/spanien/barcelona/forum/2887.aspx/spanien/barcelona/forum/2887.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona >The Reporter<
2015-11-21 14:38
Messi på bänken
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona I.Cuenca
2015-11-21 14:24
[QUOTE=Skurhink]Är det bara jag som har svårt att förbereda mig på matchen med tanke på Ivan och Messi? Jag anser att matchen hänger mer på rakitic än på Messi faktiskt! Skulle kunna leva med Alves
Barcelona Stright outa Barca
2015-11-21 14:13
[QUOTE=Cule4life]vilka länkar behöver man exakt för att streama från livefootballol ? Det funkade för mig innan, Installera om aceplayer HD och VLC men det funkar inte, Kanske någon vet något... [/QUOTE] först avinstallera aceplayer sen installera Acestream media 3.1.0 hände mig samma sak och gjorde så och nu funkar den bra
Barcelona Yellow cake
2015-11-21 14:02
@Barcelona ViV:

Ja det är lite märkligt. Bara de sex anfallarna i Barca/Real platsar väl på topp 15 bästa forwardsen i världen, kanske t.o.m topp 10
Barcelona Cule4life
2015-11-21 14:02
vilka länkar behöver man exakt för att streama från livefootballol ?

Det funkade för mig innan, Installera om aceplayer HD och VLC men det funkar inte, Kanske någon vet något...
Barcelona Vampíro
2015-11-21 13:56
Possible line-up (vs Real Madrid): Bravo - Alves Pique Mathieu Alba - S.Roberto Busquets Mascherano Iniesta - Suarez Neymar #fcblive [sport] Jag köper denna elvan fast med Vermaelen eller Rakitic istället för Matjö. Vill inte se hans röda huvud i närheten av planen så usel som han varit.
Barcelona neymar JR
2015-11-21 13:50
Okej nu kommer jag vända angående bartra. Fjärde tränaren som inte rankar honom högt, och är det verkligen bara fel på tränarna då? Det är spelarna som skall spela till sig en plats och inte tvärtom. Det har bartra verkligen inte gjort
Barcelonismo
2015-11-21 13:36
Centre back Marc Bartra (24) is thinking about changing agents. Former Barcelona captain Carles Puyol could become his new agent. [as]

Bartra skulle ha lämnat oss redan när Tito inte höll honom lika högt som de övriga mittbacksalternativen. Han borde även ha lämnat när han såg att även Tata och Lucho betraktar honom som 4:de alternativet bland mittbacksuppsättningen.

Som bäst, kommer Bartra att spela Everton tillsammans med Deulofeu vid sin sida när den förstnämnde står på toppen av sin karriär.

Bartra är helt enkelt den nye Jonathan Dos Santos.
Barcelona Katalano
2015-11-21 13:24
A good coach is everything!

Med Sergi Roberto på högerkanten i anfallet blir det mer en 4-4-2 uppställning än en 4-3-3. Han hjälper Alves att täcka upp i mitten och breddar spelet helt enkelt.
Barcelona A good coach is everything!
2015-11-21 12:42
Ser helst inte masken på plan idag snubben är tyvärr en säkerhetsrisk! Snälla Rakitic va frisk, isåfall starta med raketen!
Barcelona A good coach is everything!
2015-11-21 12:39
Andersito // Roberto i anfallet? Vaaah jag mena vist har Roberto spela bra som högerback och i mitten. Men att han helt plötsligt ska lira i anfallet känns inte som ett bra beslut. Blir konstigt för vilken spelare som helst att hela tiden slå om sitt spel! Nej Roberto ska lira i mitten eller på högerbacken! Iniesta kan isåfall flyttas upp !! Jag hatar sånt här jävla skit experimenterande i viktiga matcher !!
Barcelona Smogen
2015-11-21 12:38
@Messidinho_10:

O´learys vid järntorget brukar vara rätt chill. Fast är ju mest bord etc.
Plain Kitchten vid risåsgatan, fast det kan ju vara hets där ibland. Annars är väl Glenn barerna de som är mest lugna. Tycker dock bärsen är lite för dyr för att hänga på Glenn, tyvärr.
Barcelona Andresito
2015-11-21 12:33
Gissar på att Lucho kör safe och startar med följande elva:

Bravo
Alves - Piqué - Mathieu - Alba
Busquets - Masche- Iniesta
Roberto - Suárez - Neymar

Det är trots allt Real Madrid som måste gå för 3 poäng. Därmed behöver inte Messi offras på samma sätt som om man hade legat bakom Madrid.

Startar Messi så är det för att Leo själv vill det, tror inte att Lucho egentligen vill riskera Messi i mer än 30-40 min.
Barcelona rANDOMhERO
2015-11-21 12:15
Med 60" skärm och 100/100 så är det svårt att klaga på Viaplay, helt fantastisk bild och ingen fryslagg.
Barcelona Messidinho_10
2015-11-21 12:09
Någon som känner till en lugn och bra sportbar i Göteborg som sänder matchen?
Barcelona Skurhink
2015-11-21 12:07
Är det bara jag som har svårt att förbereda mig på matchen med tanke på Ivan och Messi? Jag anser att matchen hänger mer på rakitic än på Messi faktiskt! Skulle kunna leva med Alves & Roberto på högerkanten, dom skulle kunna skapa en hel del oreda och även stänga den kanten rätt bra åxå!
Barcelona I.Cuenca
2015-11-21 11:18
dåligt ös idag men det kommer väll
Barcelona I.Cuenca
2015-11-21 11:11
[QUOTE=DM1982]Jo, jag vet. Det var mer uttalandet om att Viaplay skulle vara en skitstream. Med rätt uppkoppling och bra utrustning så är Viaplay grym. [/QUOTE] Det håller jag med om:) Helt rätt
Barcelona >The Reporter<
2015-11-21 10:58
Menar Sergi*
Barcelona >The Reporter<
2015-11-21 10:56
Seriöst. Bartra är så himla valpig av sig. Han är inte bättre än någon av dem andra 4 mittbackarna? -------- Blir intressant och se hur vi startar. Längesen det var så svårt att förutse startelvan och formationen. Jag tror att Messi startar på bänken. Jag hoppas inte att det betyder att Munir eller sandro startar!! Hoppas på 4-4-2 där Sergio är högerytter och bromsar upp Marcelo. Rakitic och Busken centralt och Iniesta till vänster. I andra halvlek kan Rakitic/sergio byta med Messi. Det jag inte vill se! * Mascherano som pivote *munir/sandro få spela idag.
Barcelona DM1982
2015-11-21 10:47

[QUOTE=I.Cuenca]ehhhh??
viasat fotboll sänder plus stream [/QUOTE]

Jo, jag vet. Det var mer uttalandet om att Viaplay skulle vara en skitstream. Med rätt uppkoppling och bra utrustning så är Viaplay grym.
Barcelona Barcelona ViV
2015-11-21 10:14
Mitt lokala O'Learys visar Manchester City - Liverpool på huvudläktaren, haha.

Det, om något är bara sjukt.
Barcelona 1899
2015-11-21 09:49
Jag röstar på Laporte - han är en spelande mittback som är stark fysiskt och i luftrummet. Modig och mogen för sin ålder och minst 10 år kvar på toppnivå. …och på tal om en annan mittback. Våran älskade Marc Bartra är lämnad utanför truppen till kvällens match. Skandal. Han har många gånger presterat bättre än Piqué men får aldrig 2 matcher i rad…
Barcelona I.Cuenca
2015-11-21 09:43
viasat
Barcelona I.Cuenca
2015-11-21 09:41
[QUOTE=DM1982]Fast nu är väl Viaplay knappas en skitstream? [/QUOTE] ehhhh?? viasat fotboll sänder plus stream
Barcelona DM1982
2015-11-21 09:29
[QUOTE=Barcelonistas]Man sänder El Clasico, världens största match på en stream som viaplay i mon... Viasat är ni allvarliga, den matchen ska sändas på någon av era kanaler inte på någon skit stream som viaplay. [/QUOTE] Fast nu är väl Viaplay knappas en skitstream?
Barcelonismo
2015-11-21 09:27
Possible line-up (vs Real Madrid): Bravo - Alves Pique Mascherano Alba - S.Roberto Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive [marca]
Barcelona I.Cuenca
2015-11-21 08:27
Hoppas Messi börjar på bänken dumt att chansa bara för att vi har viktiga matcher framför oss Bättre att släppa in honom senare isf Visca Barca
Barcelona Santiago Cazorla
2015-11-21 04:09
Vilken känsla när man inser att världens bästa är tillbaka senare idag.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-11-21 02:25
Hur fan hamnade C.Ronaldo i den här listan?

Ultimate Clasico?
Hur?

Han är en fantastik målgörare. Ja, det är han.
Har jag missat så många El clasico matcher??

Jag fattar nada.
Annons: