/spanien/barcelona/forum/26315.aspx/spanien/barcelona/forum/26315.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kharles
2006-01-07 15:18
Första-touch-chippen + klack mot Sevilla ex.

Ronaldinho är fotbollen personifierad. Väldigt vacker och glad fotboll. Avancerad, nya nivåer upptäcks.

Ikväll sätter vi Sanchez Llibres blåbärsgäng på plats.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-07 15:17
Glädjetårar kan jag däremot få när jag ser hela Barcelona spela... sitter i soffan och gråter som ett litet barn, det är så vackert ! :)
Barcelona La Rambla
2006-01-07 15:13
Haha, jag bara garvar. Dumstruten sitter fortfarande på va ParmaFrasse?

När tom våra värsta rivaler marängerna kan se objektivt på saken och hylla Ronaldhino, så undrar man ju varför tomtar ifrån andra ligor ska komma in hit och ifrågasätta det.

Pelada//

Kunde inte ha skrivit det bättre själv. Nej, jag får inte heller ståfräs så fort Dinho gör en tunnel. Men måste erkänna att vissa saker han gör på planen får mig åtminstone att häpna. ;)
Barcelona !!BaRcA!!
2006-01-07 15:13
Det är nog många som håller med när jag säger att det är skrattretande att ens ha en diskussion om hurdera Ronaldinho är världens bästa fotbollspelare eller inte och det är skönt att puya arsenal, frasseparma och co. har skämt ut sig tillräckligt och har valt att vara tysta.
Barcelona Blaugrana_1899
2006-01-07 15:12
Frassenisse du är så ute och cyklar! :) Det påhoppet som du gjorde nu va löjligt försök till att försöka spela smart, folk älskar Ronaldinho för hans fotboll, han är ju världens bäste... därimot är Beckham ett SKOLEXEMPEL ! På det du just beskrev, mer en marknadsföring än en fotbollsspelare som resulterar i miljoner asiater och småbarn från ert forum med Beckhamtröjer, rätta mig om jag har fel? fast det inte behövs.
Pelada
2006-01-07 15:12
Spelar ingen roll. Är det inte "mode" att hålla på Real då? För det är precis samma sak som med Ronaldinho, om man läser mellan raderna i ditt inlägg...
Barcelona EsCúle
2006-01-07 15:11
Frasseparma

"DET HAR BLIVIT EN TREND ATT TYCKA OM HONOM "

Det var det dummaste jag hört på mycket länge, konstaterat är att han ÄR världens bäste fotbollsspelare, och det är på planen han har visat det inget annat.
Sen att annat rullar in beror på hans fantastiska kvalitèer.

Visca Ronaldinho!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-07 15:11
Nej, inte massa anti-ronaldinho bäbisar här igen! :'( Jag orkar inte, vissa människor är så otroligt trångsynta och vet inte vad fotboll är, orkar inte diskutera med er igen !
Real Madrid Frasseparma
2006-01-07 15:10
jag har bara den tröjan här jag HEJAR på parma
Pelada
2006-01-07 15:09
Frasseparma

Precis som att tycka om Real Madrid. För det är ju det du säger...
Real Madrid Frasseparma
2006-01-07 15:07
Det finns något som heter marknadsförning de är det alla gör med ronaldinho. Att göra honom till världens bästa säljer Biljetter, tröjor och genom att han syns mycket i media tjänar Nike och dom andra som sponsrar honom. DET HAR BLIVIT EN TREND ATT TYCKA OM HONOM
Pelada
2006-01-07 15:01
La Rambla

Det värsta är inte att dom anser att andra spelare är bättre än vissa spelare. Det är att dom inte är ödmjuka, överhuvudtaget. I bland kan man tro att dom menar att man får ståfräs varje gång Ronaldinho slår en tunnel eller varje gång Eto'o sätter bollen i nät, men det är långt ifrån det. Fotboll är en konst, o jogo bonito, men det var för huvudsak på 50-talet då Pelé regerade. Men den tiden finns inte längre, även om vissa spelare kommer då och då. "Puya Arsenal" propagerade hela tiden för att en spelare inte kan göra laget, Ronaldinho, och öste beröm över kollektivet, men sen kommer han och säger emot sig själv, igen! För det var ju tydligen Davids, bara Davids, som räddade kvar Barça. A jo visst! Det är skrattretande när man tänker på det.

Visca Barça!
Barcelona EsCúle
2006-01-07 14:59
Orkar inte disskutera med sådanna typer som säger att Dinho inte är bäst i världen just nu.

De som säger så har helt klart något att fundera över.Om man vinner Fifa world player of the year två år i rad samt Guldbollen ett år är man helt klart bäst i världen, punkt slut.
Barcelona La Rambla
2006-01-07 14:52
Vilka nissar alltså, avundsjukan lyser igen. Strunta i provokationerna culés. Huvudsaken är att vi vet hur det ligger till och att O Rei Ronaldinho talar på planen, vecka efter vecka. :)
Barcelona La Rambla
2006-01-07 14:49
Frasseparma//

Allvarligt talat, du ska nog vara "tyst" nu annars blir du snart idiotförklarad. :-)~

Ronaldinho är bra och grym men ni ska inte göra honom till världens bästa eftersom spelare förutom Henry men Adriano är bättre än honom!

Så nu är det vi här som gör honom till världens bästa? Det har undgått dig att världens fotbollsjournalister, förbundskaptener och även spelarna själva har utsett honom till världens bästa? Du menar alltså, bara för attu påstår att Adriano och Henry är bättre så är det så?

Ta på dig dumstruten nu va. :)
Barcelona Lucho
2006-01-07 14:48
Frasseparma: Som det klarsynt påpekats så är form en färskvara. När man diskuterar vem som är bäst så handlar det om vem som presterar bäst nu, inte förut. Och hur ställer du dig till att Ronaldinho vunnit, Fifa World Player of the Year två år i rad samt guldbollen i år? Är det taget ur luften?
Pelada
Ämne: Ronaldinho är bra oc....
Vad är det du försöker säga? Visst Ronaldo var ett underbarn vid 20 års ålder. Men i vilken jävla klubb var inte det då? Du kan dra vilka paraller du än vill, förstår du? Pelé gjorde 150 mål på en säsong, 18 år gammal! gjorde Ronaldo det? Herregud, dom är helt olika spelartyper. Ditt inlägg låter bara dumt!

Och att Ronaldinho börjar bli bra, skitsnack!
Barcelona Blaugrana_1899
Frasseparma , puya och kalle anka + övriga som verkar helt IQ befriade, HALLÅ?????

Ronaldinho har 2 gånger irad blivit utvald till VÄRLDENS BÄSTA FOTBOLLSSPELARE + andra fina priser, han är just nu världens i särklass bästa fotbollsspelare, så sluta skämm ut er på det sättet ni gör! kan folk inte bara inse att det är ingen smaksak, typ av spelare, meritlista blablabla som avgör, Ronaldinho Gaucho är bara bäst, nummer 1 helt enkelt.
Barcelona !!BaRcA!!
2006-01-07 14:47
är adriano bättre än Ronaldinho?! haha det kommer han aldrig vara.
Barcelona Suñol_
2006-01-07 14:47
Vad är det här, har inte folk kollat på fotboll dom senaste åren. va fan ronaldinho gör ju saker som maradona gjorde senast...har folk svårt att se det!
Barcelona La Rambla
2006-01-07 14:45
Allvarligt talat, inser du hur korkad du låter?

För Davids räddade Barcelona från att trilla ur högsta divisonen till att bli 2:a!

Tror du på fullaste allvar att Barça hade ramlat ur bara för att de inledde säsongen dåligt? Sen vad f-n har 2 säsonger sen med att göra hur det ser ut idag? Verkligen genomtänkta och insiktsfulla inlägg där.

!!BaRcA!!

Nä, Ronaldhino går inte omkring och hänger med huvudet och gestikulerar mot medspelare när de missar en passning. Så därför är väl Henry bäst i världen då. :)
Real Madrid Frasseparma
2006-01-07 14:43
Ronaldinho är bra och grym men ni ska inte göra honom till världens bästa eftersom spelare förutom Henry men Adriano är bättre än honom!

Och det är nu Ronaldinho börjar bli bra Henry och Ronaldo var mycket bättre i den åldern!

Henry var ordinarie i frankrike när Zidane var världens bästa spelare medan Ronaldinho hade svårt och platsa på bänken ens!
Barcelona Kharles
2006-01-07 14:43
Har Arsenal nu också en egen liberoliga? Ingen person med vett skulle våga påstå att Lampard(haha) eller Henry (nära, men inte riktigt) är bättre än O Rei Ronaldinho. Kanske Chavs och arsefans samt PL fans i övrigt, men det finns en väldigt stark konsensus i fotbollsvärlden om vem som är den här generationens Rei do Futbol.
Barcelona -Frasse-
2006-01-07 14:42
Ämne: De e de ni fattar in....
Jo men form är ju en färskvara, så att Henry troligtvis var bäst för tre år sen betyder inte att Dinho är det idag.
Barcelona !!BaRcA!!
gör några trixer...inga geniala passningar, otroliga mål och dribblingar ingen någonsin gjort förut?
Barcelona Suñol_
det där snacket om att åka ut säsongen 03/04 är ju totalt skitsnack, men visst hade davids med vår fantastiska vårsäsong att göra.
Barcelona La Rambla
2006-01-07 14:41
Lol!

Kommentarer överflödiga. Stäng dörren på vägen ut är du snäll. :)
Real Madrid _Puya_Arsenal
2006-01-07 14:39
De e de ni fattar inget om fotboll de senaste 5 år har ni varit förbannade på Real Madrid för de ägde La Liga och nu har ni fått en spelare som gör några trixer och ni gör han till världens bästa!

Real Madrid _Puya_Arsenal
2006-01-07 14:38
La Rambla//

Verkar som Parmafrasse håller också med
Barcelona La Rambla
2006-01-07 14:37
_Puya_Arsenal

Sluta fåna dig. Visst, du får gärna inbilla dig att Henry är världens bästa spelare. Resten av världen vet att det är Ronaldhino, inte bara Barçafans som tycker det. Du kan sjunga Henrys lov på Arsenals forum, här är det knappast någon som håller med dig.
Annons: