/spanien/barcelona/forum/25867.aspx/spanien/barcelona/forum/25867.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Odj
2006-03-31 21:14
Är det någon som vet hur det blir med matchen imorgon? Är det fortfarande risk att den blir inställd?
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-03-31 20:54
7raul-madrid

Ja precis som de senaste möten lagen emellan eller?

Hehe skämt åt sidan lycka själv till

Väl mött

Rambo~

Brukar vara marängerna som köper spelare slutet av deras karriär :D, vi inhandla henke bänke för att rutinens skull :D:D

Men det skulle smaka gott med Rivaldo i samma omklädnings rum som Ronaldinho *önsketänkande*
Barcelona Rambo~
2006-03-31 20:49
Vi måste köpa tebax RIVALDO :D kolla på Recoba i Inter :P
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-03-31 20:36
Sylvinho missar El Clásico pågrund av skada.
Länktips.
Real Madrid 7raul-madrid
2006-03-31 20:23
Lycka till imorn, det lär ni behöva.. Peace
Real Madrid Júlio'La Bestia'Baptista
2006-03-31 20:19
Ämne: Ämne: Hur tro....
Ronaldo
Robinho Zidane Becks
Baptista Guti
Carlos Bravo Ramos Cicinho
Casillas
Barcelona Pepe Murcia
2006-03-31 20:13
Ämne: Hur tror ni att ni s....
Ronaldinho - Eto - Giuly ellre Larsson

Deco - Motta - Iniesta(eller vanbommel)

Silvinho - Puyol - Oleguer - Belletti

valdes

hur tror du själv om ditt lag?
Real Madrid Júlio'La Bestia'Baptista
2006-03-31 20:01
Hur tror ni att ni ställer upp imorgon?
Barcelona Patrik
2006-03-31 19:04
Nicholas (red)

Nog för att jag gillar deras spelstil ibland, men nej jag har inget lag i England och skriver defenitivt inte för Arsenal. Mixup.

Kom dock på att jag visst läst en snutt av en av dina artiklar som jag gillade. Det under rubriken "Real Madrid och favoritskapet…" (se länktips). Speciellt om man, som jag, känner till bakgrundshistorien.

Nu förstår jag att detta inte talar emot att jag skulle vara med i Arsenal-red, förklaringen är att jag lyckades vara på rätt plats vid rätt tillfälle helt enkelt.
Real Madrid Nicholas (red)
2006-03-31 18:50
Aha… Nu har jag spårat dig – det tog tid innan den polletten ramlade ner kan jag lova. :D (måste börja göra gubbar jag med, annars blir mina intentioner missuppfattade gång på gång)

Det är du som är skribent för Arsenal, jag trodde du endast skrev gästkrönikor för Barcelona.

Du tycker bara att jag är tråkig din rackare ;)
Barcelona Patrik
2006-03-31 18:42
Nicholas (red)

Nädå, jag kommer nog fortsätta läsa, alltid kul att se vad den andra sidan har för tankar om diverse.

I annat fall är det väl hälsosammare än sömnpiller, som någon finurlig person tidigare insinuerade. ;)

EDIT: Vill bara poängtera att jag inte har några problem med nivån i Nicholas text. Klart att man ska få jävlas lite med varandra, speciellt inför El Clásico.
Barcelona Pepe Murcia
2006-03-31 18:34
Förstår inte.. inte förväntade väl ni barca fans er att Nicholas skulle ta emot folkets ljubel på las ramblas?

Inför ett el clasico så bör man få skoja om varandra.
2006-03-31 18:33
Patrik//

För att kunna kommentera var jag tvungen att göra det nyss. Däremot rekommenderar jag dig att undvika mina – tror knappast på någon islossning. :) Bara ett fortsatt blablabla…
Barcelona Patrik
2006-03-31 18:28
Nicholas (red)

Hur många sidor måste du inte ha gått tillbaka för att ha snappat upp det där? Och till skillnad från mina egna, absolut. Fast jag skriver väl mer kåserier, ganska lättsmält jämfört med dina betongklossar.

Men jag kommer fortsätta läsa det du skriver. Vem vet, någon gång måste det smälla. Och uppenbarligen läser du mina artiklar med, du kommer inte gilla nästa, heads up!
2006-03-31 18:27
Däremot får du gärna trösta mig för min feber ;)
2006-03-31 18:26
Mot nya…//

Jag ansåg den vara mindre bra, inte genomrutten. Uppslaget i sig är faktiskt gott – synd bara att jag inte lyckades utnyttja det fullt ut. Så kan det vara ibland. Det där sista är inget jag söker sympatier för, bara en given förklaring.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-03-31 18:22
Nicholas

Varför väljer du inte att ta bort HELA artikeln?
2006-03-31 18:19
Mina blåröda fränder…

Kan ärligt tillstå att jag inte själv är särskilt nöjd med gårdagens artikel – ursäkten är att jag satt och surade med hög feber, och det faktum att en manlig pedofil blivit arresterad på min sons dagis gav inte heller det skapandet någon knuff – och valde att ta bort en hel del material vilket jag själv tyckte var bra, men på gränsen till vad som bör publiceras.

Patrik//

Till skillnad från dina egna kreativa alster menar du? Nu är jag lika fullt som fast övertygad att du inte på något vis är livegen – samt vuxen nog att besluta vad du själv läser – för om du ständigt somnar kanske du bör lära dig av misstagen och undvika det till nästa gång?

La Rambla//

Vad händer?
Barcelona Mot Nya Tider
2006-03-31 18:19
B_A_R_C_A

Och vad förväntar du dig av alla cules här inne?
Sånna inlägg är inte välkommna, sluta upp med det. Var normal, är du snäll.

Barcelona Patrik
2006-03-31 18:02
King_raul

Vi har inga problem med det. Vi är inte dömmande mot andras sexuella läggning här på forumet, om det var det du menade.

Ha inte för stora förhoppningar på morgondagen bara, men väl mött!
Barcelona baaaarca
2006-03-31 18:02
de här mina damer och herrar var en medlem av reals redaction på sf för inte så länge sen. ja vet inte vem det säger mest om, honom eller reals redaction
Real Madrid King_raul
2006-03-31 17:32
Nu ska jag gå och böga, vifta med högerhanden och vara ett riktigt Real Madrid fan (ur culé synvinkel då förstås)

Ha det, väl mött imorgon!

Barcelona Gabriel
2006-03-31 17:32
King_raul

Nej det gäller att göra det smart. Försöka insperera på ett smart sätt, inte tvinga då blir det oftast åt motsatta hållet.
Real Madrid King_raul
2006-03-31 17:31
Gabriel,
Han la ner när han märkte att det var kört. Man ska inte tvinga på folk saker, då blir det tvärtom, det borde Franco förstått.

R.h.m,
Hälsa din bror ifrån mig (om han överlever dina spottloskor & grishuvuden) :)

Barcelona Mot Nya Tider
2006-03-31 17:30
Real Madrid King_raul
2006-03-31 17:27
Mot nya tider,
Yeah man, bang on target.
jo jag får nog hålla för handen därbak, du verkar var på g.
Barcelona Gabriel
2006-03-31 17:26
Mot nya tider

Vadå tyvärr? Haha? EDIT now :D!
Barcelona Gabriel
2006-03-31 17:25
King_raul

Min hade försökt med alla typer av övertalningsförsök. Han hade säkerligen tom mutat mig. Och om det inte hade fungerat, ja då hade han kört omvänd taktik. Utegånsförbud, indragen veckopeng osv. Haha futbol no solo es futbol, no es solo una passion. Futbol es la vida ;-)
Barcelona Mot Nya Tider
2006-03-31 17:24
Marcos

Det är precis så jag känner. Jag ser inget segrande Real Madrid på Nou Camp imorgon.
Jag kommer se ett bättre lag på plan imorrn, och det är Fc Barcelona. Ett kryss? Kan hända, men Barça-spelarna kommer att göra allt för att vinna. Dessutom så är vi på hemmaplan. En fördel.

Till King-Raul:
Det som är positivt för oss cules är att det är dags för dig att sova snart. Vi slipper dina kommentarer hela kvällen.

Nighty Night!
Keep ur butt-hole tight!

(sylvester.se)
Barcelona R.H.M
2006-03-31 17:23
King_raul.
Det va roligt att ha dig här inne.
Det bliv lite Action.
Ok,han är inte guds bästa barn,man han är älskat här inne, för att han spottade på er.

Jag måste förberäda för imorgon,brorsa som är mareng kommer hit och kolla på matchen.Måste busa hunden på honom.hehehe.
Må Bästa laget vinna imårn.Lycka Till.
Annons: