/spanien/barcelona/forum/3412.aspx/spanien/barcelona/forum/3412.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-08-08 16:44
@L.A.M Nr 10:

Om han ändrar sin attityd, springer varje match som om det var VM final, släpper bollen när passen finns kan har utvecklas. Tråkigt att Barca tog tillbaka honom och skickade iväg honom till Sevilla som är starkt lag.

Jag tycker att ledningen får ta ansvar för visa konstiga beslut.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-08-08 16:36
Just det, Deulofeu. Ännu en bortkastad talang, även om jag aldrig tyckte han verkade ha skärpan och den rätta attityden som krävdes.
Postat via SvenskaFans-appen
2015-08-08 16:34
Varför är Delefoue (Det är så svårt att komma ihåg hur man stavar hans namn) han inte med i startelvan i Everton ?
Barcelona Barcelonistas
2015-08-08 15:27
Bara jag som vill möta Chelsea i cl i år? Vill ha revansch för 2012.
Barcelona Junta Dimision
2015-08-08 15:17
Eller semifinalen 2009 på Stamford Bridge där Valdes räddade oss gång på gång.
Stoichkov90
2015-08-08 14:51
Håller med. Victor Valdes var i princip bästa spelaren i finalen mot Arsenal.
Barcelona Liunil Masse
2015-08-08 14:49
Enkos Då kan du inte ha sett CL-finalen mot Arsenal 2006? Utan Valdés hade vi inte vunnit den finalen. Sen håller jag med, jag själv tycker inte heller synd om honom. Förstår inte varför han lämna än idag. Ett väldigt konstigt beslut.
Barcelona enkos
2015-08-08 14:36
LeoMessi

tycker samma sak,
tycker inte synd noll procent om honom,, Gillade inte ens honom så mycket under tiden i Barca, hans grova misstag gång på gång har kostat Barca minst 2 titlar,, glömmer aldrig hur han när han ska stoppa bollen mot Real bara skänkte bort målet som gav Real cuptitel..
Barcelona LeoMessi
2015-08-08 14:34
@LeoMessi:

Barcelona LeoMessi
2015-08-08 14:32
@11-9-10:

I valdes fall så är det mesta självförvållat. Jag har svårt att tycka synd om honom om jag ska vara ärlig, inte för att jag ogillar honom, utan för sättet han lämnade klubben och fansen på. Det sista vi såg av honom var när han skadade sig, efter det så vägrade han rehaba i barca och drog till tyskland istället. Han ville inte ta farväl av fansen, han försvann bara.

Det minsta han kunde ha gjort är att tagit farväl av supportrarna, dom som har stöttat honom i vårt och torrt! Dom som stöttade honom när han hade det som tuffast.
Barcelona enkos
2015-08-08 14:30
@Josep "Pep" Guardiola Sala:

säg vad man vill men Romero har hållit nollan i första halvlek :)
Barcelona 11-9-10
2015-08-08 14:14
Valdes från självklar första målvakten i Barcelona, till detta! Tragiskt att se, otur och självförvållat Väljer man u när Liverpool och ett antalet bra klubbar
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2015-08-08 13:49
sorgligt o se en som romero spela före valdes.
Barcelona enkos
2015-08-08 13:39
För 1449 kr kan man se all fotboll, alltså alla bein sport kanaler, så fick jag precis svar av dem i mejlen
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2015-08-08 13:38
De senaste åren har Manchester United betalat mycket pengar och vi får aldrig mycket pengar för våra spelare, fortsätter United-managern.

jag väntar på ett sånt uttalande från vår mister!
Barcelona BARCA-més que un club
2015-08-08 13:30
@Rambla~:

Både boxen och kanalerna på Bein är inkluderat . Ingen parbaol nej du kör med internetsladd.
Barcelona Culé For Life
2015-08-08 13:09
Cule4life Du syftar 100% på mig hehe. D här är ett gammalt konto. Så skrev bara ett nickname bara snabbt igår och helt ärligt så tänkte jag inte ens på dig=) (ej illa menat). Kommer ändra det nu. Verkar har stört dig haha. take a chill. Be mig att byta det istället=). Istället för att prata om folks "stil". som om nån snott din leksak haha.
Barcelona Rambla~
2015-08-08 12:55
Det priset, är det inkl. kanalerna eller enbart själva boxen? Ej parabol va utan iptv?
2015-08-08 12:23
.
2015-08-08 12:22
Amo.38 Alla ligor ute i Europa visar Bein sport kanalerna inklusive CL EL cuper från alla ligor samt vänskapsmatcher CL kval EL kval ja du nästan allt. jag har själv en box och har samtliga 12 kanaler från Bein sport i HD den heter United ip tv box HD från samsung 1080 mediaspelare. funkar utmärkt och du har både i engelsk kommentatorer i vissa kanaler och arabiska kommentatorer i andra. flyter mkt bra på också. värt varje krona. boxen går på ungefär 2600-3000 kr.
Barcelona Barcaholic
2015-08-08 10:44
Får man fråga varför i princip alla här inne är så negativt inställda till en värvning till Nolito här inne? Tycker han är perfekt bänkspelare, lekte med dom bästa högerbackarna (Alves, Carvajal & Juanfran) förra säsongen i La Liga. Gjorde även 13 mål och 13 assist samtidigt som han skapade flest målchanser i hela ligan, mer än självaste Messi. Han har dessutom perfekt ålder så det skulle inte precis sätta stopp för någon talang på den positionen. Lämnar Pedro så önskar jag vi köper Nolito, med tanke på Pedros senaste säsonger blir vi knappast sämre kvalitetsmässigt, dessutom så går man lite plus pengamässigt. Sen skadar det inte med MSN #2 som back up (Munir, Sandro & Nolito) hehe ;)
Barcelona Cule4life
2015-08-08 10:34
Alla har fan snott mitt nickname här inne, va e de för stil
2015-08-08 09:41
@Liunil Masse:

Verkar som alla vill ha en bit av Mascherano.
Barcelona Liunil Masse
2015-08-08 05:03
@barcastuff: D'Onofrio (president River): "We'd want Mascherano to play Club World Cup with us, but I'll be tough. Up to him. We know he likes the club." Vad yrar den här presidenten om?
Barcelona Culé For Life
2015-08-08 02:19
ett tips till alla som inte har kanalerna hemma. Spara den här sidan. Jag körde på den hela förra säsongen. Bästa någonsin. Acestream, sopcast och online stream. Säger igen den är WOW haha. varsågod kära cules.

bona nit
Barcelona Barca4life98
2015-08-08 01:34
Amo.38 Vi hade kanalerna förut. När det hette al jazira sports. Dom blev uppköpta av BEIN sports. Kör inte med dom längre. Vi kör med dom svenska kanalerna hemma nu. Men en sida som är bra och som har bra stream med Ray Hudson (BEIN Sports) är; ronaldo7.net Brukar oftast vara i HD dessutom.
Barcelona Amo.38
2015-08-08 01:09
Barca4life98 Låter som ett måste då till hösten. BOX eller Streamar ni via nätet? orkar verkligen inte googla ;p
Barcelona Barca4life98
2015-08-08 01:05
Amo.38 Tror att BEIN sports har rättigheter till alla dom stora ligorna (spanska, engelska, italienska + CL och EL). Är 80 % säker :)
Barcelona Amo.38
2015-08-08 00:53
Va kostar BEIN kanalerna? Samt vilka ligor i europa ingår då? Tack på förhand. EDIT: kan man inte ändra sin tippade match? Råkat trycka i 0-0, känns ju som att man ögar laget;)
Barcelona Barca4life98
2015-08-08 00:27
Enligt Goal så ska Gerson snart vara klar för Roma. Presidenten för Fluminense har uttalat och sagt att Romas bud är "för bra för att tacka nej till". Vi har tydligen inte varit villiga att matcha det och Gerson och hans Pappa har gett klartecken till affären. Läste det via mobil-appen. Sorry för avsaknaden av länktips.
Annons: