/spanien/barcelona/forum/2795.aspx/spanien/barcelona/forum/2795.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xaviesta
2015-12-03 01:19
Vilket självförtroende Sandro och Mùnir spelar med så fort dom inte lirar bredvid MSN. Det märks tydligt på speciellt Sandro som spelade med en helt annan pondus ikväll. Stod för fina mål där hans andra mål i matchen samt klacken bakåt till Mùnirs andra mål stod ut mest för mig, fantastiskt roligt och en rejäl moralboost för bägge herrar inför den fortsatta säsongen. Sedan måste jag bara påpeka hur härligt det är med en spelare som Adriano i truppen som är en av mina absoluta favoriter. Han har tagit Keites roll på ett utomordentligt sätt och det glädjer mig att se hur han var snabbt framme och klappade och kramade om ynglingarna vid varje strut dom hängde ikväll. Mångsidig, klagar aldrig och är mycket omtyckt av alla i laget och för mig den perfekta truppspelaren. Grande Adriano!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelonismo
2015-12-03 01:17
Kommer ni ihåg när Ramos under La Liga-galan sade att inget varar för evigt för Barcelona?

Det gjorde inte heller Real Madrid under CdR.
Barcelonismo
2015-12-03 00:56
Real Madrids säsong har onekligen sett lovande ut:

- Den misslyckade övergången med De Gea.
- Benzema skandalen.
- Förnedring mot Barcelona på Bernabeu.
- Utslängda från CdR.

:)
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2015-12-03 00:54
Fan jag tippa på vinst för det äckliga smuts fuskar laget! Har en combo på 7 matcher som har gått in nu. Dock har den ändå inte gått in eftersom Reals match fortfarande inte har någon vinnare enligt idioterna på svenska spel. Om Real fälls blir jag av med 2000 kronor nu då? Någon som vet? Matchen är ju färdigspelad och det står 1-3 till real. Borde inte tipset gå in då?
Barcelona Gabriel
2015-12-03 00:52
Men Gud vad är det som händer? Här går man och struntar i Real Madrids match för inget intressant kan väl hända där tänker man, så hör man allt detta nu. Liksom, whut? Haha, vad händer?

Jävlar vad amatörmässigt. Spelar egentligen ingen roll ifall Perez lyckas få reglerna ändrade eller något, huvudpoängen är att Real Madrid återigen visar sitt rätta ansikte och skämmer ut sig. Herregud var pinsamma dom är.

Kommer att sova otroligt gott nu.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-03 00:48
Känner man fuskaren Perez så kmr han ändra så det blir att Cadiz vinner med 3-0, alltså så kmr den andra matchen att spelas är nästan säker på det. Fuskaren Perez har fuskat sedan Del Bosques tid.

Att Real ska bli utslängda ur CdR så här när man har Perez som president e lite o drömma faktiskt.
Barcelonismo
2015-12-03 00:48
Cristiano Ronaldo: In my mind, we can still qualify for the next round in Copa.

Barcelona Canaletes
2015-12-03 00:45
hahaha!!

När Emilio Butrageño fick frågan: "Har Madrid skämt ut sig?
- "Real Madrid har ALDRIG skämt ut sig"

Så hör man en reporter/journalist dö av garv i bakgrunden
Barcelona Maestro Xavi - Tito Etern
2015-12-03 00:44
Tests tonight have shown that Mathieu, who left the pitch with thigh muscle discomfort today, has no injury. @Barcastuff

Barcelona Liunil Masse
2015-12-03 00:41
@Andresito:

Fax machine 2-0 Real Madrid. Inväntar 4-0 ;)
Barcelona Nr.9
2015-12-03 00:37
Är det bara jag som misstänker att förbundet kommer få sina papper 14:01 och därmed så gäller ingen överklagan?...

Typical Madrid!
Barcelona Andresito
2015-12-03 00:32
"The person who realized about the lineup mistake faxed Madrid to warn them but they didn't see it. This really happened. I'm dead."

Om detta nu stämmer så kan det inte bli mer ironiskt.
Den ökända faxmaskinen strikes again.

Och det bästa: "Barca should hire that Fax Machine."
Barcelona LegendenN10
2015-12-03 00:32
Skönt att se en ryggradslös klubb som real madrid lida. Jag bara njuter medan det går bra för FC Barcelona som råttan ramos "påminde" oss om hahahaha!!! Jag njuter av förnedringen än idag, jag njuter av *Senaste* trippeln än idag. ska sova gott nu...
Barcelona Barcelonistas
2015-12-03 00:29
BBC = Bye Bye Copa
Barcelona Davids3
2015-12-03 00:26
@Canaletes:

Nä inte aktuellt, där är maxbeloppet bara 15 000.
Barcelona Barcelonistas
HAHAHAHAHHA DÄR FICK NI LA PUTA JAAAA så jävla gött
Barcelona Barcelonistas
"Ronaldo in my mind we won"
Barcelona LegendenN10
2015-12-03 00:22
[QUOTE=messiooooxavii]Ronaldo vid morgondagens intervju "In my mind cherishev did not play i did and scored the first goal " [/QUOTE] haahahahahahahha alltid lika roligt!!!!
Barcelona messiooooxavii
2015-12-03 00:20
Benzema kommer ringa ett samtal till Cadiz president och INTE antyda ngt
Barcelona LegendenN10
2015-12-03 00:20
real madrid har blivit ett skämt till klubb där nästan alla just nu driver med de, även fans till mäktiga Cadiz! hahahha!
Barcelonismo
2015-12-03 00:19
@Diar Shekha:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Barcelona neymar JR
2015-12-03 00:16
Cádiz i nästa runda tack, så sluter vi cirkeln och har en jävla fest Kostnadsfri entré på camp nou och en folkfest på läktaren
Mascherano#14 el Jefecito
2015-12-03 00:15
Hahaha jag får flashbacks från höjdpunkterna från Mous sejour i Madrid. Ni kommer väl ihåg när han gick ut på planen innan match och "utmanade" sina egna fans? När dom låg många poäng efter oss i ligan. När dom förlorade varje el clasico. När Alcorcon körde ut dom ur cupen.

Hahahaha detta är fan inte långt ifrån de glansdagarna. Pinsam klubb det där. Riktigt pinsam.
Barcelona Diar Shekha
2015-12-03 00:14
Cadiz confirm that they WILL make formal complaint, (ie request that RM are kicked out cup)
Barcelona Canaletes
2015-12-03 00:13
Cadiz ska lämna anmälan. Sa de precis nu på radion. Det är alltså presidenten som har presskonferens live nu.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-03 00:12
Toni Freixa tweeting, if Cadiz do not complain, any team that's qualified for the next round can do it to eliminate Madrid from CDR.

Haha alltså detta blir bara bättre och bättre.
Barcelona Liunil Masse
2015-12-03 00:11
Toni Freixa tweeting, if Cadiz do not complain, any team that's qualified for the next round can do it to eliminate Madrid from CDR.
Barcelona Andresito
2015-12-03 00:10
@messiooooxavii:

Barcelona Barcelonistas
2015-12-03 00:09
HAHAHHAHA skrattade så mycket att jag nästan sket på mig samtidigt.

Jag fullständigt njuter av det som sker just nu, seriöst vad är det som händer? Det är den 3 december men det känns redan som julafton. Smutslaget Real kan alltså åka ut ur CdR ikväll :).

Btw Benitez måste ha slagit världsrekord när det gäller att anteckna. Han är framme med pennan och pappret konstant. Jag tror inte ens Rafa själv vet vad det är han antecknar.
Barcelona messiooooxavii
2015-12-03 00:09
Ronaldo vid morgondagens intervju "In my mind cherishev did not play i did and scored the first goal "
Annons: