-04 10:57
Barcelona made Fluminense bid for first options on defender Marlon (19) and forward Kenedy (19). Already have one on Gerson (18). [ge]

Ser att vi fortfarande betalar av Neymar...
Barcelona Kröjf
2015-06-04 10:53
För dom som till äventyrs är mer intresserade av den stundande CL-finalen i Berlin inom kort med tillhörande intressanta tankegångar av initierade skribenter, än allmänt spelarskvaller, "look a likes", sågningar av Figo etc, rekommenderas Barca Blaugranas engelskspråkiga sida varmt; se länktips. Glöm heller inte Les Rambles egen redaktion för den delen. Där medlemmar som Emily Ottosson gör ett jättejobb med den äran, utan att röna nämnvärd uppmärksamhet av vad som dryftas härinne att döma; Xaviesta undantagen. Läs mer i första hand och överlåt skrivandet åt dom som har något väsentligt att säga. Det får bli mitt måtto från och med nu. Om jag sen förmår leva upp till mina intentioner i det långa loppet, är en annan femma som framtiden får utvisa. Men ett är säkert: Jag håller redan tummarna!!
Barcelona 11-9-10
2015-06-04 10:42
Gabriel Ett mittfält med endast finlirare hotar inte mig så mycket, dom har ingen riktig bollvinnare
Barcelona Gabriel
2015-06-04 10:29
Det många glömmer med Modric är att killen fyller 30 år i september. Real Madrid håller på att rusta sig inför framtiden på ett skrämmande sätt. De köper upp alla de mest lovande spelarna med en fotbollsframtid på toppen utav minst 10 år framåt. Verratti, Isco, James, Danilo, De Gea, Varane. Alltså, a, I don't like it one bit. Den enda Barça har tagit är Neymar. Hade inte haft något emot stt vi också började köpa till oss unga stars.
Barcelona BlueRed
2015-06-04 10:16
Fast detta är ju Perez rakt igenom. För många bra spelare på samma position. Alla är i stort sett offensiva också. Detta är Galactico, något som Real faktiskt är stolta över konstigt nog. Jag hoppas nästan att dem faktiskt köper Veratti. Detta luktar obalans på långa vägar.

Personligen tycker jag att det Real som vi ser nu är sjukt starkt. Det enda dem behöver är att ersätta Khedira och Illara med en vettig defensiv mittfältare. Verratti innebär att någon av Isco, Modric eller Kroos måste bänkas. Har svårt att se Benitez rotera tillräckligt för att hålla dem alla nöjda.
Barcelona Gabriel
2015-06-04 09:56
Om Real Madrid lyckas knipa till sig Verratti så måste vi bara köpa tillbaka Thiago. Han är den enda mittfältaren på samma tekniska nivå som Verratti, Isco och Modric. Real Madrid kommer att ha ett skrämmande bra mittfält. Kände för några månader sen att a persuit på Verratti var lönlöst då jag inte kunde se PSG släppa honom, de är ju omöjliga att ha o göra med, men utifrån alla uppgifter jag läst på Twitter angående saken är det inte alls någon omöjlighet. Ja, jag delar eran känsla. Köper Real Madrid Verratti blir jag också orolig. Att ha Modric, Kroos, Isco, James och Verratti i samma lag är för bra för att vara sant. Unreal!
Barcelona Tres-Amigos = Tres-Títulos
2015-06-04 09:34
Tolken Mourinho har talat: The team that have Messi are always the favourites. Om CL finalen. Varför så mycket fjäsk för Messi var det inte denna clown som gick ut i media och klagade på att Messi får Guldbollen?. Är det nu tolken börjat inse Messis storhet.
Barcelona A good coach is everything!
2015-06-04 08:58
Det här med Veratti till Real skrämmer mig grovt !! För mig så är Veratti den enda som typ har samma spelstil som Modric och är i samma klass!! Visst är Isco bra men han dalar allt för ofta. Går exempelvis inte att jämföra Isco med Modric men Veratti går utan stress att jämföra med Modric!!
Barcelona Chrisicito
2015-06-04 08:44
@*hjärta*Stay calm, fake left and see you later:

Den mannen ja :D
Barcelona Xavi 6 // Visca Barca
2015-06-04 07:50
Barcelona made Fluminense bid for first options on defender Marlon (19) and forward (19). Already have one on attacker Gerson (18). [ge]
Annons: