/spanien/barcelona/forum/25868.aspx/spanien/barcelona/forum/25868.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid King_raul
2006-03-31 16:41
La rambla,
:) så hybris skulle vara ett svårt ord?
Gabriel,
som jag sa till La rambla, ja jag är väl bög då, allt för att du ska få leva vidare i din bubbla.
Grym nivå på motargument, vända det till att jag är bög, stilpoäng där grabben. Svårt gjort.

Celta Vigo Diego Placente
2006-03-31 16:40
Kom igen! kan ingen sticka till La Masia och skriva där?
jag är trött på att få vänta 10minuter på svar
Barcelona Mot Nya Tider
Tjena alla Cules!

Va fan är det här?
För många maränger´som pratar GojaMoja!

Vad är det med er? Titta på vad ni skriver, skämmigt på en hög nivå.

Men i för sig så är det normalt nu när El Clasico närmar sig. De känner väl en väldig rädsla, och vet väl om att de kommer förlora på Nou Camp.

De kommer bara in hit för att reta upp oss!
Ignonera alla Cules! Snälla...

Nu inför matchen..
Ska bli intressant vem Rejkaard väljer som höger respektive vänsterback?
Vad tycker ni om att Larsson borde få starta?

Real Madrid Gábinho!
Namn: King_raul » Svara på inlägg
Sänt: 2006-03-31 16:33:44
Gabinho,

herr mogen-korrekt,
slappna av lite, livet går inte bara ut på att vara korrekt. Pröva onanera, det lugnar lite.
Det är el clasico imorgon, klart man ska skämta lite.

Sjukare en så kan man tyvär inte VA!
Real Madrid King_raul
2006-03-31 16:38
Tarrak,
vad var det jag sa? ;)
Grabbar, ni är underhållning på hög nivå just nu.
Barcelona La Rambla
2006-03-31 16:38
Vid närmare eftertanke så följer jag nog tarraks exempel.

Tack för att öppande mina ögon tarrak. :-)

Adios!
Real Madrid King_raul
2006-03-31 16:37
Tarrak,
sorry, ska svara på din fråga.
jag lovar, om vi vinner kommer jag inte in här och jävlas. Om vi förlorar ser du inte mig här iheller, nej.
Du har så rätt så.
Men dagen innan (idag) brukar jag vilja hälla lite bensin på veden, och titta: "du är omogen", "nu skiter jag i dig!" :)
Om jag är omogon, vad är då inte dem som går på skiten jag skriver?

Barcelona Gabriel
2006-03-31 16:37
Hahaha killen snackar om att La Rambla kan vara bög. Sen vet han själv bögsidor på nätet. Haha, snälla dela inte med dig av dina äckliga fantasier. sylvester.se, haha what the fuck is that :S

SNUSK! HAHAH
Barcelona La Rambla
2006-03-31 16:36
King_raul//

Jag antar att ha de fördomar som du tycks ha är att vara sofistikerad?
Nej jag försöker inte hitta fascister, men man behöver ju inte vara raketforskare för att klura ut att du bär på en del fördomar. Speciellt när du skriver sådana där "sanningar" om tredje världen. :-)

Att sitta och slå upp fina ord i SAOL gör dig knappast mer lärd, det lyser faktiskt igenom hur obildad du tycks vara.

Har vi inget att sätta emot? Kom igen då, försök knäcka mig grabben. ;-)
Du verkar känna ett stort behov att känna dig överlägsen andra intellektuellt. Kan det stämma?
2006-03-31 16:35
Spamm varning...
Barcelona tarrak
2006-03-31 16:35
King_raul/ Jag vet inte varför du alltid struntar i att svara på min fråga, men nu orkar jag inte med dig längre. Ha det bra och lycka till imorgon, ni kan behöva det!
Real Madrid Gábinho!
2006-03-31 16:34
Fillipo//

Inget nytt vettu :P
Real Madrid King_raul
2006-03-31 16:32
Tarrak,
vi får väl se. som sagt, väl mött imorgon!
Real Madrid Fillippo
2006-03-31 16:31
Eto'o är världens största diva!!
Real Madrid King_raul
2006-03-31 16:31
Gabinho,
och? ordet omogen är bara ett ord som flitigt används när man inte har något att sätta emot,
jag är bara här inne för att hälla bensin på veden, inget annat.

Barcelona tarrak
2006-03-31 16:30
Nej man jag tänkte passa på att fråga när du nu är här! Efter mogondagens match lär du inte visa dig här på ett tag
2006-03-31 16:30
King Raul
Jag citerade dig...Stolt eller?
Det var det sista jag har sagt till dej... nu ska jag helt skita i dej
Real Madrid King_raul
2006-03-31 16:29
Messi(as)
så man är rasist för att man pratar om ociviliserade delar av världen? Vilken värld lever du i?
Det FINNS delar av världen som inte är lika civiliserade som andra, inget rasistiskt i det.
som sagt, lugna ner er, andas. ät en glass.

Barcelona tarrak
Kan inte redaktionen lägga upp en omröstning på hur många som tror att King_raul kommer att synas på Les Rambles efter att Madrid blir utklassade imorgon? För som vi alla vet är tidernas "äktaste" fan alltid spårlöst försvunnen i motgång!
Real Madrid Gábinho!
King_Raul//

Måste hålla me Barcafansen om att du är omogen..

Hur kan du säga att du e 28 år och bete dej så dör
Barcelona Messi(as)
2006-03-31 16:27
Herregud hur kan man säga att man är 28 år och skriva nåt liknande. Vad är det för fel på människor?? smygrasist?? PINSAMT
Tycker ni alla ska lägga ner diskussioner med den här killen han är ju patetisk!

"du måste även ha i baktanke att Eto kommer ifrån en ociviliserad del av världen, där moral & etik inte ligger på första plats. Det blev för mkt för honom att få guld i fickorna."

Någon som vet hur startelvan kommer att se ut imorgon? Edmilson? Ingen Messi va? Puyol o oleguer i mittbacks position o Motta som def. mittfältare?

EDIT: det var king_raul som efter 4-5 matcher i början av säsongen som var här inne och påpekade att Real var före barca i tabellen... haha....
Real Madrid King_raul
2006-03-31 16:27
tarrak,
jag vill inte minnas att jag tagit upp härkomsten av städer just nu?
Real Madrid Fillippo
2006-03-31 16:26
Real kommer krossa Barca
Barcelona tarrak
2006-03-31 16:26
King_Raul/ Varför är det bara här inne du håller på och snackar om "äkta fans" och vikten av att komma från samma stad som laget man håller på? Varför gör du inte det på erat eget forum? Det borde väl kännnas ännu viktigare att Madrid-fansen tillhör den skara som du kallar äkta än att Barcelona-fansen gör det?
Real Madrid King_raul
2006-03-31 16:25
La rambla,
som sagt, jag sökte på ditt namn på google och fick upp sylvester.se, ville bara tipsa dig.
Nej absolut ingen rasist, din lilla stereotyp, försöker hitta fascister i varje Real-fan, lustigkurre.

Diego,
ha ha, funny guy, var får du allt ifrån?

Kimmpa,
ja, jag är superknäckt, hur ledsen som helst att få era sofistikerade svar rakt i ansiktet.
fy va ni knäcker mig. snälla sluta.

2006-03-31 16:24
King Raul: att gå in på "les ramla" är som att kliva i en myrstack. Stackarna biter i masken var enda gång man går in där. :)
Underbart!
jaha... det var ju trevligt...
Real Madrid Gábinho!
2006-03-31 16:23
Tråkigt att alla beter sej så dåligt här
Barcelona La Rambla
2006-03-31 16:22
Kimmpa_fcb//
;-)

Ska lämna honom ifred nu, annars vet man ju inte vad stackaren tar sig för.

Hasta luego culés!
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-03-31 16:22
2006-03-31 16:21
King Raul
Naej klart du inte förstår mej... man lär ju sin inte prata förran man är 2 år...
Annons: