/spanien/barcelona/forum/291.aspx/spanien/barcelona/forum/291.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pep - El Míster
2017-08-15 14:06
Barclasico Men är du nån jävla officiell presstaleseman för Barca? Jag skiter i vad du kan och tror. Är det inte officiellt så är det inte officiellt - oavsett vad som blir idag, imorgon eller nästa vecka. Comprende?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona A good coach is everything!
2017-08-15 14:05
Hade nog vart gladare om Coutinho såg ut att vara nära. Dembele behöver nog ett - två år till för att kunna höja ett lag till CL titel osv. Coutinho är färdig, kan köpa att Coutinho går för över miljarden. Men Dembele njaaa.. Tråkigt om man nu ändå ska betala stora pengar för en talang att man inte går för Mbappe ..
Barcelona Barclasico
2017-08-15 14:03
Barça will sign Philippe Coutinho and Ousmane Dembele in a stunning €220million-plus double deal. [@daily_express]
Barcelona Barclasico
2017-08-15 14:01
Manchester United are interested in getting Arda's services, although there is no formal offer yet. [as]

Sälj han för 40M, United kommer gå med på det!
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-08-15 13:58
Om vi skulle få in Dembele och Coutinho tror jag det lutar mer mot

Paulinho-Busuqets
Messi-Coutinho-Dembele
Suarez.
Barcelona Dreamteam09
2017-08-15 13:57
[QUOTE=Barca4life98]Har en känsla av att en sån som Thiago kommer följa utgången av misstroendeförklaringen. Känns som att han skulle kunna lockas tillbaka nästa sommar. Typ att den nya presidenten ringer och säger; "Vi vill göra Barcelona till vad det en gång var och du skulle vara en extremt viktig pusselbit" [/QUOTE] Thiago är historia i Barcelona vare sig du vill det eller inte.
Barcelona Barclasico
Pep - El Míster

Ditt sär, Om jag skriver officiellt så kan jag garantera att är det blir officiell snart, samma sak hände det med Paulinho när hans kompisar skrev "lycka till i framtiden" på deras instagram, Dagen efter blev han officiell.
Samma sak med Neymar, hans kompisar skrev "lycka till med framtiden" på deras instagram, Dagen efter blev han officiell.
You do the math...
Barcelona Cule4life
Valverde kmr säkert testa denna elvan mittfält uppåt.

Paulinho Busquets
Dembele Messi Iniesta
Suarez.

Känns inte som Barca men tränaren kmr nog spela efter sitt material. Jag kan tyvärr nu inte se att vi ska spela 4.3.3 utan en posession mittfältare. Hela idén med 433 kraschar utan en sådan lirare som Xavi Veratti Seri Thiago. Offensiva mittfältare är lättare att hitta som Iniesta.
Barcelona Cule4life
2017-08-15 13:53
BVB anhängare har börjat bränna Dembele tröjor på insta. Om nu Dembele kmr, undra hur han hanterar pressen och sin 100 milj prislapp.
Barcelona Barca4life98
2017-08-15 13:44
Har en känsla av att en sån som Thiago kommer följa utgången av misstroendeförklaringen. Känns som att han skulle kunna lockas tillbaka nästa sommar. Typ att den nya presidenten ringer och säger; "Vi vill göra Barcelona till vad det en gång var och du skulle vara en extremt viktig pusselbit"
Barcelona Pep - El Míster
2017-08-15 13:39
Barclasico Varför smutsar du ner genom att säga att det är officiellt? Länka till officiellt uttalande, håll tyst eller håll dig till det du länkar till.
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-08-15 13:38
Skippa Coutinho och värva en controller likt Seri, behövs mer i dagsläget.
Barcelona Cúles
2017-08-15 13:28
Barclasico

In a few hours.... jag tror inte på nånting längre förens det är officielt.
Barcelona Barclasico
2017-08-15 13:25
Officiellt :Dembele klar för Barcelona!

...När som helst nu. Undra var priset log på.
Barcelona Katalano
2017-08-15 13:23
@Cúles:

Inte mig emot. Vi värvar honom nästa säsong för 600M istället.
Barcelona Katalano
2017-08-15 13:21
@Davids3:

Smarta värvningar i rätt timing. Något vi är väldigt dåliga på. Här ska det panikvärvas istället.
Barcelona Cúles
2017-08-15 13:18
Vi kommer inte att få in Coutinho. FSG vill inte sälja.

Skyll er själva då, ha kvar en brasse som inte vill spela i ett mittenlag, samt gå miste om 1miljard.
Barcelona Davids3
2017-08-15 13:17
Kroos, Modric, Isco, Ceballos, Asensio kostade Real 111M.

Inga ord..
Barcelona Barca4life98
2017-08-15 13:13
Angående matchtiden imorgon. Det är Champions League kval som börjar 20;45 imorgon. Det tar slut 22:40 typ.
Barcelona Andreas FCB
2017-08-15 13:01
@Den vise mannen:
Eller hur. Jag och några vänner spelade fotboll på en asfaltsplan på Rivieran i 40+ grader i säkert 2 timmar. Inga problem med lite vattenpauser.
Barcelona Den vise mannen
2017-08-15 12:59
Kan inte släppa det här med matchtiden imorgon. Det kanske är varmt men det är ju elitidrottsmän vi pratar om. I Australien Open är det ju ofta runt 40 grader i stekande sol på centercourten. Ligan börjar ju i helgen på "vanliga" tider.
Barcelona socccerfan1
2017-08-15 12:44
Sen att han har samma bild där 2017. Med röd tröja från kineserna .. är också ett tydligt tecken på att det inte kan stämma
Barcelona socccerfan1
2017-08-15 12:35
Kunde varit sant ;) men ni fattar min poäng
Barcelona A good coach is everything!
2017-08-15 12:32
För att strö salt på såren så är träbenet en smuts maräng ! Snubben har alltid vart så hatad av mig så smutsig. Hade tagit Casemiro alla dar i veckan före den där jävla sopan!
Barcelona socccerfan1
2017-08-15 12:31
Men massa pengar tjänar dem. Och där finns absolut bra saker de skriver om Med substans också
Barcelona socccerfan1
2017-08-15 12:29
Aftonbladet lägger upp allt skit för att få like o klick. Mest oseriösa tidningen i Sverige enl många
Barcelona Meneysuarez91011
2017-08-15 12:25
Hallå Culés. Låt oss skeppa iväg snacket kring vem som ska ersätta Neymar en stund, för jag ser (och hoppas inte det bara är jag som tycker såhär) att vi har ett problem till, förutom att vårt mittfält är svagt som sjutton. Det problemet stavas.... Pique. Killen är inte den han en gång brukade vara, känns som att han helt enkelt tror sig för mycket. Han är enligt mig knappt bland topp 10 mittbackar som finns idag. Felbeslut, hamnar ofta på fel sida mot sin gubbe. Är allmänt slö och nochalant? Han fokuserar också på helt fel saker, känns som att han brinner för att hata på Real Madrid och domarna istället för att brinna för vår klubb och vinna matcherna. Känner såhär, ge mig en stabil mittfältare (Seri) och en mittback som faktiskt petar Pique (Manolas) och ut med dököttet som Turan, Douglas Deulofeu m.m samt en av D.suarez/Rahfina. Kanske ett köp av Dembele på Neymars plats om det blir för rätt pris. Coutinho kan vi plocka nästa år.
Barcelona LennyRomario
2017-08-15 12:20
@socccerfan1:
Trodde fan journalister på Aftonbladet hade betalt för att vara källkritiska. Men är väl enklare att lägga upp vad som och sedan ta bort artikeln om det visar sig vara falskt.
Barcelona socccerfan1
2017-08-15 12:15
Jo det är fake
Barcelona DM1982
2017-08-15 12:11
[QUOTE=LennyRomario]"I oktober 2013, då han spelade för Tottenham, laddade Paulinho likt många andra för El Clásico, matchen mellan Barcelona och Real Madrid. Men brasilianaren verkar inte ha haft mycket till övers för Barcelona vid den tidpunkten. I en tweet skriver Paulinho bland annat ”kom igen Madrid” och, snällt översatt, ”skit-Barca, skit-Katalonien”. Sportbladet. Det går bra för nu. [/QUOTE] Har inte det bekräftats vara fake?
Annons: