/spanien/barcelona/forum/349.aspx/spanien/barcelona/forum/349.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Beast Puyol
2018-04-07 23:33
Finns en person i Reals forum som har namnet El Dioso. Hur sinnesrubbad får man vara. Jag personligen ogillar CR sjukt mkt men jag skulle aldrig vilja se eller att CR bli skadad eller bröt benet. Hur kan ens få såna tankar de är fan hemsk. Då är man hemsk som människa. De finns folk men sen finns det folk som saknar HJÄRNA och just de hittar man mest i Reals forum men är man förvånad NEJ! CR har gjort många mål på Barca men jag vill hellre se han spela och vara frisk än att se han skadad. Dock de jag hoppas på att CR ska vara Ineffektiv framför mål. Så jag hoppas alltid att han ska ha en dålig dag på jobbet o därmed bli mållös när machen når sitt ända. De är skillnad på att önska någon bli skadad eller bryta ben sen är det stor skillnad på att önska någon en dålig dag framför mål.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona MessiLionel
2018-04-07 23:27
Måste återigen hylla Rakitic. Han har spelat varenda match den här säsongen och gör det med bravur i varje match. Vital i dagens Barcelona.
Barcelona Soko
2018-04-07 22:49
@Mäktiga Messi:

Jag kommer att heja på 0-0 ..
Barcelona FCB-1899
2018-04-07 22:49
Stabil seger med genom tidernas bästa i spetsen och så gör han Hattrick. 3 söta poäng och i övrigt bra spel. Den här säsongen ser ut och bli en oförglömlig säsong. * Vi får inte glömma att samma Leganes förnedrade ut real madrid ur Kungens Cup. De ska ha respekt och spelade fint. VIsca Barca den bästa klubben i världen!
Barcelona Damon2022
2018-04-07 22:48
känner verkligen valverde leker med elden, Messi , suarez o speciellt raktic måste vila en HEL match. Dem är helt slut, tills semi hur ska dem orka hålla tempo mot liverpool / bayern borta.
Barcelona MessiyoyO 10
2018-04-07 22:44
Rambla Visst ska Dembele få tid på sig men det krävs som sagt mycket mer för att vi ska få vad vi har betalat för. Det är pengarna som vi lagt ut som skapar höga förväntningar. Jag hoppas att han kan leva upp till dem. Förstår dock varför Valverde bänkar honom i vissa matcher, exempelvis Roma. Han är inte där än. Det är det enkla svaret.
Barcelona Cule4life
2018-04-07 22:43
VV går på tår. Helt klart efter hierarki. Han vill bara ha sina titlar så han har ryggen fri och ej trampa på någon status spelares tår.

Som tränare,chef, osv så måste man våga bestämma.
Barcelona Barcadinho.
2018-04-07 22:43
Vilken fin teknik och bollbehandling Leganes har. De bjud på en kamp och inte en promenad vinst.

Vi kan slå ett nytt rekord för förlustfria matcher i ligan nästa vecka mot Valencia.

the cameroonians - du har nåt extra att se framemot, utöver goda tapas o härliga Barcelona. Ha det så trevligt !
Barcelona wallmannen
2018-04-07 22:42
Tre poäng in på kontot!
Valverde har insett, liksom alla vi andra, att utan Messi blir det inga titlar för Barca. Därför måste han spela.
Barcelona Xavi the IV
2018-04-07 22:40
Förstår inte att man byter ut coutinho hela tiden.
Låt Iniesta vila och låt killen som inte får spela cl
spela i ligan istället.
Hela Barca känns trötta. Tycker som många andra att man ska vila
så mång som möjligt. Framför allt Messi.
Börjar bli lite trött på pique också. Han gör mycket bra men han är ute o
flyger på målet och ska alltid fram o göra mål trots att han missar mer än
suarez.
Man börjar bli lite orolig. Minst sagt. Vågar inte tänka på vad som väntar i cl semi
Tur att ligan är säkrad.
Positivt att ändå dembele är på rätt väg. Har kvaliteter som ingen annan i laget har. Semedo också på väg framåt i form.
Barcelona Davids3
2018-04-07 22:37
@the cameroonians:

Tror du VV har så lite förtroende på övriga i laget, mot Leganes?
Barcelona FCB_Messi
2018-04-07 22:37
Kan snälla någon ta fram statistik från Suarez andra halvlek ? Jag följde så gott jag kunde och kom fram till EN lyckad passning, och den kom i 90e minuten (volleykrossen över hela plan). Sämsta insatsen jag har sett en spelare göra. Varför får han 90 minuter ?! Varför får inte Paco spela en sån här match ?!?!
Barcelona Mäktiga Messi
2018-04-07 22:35
vilka ska man heja på imorgon på Madrid derbyt?
Barcelona Rambla~
2018-04-07 22:31
Det här var en match Messi borde ha vilats. Tror ni det är en tillfällighet att RM ser så fräscha ut nu under våren och då framför allt Ronaldo? Inte så konstigt då dr inte klarar av att utmana i ligan och CL samtidigt utan vilar spelare konstant och speciellt Ronaldo.
Barcelona Beast Puyol
2018-04-07 22:29
Pinsamt att Messi som måste göra allt. Messi GOAT.
Barcelona the cameroonians
2018-04-07 22:28
Valverde visste vad han gjorde när han valde att starta Messi, för än en gång är det han som är skillnaden. 3-0.
Barcelona Rambla~
2018-04-07 22:28
Haha, att det alltid måste bli Messi som behöver rädda oss. Sanslöst!
Barcelona Mezziahs
2018-04-07 22:27
messi som vanligt!
Barcelona Rambla~
2018-04-07 22:25
Seriöst, att det ens ska behöva bli nervöst mot Leganes.
Barcelona Davids3
2018-04-07 22:23
Galen boll från Dembele, som Suarez inte ens tackar för.
Barcelona Beast Puyol
2018-04-07 22:22
Folk kommer få migrän av Suarez och hans missar :)
Barcelona Mezziahs
2018-04-07 22:21
suarez haha
Barcelona Mäktiga Messi
2018-04-07 22:18
snälla varför gillar valverde gomes så jävla mycket ???
Barcelona jayjay_okocha
2018-04-07 22:14
Suarez är helt värdelös tyvärr. Vill ha bort honom till nästa säsong. Coutinho spelar alldeles för svårt vid varje tillfälle... Väldigt frustrerande! Dembele må vara ung, men killen saknar fotboll intelligens i hur man rör sig utan boll. Bort med Suarez snälla. Vi såg hur rörligt anfallsspelet blir när han var avstängd.
Barcelona Xavi #6
2018-04-07 22:12
Barcelona Xavi #6
2018-04-07 22:12
Sergi Roberto...
Barcelona Blaugrana91
2018-04-07 22:11
Som vanligt så slutar man spela helt efter 2-0 istället för att stänga matchen...
Barcelona Rambla~
2018-04-07 22:11
Allvarligt, fan håller de på med? När en sopa som El Sahr tillåts stå ren framför mål och raka in bollen så där. Då är det fan illa. Man behöver inte gå framåt med allt man har när man leder med 2-0 och släppa till sådana pinsamma omställningar.
Barcelona Beast Puyol
2018-04-07 22:10
2-1 Valverde gör något...
Barcelona DM1982
2018-04-07 22:09
Slarvigt.
Annons: