/spanien/barcelona/forum/26489.aspx/spanien/barcelona/forum/26489.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona henke-best
2005-11-29 18:00
Grabbar!!
Ikväll spelar barca mot peace Team om ni inte visste..klockan 21:30 på Eurosport;)
Jag tror att vi kommer spela med vanliga start-11 och sen nåra byten i andra..;)eller vad tror ni?
Villarreal Journalisten
2005-11-29 17:57
Nej nu slutar jag för dagen, hem och träna och äta!! Ha det bra alla Barca-fans och sug nu på denna karamell så länge det varar, för i helgen slår vi er =)

Ha det!!
Barcelona Gabriel
2005-11-29 17:57
Journalisten

Att han gjorde en pinsam sak där går inte att undgå från. Du måste däremot förstå att Rivaldo är en person som har gjort så otroligt mycket för Barcelona och kommer därför alltid att ha våran respekt och kärlek. Sen en annan sak, innan det kanske spårar över. Du har sagt det nu, lets leave it ok ? ;)
Barcelona Gabriel
2005-11-29 17:55
Journalisten

Angående din skåneteori:

Det har jag inte heller tänkt på, intressant :) Det enda jag vet är att tjejer från skåne är damn sexy, haha :D
Villarreal Journalisten
2005-11-29 17:55
Gabriel

Rivaldo är för evigt pinsam i mina ögon. Jag blev så otroligt arg när han inte blev avstängd för den skådespelarinsatsen. Om jag inte minns helt fel fick han bara några tusen dollar i böter, usch vad osportsligt!! Han borde skämmas resten av sitt liv!
Barcelona Gabriel
2005-11-29 17:54
i Hala Madrid !

Hade han aldrig gått till real madrid och fortsättit spela med oss skulle det inte varit en omöjlighet men med tanke på det han gjorde, för det går inte att bortse från det, så kan det inte finnas en enda chans åtmistonde för mig att ha honom på ett barcelona dream team lag.
Barcelona Gabriel
2005-11-29 17:53
Journalisten

Haha ey respekt för legenden :D Rivaldo love you !
Barcelona Señor Cúle
2005-11-29 17:52
Puoyl- Koeman i mittbackslås i all fall ?

Real Madrid i Hala Madrid !
2005-11-29 17:48
en fråga ba, Skulle figo få en plats i dreamteam/barca?
Villarreal Journalisten
2005-11-29 17:48
Påtal om Skåne. Jag har en liten terori, eller inte en teori men något tänkvärt till alla som någon gång sagt "Skåne till Danmark" eller något liknande.

Om Skåne inte tillhörde Sverige, jäklar vad Sveriges landslag skulle varit dåligt! =)

Följande skulle inte spelat i Sverige:

- Henke Larsson
- Zlatan Ibrahimovic
- Fredrik Ljunberg
- Andres Isaksson
- Christian Wilhelmsson
Villarreal Journalisten
2005-11-29 17:43
Gabriel

Ja det är jag också, men du vet som Malmö-supporter och skåning är det svårt att inte älska sin "kaizer" =)
Villarreal Journalisten
2005-11-29 17:42
Gabriel

Jag tror att det skulle kunna vara något av det mest pinsamma någon fotbollspelare har gjort, i varje fall rent utseendemässigt.

När det gäller mest pinsamma spelmässigt är det nog en viss brasilianare som slänger sig och tar sig för ansiktet när han får en boll på låret efter avblåsning =)
Barcelona Gabriel
2005-11-29 17:41
Journalisten

Haha Andresson i ett barça dream team :D haha nja jag är väldigt tveksam alltså haha :D
Barcelona Gabriel
2005-11-29 17:40
Journalisten

Hahaha var det därför han valde att vara ännu mer ful än vanligt :P ? Jag hade ingen aning om det. Återigen lär man sig något nytt :D Tack för det.
Villarreal Journalisten
2005-11-29 17:39
Señor Cúle

Helt klart Patrik "Bjärred" Andersson i backlinjen =)
Barcelona Señor Cúle
2005-11-29 17:37
Hur skulle erat Barça- dreamteam se ut? Med ENDAST Barça spelare som lirat i klubben under hela historian. Skulle vara kul att se på ett par förslag tycker jag, vad tycker ni?
Villarreal Journalisten
2005-11-29 17:36
Gabriel

Han rakade av allt sitt hår på huvudet förutom en liten "trekant" längst fram. Denna trekant skulle symbolisera kvinnan, eller åtminstonde en del på en kvinna =)
Barcelona Gabriel
2005-11-29 17:33
Journalisten

jag är osäker på vad det är som du menar. Vilken "hyllning" ?
Villarreal Journalisten
2005-11-29 17:28
Anton

Jag är 24, jag är inte överdrivit fotbollskunnig när det gäller spelarnamn, statistik och sånt men däremot brukar jag kunna vara något nyanserad. Du vet de måste man vara som "journalist" =)
Villarreal Journalisten
2005-11-29 17:27
Anton

Ha det bra du med!

PS. Och känner du någon dag att du tycker bättre om Villa så är du välkommen till våran sida =)
Real Madrid Anton Tornberg
2005-11-29 17:26
en fråga bara hru gammal är du då?? är du bara gammal elelr fotbollskunnig=)
2005-11-29 17:26
jaja du journalisen ja ska börja dra mig tillback ska träna lite styrke sen gå och springa
vi får synas hade bar och lycka till me fotbollen =)
lycka till barca med hade bra
Villarreal Journalisten
2005-11-29 17:25
Gabriel

Tror det var jag som nämde det där med Ronaldinho som förebild för barn och ungdomar =)

Jag håller med dig där om vem man hade valt. Kommer du ihåg Ronaldos lilla "hyllning" till kvinnan?! =)
Barcelona Gabriel
2005-11-29 17:24
Journalisten

Dont worry - be happy :D

Du är alltid vällkommen in hit så länge du bidrar med bra diskussioner, vilket du också gör :)
Villarreal Journalisten
2005-11-29 17:19
Hej igen alla Barca-fans! behöver vila mina nerver lite från en liten vistelse i Reals forum. Kan säga så mycket som att det jag sade innan bara blivit mer förstärkt nu. Ni som var här innan vet vad jag pratar om.

Barcelona (catalonia barca)
2005-11-29 17:17
Anton Tornberg ///
jag har insett nu att utan Roandlo fungerar inre madrids spel helt enkelt.
dom ser ut som vilsna o inte vet var målet är för att anfalla utan ronaldo.
så man börja nu tänka på framitden när ronaldo lägger skorna på hyllan,
vad ska hända.
för jag tycker att robinho inte kommer att fungera så som ronaldo !
absolut inte !!!
2005-11-29 17:04
vi har ju ersättare
2005-11-29 17:03
mitt lag är real men jag bortser inet från fakta när vi är dåliga då anser jag att vi är dåliga det e iritterande när vissa anser att vi förlorar på grund av en skada en skada gör inet så mycket
2005-11-29 16:58
haha ok håller med ni har starkast trupp
pyol i backlinijen och ronni i mitten och etoo i anfallet mitt lag har inget bra samspelat lag
fast ja älskar vissa stjärnor anser jag att vissa borde bytas ut
Barcelona Gabriel
2005-11-29 16:56
Anton Tornberg

Det är snarare spelare på väg ut än vad det är spelare på väg in, vi är inte i behov av att använda oss av marknaden till uppehållet. Maxi kommer antagligen lånas ut till Betis.
Annons: