/spanien/barcelona/forum/277.aspx/spanien/barcelona/forum/277.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2018-06-20 14:18
Marocko spelar väldigt bra synd att dom bjöd på det där målet bara.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2018-06-20 14:15
[QUOTE=Oaner]Han gör iaf mål och bidrar till en avgörande roll för sitt landslag. Messi missade straff och klarade inte av pressen helt enkelt....Ronaldo i det läget hade gjort mål 10 av 10 gånger. Försvarar inte Ronaldo på något sätt, men ibland kan det vara bra att vara objektiv i sina bedömningar [/QUOTE] Klarade inte av pressen? Ok, då vet vi att du inte kan något alls om den här sporten.
Barcelona Oaner
2018-06-20 14:08
Han gör iaf mål och bidrar till en avgörande roll för sitt landslag. Messi missade straff och klarade inte av pressen helt enkelt....Ronaldo i det läget hade gjort mål 10 av 10 gånger. Försvarar inte Ronaldo på något sätt, men ibland kan det vara bra att vara objektiv i sina bedömningar
Barcelona 09Triplete15
2018-06-20 14:08
Fyfan vad pinsamt beteende från båda. Messi ska ha skit för att han ens ställer upp för Adidas-reklamen med geten medan Ronaldo har allvarliga problem och ett seriöst mindervärdeskomplex gentemot Messi. Patetiskt från båda sidor.
Barcelona Cúles
2018-06-20 14:07
Han gör bort sig gång på gång med sitt mindervärdeskomplex mot Messi
Barcelona Barcelonistas
2018-06-20 14:06
Ännu ett tap in av Ronaldo.
Barcelona jonis
2018-06-20 13:53
@Romelu Umtiti:

Ronaldo som aldrig har skägg pga sitt smink har alltså odlat "Goat"-skägg. Han är fan desperat nu alltså.
Barcelona Romelu Umtiti
2018-06-20 13:48
Nu har Ronaldo även skaffat sig getskägg, undrar vad det kan bero på?

Adidas "Goat" kampanj med Messi har verkligen satt sig djupt i honom..
Barcelona petersays
2018-06-20 13:42
Åh vad trött jag är på att det ska vara så jäkla glammigt att värva unga spelare. Värva rutin, spela egna talanger. Nu kollar vi på Moutinho igen! Två år i Barca innan pension.
Barcelona Barcelonistas
2018-06-20 12:59
David Fjäll ska för övrigt inte kommentera matcher. Han är en bra expert som gör det väldigt bra när det gäller att hålla fotbollsprogram men som kommentator håller han inte. Trött på hans ” oooo de e måååååååååååååål” varje gång något lag gör mål.
Barcelona BarcaMagic
2018-06-20 10:13
Enligt Sport Juve kräver 80mille för Pjanic, jag köper heller Thiago eller Eriksen för dom pengarna. Eriksen kanske har ett pris på 90mille men jag tar han före Thiago och Pjanic alla dagar i veckan.

Om Juve vill ha Gomes, hans pris är 60mille :) men tyvärr..Barca är sämst att sälja spelare.
Barcelona BarcaMagic
2018-06-20 09:58
#Treyh

Helt ärligt, Ballon D'or tappade värdet när spelare som Xavi, Iniesta aldrig vann den trots dominans i flera år.
Tack vore Perez den heter Madrid D'or numera.

Jag är övertygad om att stora spelare som Messi heller vill vinna titlar än en kalle anka utmärkelse som Ballon D'or.
Barcelona Barcelonistas
2018-06-20 09:57
Mina föräldrar är från Iran men jag är född i Sverige. Så sjukt taggad för Irans match där jag tror att Iran kmr vinna med 1-0. Queiroz har skapat en vinnarmentalitet hos Iran. Mot Argentina för 4 år sen så försvara man hur bra som helst fram tills Messi kom och avgjorde.
Barcelona Beast Puyol
2018-06-20 09:53
Hoppas verkligen både Iran o Marocko gör bra matcher mot Portugal så vi slipper se Portugal i åttondelsfinal. Jag ogillar dem grovt. Ronaldo är så vidrig, han gör allt för att få Ballon Dor, nu har han även gått ut o sagt att han ligger bra till för att ta hem Ballon Dor. Mår CR bra eller, Real hade ALDRIG vunnit UCL om VAR hade funnits.
Barcelona Treyh
2018-06-20 09:41
Wow ett klipp med highlights från matchen Spanien - Portugal trendar fortfarande etta på Youtube, hos de flesta länderna, trots att det gått flera dagar(!) sedan matchen spelades. PR¬maskinen funkar bra hos CR7 xD hade Ballondir avgjorts idag hade CR7 vunnit med stor marginal... Dock är det ju några matcher kvar ;)
Barcelona BarcaMagic
2018-06-20 09:08
Enligt ESPN Mexiko: Barcelona är intresserad av Lozano, hoppas verkligen att det är sant! Han är ung, talangfull och målfarlig.
Barcelona Z_Z
2018-06-20 08:26
@II Barça II:

Inte bara storstjärnorna utan mer eller mindre samtliga större nationer har varit högst mediokra. Enbart Spanien som visat prov på ett riktigt bra spel skulle jag säga men inte heller där satt ju saker och ting klockrent.
Barcelona II Barça II
2018-06-19 19:25
I första omgången har nästan samtliga storstjärnor, förutom Ronaldo, varit högst mediokra. Messi, Neymar, De Gea, Lewandowski, Griezmann mfl har kraftigt underpresterat. Får hoppas att de vaknar till liv nästa runda.
Barcelona Barcelonistas
2018-06-19 19:17
Dom Afrikanska lagen spelar en väldigt underhållande fotboll. Bra jobbat Afrika!
Barcelona BarcaMagic
2018-06-19 19:01
När man ser vissa Senegals spelare, 190cm och säkert 100kg..man tänker han har ingen chans att springa...men shit va snabba dom är! Hahahha
Kul för Afrika, Senegal spelar riktigt bra och coolaste tränaren i hela turneringen...ser ut som fucking Snoop Dogg :)
Barcelona BarcaMagic
2018-06-19 18:49
@Barcelonistas:

Det känns som att Johanna upprepar allt dom andra experterna säger, och hela tiden "va tycker du Johanna" :)
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2018-06-19 18:46
Varför få inte de som filmar gul kor i denna VM?
Barcelona Barcelonistas
2018-06-19 18:45
BarcaMagic - jag gillar inte hon föredrar Frida. Tycker hon har en goare röst att lyssna på.
Barcelona gozo1
2018-06-19 18:41
Gillar rashford tycker han är riktig bra
Barcelona BarcaMagic
2018-06-19 18:00
Va tycker ni om Johanna i studion?
Barcelona Culés
2018-06-19 17:47
Jag älskar att SVT har med Jonas i studion. Jätteroligt med en synvinkel på allting och en riktigt bra domare som reder ut precis alla frågetecken. Riktigt lyckat av SVT, i mitt tycke.
Barcelona Mido
2018-06-19 17:47
Neymar är skadad
2018-06-19 17:35
@Xavi och Iniesta:

SÅG DET NYSS MED.
Barcelona FC Tiki-Taka
2018-06-19 17:35
[QUOTE=Xavi och Iniesta]Är det bara jag som tycker att Sarr i Senegal är väldigt lik Dembele i ansiktet [/QUOTE] Aaa, det är bara du..
2018-06-19 17:34
vänsterbacken i Senegal är outstanding.

Någon av er som har sett nya heta spelare hittills?

Annons: