/spanien/barcelona/forum/2889.aspx/spanien/barcelona/forum/2889.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Flavía
2015-11-28 15:14
Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Mascherano Mathieu - Rakitic Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive
Barcelona oocbgb
2015-11-28 15:09
[QUOTE=Barcelonistas]Neymar och Messi nätar idag. 4-0. [/QUOTE] Ja Neymar har ju för fan haft 90m måltorka, det lär släppa nu, slänger in en målgranti. Rätt dåliga odds också på att resten av MSN trycker dit en eller två. Var också.. #lifeisgood
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Junta Dimision
2015-11-28 15:03
Adama på bänken idag för Aston Villa!
Barcelona enkos
2015-11-28 14:54
@Barcelonistas:

Visst har de betydelse då förlusterna nästan kostade oss ligatiteln. . Ifjol gjorde Alba självmål i första minut och sen försvarade sig Sociedad med bunker.. De är liksom Sevilla och ger livet för att slå oss så vill se de krossade idag
Tiki-Taka
2015-11-28 14:53
Skicklig tränare!? Tränaren som körde ner Barca B till tredje divisionen....förväntar mig en komfortabel vinst!
Barcelona Ali G
2015-11-28 14:47
@Barcelonistas:

Fast nu möter vi en taktiskt skicklig tränare och inte Lord Moyes...
Barcelona Barcelonistas
2015-11-28 14:47
Fast dom två förlusterna borta har ingen betydelse me dagens match. Borta e dom bra men nu pratar vi Camp Nou mannen. Camp Nou är fotbollens kyrkogård där vi begraver dom vi vinner mot när vi vinner med stora siffror.
Barcelona S.Eto'o
2015-11-28 14:43
Barcelonistas Haha självklart vet jag det, syftade bara på enkos kommentar om att vi förlorat två raka borta matcher mot dem.
Barcelona Barcelonistas
2015-11-28 14:17
Fast nu spelar vi på Camp Nou. 4-0 är ett resultat som jag är nöjd med.
Barcelona S.Eto'o
2015-11-28 14:15
Enkos Glöm inte att vi inte har lyckats vinna mot dem i estadio anoeta på 6(!) försök.... Inte Lucho inte Tata inte Tito och inte heller Pep har kvitterat en vinst där.
Barcelona Barcelonistas
2015-11-28 13:53
Neymar och Messi nätar idag. 4-0.
Barcelona enkos
2015-11-28 13:28
Sociedad slog oss två ggr i rad på bortaplan så hoppas spelarna inte glömt det. Vill ha kross idag !
Barcelona oocbgb
2015-11-28 12:47
[QUOTE=Junta Dimision]Svullen fotled efter en ful tackling bakifrån av Romas Vainquer, är tillbaka nästa vecka. [/QUOTE] Ah, tack. Han kan behöva vila lite efter många års sporadiskt spel följt av 90min efter 90min.
Barcelona Junta Dimision
2015-11-28 10:59
@oocbgb:

Svullen fotled efter en ful tackling bakifrån av Romas Vainquer, är tillbaka nästa vecka.
Barcelona oocbgb
2015-11-28 08:04
[QUOTE=S.Eto'o]*Enligt Goal missar Robertinho matchen imorn. *Iniesta full frisk [/QUOTE] Missat vad som hänt med Robertinho, nåt litet?
Barcelona Xaviesta
2015-11-28 05:41
Kände mig tvungen att dela med mig av det här klippet. En hel drös av Messis mest fantastiska mål genom åren från fansens perspektiv, filmat från läktarna.
Uppfriskande minst sagt då jag personligen avskyr ihopredigerade klipp med nån jävla dubstep tillagt. Här får du höra fansens eufori direkt from the stands istället vilket ger en helt annan känsla när man tittar på målen från loppan ifrån vinklar man aldrig har sett tidigare. Erhåll och avnjut!
Barcelona S.Eto'o
2015-11-28 01:00
*Enligt Goal missar Robertinho matchen imorn. *Iniesta full frisk
Barcelona >The Reporter<
2015-11-28 00:50
Imorgon väntar en slakt på Camp Nou. Det e sådana här matcher som man ska betta på grabbar. Jag älskar sådana här matcher på Camp Nou. Ja tippar ofta såhär Neymar över 1,5 mål, Suarez över 1,5 mål och satsar på dem i olika kuponger. Dem ger mellan 3-5 gånger pengar varje gång i princip. Sen spelar ja alltid Messi hattrick. På detta sätt vinner ja nästan alltid. Man går nästan alltid i plus. Med lite tur kan man få in 2/3 bett eller varför inte 3/3 ;)
Barcelona Stright outa Barca
2015-11-28 00:45
Enligt spanska tidningar så har Real Madrid kontaktat Pep Guardiola men har fått ett stort jävla NEJ. den där laget asså, att de ens tror att han skulle ta över deras Franco lag Hehe
Barcelona MrKnowledge
2015-11-28 00:23
De finns i princip svensk stream till alla matcher nu också:)
Barcelona Rambla~
2015-11-27 22:35
Cule4life Du kan beställa ett Viasat Sport eller Vidast Sport HD, tror utan HD ligger på ca 230kr. Då får du även Viaplay utan extra kostnad.
Barcelona rANDOMhERO
2015-11-27 21:45
Cule4life Guld paket är ett måste, dubbelkolla med din leverantör innan, så att dom har samarbete med viaplay. Bredbandsbolaget har nämligen inte det.
Barcelona Cule4life
2015-11-27 21:00
@Rambla~:

Jag har comhem men bas paket för 149 kr, men det jag undrar nu är om jag ändå har tillgång till viaplay utan extra kostnad ? Lr måste man ha större paket lr viasat sport paketet
Barcelona Barcelonistas
2015-11-27 20:24
Perez lär la fixa detta på nått sätt. Han kan ju köpa vem som helst.
Barcelona Barcelonistas
2015-11-27 20:19
Enligt Deportivo Mundo har Real fått ett transferförbud till 2017. Frågan är om detta stämmer?
Barcelona Rambla~
2015-11-27 19:25
Hm, vad dåligt. Både Com-Hem och Telia (tror jag åtminstone) har Viasat som tillval i sitt utbud och i Com-Hems fall ingår det ett Viaplay utan extra kostnad. Då är tv-abonnemanget ändå billigare än själva Viaplay. Kan du inte byta tv-leverantör?
Barcelona Santiago Cazorla
2015-11-27 19:19
@Rambla~:

Aha. Har bredbandsbolaget och där tillgår det tyvärr inte utan parabol. Viaplay sport kostar 299 kr med. Får hoppas att Viasat kommer på en bra lösning som gynnar alla nu när de visar så många matcher. Verkar ju även som att de prioterar PL på de vanliga kanalerna.
Barcelona Rambla~
2015-11-27 19:09
Förresten, du behöver inte ens ett Viasat-abb. Du kan gå in på viaplay.se och registrera ett konto ändå. Kostar typ strax under 100-lappen. Eller vänta, det priset gäller nog bara film och tv-serier. Sportpaketet blir nog lite dyrare misstänker jag. Sen är det bara och köra igång på datorn, tv eller mobil/platta.
Barcelona Rambla~
2015-11-27 19:03
Jag har tillgång till Viaplay utan att ha parabol. Det ingår i mitt Viasat-abb hos Com-Hem. Kan köra Viaplay i Apple Tv, iphone, ipad och vanlig Smart-Tv.
Barcelona Santiago Cazorla
2015-11-27 17:23
Ganska drygt att man inte får tillgång till Viaplay om man inte har parabol, nu går alltså Crystal Palace - Newcastle United före imorgon på Sport-kanalen. Vilket skämt. Bara jag som hoppas att det kommer 1 eller 2 kanaler till?
Annons: