/spanien/barcelona/forum/317.aspx/spanien/barcelona/forum/317.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona || #5 sergiobusquets
2018-06-01 21:15
Umtiti 1-0 Frankrike vilket lag dom har och äntligen har dom hittat en harmoni i truppen.
Postat via SvenskaFans-appen
Visca el Barça i visca Catalunya
2018-06-01 21:14
Umtiti gooool
Barcelona Lionel12
2018-06-01 21:04
Deschamps glömde löständerna hemma.
Barcelona Infinit8Don
2018-06-01 21:04
Thiago has contacted Barça regarding a possible move back to the club. [catradio] Sägs även att Bayern begär 60m. Bara ta han. Innan vem helst då hans pris kan gå upp vid ett lyckat mästerskap. Denna affären är så oerhört enkel att få i lås, bara ledningen vaknar.
2018-06-01 20:25
Frankrike-Italien Mbappe greizmann Dembele ska starta av det jag har läst.
Barcelona Z_Z
2018-06-01 20:11
@Xavi och Iniesta:

Även om det kanske ger lite mindre speltid till en del spelare så är det enligt mig bara positivt och gör Cupen än mer rolig att följa. Mindre klubbar har då goda möjligheter till skrällar då alla kan göra en bra match men att vinna ett dubbelmöte mot La liga lag för segunda b-klubbar exempelvis är näst intill omöjligt även om det såklart har hänt.
Barcelona jerkasss
2018-06-01 20:06
@II Barça II:
Det är bättre att försöka bota sjukdomen än symtomen. En snabb panorering över forum i alla dess former förtäljer att de inlägg som genererar flest likes är de som konstaterar att någon annans inlägg är "idiotiskt". Finns så oändligt många fler upplagor av entropi än av ordning, så ska man vara på den säkra sidan och framstå som en seriös recensent kanske det är bäst att kritisera snarare än att bejaka.
Barcelona Rambla~
2018-06-01 19:58
Börjar bli smått irriterad på brittiska skräptidningar som påstår att Bartomeu ska ha accepterat bud på Dembelé från Klopp. Källan till alla dessa rykten tycks härstamma från Don Balon. Alla känner nog till deras trovärdighet, ja eller snarare avsaknaden av det. Tydligen ska Klopp vara på Dembouz och hans entourage konstant, tjatar på hans mamma osv. Aja, de kan inte vara så korkade att redan ge upp honom. Lite mer tålamod om man får be tack. Thiago? Känner ni inte det vore surt att behöva värva tillbaka honom för typ dubbla kostnaden av vad man en gång fick? Hur sugen är Barto på att behöva erkänna sitt misstag, vilket det lär tolkas som, om Thiago värvas tillbaka för summor han ryktas kosta? Jag vet inte jag, för det var ju Rosell och Barto som ville ha bort Thiago för att de behövde kapital inför värvningen av en viss Neymar. Därav reapriset Thiago gick för och där de räddade sina arslen av att kunna peka på och skylla på den låga klausulen som triggades under en månad eller vad det nu var. Jag sitter inte här och fördömer en eventuell värvning av Thiago, varken för eller emot. Funderar bara på hur denna junta kan tänkas resonera vid ett sånt scenario. Det är så mycket som spelar in, speciellt i den här klubben det vet vi alla, allt från politik internt i klubben, hur supportrar kommer reagera osv. En jävla soppa som vanligt. Förresten, Griezmann då? Allt som var så självklart och självsäkert för några veckor sedan verkar nu vara på väg att bli denna sommars såpopera precis som Coutinho och Dembelé var den förra. Verkligen något att se fram mot va? Nej fy fan, de lär nog aldrig lära sig av tidigare transferfönster.
Barcelona II Barça II
2018-06-01 19:27
Dûssel Det enda du bidrar med här inne är one-liners. Du har aldrig någonsin skrivit något positivt och alla dina inlägg går ut på att kritisera andras inlägg. Oftast gör du det genom att skriva en till två, negativa meningar. Om man söker ditt namn i sökfunktionen hittar man inte ett enda inlägg där du har bidragit med någon form av diskussion. Du verkar störa dig på det allra mesta som skrivs här inne, varför fortsätter du komma in i forumet? Att du inte har blivit IP spärrad är en gåta.
Barcelona Xavi och Iniesta
2018-06-01 17:55
Officiellt: Från och med säsongen 2019/2020 kommer copa del rey matcherna endast vara en match fram tills kvartsfinalen.
Barcelona Davids3
2018-06-01 17:52
Om Pochettino lämnar för Real, kan man då anta att det blir enklare att knyta Eriken?
Barcelona Infinit8Don
2018-06-01 17:37
Dussel Frenkie är en innemitt. Spelar väl mest i ”xavi rollen” men behärskar även Busi rollen som defensiv. Teknisk spelare, bra passningsfot, smart. Väldigt lovande av det jag sett. Är förövrigt en Barca supporter vilket kanske hjälper:) --Frenkie är alltså de Jong om jag var otydlig.
Real Madrid Dûssel
2018-06-01 17:22
@ || #5 sergiobusquets:

De jong har jag absolut noll koll på.
Position? Spelartyp?
Barcelona Infinit8Don
2018-06-01 17:22
#5 Sergio b Hoppas det stämmer. Både de ligt o frenkie är skapta för Barca.
Real Madrid BKarl
2018-06-01 15:58
@Nesto:

Varför inte Thiago OCH Eriksen?

Dembele - Messi
Coutinho - Eriksen
Thiago - Busquets
Alba-Lenglet-Pique-Semedo
Ter Stegen

2018-06-01 15:35
Ryktas att vi värvar Ajax briljanta talanger redan under sommaren och lånar ut dom till Ajax i 1 år. De jong och de ligt är verkligen talanger utöver det vanliga.
Barcelona Infinit8Don
2018-06-01 14:09
Sägs nu att våra spelare börjat begära Thiago hos ledningen. Har på känn att det slutar med att Thiago har på sig en Barca tröja nästa säsong.
Barcelona Infinit8Don
2018-06-01 14:09
Sägs nu att våra spelare börjat begära Thiago hos ledningen. Har på känn att det slutar med att Thiago har på sig en Barca tröja nästa säsong.
Real Madrid Dûssel
2018-06-01 13:35
@Dreamteam09:
Nä thiago är kass. Startspelare i Bayern och väldigt många lag jagar honom. Men nej du har rätt han är inte ens bra. Alla verkar inte kunna fotboll likt dig.
Barcelona Nesto
2018-06-01 12:34
Vi har väl en ganska bra relation med Bayern vilket gör att vi säkert kan få Thiago för mycket lägre pris än vad Levy vill släppa Eriksen för.
Om Thiago dessutom själv vill bli såld så tror jag Bayern släpper.

Jag tar Thiago före Eriksen alla dagar i veckan.
Eriksen kan inte språket, känner ingen i laget, och vem vet- kanske behöver han 1-2 år för att anpassa sig till den spanska fotbollen. Thiago är safe.
Barcelona Barca4life98
2018-06-01 12:33
Realistiskt fönster? In; - Griezmann 100 milj euro - Pjanic/Thiago 60 milj euro - Arthur (ansluter i januari) 30 milj euro - Lenglet/De Ligt 35-60 milj euro - X (Ny andremålvakt om Cillisen drar) Ut; - André Gomes 30 milj euro - Vidal 5 milj euro - Paco Alcacer 20 milj euro - Digne 15 milj euro - Cillissen 40 milj euro - Marlon 20 milj euro - Y.Mina 10 milj euro - Munir/L.Suarez 25 milj euro/70 milj euro - Rafinha 35 milj euro Truppen 18/19; MV; Ter Stegen, Cillissen/X, Ortola HB; Semedo, Roberto MB; Pique, Umtiti, Lenglet, Vermaalen VB; Alba, Miranda DM; Busquets, Rakitic HCM; Thiago/Pjanic, Arthur VCM; Coutinho, Paulinho HF; Dembele, Aleña ST; Messi, Suarez/Munir VF; Griezmann, Denis
Barcelona Barcelonistas
2018-06-01 12:24
Chelsea vann Cl 2012 men dom var inte påväg ner. Fuck logic.
Barcelona Barcelonistas
2018-06-01 12:18
FCB - MESSI - tänker inte ens svara på ditt inlägg det är helt sanslöst hur du inte ens fattar vad man menar.
Barcelona Dreamteam09
2018-06-01 11:20
Det gör han inte :)
Barcelona Meneysuarez91011
2018-06-01 11:19
Thiago tar inte ens plats på bänken? Haha, lustiga människor det finns. Roligaste jag läst idag.
Barcelona Infinit8Don
2018-06-01 11:14
Dock är vi realistiska. Eriksen går för minst 180m och vår ledning kommer aldrig kunna förhandla med den stenhårda Levy i Tottenham. Eriksen går för mer än coutinho.
Barcelona Dreamteam09
2018-06-01 11:11
Snälla fan vad alla verkar va K*** i Thiago, han är inte ens bra! Eriksen före alla andra alla dagar i veckan..Den enda som skulle kunna höja Barcelona..Thiago tar inte ens plats på bänken! Jävla tjat om honom.
Barcelona Fuerza
2018-06-01 11:00
Marknaden är åt helvete. Att någon som Asensio värderas till över en miljard är helt bisarrt. Allt gick snett när Neymar såldes för 2,2 miljarder och vi köpte Dembele och Coutinho för det beloppet.

Jag ser inte fram emot Silly Season generellt (inte bara gällande Barca’s transfersäsong). Priserna är ur balans och alla spelare är superspelare. I det fallet borde Messi värderas till 10 miljarder.
Barcelona Infinit8Don
2018-06-01 10:24
30-40 för thiago? Får vi han för 60 hade jag varit nöjd. Dagens marknad är galen. Om en paulinho från kina går för 40 släpper nog inte Bayern thiago till en europeisk konkurrent för samma pris.
Barcelona Cule4life
2018-06-01 09:12
Vad är Thiago värd dessa dagar ? Att langa upp 80 milj är dumt. Råkar värderar Thiago just nu mellan 30 -40 milj max.
Annons: