/spanien/barcelona/forum/26780.aspx/spanien/barcelona/forum/26780.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Aubri
2005-10-01 22:08
Nu är det bara nästa match som gäller..

Vi ska va glada för 1 p

Ps. Tycker dommarna i spanien suger, och verkar vara värre i år. Många misstag av dommarna redan i inledningen av La Liga..
Barcelona Barca Barca
2005-10-01 22:07
carlos.// OKEEEJ du också sluta spela rambo, inget rätt tillfälle att komma o säga nåt sånt.
Real Madrid Luis_Fig0
2005-10-01 22:06
marcos...vid straffen var det Henke som nickade fri till Van bommel...jag tror att du inte så matchen..go morron
Barcelona Leo Messi
2005-10-01 22:06
spelare som jg tycker rijkaard borde fan ta ett snack med är marquez, deco, giuly asså fy fan vad dom suger nu. Dom spelarna ser verkligen "mätta" ut. Kolla på marquez ansiktsuttryck det är ju fan inge krigar ansikte. Ser ut som en gammal kärring för fan. Min mormor som är 90 har fan mer tiger face än honom just nu
Barcelona Barcafan1
2005-10-01 22:05
Spelarna var slitna dem var trötta vad kan vi begära vinst varje match med samma startelva det går inte det är många omgångar kvar barca satsar på cl inte på laliga men jag hoppas vi vinner på
lugna ner er nu
Barcelona Marcos
Överdriv inte Larsson nu, han ska bort, han spelar bra i 20 minuter och plötsligt är han Gud. Deco ska ha mer beröm, man kan säga att 2-1målet är Decos, och han krigar mer än alla andra.

Vi ska lira med samma lag som mot Udinese, inga fler rotationsexperiment, Grattis Rijkaard föresten. 43 år.
Barcelona Bopi
Någon som tycker att Deco var dålig som VANLIGT!! Xavi utanför plan är inget vanligt Barca.
Real Madrid REAL FAN###1
jag tror inte att ni vinner ligan i år men om ja ska vara ärlig så tror ja att ni vinner cl. om ni inte möter chelski då förstås....
Real Madrid carlos.
2005-10-01 22:04
Hur länge ska domarana hålla på att göra bort sig????,det är pinsamt att se hur dåliga de verkligen är.
Det är absolut ingen straff och utvisning,det är bara att kolla på repriserna så förstår ni.
Domarn kunde inte förstöra mer för Zaragosa än vad han gjorde idag.

Hala Madrid
Real Madrid (- -Robinho- -)
Grabbar kollar ni på matchen mellan Getafe-Valencia ?
Barcelona Barcafan1
nu vi fokuserar på nästa match
Barcelona emma
Sjukt dålig första halvlek, bättre i andra även om det blev väldigt stressigt och desperat efter 2-0-målet.

Det var skönt att se att Henke börjar få in timingen igen, mycket bra inhopp av honom. Också kul att se Eto'os vilja och som sagt innan, att han inte direkt slängde sig vid målet utan fullföljde.

Vi får vara väldigt nöjda med 1 poäng efter en sån här match.
Pelada
Ämne: Jag vet att han gick....Skulle Barça mot all förmodan vara jumbo i La Liga och möta Alaves eller Cadiz (eller vad man nu vill) skulle inte det vara ett bottenmöte?

Men Getafe lär inte ligga där alldeles för länge. Tidigt toppmöte, kanske kommentatorn skulle tillägga i det läget..
Real Madrid stora_4
2005-10-01 22:03
alla barca fans bli inte arga nu

Eran spel utan Xavi fungerar inte det e så enkelt och ni ska vara glada att ni fick 1 p med er .......

Vbg:arn
jag fårstår dig det fårstog inte jag heller när han sa toppmatch

och backlinjen e katastrof utan Pulyol........
Barcelona La_Rambla
Vbg:arn//
Tycker inte att han har hjälpt Barcelona mer än dem. Där emot tycker jag att han tar fel beslut vid tveksamma frisparkar när det knappst är nudd på spelare i närkamper. Och det gäller fel åt båda håll.
Juliano Haus Belletti
Henke, Messi och Van Bommel...jag är evigt tacksam måste jag säga
Barcelona jawa
2005-10-01 22:02
valdes
beletti marquez puyol gio
deco xavi bommel
messi etoo ronaldinho

sen ska antilgen henke, iniesta ezquerro, maxi hoppa in ifall man måste vinna men om man ska försvara ledningen då e de fritt fram att plocka in oleguer edmilson osv
Barcelona Killa
Även Marquez gjorde en dålig match.
Barcelona La_Rambla
REAL FAN###1//
Det är sant och lag som Zaragoza måste tas på allvar. Det är ett mycket kompetent lag. Jobbar stenhårt och har mycket hjärta hos vissa spelare.
Säger bara, ni får också se upp med dem och inte ta ut seger i förskott.
Barcelona Vbg:arn
Jag vet att han gick efter tabellen, men känns lite naivt om man säger så. Getafe lär knappast vara ett topplag många omgångar till.

La_Rambla: Ta det lugnt, jag menade bara att han har hjälpt Barca så mycket resten av matchen att han säkert skulle kunna hitta några extra minuters tilläggstid för att hjälpa dom.

Men det var ju fel så här i efterhand.
Real Madrid Luis_Fig0
Larsson ska starta för er...han e fettt sugen på att ge allt för barca..oj oj...
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-01 22:01
VARFÖR I HELVE**E FÅR MOTSTÅNDARNA RÖTT KORT MOT ER I VARJE MATCH, DET ÄR SÅ JÄ*LA ORÄTTVIST SÅ DET INTE ÄR SANT!!

Börjat tröttna att ni alltid ska få spela med en man mer så att ni kan vinna....!
Barcelona Killa
Larsson räddade 1 poäng! Han var i bra form. Deras mål var slump mål. Ingen fara serien är lång. Messi hade flera felpassningar, kanske var han nervös?
Matchens sämsta spelare: Deco!
Han gjorde ju ingenting idag. Men han kanske var trött efter CL matchen.
Brian Birkin
Vissa lag får hjälp av domarna, att gå och tro att domare aldrig hjälper storlag är att sparka sig själv.
Barcelona jawa
2005-10-01 22:00
fy fan va arg jag komme rbli fall messi inte startar nästa match guliy kan u för fan inte ta emot en boll sen larsson han e redo för startelvan så enkelt e de van bommel ska vara från start allt annat e skandal
Real Madrid REAL FAN###1
fan va chockad ja blev när ja slog på sidan 377 i text tv och såg er ligga under me 0-2. som sagt: det är svårare att försvara en titel än vinna ett.
Real Madrid (- -Robinho- -)
Matchen blev alltså 2-2 målsykttar: G.Milito , D.Milito, Ronaldinho, Etoó
Barcelona Barcafan1
----------Valdés---------
Belletti-Puyol-Oleguer-Gio
----------Xavi--------
----Bommel------Deco-----
Messi---Larsson----Ronaldinho

nästan match så ska vi spela
jag börjar känna mig mer trygg när oleguer är mittback än när marquez är det

Eto'o får sitta på bänken
Pelada
Ämne: Pelada!

Vadå doma....
Haha! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Real Madrid Luis_Fig0
2005-10-01 21:59
Henke man of the match...vilken fart han gav matchen...och han har fri spelat flera gnger...
Annons: