/spanien/barcelona/forum/3421.aspx/spanien/barcelona/forum/3421.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BARCA-més que un club
2015-08-08 13:30
@Rambla~:

Både boxen och kanalerna på Bein är inkluderat . Ingen parbaol nej du kör med internetsladd.
Barcelona Culé For Life
2015-08-08 13:09
Cule4life Du syftar 100% på mig hehe. D här är ett gammalt konto. Så skrev bara ett nickname bara snabbt igår och helt ärligt så tänkte jag inte ens på dig=) (ej illa menat). Kommer ändra det nu. Verkar har stört dig haha. take a chill. Be mig att byta det istället=). Istället för att prata om folks "stil". som om nån snott din leksak haha.
Barcelona Rambla~
2015-08-08 12:55
Det priset, är det inkl. kanalerna eller enbart själva boxen? Ej parabol va utan iptv?
Postat via SvenskaFans-appen
2015-08-08 12:23
.
2015-08-08 12:22
Amo.38 Alla ligor ute i Europa visar Bein sport kanalerna inklusive CL EL cuper från alla ligor samt vänskapsmatcher CL kval EL kval ja du nästan allt. jag har själv en box och har samtliga 12 kanaler från Bein sport i HD den heter United ip tv box HD från samsung 1080 mediaspelare. funkar utmärkt och du har både i engelsk kommentatorer i vissa kanaler och arabiska kommentatorer i andra. flyter mkt bra på också. värt varje krona. boxen går på ungefär 2600-3000 kr.
Barcelona Barcaholic
2015-08-08 10:44
Får man fråga varför i princip alla här inne är så negativt inställda till en värvning till Nolito här inne? Tycker han är perfekt bänkspelare, lekte med dom bästa högerbackarna (Alves, Carvajal & Juanfran) förra säsongen i La Liga. Gjorde även 13 mål och 13 assist samtidigt som han skapade flest målchanser i hela ligan, mer än självaste Messi. Han har dessutom perfekt ålder så det skulle inte precis sätta stopp för någon talang på den positionen. Lämnar Pedro så önskar jag vi köper Nolito, med tanke på Pedros senaste säsonger blir vi knappast sämre kvalitetsmässigt, dessutom så går man lite plus pengamässigt. Sen skadar det inte med MSN #2 som back up (Munir, Sandro & Nolito) hehe ;)
Barcelona Cule4life
2015-08-08 10:34
Alla har fan snott mitt nickname här inne, va e de för stil
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-08-08 09:41
@Liunil Masse:

Verkar som alla vill ha en bit av Mascherano.
Barcelona Liunil Masse
2015-08-08 05:03
@barcastuff: D'Onofrio (president River): "We'd want Mascherano to play Club World Cup with us, but I'll be tough. Up to him. We know he likes the club." Vad yrar den här presidenten om?
Barcelona Culé For Life
2015-08-08 02:19
ett tips till alla som inte har kanalerna hemma. Spara den här sidan. Jag körde på den hela förra säsongen. Bästa någonsin. Acestream, sopcast och online stream. Säger igen den är WOW haha. varsågod kära cules.

bona nit
Barcelona Barca4life98
2015-08-08 01:34
Amo.38 Vi hade kanalerna förut. När det hette al jazira sports. Dom blev uppköpta av BEIN sports. Kör inte med dom längre. Vi kör med dom svenska kanalerna hemma nu. Men en sida som är bra och som har bra stream med Ray Hudson (BEIN Sports) är; ronaldo7.net Brukar oftast vara i HD dessutom.
Barcelona Amo.38
2015-08-08 01:09
Barca4life98 Låter som ett måste då till hösten. BOX eller Streamar ni via nätet? orkar verkligen inte googla ;p
Barcelona Barca4life98
2015-08-08 01:05
Amo.38 Tror att BEIN sports har rättigheter till alla dom stora ligorna (spanska, engelska, italienska + CL och EL). Är 80 % säker :)
Barcelona Amo.38
2015-08-08 00:53
Va kostar BEIN kanalerna? Samt vilka ligor i europa ingår då? Tack på förhand. EDIT: kan man inte ändra sin tippade match? Råkat trycka i 0-0, känns ju som att man ögar laget;)
Barcelona Barca4life98
2015-08-08 00:27
Enligt Goal så ska Gerson snart vara klar för Roma. Presidenten för Fluminense har uttalat och sagt att Romas bud är "för bra för att tacka nej till". Vi har tydligen inte varit villiga att matcha det och Gerson och hans Pappa har gett klartecken till affären. Läste det via mobil-appen. Sorry för avsaknaden av länktips.
Barcelona Culé For Life
2015-08-07 23:24
@Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR:

sorry man ska tänka på det till nästa gång. skrev den bara snabbt haha. ;)
Barcelona Rambla~
2015-08-07 23:22
Arda Turanismo Ok, here we go again. Vem är jag? Tja du, jag är precis som du, en supporter som har personliga åsikter. Är det okej med dig? Jag har all rätt i världen att tycka annorlunda än Lucho i olika frågor. Även om det nu inte var just det saken gällde, bara du som förvränger saker lite. Jag har inte påstått att Lucho tvingar ner Samper till Segunda B. Inte heller jag har påstått att katalaner har särskilda privilegier, så förvräng inte det heller är du snäll. Det jag syftade på var att om Samper och hans rådgivare anser att det gynnar hans fortsatta utveckling om han får spela fotboll på lite högre nivå än Segunda B, så kunde ledningen (den sportsliga) kanske ta och lyssna på det önskemålet och försöka hjälpa honom på traven. Inte heller har jag krävt att han ska ingå i a-truppen, att Lucho tvärtemot sin egen känsla, ska ta med honom där bara för att han är en talang, katalan mm. Samper har varit i klubben sen han var 9 år. Jag vet inte hur det är med dig och ditt supporterskap gentemot Barcelona. Du kanske är nöjd så länge Arda Turan är en barca-spelare och that's it? Märk väl, jag påstår inte att det är så på något sätt, det är bara en undran och som du själv inte har någon skyldighet att varken bekräfta eller förneka. Egna talanger, arvet från Cruijjf (ja, jag är en Cruijff-romantiker) hela hans filosofi för La Masia tilltalar mig och jag känner starkt för det. Därför blir jag lite upprörd tex när man förlänger en spelare som Adriano till 2018 bara för att han kanske kommer behövas under hösten när man istället har chansen att skeppa iväg honom och samtidigt få hyfsat med betalt på köpet. Där hade man kunna plocka upp en spelare som Grimaldo, även om heller inte han kanske är redo för a-laget, men den risken/chansen kan jag tycka att man bör ta. Det gäller ju bara under hösten. Det "misstaget" kan man i sådana fall rätta till i januari. Men Hey, det här är bara mina personliga känslor och åsikter om hur jag vill att FC Barcelona kan/borde skötas. Du har så klart en annan åsikt om det, vilket till fullo respekteras, men du behöver inte sitta där och lite arrogant förringa mig som person och till viss del smått håna hur jag ser på FC Barcelona. Jag kan tycka att det är svårt att ha en normal och sansad konversation med dig, så vi kan väl ta ett av dina favorituttryck och sätta Punkt här. :)
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2015-08-07 22:50
Cule for life Kan du snälla använda dig av stor bokstav och kommatecken. My eyes, bro.:P
Barcelona Culé For Life
2015-08-07 21:24
oocbgb

enda som är trasigt är ledningen o LE haha. och det är det som diskuteras här inne. går inte o blunda, för spelare som adama o samper o hur dom behandlas jämfört med sånna som munir som kan knapp hålla sig på benen. bara att jag skriver det får mig att må illa.

en sak till läste vad jag vågar kalla idiot till sportchef vad han sa om adama. han visade inte ens att klubben vill behålla honom. han sa bara han kan lämna om han vill. vad tror det d sänder för signal för andra talanger?

mina damer o herrar välkomna till nya real madrid.
Barcelona Smogen
2015-08-07 21:16
Free your mind..... Hade vi inte pratat om de sakerna du nämner så hade det varit helt tomt på forumet. ;) Tar hellre dessa diskusioner än de som annars präglat forumet under långa perioder. Nämligen Ronaldo vs Messi. Men seriöst så trivs man inte med det som ofta snackas om på forumet så går det ju utmärkt att själv hitta något man tycker vore intressant att prata om. Tror många hade uppskattat det, bara att sätta igång.
Barcelona oocbgb
2015-08-07 20:45
[QUOTE=^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^]Det hade varit så roligare att läsa här inne om vi kom överens om att aldrig nämnade 1. Munir som är kvar i A-laget medan Adama, ni vet. 2. Douglas namn. Varför han värvades eller varför han är kvar? 3. Samper och varför de rätta talangerna inte har fått chansen att delta i försäsongen åtminstone. Varje gång man kommer in här blir man deppig. Överreagerar vi? Kanske jag vet inte, men jag vet att jag är inte den enda som ångrar att man läser här inne om situationen om talangerna som dumpas till höger och vänster. [/QUOTE] 1 på den, forumet är som en trasig skiva senaste tiden..
Arda Turanismo
2015-08-07 20:44
@Rambla~:
Samper har inte "tvingats ner till Segunda B" som du vill få det till. Han tillhörde nämligen B-laget när de blev nedflyttade till den spanska tredje divisionen och är fortfarande en del av det laget. Samper tvingade sig själv ned till Segunda B om något. Katalanen har inga särskilda privilegier bara för att du tror att han har det. Om Lucho anser att det är bättre för Samper att spendera ännu ett år i B-laget för att utvecklas och därmed undslippa trycket från A-laget, vem är du att avgöra att Luchos beslut är fel? Katalanen är 20 och ska fylla 21 nästa sommar, samma ålder som Pedro var när han blev uppflyttad till A-laget (direkt från Segunda B, dessutom) och du och alla härinne som läser mitt inlägg vet hur hans A-lagskarriär har sett ut. Lucho har förmodligen redan förstört Munirs karriär genom att ta flytta upp honom alltför tidigt till A-laget efter några mål och som byggde en enorm hype kring honom. Själv hoppas jag att Samper inte hamnar i samma öde och för mig ser det ut som att Lucho inte försöker upprepa samma misstag som tidigare.
Arda Turanismo
2015-08-07 20:44
Helt otroligt att inte ens Messis siffror från 2014-15 överträffar hans 2011-12 säsong. Ärligt talat tror jag att ingen kommer nå till den nivån som Messi hade under 2011-12.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-08-07 20:40
Det hade varit så roligare att läsa här inne om vi kom överens om att aldrig nämna Douglas och hans kompanjoner. Om vi helt enkelt inte nämnde 1. Munir som är kvar i A-laget medan Adama, ni vet. 2. Douglas namn. Varför han värvades eller varför han är kvar? 3.varför Samper eller de rätta talangerna inte har fått chansen att delta i försäsongen åtminstone? 4. Sälja de till rätt klubb som ger de chansen med buy-back option i kontrakten eller låna ut de till till klubbar som spelar som Barca. Chelsea har fan egen farm lag i Holland. R. Madrid har det också. Varje gång man kommer in här blir man deppig. Överreagerar jag? Kanske, jag vet inte. Men jag vet att jag är inte den enda som ångrar att man läser här inne om situationen om talangerna som dumpas till höger och vänster.
Barcelona A good coach is everything!
2015-08-07 19:58
Luinell Messi // Vansinnet stavas tyvärr LE!SMH LE har inget öga för talang, han ser tyvärr inte spelare som e bra. Utan LE går på namn och spelare han tycker om! Svårt att gå på namn när de talanger som ska flyttas upp, för då bör man ha fealing och det verkar LE sakna :/
Barcelona Liunil Masse
2015-08-07 19:40
Monchi (director Sevilla): "Douglas? Had the profile we were looking for, was among options, but Barça didn't want to let him go." [rac1] Oh herre...
Barcelona Culé For Life
2015-08-07 18:59
är det nån som kan kort berätta om vår nya sportchef? vem är snubben, känns som ännu en tomte.
Barcelona Culé For Life
2015-08-07 18:57
@Liunil Masse:

skit kul o höra! hoppas vi säljer adriano o grimaldo får hans plats
Barcelona Liunil Masse
2015-08-07 18:50
Because of the injury of Alba, Barcelona B left back Alex Grimaldo could be part of the squad for the upcoming super cup games. [l'esportiu]
Barcelona Liunil Masse
2015-08-07 17:03
FreeYourMind Du har rätt. Han ser lättare ut, liknar den Suarez i Liverpool nu :)
Annons: