/spanien/barcelona/forum/3037.aspx/spanien/barcelona/forum/3037.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Liunil Masse
2015-10-21 22:10
Verratti har ett lugn som Busquets och snabba fötter som Iniesta. Det är den optimala spelaren för oss!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
2015-10-21 22:10
Vad är grejen med med Lucas Moura? Följer knappast Paris men varje gång jag sett honom så är han fullständigt briljant, trots det en bänkspelare.
Barcelona neymar JR
2015-10-21 22:08
1 miljard för veratti alla dagar i veckan, han är fantastisk och optimal för Barcelona
Barcelona A good coach is everything!
2015-10-21 22:06
Veratti är sådan klass!!!
Barcelona Vampíro
2015-10-21 22:06
Cristian Tello är fan bättre än Jese.
Barcelona Liunil Masse
2015-10-21 22:02
Hit med Verratti för helvete!!! Han är så nära Xavi vi kan komma.
Barcelona Andresito
2015-10-21 22:01
Aurier visar ingen Barca-klass direkt. Bra bakåt men inget speciellt i det offensiva.
Barcelona Vampíro
2015-10-21 22:01
Sån enorm skillnad på Ibra i dessa möten kontra en vanlig ligamatch mot typ Guingamp. Men ingen säger nånting.
Barcelona neymar JR
2015-10-21 21:59
Zlatan & Ronaldo dom mest överskattade frisparksskyttarna
Barcelona Andresito
2015-10-21 21:55
Barcelonistas

Skämtar du? Överdrifter som vanligt från din sida.
James är Real Madrids offensiva kraft framåt, otroligt vital med både passningar och mål.

Isco är fortfarande en oslipad diamant, långt ifrån lika mogen som James. Han tar ofta felbeslut där en dribbling ofta går före en passning, som leder till bolltapp.

Angående Bale så är han ju fortfarande väldigt mycket bättre än både Vazquez och Jesé, även om jag anser att han är långt ifrån värd summan som han gick för.
Barcelona Barcaholic
2015-10-21 21:53
Barcelonistas Hur fan kan du påstå Real inte är beroende utav James? Efter Modric & Ronaldo är James den spelare Madrid är mest beroende utav. Real har många skador, deal with it.
Barcelona Vampíro
2015-10-21 21:51
Pinto är fan en bättre frisparksskytt än Ronaldo. 70% i muren, 30% på läktaren.
Barcelona Barcelonistas
2015-10-21 21:45
Rambla - jag tycker inte Reald saknar så många spelare alls. Spelare som Bale och James är knappast spelare som Real Madrid är beroende av. Framför allt inte när man har en bänk där man kan slänga in en Isco som enligt mig är bättre än James. Bale ska vi inte ens gå in på. Folk på andra sidan ville hänga honom föra säsongen. Med det sagt så har Real gjort en bra match hittills. Jag tycker Real är bättre än PSG hittills tyvärr.
Barcelona Barclasico
2015-10-21 21:44
Barcelona petersays
2015-10-21 21:43
Hur är City-Sevilla-matchen? Är det underhållning? Vilka är bäst i Sevilla?
Barcelona Rambla~
2015-10-21 21:43
Niva i en blottarrock. :P
Barcelona Barclasico
2015-10-21 21:41
Den spanska polisen undersöker misstänkta påtryckningar mot en linjedomare, som givits instruktioner att gynna Real Madrid i det kommande El Clásicot. Linjedomaren ska ha informerats av huvuddomaren i fråga att domarkommittén givit ut instruktioner att döma till Madrid-lagets fördel. När linjedomaren vägrade fick han ett samtal från det spanska fotbollsförbundet RFEF med hot om att hans karriär står på spel. En annan linjedomare, från en annan domartrio, sägs också ha fått samma order. Planen är att linjedomaren ska göra medvetna felbedömningar eftersom det skapar mindre kaos än om huvuddomaren tar besluten. Den hotade linjedomaren har lämnat in klagomål, och korruptionsbekämpnings-åklagare samt den spanska polisen undersöker nu fallet. (L'Esportiu) (FCBSverige) Om detta verkligen stämmer så är dagens fotboll förstörd, tyvärr...Så jävla tragiskt! Edit: Madrid-baserade radiokanalen Cope bekräftar nu nyheterna. De besitter namn och dokument som styrker uppgifterna.
Barcelona Suavi
Officiellt nu.
Barcelona Rambla~
Andresito Det gjorde de inte senast mot oss. Bayern saknade Ribery och Robben mot oss, gav oss en rejäl match trots det. RM saknar viktiga spelare i kväll, det märks knapp.
Barcelona enkos
2015-10-21 21:40
Det var stort huliganbråk i Manchester inför matchen. Sevilla fans satt lugnt i en bar och dör kom City fans och startade slagsmålet
Barcelona Andresito
2015-10-21 21:38
@Rambla~:

De saknar dock Agüero och Silva, det är ju ungefär som Messi och Neymar för oss..
Barcelona Rambla~
2015-10-21 21:37
City är ett skämt. Är inte ens ett storlag ute i Europa. Bara den klubb med största plånboken tillsammans med PSG. Klubbar runt topp 4 och strax under de andra ligorna klarar av och matcha dem, ganska så enkelt faktiskt. Lag som RM, Bayern, Barca osv. sopar banan med City.
Barcelona petersays
2015-10-21 21:34
@Andresito:

Jag får vänta tills efter 21 november med att avgöra det - men överlag av de matcher jag sett båda i år och förra året så verkar det oftast vara mer tryck i Paris - men visst kan det ligga något i att jag bara ser stormatcherna med PSG.

Och första 25 (när jag skrev inlägget) så hade PSG en del omställningar som gick snabbt, och PSG hade första kvarten - men andra delen av halvleken var det mest Madrid faktiskt.
Barcelona DM1982
2015-10-21 21:32
Ingen vidare match för att vara två väldigt bra lag. Hade hoppats på lite mer.
Barcelona Blaugrana91
2015-10-21 21:29
Sport och MD rapporterar nu om fusket inför El Clasico. Känns självklart att Real ligger bakom detta, även om Spanska förbundet favoriserar Real så tror jag inte dem väljer att påverka en sån här stor match utan att dem själva vinner något på det.... Nåja vidrigt, hoppas klubben på något sätt kommentarer detta officiellt.
Barcelona neymar JR
2015-10-21 21:28
Petersays Ey Roberto är vår bästa spelare nu! Haha tragiskt men sant Motta har alltid haft en plats i mitt hjärta tyvärr mest medlidande pga skadorna och inte talangen. Men han hade en enorm potential en gång i tiden
Barcelona petersays
2015-10-21 21:26
@neymar JR:

Ok, jag medger att jag tänjde lite på begreppet "håller" men det är kul att se att spelare från våra golden years fortfarande kan spela på högsta nivån. Och han skulle ju lätt kunna gå in istället för Sergi Roberto på mittfältet om vi säger så.
Barcelona Amo.38
2015-10-21 21:25
Neymar JR Håller med! Deras skadelista är nästan som våran..
Barcelona neymar JR
2015-10-21 21:25
Ta ut Zlatan in med Lucas och cavani som striker
Barcelona neymar JR
2015-10-21 21:23
Real gör det bra Psg fruktansvärt bleka
Annons: