/spanien/barcelona/forum/281.aspx/spanien/barcelona/forum/281.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB Més que un club
2018-08-05 03:03
Hej!

Någon som sitter på en fin streaming hemsida? Jag är i Bali just nu och har inte tillgång till tv.

Tack
Barcelona Infinit8Don
2018-08-05 02:54
detta är ingen cl final. låt han testa Malcom på vänstern o se hur det blir. Annars är lenglet en favorit för mig. briljant mittback. Även semedo är briljant. Sen måste Paco bara bort, skicka honom. ``Playing football is very simple, but playing simple football is the hardest thing there is.`` Passar på att skicka in en Cruyff quote. Passar perfekt på Arthur.
Barcelona Chameleon Eyes
2018-08-05 02:53
Tycker alla har vart bra hittills den ända spelaren man inte riktigt ser är Paco.
Barcelona Alvés - Por Que?
2018-08-05 02:51
Kanske testar om Malcom håller på vänsterkanten för framtida matcher
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Ribohn Fan
2018-08-05 02:45
Han värde sätter Munirs vänsterfot högre än Malcoms!
2018-08-05 02:36
Håller med, vågar inte utmana lika mycket på vänsterkanten får intr vika in
Barcelona Barcaholic
2018-08-05 02:36
Förstår inte vad meningen är med att låta Malcom spela på vänsterkanten? Till vilken nytta??? Valverde alltså...
Barcelona CipanBarcelona
2018-08-05 02:28
Josep Tänkte precis skriva samma sak, han blir låst oftast på vänsterkanten.. samma problem när VV använder Coutinho på högerkanten
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2018-08-05 02:27
Malcom är sjuk! Men är det bara jag som tycker att han ser låst ut när han lirar till vänster? Man vill se han vika in snälla VV
Barcelona CipanBarcelona
2018-08-05 02:26
Vi måste behålla Rafinha och sälja Munir
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2018-08-05 02:22
Snälla behåll rafinha
2018-08-05 02:17
Malcom imponerar igen, väldigt moget och värderar sina lägen för att vara 21 år.
Barcelona Viggo - Grande Busquets
2018-08-05 02:06
Hur tänkte man i valet av matchtröjor från båda lagen.. går ju knappt att se skillnaden.
Barcelona Infinit8Don
2018-08-05 02:06
ser ju inte skillnad på tröjorna...
Barcelona Ribohn Fan
2018-08-05 01:27
Eller det kanske blir 4-4-2, Munir och Paco på topp, Roberto och Arthur i Busquets, Rakitic-rollen.
Barcelona Ribohn Fan
2018-08-05 01:18
Det tråkiga i dagens match är att Roberto kommer att styra spelet på både framåt och bakåt åter igen. Jag skulle vilja se Arthur i den rollen och se hur han klarar av det defensiva arbetet. Nu blir det samma spel igen från Arthur, möta spela bollen bakåt eller i sidled.
Barcelona Infinit8Don
2018-08-05 01:11
Miranda verkar iaf leda ”racet” mot cucurella. Man ser tydligt vem VV föredrar i nuläget.
Barcelona Ribohn Fan
2018-08-05 01:09
Har ni inte lärt er Valverde ännu. Miranda och Cucurella kommer inte spela några minuter kommande säsong. När inte Alba spelar och ska routeras kommer han hitta andra lösningar, Vermaelen, Umtiti. Eller kanske börjar att spela 3-backslinje dessa matcher.
Barcelona Infinit8Don
2018-08-05 01:01
Förstår ändå lite. Är väl nyttigt för juniorerna att få kriga mot bättre motstånd. Men som sagt. En mix hade varit bättre för alla parter. Tex se en Puig skina med Arthur osv.
Barcelona Infinit8Don
2018-08-05 00:59
Barça vs. Milan: Cillessen; Semedo, Marlon, Lenglet, Miranda; S.Roberto, Arthur, Rafinha; Malcom, Munir, Alcacer Hehe. Blev ingen ”balans”. B-laget får andra halvlek som matcherna innan. Hade iaf försökt få in minst 3 spelare från ”B-laget” här. Nåja. Nu är det som de är. Ser fram emot Miranda, Arthur, Malcom, lenglet mest.
Barcelona Unicef1983
2018-08-05 00:55
Infinitdon: Eller hur, jag tycker det är taskigt mot ”juniorerna” som fått gå in och spela mot etablerade A-lag från PL och SerieA. Dom får inte ens en chans att visa upp sig. Tabla Paco Malcom Puig Monchu Arthur Miranda Langlet Cuenca Semedo. Någon sådan mix hade jag gillat.
Barcelona Infinit8Don
2018-08-05 00:52
#5 Sergio Låter intressant. Har ju inte sett han jätte mkt så svårt för mig att bedöma. Hoppas han startar inatt så man kan få en bättre blick av honom.
Barcelona || #5 sergiobusquets
2018-08-05 00:51
Bland lejonen*
2018-08-05 00:50
Steget är lika långt ifrån b-laget, tycker att vi är alldeles för försiktiga (ovilliga att pröva) med talangerna nuförtiden. Alba kommer troligtvis vilas en hel del under säsongen, finns inte en chans att Duracellkanin kommer orka med upp och ner längs kanten i 38 matcher, Miranda kommer få en hel del speltid. Skadar Alba sig? Kasta in grabben mot lejonen, han kommer göra det med bravur. Han är den största talangen vi har haft i dom egna leden sedan Messi.
Barcelona Infinit8Don
2018-08-05 00:46
Hade gärna sett Arthur o Puig samtidigt idag. Samt att man delade upp det så att en ”b-mittback” o en ”a-mittback” spelar med varann så man får lite stabilitet över 90. Även sugen på att se Malcom igen. Hoppas också rafinha fortsätter imponera.
Barcelona Unicef1983
2018-08-05 00:40
#5 Sergiobusquets: Jag kan hålla med dig även om jag inte följde B-laget just något förra året, men Miranda verkar av det jag sett och läst vara en betydligt större talang än Cucu, jag tror dock att man ska ha lite silkesvantar med Miranda/försvarare från egna leden. Han lär ju behöva spela, vilket jag tror det blir väldigt lite av i A-laget, kanske bättre att flytta upp Cucu nu och Miranda om 2? Säsonger och då låta honom konkurrera ut Cucu? Det är ju ändå en 18åring på en väldigt utsatt position. Vad tror/hoppas ni på för start11 idag? Tror ni VV lärt sig något och mixtrar upp 11orna lite mer?
Barcelona Infinit8Don
2018-08-05 00:36
Sägs att Alderwireld närmar sig manu. Alltså ingen mina för dem. Får hoppas Everton fortfarande är intresserade... om det nu stämmer.
Barcelona Infinit8Don
2018-08-05 00:33
5 Sergio Förstår vad du menar. Men tycker inte du steget från juvenil a till alaget är för stort? Samt att en så pass ung spelare ska få speltid för att utvecklas. Kan inte se han få mkt speltid bakom Alba kommande säsong. Är det inte bättre att han tränar med A och spelar med B-laget kommande säsong, och sedan flyttas upp nästa sommar? Personligen har jag inget svar på det. Är kluven. Att han är vår framtida vb är det inget tvivel om. Frågan är vad som är bäst för hans utveckling just nu.
2018-08-05 00:18
Nattens bästa, slippa se Aleix Vidal spela i Barcelona tröja.
2018-08-05 00:17
Det är självklart att Miranda ska gå före cucurella alla dagar i veckan. Åldern ska vara irrelevant i bedömningen, Miranda är bättre och har högre potential. Inom 2-3 ska han vara startspelare utan problem. Han är alltid bra, varje match oavsett om det är med juniorerna, b laget, a laget är landslaget.
Annons: