/spanien/barcelona/forum/313.aspx/spanien/barcelona/forum/313.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Soko
2017-08-13 10:55
Trollningen är över en gång för alla. Spärr! /mod
Barcelona Jarod The Pretender
2017-08-13 10:54
@Soko:
Hur han presterar i landslaget är enligt min åsikt irrelevant. Brasilien har en annorlunda spelstil och taktik än Barca. Dessutom har inte Brasilien varit tillräckligt bra de senaste åren. Man har t.ex. misslyckats med att vinna VM och Copa America. Har man ens tagit sig till final med Paulinho som startman? I Tottenham floppade han ordentligt och då var han trots allt yngre. Detta hade varit en annan femma om vi fick Paulinho på free transfer, men 40 miljoner euro?? Killen kostar mer än Henry, vilket är helt sinnessjukt. För de pengarna kunde man också under denna övergångsperiod köpa Seri -en spelare som passar mycket bättre i Barcas filosofi och spelsätt.
Barcelona 1899 - Puyol
2017-08-13 10:52
1-7!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1899 - Puyol
2017-08-13 10:51
Soko Trodde du att skulle komma undan med argument hahaha. Folk med kunskap vet att den pinsamma rankningen är fullt av skit. Paulinho gör hattrick i en match sen vips vill du ha honom i Barca. Säger mkt om dig som person. Folk skriver till dig för du gjorde bort Dig grovt sen skriver du glöm det och gå vidare hahaha. Har du slut på batteri :)
Barcelona Soko
2017-08-13 10:50
@Soko:

Att man tar ovanstående med att Tyskland slog Brasilien med 6 - 1. Ja det kan även Sokos största hatare tycka är löjligt .
Barcelona Rambla~
2017-08-13 10:50
L.A.M 40m för en 29-årig brasse från Kina för att ha honom som reserv? Barca borde kunna bättre än så, tycker du inte? Jag är rädd för att han är tänkt att starta när man så ivrigt jagat honom och hela tiden höjt buden att man till slut vill lösa hans utköpsklausul. Det liknar värvningen av Arda all over.
2017-08-13 10:48
@Rambla~:

Funderar seriöst på att skippa den här säsongen och fokusera på att följa andra sporter. Blir alltför negativ påverkad av det som ledningen håller på med. Man kan inte vara så här inkompetent. Det går bara inte. Detta är en medveten drag från Bartos sida att förstöra Barcelona. Finns ingen annan giltig förklaring. Barca har blivit Europas skrattlag sett till vår transferpolicy.

Barto pratar om Veratti. Veratti stannar i PSG.
Barto pratar om stjärnvärvningar. Paulinho kommer.
Barto pratar om att Neymar stannar till 200 % i Barca. Neymar sticker.

Är han mentalt efterbliven eller handlar detta om att förstöra för klubben? Detta inlägg är inte min bästa och jag inser att min nivå borde höjas, men jag är såå besviken och arg just nu. Fattar inte hur man kan förstöra detta Barca när vi har tidernas bästa spelare i laget. Tycker fan synd om Messi.
Barcelona Soko
2017-08-13 10:46
Att ta upp ett resultat för 3 år sedan, dessutom utan Neymar :) och hävda en sak samt lyfta upp ett hattrick i år och inte hävda något utan bara belysa är två helt olika saker. Att man inte kan skilja på de två .
Barcelona 1899 - Puyol
2017-08-13 10:46
Rambla for president :) Såja sätt SokoMadridista på plats. Undrar hur länge Soko får vara här och skriva för detta är fan rekord efter han hejar på Real så när ska dem spärra trollet. 1 2 3 mata inte trollet hahaha.
Barcelona Rambla~
2017-08-13 10:43
Soko Lägga ner och gå vidare? Glöm din dröm grabben. Du kan dessutom stoppa upp ditt patetiska punkt slut någonstans där solen inte skiner. Jag har bara börjat.
Barcelona Soko
2017-08-13 10:43
@Bollinnehavet:

Kan du ranka Brasilien då? Intressant att se var du placerar dem .
Barcelona Bollinnehavet
2017-08-13 10:42
Soko

Känner du på fullaste allvar att Schweiz och Polen är världens 4:e respektive 5:e bästa landslag? Eller var FIFA-rankingen bara ännu ett värdelöst argument du nyss spydde ur dig?

Och jag säger som Rambla~
"Att ta enskilda historiska resultat som argument är att skämma ut sig totalt."
Och så refererar du till att Paulinho gjorde Hat trick i en enskild match. Så fel haha.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2017-08-13 10:41
Hur kan man betala 40 för paulinho men inte för seri????? Alltså huuuuur? Misstänker att valverde inte vill ha seri och envisas med paulinho. Mina vänner jag vill spy! Ledningen och deras val av tränare och spelare ger mig psykiska sjukdomar.
Barcelona Rambla~
2017-08-13 10:41
Jarod Det är redan Gaspart all over again. Paulinho är vår Petit-värvning. Nu fattas bara en ny Cristianval, Overmaars och Rochemback. Pengar rätt ner i sjön för Paulinho precis som för Arda, Vermaelen och Mathieu. De gör verkligen en generationsväxling av truppen. But hey, Paulinho har ju faktiskt gjort hattrick i en landskamp.
Barcelona Soko
2017-08-13 10:40
Rambla

Lägg ner och gå vidare. Paulinho är ordinarie i Brasiliens landslag, punkt slut. Finns inget mer att diskutera.
Barcelona L.A.M Nr 10
2017-08-13 10:39
Är det bekräftat att Paulinho är ledningens värvning? För om Valverde vill ha honom är jag inte främmande för användande av brassen som reserv. Om det bara kommer in ett annat bättre mittfältsalternativ är jag nöjd. I Coutinhos fall orkar jag verkligen ha koll på alla rykten fram och tillbaka. Jag väljer att inte tro på någonting förrän det är klart. Det bästa realistiska scenariot skulle vara att få in Seri, Coutinho och Dembele den här säsongen. Blir Paulinho klar finns det fortfarande chans på de två sistnämnda och då är det enligt mig ändå ett bra transferfönster. Som sagt, jag väntar ut månaden innan jag bedömer våra aktioner på marknaden.
Barcelona Soko
2017-08-13 10:39
Officiellt också på Dortmunds hemsida. Dortmund spelar tufft .
Barcelona Rambla~
2017-08-13 10:35
Soko "Att ta enskilda historiska resultat som argument är att skämma ut sig totalt." Fast du gjorde nyss detsamma själv. Ett hattrick från Paulinho i en enskild match mot Uruguay skulle alltså rättfärdiga en värvning av honom för 40m och ett 4-års kontrakt trots att han fyller 30 år nästa gång. Jag vet inte, men enligt ditt sätt att resonera, skämde du nyss ut dig själv?
Barcelona 1899 - Puyol
2017-08-13 10:33
Nu är Dembele helt avstängd från att träna med laget helt. Dembele är nu mkt närmare än Barca än någonsin. Han vill aldrig mer återvända till Dortmund skriver tyska tidningar. Men Dembele är INTE värd dessa sjuka summor. Vad är det som händer med marknaden... PSG har verkligen satt sin prägel på transfer och verkligen inte på något bra sätt. För 300 mille kunde du få Ronaldinho och idag får du Danilo för den summan herre Gud.
Barcelona Soko
2017-08-13 10:31
Dortmund confirm Dembele suspended until further notice.
2017-08-13 10:22
Barto och hans kompanjoner måste försvinna från klubben. Annars kommer detta leda till Gaspart 2.0. Fattar inte varför socios är tysta gällande detta. Hela världen skrattar just nu åt Barca. Pinsamt att skåda.
Barcelona Soko
2017-08-13 10:07
Paulinho får i alla fall inte 10-20 miljoner i lön som Dembélé och Coutinho.
Han får "bara" 5 miljoner något som gör affären ännu bättre.

Everyone is concerned at the moment that the Paulinho transfer has been concluded. In essence, this deal looks pretty done, to be honest, with Sport confirming the deal that was first broken by The Daily Mail. According to the report, Paulinho will sign a 4-year contract receiving a net pay of €5million annually.
Barcelona 1899 - Puyol
2017-08-13 10:02
Soko Nu tror jag att du skämde ut dig ännu mera. Att länka något hjälper dig verkligen inte. FIFA är skit, en rankningslista är ren och skär fullt av skit. Skulle Brasilien möta Tyskland nu så kan du ta din lista och slänga den. Listan är baserad på form, vem som har inkasserad med vinster. Tyskland hade ätit upp Brasilien om dem hade spelat emot varandra. Men fortsätt du med din lista så kanske du blir klokare av den. Vilken jävla jämförelse du tog med Malaga, de säger väl allt om hur du diskuterar.
Barcelona Soko
2017-08-13 09:54
Brasilien är nr.1

Att ta enskilda historiska resultat som argument är att skämma ut sig totalt. Med sådan tänkande är Malaga bättre än Barca då de slog oss på Camp Nou. Man kan lyfta upp många fler resultat som exempel.
Barcelona 1899 - Puyol
2017-08-13 09:41
Soko "Världens bästa landslag" hahahhaha Tyskland - hahahhahaha 1-7 I have nothing to say hahaha. Du skämmer ut dig gubben med sånt, hur ska vi ta dig på allvar.
Barcelona Cúles
2017-08-13 09:40
Coutinho is expected to sign for Barça in between Tomorrow & Monday. [@PremiumSportHD] #FCBlive

In a few hours.
Barcelona 1899 - Puyol
2017-08-13 09:38
Ta en titt på vilka Real värvar och ta en titt på vem Barca ska värva JÄVLA KOMEDI. Real är i den sits som Barca var under Pep och vi är i den sits där Real var under Mourinho. Paulinho kommer fucka vårt lag grovt, hela världen skrattar åt oss med denna pinsamma värvningen. Vad har hänt med vårt lag, jag är orolig inför säsongen.
Barcelona wallmannen
2017-08-13 09:35
Numera är väl 40 miljoner, typ, rea?
Barcelona barca!54
2017-08-13 09:35
Soko

Det är inte bara priset som fel rörande en eventuell värvning av Paulinho, det finns också andra punkter som måste uppmärksammas.

En värvning av Paulinho är också fel i förhållande till barcas spelstil, vi vill ha en mittfältare som kan kontrollera mittfältet, inte ytterligare en box spelare. Vi måste värva spelare som spelare utifrån barcas filosofi. Det är exakt det Xavi menar med att Seri har barca DNA. Det här ännu en värvning som går emot barcas spelfilosofi.
Barcelona Rambla~
2017-08-13 09:34
Herregud, du är ju omöjlig att diskutera med. Världens bästa landslag, sen när då? Dessutom, vad han presterar i landslaget är ju helt oväsentligt då Brasilien och Barca är två skilda saker med olika spelsätt. Det går att hitta lika bra, ja om inte bättre, spelare som är yngre och dessutom billigare än denna Paulinho. Nu riskerar Barca att tappa Roberto, Samper komma inte vara kvar trots sin fina försäsong i USA och Alenas chanser spolas nu rakt ner i toaletten. Fast du kanske tycker det är okej för att få in en 40m brasse som varvat ner i Kina?
Annons: