/spanien/barcelona/forum/26373.aspx/spanien/barcelona/forum/26373.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona AlexC
2005-12-24 16:31
Oavsett vilken betydelse Jesus nu har så lägg ner snacket för det har inte på detta forum att göra.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-12-24 16:26
Ämne: Vem kallar du mungo....Tycker du fick med allting. Mycket bra sagt och GOD JUL!

Komihåg: Under julen svär eller tjafsar man inte.
Barcelona Marcos
2005-12-24 16:23
Vem kallar du mungojumbo!?

Du ska respektera julen och dess egentliga betydelse, och jag respekterar dig trots att du är satanist eller nått liknande, man ska helt enkelt ha respekt för människors religion och tro.

God Jul, och där har du länken. Står bland annat att man tackar nej tack vare Messis enorma framsteg. Och ja det är Marca, men det borde stämma ganska väl ändå. Tror Laporta iställer satsar på att köpa någon annan "galactico" istället för Henry. Efter VM brukar nya stjärnor eller spelare utmärka sig och bli köpta.
Real Madrid Zizou-Mano
2005-12-24 16:22
God Jul alla culés!

Hopppas vi ser samma fina Barca nästa år!
Barcelona Lucho
2005-12-24 16:12
Suñol_: "jag tycker man ska visa respekt för folks tro vice versa"

Fine, men jag tycker då inte att det är särskilt respektfullt mot oss upplysta människor att komma in i detta forum och säga att Jesus är betydligt viktigare än Barcelona. Då får man räkna med mothugg.

Förlåt alla men jag kan bara inte låta bli. Ska inte tjata mer om det. Jag lovar..

"Man firar jul för att hedra JESU FÖDELSE

Nej, du sov uppenbarligen på historielektionerna eller så har du haft Ulf Ekman som lärare. Här i Sverige har vi firat att det är vintersolstånd så länge som folk har bott i dessa trakter. Det är ur denna högtid som ordet jul för övrigt kommer (ett ord som härstammar från ordet hjul och syftar på solskivan). Men som vanligt när länder kristnades så fick gamla hedniska högtider en ny mening där Jesus blev huvudperson. Sad but true..

Marcos: Det där snacket om att Henry inte kommer till Barça gillar jag mer än ditt religiösa mungojumbo. Kan du utveckla det. Länk exempelvis?
Barcelona AlexC
2005-12-24 16:09
När du nu till den 7:e januari vänta blir tvungen,
passar kanske under tiden en video med Lejonkungen.
Barcelona (catalonia barca)
2005-12-24 15:30
Sir. Smokealot
jag håller med dig till 100%.
här ska det diskuteras barca och fotboll ingen relgion och om jesus är viktigare än barca.
men endå så måste det finnas dom som har jesus viktigare än barca och dom ska ha all respekt.
Barcelona Marcos
2005-12-24 15:25
Jag svarar bara på Barcelonafans kommentarer , tyvärr.

Inte nån tomte som bara kommer in sådär medgångsaktigt.
Spanien Sir. Smokealot
2005-12-24 15:14
Marcos,

Men som sagt, Detta är Barcelonas forum, och här ska det inte pratas annat än fotboll & Barcelona. Så står det väll i reglerna eller ? Om du nu vill prata om Jesus kan du väll göra det i ett annat forum eller hur ?

Ta inte illa upp, men tycker bara det inte har nåt med Fotboll att göra + att folk säger God Jul är bara för att dom önskar dom en trevlig helg m.m !

Hursom en riktigt lättnad att dom verkar släppa intresset för Henry, dom märker att han inte har plats i Barcelona just nu eftersom ni har ett helt perfekt anfall med Messi-Eto'o-Dinho. Känns riktigt bra att dom inte planerar att köpa han. Dom kommer nog förstärka Defensiven i sommar/vinter. Tack & lov :)

Aja God Jul (Säger det för att vara trevlig, har inget med Jesus att göra)
Barcelona Marcos
2005-12-24 15:01
Håller med. Man firar jul för att hedra JESU FÖDELSE.
Inget annat!

Ni som inte gillar Jesus eller ens tror på honom ska inte fira jul eller önska God Jul osv. Julen är till för de kristna, ingenting annat.

Leve Jesus, leve julen och leve FC Barcelona...
Barcelona Suñol_
2005-12-24 14:54
jaha så nu levde ni för 2000 tusen år sedan så så vet ni ju allt, och dom som säger att jesus inte spelar i barca och därför inte borde ta upp ämnet borde opponera sig mot alla god jul hälsningar också...bla bla jag tycker man ska visa respekt för folks tro vice versa...
Barcelona BatiGoal_!
2005-12-24 14:41
(catalonia barca)

Det tror inte jag heller, Laporta och co är inte dumma de köpte Eto´o för att de trodde på honom punkt slut.

Jag vill se hetlevrade Daniel.alvez skriva på för Barca det är allt jag vill i nuläget med spelarna tillbacka från skada är vi verkligen i behov av nåt mer?

If it´s not broke,why fix it?

God JuuuuL allesammans nu ska jag hugga in i julmaten :D
Barcelona Estadi Camp Nou
2005-12-24 14:40
God Jul!
Barcelona Patrik Andersson
2005-12-24 14:39
GOD JUL på er alla.

Som sagt ge oss en länk. Så det blir slut på snacket.
Barcelona Señor Cúle
2005-12-24 14:20
Marcos

Ge länk tack!
Barcelona Marcos
2005-12-24 14:18
Henry kommer inte till Barcelona.

Det är nu officiellt.

Så det är bara att lägga ned snacket om honom nu.
Barcelona (catalonia barca)
2005-12-24 14:10
BatiGoal_! //
tro aldrig att eto blir bä'nckad av henry.
Barcelona BatiGoal_!
2005-12-24 14:00
Gustaf//

Låt han skryta på bara, med Bommel i truppen återigen har vi en massa muskler på banan så kan vi spela snabb,taktisk,disiplinerad fotboll så går nog vägen för oss.

Psv störde just Milan med att spela på det sättet så kan dem kan vi,bara Barca inte blir för övermodiga så kan vi ta hem de här
Barcelona BatiGoal_!
2005-12-24 13:53
Kommer Henry till Barca blir det på Eto´s bekostnad då Henry med sin spelstil gör som mest nytta på mitten av 3 manna anfalls taktiken.

Tror ni verkligen Henry är den spelare som tar någon som helst deffensiva jobb? visst kanske om han lättvändigt tappar bollen men en sån målskytt gör sig bäst i mitten, så anländer Henry är Messi säker på sin post därmed är inte Eto´o det då det blir kamp om den positionen även om jag inte vill flytta på vår målskytt.

Återigen sätter jag försvarare på önskelistan då jag anser det är och borde vara vår enda prioretering
Barcelona Södan9
2005-12-24 13:47
Jussinho
Står ungefär

THE PROGRESSION OF MESSI DISCARDS THAT POSSIBILITY
Barcelona discards to Thierry Henry

The Barcelona, that was hefting very seriously the possibility of filing Henry, has finally decided to discard the option to take control of the player of the Arsenal. The main reason is the progression of Messi, that has surpassed all the predicted expectations this season. The state of form of the Argentinean and, mainly, the expectations that it has generated, have consolidated to him in the first equipment and have resolved the deficiencies of Barcelona in the initial positions.

använd babelfish :)
Barcelona Jussinho
2005-12-24 13:13
skulle någon vara schysst och berätta vad som står i länktipset, jag kaninte spanska :P
Barcelona polly
2005-12-24 12:46
SnajK:
Hello barca .. haha Henry kommer inte passa in i ert lag om han nu kommer ..

Antagligen vet ju du vad du pratar om eftersom varken Baptista, Diogo eller Robinho passar in i Real..=)
God jul alla Cules!
Barcelona Cule-10
2005-12-24 12:02
Feliz Navidad ALLA cùles...
Barcelona Gustaf
2005-12-24 11:57
BARCA BLOD//
Utan att ha kollat upp det med personen i fråga kan jag nästan garantera att Sonde inte menade något negativt med det. Tvärtom.

Stam Ford//
Menar du att våra spelare inte klarar av lite närkontakt? Márquez, Deco, Oleguer, Puyol, van Bommel, Motta, Edmílson m.fl. kan både ge och ta. Jag tror inte att de skräms av Lampards muskler.

Jesus spelar inte i Barcelona och inte i någon annan klubb heller för den delen så vi skippar det snacket tack!
Barcelona Barca Barca
2005-12-24 11:49
Ämne: Marcos: "Glö....
För mig e Jesus viktigare än Barcelona. Svenskar vet inte betydelsen för Jesus, julafton för er är tomten och julskinkan.

Marcos// du e bäst.
Spinbad
2005-12-24 11:39
lucho:
Kan bara hålla med!

Suñol_:
Jesus var en ledare för en liten sekt som bröt sig ur den dominerande judiska religionen och bildade ett eget trossamfund.

Kolla länken!
Barcelona Suñol_
2005-12-24 11:21
Lucho// genom att kalla jesus för sektledare dömmer du ut alla troende, även ronaldinho.
det enda jag kan säga är att för mig var jesus god...även om jag inte är religiös.
god jul!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-12-24 10:11
Ser redan fram imot starten efter uppehållet, speciellt nu när det går underbart för Barça och det känns verkligen som att vi kan bli europas storhet igen!

God Jul hela les rambles!
Real Madrid Robson De Soúza
2005-12-24 08:53
God Jul på er Cules!
Barcelona Viking
2005-12-24 08:05

Ser fram emot det nya året. först och främst så ska vi utöka serieledningen, för att sedan tvåla dit chealski ordentligt =P

Feliz navidad cules
Annons: