/spanien/barcelona/forum/2680.aspx/spanien/barcelona/forum/2680.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Forza GS
2016-01-09 15:53
#Sopcast:
sop://broker.sopcast.com:3912/137037
sop://3500.vipsop.ru:3912/258855
sop://broker.sopcast.com:3912/258920
sop://broker.sopcast.com:3912/140544
sop://broker.sopcast.com:3912/258921

De ba att välja en.
Barcelona Liunil Masse
2016-01-09 15:44
Vår bredd är riktigt bra nu. Fattas bara Nolito sen är det perfekt. Sen en mittback in i sommar.

Bra elva. Intressant mittfältsuppsättning.
Flavía
2016-01-09 15:41
@papillon:

Det är väl vanligt att företag/föreningar inte nödvändigtvis står bakom vad en anställd har för åsikter utanför jobbet, eller?
Barcelona neymar JR
2016-01-09 15:39
Riktigt skön elva Fan det gör mycket när man har en bra bänk och en bra trupp
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
2016-01-09 15:38
Hoppas Rakitic testas som pivote.
Barcelona enkos
2016-01-09 15:32
Det skulle sitta skönt med hattrick för Messi idag inför måndagens mottagning av guldbollen.
Barcelona Andresito
2016-01-09 15:16
[QUOTE=enkos]Så Suarez missar returen är det inte troligt att han byts ut idag.. [/QUOTE] Såklart, glömde det. Barcelona har dock överklagat avstängningen och med tanke på att det var Mascherano som sa orden kan det bli så att Suárez kan delta mot Espanyol. Men chansen för det är ju minimal med detta förbundet..
Barcelona enkos
2016-01-09 15:13
@Andresito:

Så Suarez missar returen är det inte troligt att han byts ut idag..
Barcelona enkos
2016-01-09 15:12
Munir fanns på bänken i cupen so Sandris tur nu. Tror att det kommer bli så nu framöver att de delar på ..
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-01-09 15:11
Rakitic SergiRoberto Arda

Blir lite orolig för trion i mitten om det stämmer att de ska starta tillsammans.
De har ju inte spelat ihop innan. Men i för sig möter de Granada hemma som inte ska underskattas. Sist vände Dep La från säker 2-0 ledning till 2-2.

Man vill se idag samma fokus som mot Espanyol och vi slipper alla dessa missar. Det ger mig hjärtklappningar redan innan matchen ens har börjat :-), Jag svär...
Barcelona Andresito
2016-01-09 15:08
Riktigt skön elva! Bra att flera spelare får vila, hade inte gjort mig något om Neymar/Suárez blev utbytta efter 60-70.
Tiki-Taka
2016-01-09 15:03
Hoppas det är ett tecken på att Munir lämnar....hellre sandro än munir!
Barcelona Junta Dimision
2016-01-09 15:00
@Tiki-Taka:

Rolig elva! Frågan är om det blir Rakitic eller Roberto som pivote? Intressant att Sandro går före Munir på bänken också!
Tiki-Taka
2016-01-09 14:58
Bench Barcelona: Ter Stegen, Alves, Mathieu, Adriano, Busquets, Iniesta, Sandro #fcblive
Tiki-Taka
2016-01-09 14:57
Barcelona line-up (official): Bravo - Vidal Pique Vermaelen Alba - Rakitic SergiRoberto Arda - Messi Suarez Neymar #fcblive
Barcelona Stright outa Barca
2016-01-09 14:57
Barcelona lineup vs. Granada: Bravo, Aleix, Piqué, Vermaelen, Alba ; Rakitic, Arda,Roberto; Messi, Suárez and Neymar. Arda och Vidal nice
2016-01-09 14:56
shiit vilken hype runt Zidane och Real asså just nu. tänk er om de tappar mot depor, Barca gjorde det så det är absolut inte omöjligt @Zidane out då eller hehe
Barcelona enkos
2016-01-09 14:30
@erkano:
Neymar - Messi - Arda Roberto/Iniesta - Busquets - Rakitic Alba - Pique - Masken - Vidal Oavsett storledning ska vi gå in med bästa laget och krossa äckel inför deras fans och nu kommer det bli lättare då Äckel måste framåt
Barcelona Z_Z
2016-01-09 14:29
@erkano:

Messi i mitten, Neymar till vänster och vidal på högerkanten kanske.
Fast i returen mot Espanyol som är första han är avstängd kan vi nog räkna med lite fler reserver.
Barcelona Cule4life
2016-01-09 14:25
@Junta Dimision:

67 poäng på 74 matcher är inte illa pinkat
Barcelona Katalano
2016-01-09 13:55
@erkano:

Med tanke på att vi har en ganska stor ledning inför returen så kommer vi nog vila ett par spelare och därför kommer förmodligen Munir att få starta. i annat fal tror jag man hade spelat med Sergi Roberto och placerat Neymar mitten istället. Alternativt Arda på vänsterkanten istället för Sergi Roberto.
erkano
2016-01-09 13:47
Hej, Nu när Suarez är avstängd i cupen hur tror ni vem som spelar anfall ? Hur kommer startelvan se ut då? Kommer kanske Munir få en chans ?
Barcelona El Tridente
2016-01-09 13:45
@Ali G:

Du skriver av 100 inlägg 99 gånger om Real Madrid, folk som läser här ofta vet exakt vad jag pratar om och du med.

Hade jag varit mod så hade du varit avstängd efter ditt första inlägg på detta forum.
Barcelona Junta Dimision
2016-01-09 13:24
If Neymar plays today, it will be his 75th league game for Barcelona #fcblive So far: 45 goals and 22 assists in 74 games [via @neymarstats]
Barcelona enkos
2016-01-09 10:36
Det kanske är bättre att Neymar får sitt femte gula ikväll och missar Bilbao hemma nästa match än Malaga borta eller Atletico hemma match efter
Barcelona kröjff
2016-01-09 08:41
@Ali G:
Ali G Att Suárez enligt dig ska ha sagt att Ramos är den "tuffaste" han har mött, säger väl i stort sett ingenting om vilken klass uruguayanen tycker att den mest utvisade Madrid -mittbacken håller, eller? För vad tror du han hade sagt om Vinnie Jones i fall denne fortfarande spelat i England då Suárez befann sig där? I och för sig står sig huliganen Vinnie Jones trots sin fullgjorda fotbollskarriär tämligen slätt gentemot Sergio Ramos om man räknar i antalet mörkröda kort, men ändå. Däremot säger det en hel del om dig och din agenda, att du använder vårt forum Les Rambles till att bl a stå upp för den obotlige återfallsförbrytaren Ramos, med La Ligas vassaste armbågar och "förmodligen" fulaste "försvarsspel", Samtidigt som du inte för ett ögonblick drar dig för att beskriva en till synes i stort sett rehabiliterad och över tid förvånansvärt stillsam variant av Suárez, som "jävligt vidrig". Och att du därtill har mage att vilja se Lionel Messi såld, säger ju det mesta. Man kan onekligen sätta morgonkaffet i vrångstrupen, för mindre än så. Snacka om "skolpojks - image".
Barcelona FCB_Messi
2016-01-09 08:36
Arda och Messi verkar trivas väldigt bra ihop . Minns att dom satt på läktaren en match och skrattade en hel del tillsammans . Jag undrar verkligen vad dom viskar till varann. Någon som kan gissa på vad Messi viskade till arda senaste matchen ? Tror ni dom säger nått liknande som "assisterar du mig idag så bjuder jag på det ena o det andra".
Barcelona Busquets
2016-01-09 07:12
Spanien en demokrati? De lever fortfarande i det gamla aristokratiska klass samhället och det är något de förde med sig till sina koloniala erövrade länder med. Det är därför sydamerikanska länder är så korrupta som det bara kan bli politisk.

Det enda som är garanterat i en demokrati är skenet av du har rösträtt och är resten hem som har mest pengar bestämmer. Det är Spanien i en nötskal.
2016-01-09 02:44
Varför spelar vi kl 16:00 på lördag då vi hade Cup match i onsdags?, medan real som har vilat hela veckan spelar kl 20:30
Barcelona Barcelonistas
2016-01-09 01:33
Ursäkta språket men ja vill fan ge den där vidriga målvakten en höger. Detta gjorde mig riktigt förbannad. Tydligen är det värre att säga något än att skada någon? Den stämplingen på Messi är rött + flera matchers avstängning alla dagar i veckan.
Annons: