/spanien/barcelona/forum/26175.aspx/spanien/barcelona/forum/26175.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona marcus
2006-01-29 22:57
Ronnie borta mot Atletico? Jag skulle isåfall vilja se Messi på vänsterkanten, där han egentligen spelar. Ezquerro känns inte som om han kan axla den här stora rollen som Ronaldinho har. Messi är en bättre spelare, trots åldersskillnaden! Messi är ingen talang. Han är redan en klasspelare.

Jag vill också se Maxi få chansen från start. Samarbetet anfallarna emellan har enligt mig inte fungerat. Kanske kan Maxi ändra på detta?

Saknaden av Eto´o är enorm. Vi kanske vinner. Men verkligen inte på samma sätt som innan. Eto´o är viktigare än både Xavi och Ronaldinho. Det kommer visa sig mot Atetico. jag tror atletico är nummret för stort för ett Barca med decimerad trupp. Dom är också på gång! i och för sig har Eto´o inte haft sig en enda chans emot Perea. Maxi borde starta. Han har styrkan!

annars blir Atleticomatchen svår.

För inte har Larsson övertygat. Målen har kommit mot bottenlag. Altletico är organiserat. Maxi!

Spanien la_pieda_sinistra
2006-01-29 22:56
kan hålla med om att van bommel hade lite träben denna afton, men: han ger alltid 100 %, + att han spelade fram henke med en läcker lobb som blev en gnutta för lång. men visst ingen höjdarkväll för holländaren direkt.
Barcelona Messi = Kung
2006-01-29 22:35
Aaa Ronnie rörde inte ens honom...!
Barcelona AlexC
2006-01-29 22:34
Gabriel

Enligt Sport är både Ronnie och Edmilson avstängda mot AM.

Det är synd, ska kolla in Ronnies varning nu för på TV såg det inte ut som varning. Skulle den vara felaktigt dömd får man väl hoppas på en överklagan till RFEF.
Barcelona pablo escobar
2006-01-29 22:31
jag tycker det är ganska positivt med ronaldinhos avstängning, han ser ut att behöva lite ledighet.
hoppas rijkaard vilar honom i cupen också.

angående van bommel håller jag med om att han var dålig, inte ett rätt på hela matchen egentligen, men jag tycker ändå att han borde få fortsatt speltid då han har kvalitéer som de andra mittfältarna saknar och som kan behövas mot chelsea. det verkar som han är totalt utan självförtroende för tillfället och isf kanske det vänder om han bara råkar göra en bra match.
Barcelona Messi = Kung
2006-01-29 22:30
det skulle vara 2-2
Barcelona Messi = Kung
2006-01-29 22:30
Faan det var mål !!!
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-29 22:28
Madridinho

Jag pratar inte om idag, jag pratar om exakta stunden när förlusten skedde du var här och härjade med dina vettiga inlägg(sarkastisk)
Vi ser också dina inlägg på ditt forum som du gör i vårat stå för dina handlingar istället.

Spanska lag lever på anfalla därmed uppstår sånna hära matcher ibland.

Jag hade förstått kritiken om det kom från en fan som heja på italienska där deffensiven prioreteras först men inte av en fan från spanska ligen speciellt inte från Madrid lägret
Barcelona Gabriel
2006-01-29 22:26
AlexC

Jag tror det var ett val som de tog när de beslutade sig för vilket straff Deco skulle få. Normalt sett borde han ha fått 2 matcher i ligan så jag vet inte varför dom straffade honom med en match i la copa. Men om det är på det sättet att la liga avstägningar kan avtjänas i la copa del rey så är det något nytt jag lärt mig ;)
Madridinho
2006-01-29 22:22
nej jag hånar inte jag påpekar. det är stor skillnad.
Barcelona AlexC
2006-01-29 22:21
Gabriel

Men enligt lex Deco borde väl avstängningar kunna avtjänas i Copa del Rey också. ?
2006-01-29 22:20
Madridinho

Exakt ni har inte ett så bra försvar ni heller,inser du ironin när du hånar vårt försvar?

Barcelona Gabriel
2006-01-29 22:17
La Rambla

Kan tyvärr inte ge dig ett 100% svar på din fråga, men av det jag vet så har vi enbart 2 st matchtröjor i år och det är den gula och den vanliga blåröda.

Har jag missat nått? Ronaldinhos och Edmilsons avstägningar kommer från det jag vet innebära att dom inte får spela mot At.Madrid i ligan. La copa del rey och la liga är olika turneringar.
Barcelona FCBX85
2006-01-29 22:14
känns som Robinho ska överdriva vissa tillfällen, fintar mycket men inte så värst effektivt.
Madridinho
2006-01-29 22:13
la rambla // i zaragoza matchen såg man hur virrigt ert s.k "försvar" skötte sig. real har oxå defensiva problem det kan jag inte förneka
Barcelona La Rambla
2006-01-29 22:10
Ride_The_big_one:

Vad ska man säga, en riktigt tönt. De har så förbaskat bra försvarspel enligt dem själva. Såg du markeringen på Celtas mål? Hoho. :)
Barcelona Messi = Kung
Mot Zaragoza:

Dinhos ersättare: Ezquerro eller Maxi.
Edmilsons ersättare: Iniesta.

Så hoppas jag.
Barcelona FCBX85
Decos avstägning gällde cupen också, så det är nog detsamma för Ronnie o Edmilson
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-29 22:09
Hmm, känns otroligt skönt om det ni säger stämmer, att Edmilson och Ronnie kan avtjäna sin avstängning i Copa del Rey. Men det borde väl ändå bara gälla i ligan, dvs att dem är avstängda mot Atléti?
Barcelona La Rambla
Madridinho:

Visst, det låter inte så på er. Och du, ditt cheapshot på ert forum.

Ert försvar var en hönsgård i förstahalvlek, och det med ordinarie försvar. Kan du säga emot eller? Mot Zaragoza var vi utan Puyol och det var heller inte bara försvarets fel där utan mest mittfältet som tappade boll för mycket vid uppspelen. Så sluta med dina pinsammma analyser när du inte begriper fotboll. :-)~
La Rambla

Asså den hära individen lever på att snacka ur popo maskineriet istället för munnen. Kör pajkastningar om Barca i sitt eget forum angående nåns kommentar angående försvars spelet där den faktist inte varit helt under kontroll.

Dubbelmoral på denna så det ryker om det. När det gäller oss då ska han vara först med att säga nåt men när det händer laget han håller på då går han och små lipar till resterande i forumet i ett försök om att starta en pajkastning mot oss.

Känner bra till sånt här,nämlingen barnen i dagiset där jag jobbar agerar på detta viset nån som ser nån likhet för jag ser den
Barcelona Lucho
2006-01-29 22:08
Hoppas att Rijkaard spelar Iniesta nästa match istället för Van Bommel. Canteranon är en mycket bättre bollbehandlare än holländaren och att vårda bollen var något Barça under delar av matchen hade problem med.

Folk hyllar Edmilson och Deco vilket är riktigt men jag vill även slå ett slag för Sylvinho. Han deltar mycket och bra i offensiven och är säker defensivt.
Barcelona FCBX85
2006-01-29 22:08
Svårt att hata en spelar i sitt älskade Barca.
Barcelona Gabriel
2006-01-29 22:07
Haffe

Jag är varken en "Henke hatare" eller en "Henke älskare" på samma sätt är jag inte heller en "ronniefan" - jag är främst och enbart Barçafan, jag kritiserar spelare när jag tycker de förtjänar kritig. Likaså hyller jag dem också när den gör något bra. Men ja, nu går vi vidare.
Barcelona Haffe
2006-01-29 22:06
Jag tycker Edmilson var bättre än Deco, Deco slarvar för mkt med passningarna, och lägger sig för mkt. Jag saknar oerhört mycket Xavi alltså..Sedan har ronnie inte kommit upp i normal standard, kanske något personligt problem? han såg inte vidare glad ut idag heller. Även fast vi inte spelare bra så är våran lägsta nivå väldigt bra. Det visade vi idag. Hoppas det fortsätter såhär och ännu bättre, så ska vi kunna ta trippel med lite gnutta tur!
Madridinho
2006-01-29 22:06
la rambla// vi siktar på copa del rey och cl så du behöver inte oroa dig....
Barcelona Messi = Kung
2006-01-29 22:05
Marcos

OK, strunt i Copa del rey.
Barcelona La Rambla
2006-01-29 22:05
Marcos:

Underbart om det du skrev nyss stämmer.

Chileno:

Couldn't agree more. :-)
Barcelona Marcos
2006-01-29 22:04
Messi=Kung

Förhoppningsvis kan iaf Ronaldinho få bort sitt gula om han överklagar. Avstängningen gäller dock bara i Zaragozamcthen, båda ärr tillbaka mot Atletico.
Barcelona Chileno
2006-01-29 22:03
tycker de här tjafset om henke e lite överdrivet men när det kommer till speldrivet e henke lite väl slö för barcas spel. han springer ofta lite konstigt när han för bollen och blir lätt stressad och verkar vilja bara lämna ifrån sig bollen när han har den. tar inte mkt initiativ som Etoó gör. Ända riktigt farliga är när han får höga bollar på hörnor eller inlägg. Men henke är en barca-spelare och jag respekterar honom som en.
Annons: