/spanien/barcelona/forum/26095.aspx/spanien/barcelona/forum/26095.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-02-18 12:39
Ganska kul de första fem gångerna. Knappast kul den femtioelfte gången här. Du har noll koll tydligen. Se nu till att fixa en CL-plats i Premier League, annars lär Henry landa på El Prats flygplats i sommar. :-)~
Barcelona Der Afro
2006-02-18 12:27
Ämne: Ni som inte har sett....
Ganska kul, i några sekunder iaf :)

Hoppas Pyol får vila ikväll. Vi behöver honom frisk emot englands Real Madrid.
Real Madrid Puya_Arsenal
2006-02-18 12:23
Ni som inte har sett Ronaldinhos ribbträffar på träningar, här har ni chansen igen på hur det går till EGENTLIGEN = )
Real Betis Halllo
2006-02-18 12:04
Hoppas på en bra match där ni kan visa upp ert bästa spel fast ni spelar mot oss. Bara ni inte gör mål givetvis ;);)

Lycka till må bästa lag vinna!
Barcelona (catalonia barca)
2006-02-18 11:51
barca vinner tror jag och dinho sätter en eller två
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-18 11:14
Rambla/
Vi får se. Har hursomhelst absolut inget emot att se Ezquerro. Gabri är väl också ok att köra en sådan här match. Båda behöver ju verkligen komma igång, bättre att testa nu än mot Chelsea.
Barcelona La Rambla
2006-02-18 11:08
Enligt alla rapporter lär inte Messi starta, utan istället Ezquerro. Detta för att Rijkaard vill spara el Pibe inför Chelseamatchen. Sen har ju också Belletti haft känningar i veckan så han bör också vara ett osäkert kort. Kanske startar Gabri på högerbacksplatsen?
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-18 11:07
Gaucho10-/
Matchen kan man se på tv4+ ikväll givetvis...ska bli kul!
Rambo/
Edmilson tar nog inte Bommels plats eftersom de inte lirar på samma position.

2-0 tror jag: Etoo och Messi.
Barcelona Nemo
2006-02-18 10:57
"Messi sägs vara skadefri, ingen enögd domare har lyckats stänga av Dinho under avstängningen, och någon kameruan med pimpkostym har inte synts till i Egypten på väldigt länge. El tridente mágico startar kort och gott." Hehe :-)
Barcelona La Rambla
2006-02-18 09:13
Ämne: Barca Vinner Betis D....Vi vinner väl inte Betis som något pris precis va.

Du menar kanske Barça vinner ÖVER Betis.
Barcelona Dinho Grabb
2006-02-18 08:58
Sorry, Betis ikväll har ni inte en chans mot ett väldigt taggat Barcelona. Jag tror även att Ronaldinho kommer att ha skoj ikväll.
Real Madrid Roooobinho 10
2006-02-18 08:14
Barca Vinner Betis Dom Har Ju Inte Oliveria och xicko med
Spanien la_pieda_sinistra
2006-02-18 03:25
marcos//
numera tycker en majoritet att det var okej i omröstningen du länkade till 57 %..
dessutom har ju larsson flera gånger efertryckligen sagt, att under våren handlar allt om barca osv. och att kämpa för en starttröja.. hade det varit en tröja till ett för barca konkurerande lag, hade det givetvis inte vara ok. men hur sannolikt är det att helsingborg och barca nånsin kommer att möta varandra i en tävligsmatch? va ingen dramaqueen, det är ju ingen big deal.
Barcelona Lion0
2006-02-18 01:49
Thiago, jag menade den här matchen mot Betis och sen är ju Marquez avstängd om jag inte minns fel. Men det var bara en test. skulle bli katastrof hemmåt såklart, underskatta inte betis men jag tycker bara att Puyol ska ta det lite lugn. Knä skador är allvarliga, kanske inte den han fick nu men men..

4-2 till barca, tror att, Eto'o, Deco och Ronaldinho och en inbytt Henke som gör målen för barca.

Visca Barca
Barcelona ED DA´ MAN
2006-02-18 01:36
Någon som vet statusen på Xavi och hans rehab?
Barcelona Emilzon
2006-02-18 01:29
Ämne: Lion0, fattar inte h....
Sure, den elvan e nice! Men du ska ha in Gio istället för Sylvinho! Annars helt OK! ;)
Barcelona Rambo~
2006-02-18 01:29
Ämne: Lion0, fattar inte h....
nej nej van bommel ska bort, sen så ska edmilson ta hans plats..
Barcelona Thiago
2006-02-18 01:26
Lion0, fattar inte hur du prioterar Oleguer före Marquez ?..Barça´s bästa uppställning enligt mig är följande..

-------------------Valdés-------------------------
Belletti------Puyol-------Marquez---------Silvinho
-------------------Edmilson-----------------------
------------Deco------------Van Bommel------------
---Messi------------Eto´o---------------Ronaldinho

När Xavi är tillbaka så ska Edmilson bort på den positionen. Mvh Mako!
Barcelona Lion0
2006-02-18 01:03
jaha okey :(, varför inte ?
Barcelona AlexC
2006-02-18 00:56
Marcos

Med eller utan stödet av Sport's läsare håller jag inte med dig.
Barcelona Lion0
2006-02-18 00:52
jag tycker faktiskt att man ska vila Puyol. Tänk om nånting händer hans knä. Då blir han borta mot Chelsea, skulle isf vilja ha Edmilson och Oleguer i mittförsvaret och Van Bommel som pivoté. Lite riskfullt men nu gäller det faktiskt Carles Puyol.

Visca Barca
Barcelona Marcos
2006-02-18 00:48
Denna gång är det inte bara jag som tycker att det var fel av Henke utan även 42% av Sport:s läsare. Medge att det inte var så respektfullt mot klubben trots allt.
Barcelona AlexC
2006-02-18 00:34
Marcos bara lägg av med ditt enormt jobbiga förföljande av Henke. Kvittar vad han gör så är du och hugger.

Vad är the big deal med att Henke låter sig fotograferas i en HIF-tröja? Han har ju sedan länge meddelat att han kommer att spela i Sverige efter VM. Att han väljer att skriva på innan VM kommer allt för nära är bara bra Barcelona anade troligtvis detta.
Barcelona Marcos
2006-02-18 00:29
Verkar inte bara vara jag som tycker det är jäkligt underligt vad Henke hittade på igår! Rijkaard tycker det också. Att ta på sig HIFs tröja och låta sig fotograferas som att det var en officiell handling var fult gjort mot klubben, barca har alltid stått bakom henke och han svarar med att backstabba och vanhedra vår tröja. Hoppas han ber om ursäkt, var nog inte meningen men många uppfattade det just som att han svek Barcelona.

Rijkaard medger att "det var lite konstigt" och avslutar med :"det viktiga är att Larsson inte väljer fel tröja när han tågar in på planen för att spela med oss"

Barcelona hammabarça
2006-02-18 00:19
Jag gillar startelvan, ända som saknas är en Xavi i mitten!

Força!
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-18 00:17
Puyol #5

japp, nåt emot det elr ?
Barcelona La Rambla
2006-02-17 23:34
Haha...
Puyol #5
2006-02-17 23:19
Ämne: Gabriel

Jag tog u....
Sv2? "Vi vinner er"?
Barcelona Gabriel
2006-02-17 22:57
RonaldoZone

"Vi vinner er" - jag visste inte att ni kunde vinna Barcelona? Haha!

Ja dra tillbaka till erat forum, det gör du rätt i ;)
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-17 22:54
Gabriel

Jag tog upp det som ett exempel för att du sa att det är basket som är enda sporten vi vinner er på ;)

Jag drar tillbaks till Los Blancos forum.
Adios !
Annons: