/spanien/barcelona/forum/25816.aspx/spanien/barcelona/forum/25816.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona II Barça II
2006-03-27 23:04
Nej jag håller med Sonde, detta är ett byte som Rijkaard gör ganska ofta. Det har ingenting med känningar att göra. Jag förstår inte varför M. Lopez aldrig får chansen :-( Det är ju helt skumt. Personligen tycker jag att han borde ha startat mot Malaga.
Barcelona Sonde
2006-03-27 22:55
Även om det var så, vilket jag vill påstå att det inte var, så kvarstår det faktum att Rijkaard har gjort det bytet i mer än hälften av säsongens matcher (nåja...). Känningar varje gång?
Real Madrid Fedoroviz
2006-03-27 22:55
Ämne: sonde//
tänkt på at....
Jag håller med om att Ronaldinho är världens bäste spelare!
Du missförstår mig lite grann.Jag menar att många El Classico resultat inte alltid blir till farvör för hemmalaget.Titta bara under 2000-talet.

Innerst inne är jag Madridfan och det betyder att hoppet alltid lever vidare på fotbollsplanen!
Barcelona baaaarca
2006-03-27 22:41
sonde//
tänkt på att han kanske fick känningar efter rushen? dessutom tog han sig för baksidan av låret och snackade med en läkare på barcas bänk precis efter bytet. dessutom säger barcas officiella hemsida att sylvinho är redo för spel efter att ha haft känningar i lårmuskeln mot malaga men men alla tolkar väl saker och ting på sitt sätt.
Fedoroviz//
ronaldinho är världens bästa spelare, förstår att du som madridfan har svårt att acceptera det men så är det. 0-3 luktade lång väg, barca skulle också haft en straff efter att carlos fällde etoo och så en del tama avslut på frilägena. den här gången kommer det också bara sluta på ett sätt och det vet du innesrt inne. god kväll
Real Madrid Fedoroviz
2006-03-27 22:34
Ämne: Jag hade trott på Ba....
Världens bästa spelare....det tål ju att diskuteras min vän.
Ronaldinho är ju självskriven men en kjedja är ju inte starkare än sin svagaste länk.
Jag tycker inte man skall säga att man har de bästa spelarena i världen för det har man inte,däremot så har ni ngr av de bästa i världen...men det har även vi....
Barcelona Lionel_Messias
2006-03-27 22:30
Jag hade trott på Barca seger enkelt Fedoroviz med tanke på att Barca har världens bästa passnignsspel och spelare (intressant om Henry kmr inför näst asäsong =D ). Barca spelar hemma mot RM och om Barca leker med Benfica imorgon gör dom det med RM också ;D
Real Madrid Fedoroviz
2006-03-27 22:27
Ämne: Nej, inte på långa v....
Kom igen La Rambla!

"Annars vet alla hur det hade gått"

Jag tror att ngt slags storhetsvansinnesbakterie har infekterat ditt förnuft!
Man vet aldrig hur det kommer att gå i El Classico!

0-3 senast i Madrid....vem hade trott det...
Barcelona Gaucho!
2006-03-27 22:21
Ronaldinho-Eto'o-Larsson
------Iniesta---Deco
---------Motta
Sylvinho-Gio-Oleguer-Belletti

Jag tror att det hade fungerat, Iniesta/Van bommel så väljer jag iniesta me tanke på snabbheten i passningsspelet och tekniken. Sylvinho och Ronaldinho klarar vänsterkanten perfekt och Larsson skulle kunna hjälpa belletti bra på högerkanten. Vet inte hur rodri spelade i helgen så därför väljer jag en mer rutinerad spelare som gio. Han kan spela ytterback och defensiv mittfältare så nog skulle han kunna klara av mittbackspositionen också. eller? :D
Barcelona La Rambla
2006-03-27 22:13
Nej, inte på långa vägar och det är väl därför ni anses ha en liten chans. Det och att vi antagligen får en tuff match imorgon mot Benfica. Annars vet alla hur det hade gått.
Real Madrid Fedoroviz
2006-03-27 22:09
Vad härligt med El Classico på lördag!
Jag hoppas på en underbar drabbning med många mål...
Jag vet att ert fokus för stunden ligger på Benficamatchen och den efterlängtade CL-bucklan...det var ju ett tag sen senast...men visst minns man allt Koemans Boom-Boom frispark mot Sampdoria!

Ärligt talat så tror jag inte att er hemmaplan på lördag spelar ngn roll.Titta bara på Real-Barca möten under 2000-talet och så ser man att det i praktiken kan gå hursom helst...

Okej,jag tippar 3-3 till helgen.Men hur är det förresten på skadefronten för er?Kan ni ställa upp med en optimal lagelva på Nou Camp till lördagen?
Real Madrid Júlio'La Bestia'Baptista
2006-03-27 22:06
Ämne: Ämne: eyy gra....
hahaahha det roligaste ja har hört.. :)
Barcelona Messi(as)
2006-03-27 22:05
Tänk om Rejikard skulle göra en riktig rövare? Tänk om han kör med gio som mittback?? :|
Eller tror nu verkligen att han kommer ställa upp med Rodri? :S
Barcelona La Rambla
2006-03-27 22:02
"Jag förstår inte riktigt hur ni kan hålla på barca men det får jag ju låv att respektera och acceptera iaf."

Det var nog bland det töntigaste inlägget jag har läst här inne. Själv fattar jag inte hur man kan hålla på ett så osympatiskt lag som Real Madrid. Men jag har åtminstone den goda smaken att inte ställa frågan på ert sunkiga forum. :-)~

Hoppas på att Lopez Caro själv tror att Cicinho och Beckham kan stoppa el rey. Då kommer vi culés att få en trevlig afton och Camp Nou kommer att få glädjefnatt när Rolandinho lurar upp Beckham på läktaren.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-03-27 21:54
Hade totalt glömt bort att titta om ztv skulle sända vår match imorgon. Kom på det nu... vad jobbigt det blev helt plötsligt :). Nu måste man hitta någon med Viasat Sport!

Time to hunt.
Barcelona [ B_A_R_C_A ]
2006-03-27 21:35
20:45 Sl Benfica Vs Barca
STAR Sports
hk asia tv
Dragon TV

dem här knaler visar Barca match om ni har PPLIVE. själv ska jag kolla den i stan :D.
Barcelona Sonde
2006-03-27 21:29
baaaaaaaaaaaaaaarca: Jaså, ja i så fal var det en imponerande rush han gjorde längs vänsterkanten precis innan bytet.
Ashburn (Red)
2006-03-27 21:28
Kungen 10000//

Vad skulle Real Madrid tjäna på att låna ut honom när han redan får speltid hos dem?
Real Madrid Kungen 10000
2006-03-27 21:18
Ämne: eyy grabbar e de nån....
Jag har ringt till min kompis i Italien och han har sagt att Inter är ute efter Robinho. Mycket tyder på lån faktiskt.

Vad gäller Henry så är allt redan sagt.
Ashburn (Red)
2006-03-27 21:15
Señor Cúle//

Får inte domarna betalt? Kanske inser förbundet äntligen att de måste bötfälla lagen hårdare när deras fans t.ex. skriker rasistiska glåpord till spelare. Om inte annat så för att ha råd med domare till matcherna. ;)
Barcelona Gabriel
2006-03-27 21:12
VictorioL

Jag förstår inte hur du kan hålla på ett lag som Real Madrid heller så bespara oss dina idiotkommentarer.

Det är sant som du sa, ingen kan stoppa Ronaldinho. Åtminstonde ingen i Real Madrid. Den som skulle göra det bäst av de valen du gav är antagligen Salgado och de säger ju en hel del med tanke på vilken lekstuga Ronaldinho haft med honom innan. Cicinho är bra offensivt men han har inte bevisat någonting defensivt.
Ashburn (Red)
2006-03-27 21:12
Sonde//

Angående sågningen av Rijkaards byte; visst var det så att han kunde genomfört andra byten för att försöka plocka alla tre poäng. Det betyder dock inte att det var meningslöst. Alla hålla bägge vänsterbackarna i matchform är väl inte konstigt på ngt sätt, speciellt inte som det är CL och ligaspel tätt här framöver.

Håller dock med om att han borde satsat mer framåt och bytt ut t.ex. Larsson eller Van Bommel. Kanske ännu tidigare i matchen.
Barcelona baaaarca
2006-03-27 21:11
VictorioL//

hehe, det är mycket som är svårt att förstå här i världen. som hur real madrid kan spendera nästan 200 miljoner euro på tre år och ändå inte vinna ett skit.

av de tre alternativen; kolera, pest eller digerdöden? salgado har nog störst chans, det säger dock inte mkt. ska också säga att bästa chansen hade ni nog med rodriguez santiago men den missade ni ju iom att kungen vilades
Barcelona Gabriel
2006-03-27 21:09
Va fan ska vi med Robinho till när vi har Messi som redan nu är bättre. Han kommer kosta som in i hel**te dessutom.
Barcelona baaaarca
sonde//
det kan vara så att sylvinho vädjade om att få byta eftersom det såg ut som att han fick känningar i baksidan av låret. annars hade nog rijkaard bytt in maxi eller deco sista 15min. sen håller jag med rijkaard om att gio är starkare defensivt än sylvinho, speciellt starkare i närkamperna och huvudduellerna. förväntar mig att gio och belletti får lite mer konservativa uppdrag som mot chelsea och att deco och motta gör så att bollen finns hos oss. hoppas också att rijkaard vågar bänka sin landsman och sätta in passningsgeniet/dracula
Real Madrid VictorioL
Tjena Barcafans;
Jag förstår inte riktigt hur ni kan hålla på barca men det får jag ju låv att respektera och acceptera iaf.

Jag har en fråga till er.

Vem tror ni kan stoppa Ronaldinho bäst utav Diogo, Salgado och Cicinho?

Tacksam för svar!!!!

P.S Och skriv nu inte att "ingen kan stoppa Ronaldinho", utan vem tror ni skulle göra det bäst av de tre ovanstående?
Barcelona Ronigoo10
2006-03-27 21:08
eyy grabbar e de nån som vet om robinho ska till inter eller barca hoppas barca vill ha han hoppas
Barcelona Puyolinho
2006-03-27 20:59
Señor Cúle

Om du frågar mig (Vilket du inte gör, men hade endå lust att svara på inlägget)
så skulle jag nog välja Rodri - Oleguer...

Är inte helt säker, men jag antar att Rodri och Oleguer har spelat med varandra många gånger förut när dom spelade i Barca-B eller i ungdomslagen.
Jag tror att dom känner varandra helt okej.
Barcelona Gabriel
2006-03-27 20:58
Señor Cúle

Hehe, de nyheterna är ifrån förra veckan men men..

Inget av de valen känns speciellt trygga om vi säger så men eftersom förutsättningarna är som de är så ser jag det sista valet som det bästa.
Barcelona baaaarca
2006-03-27 20:57
belletti-oleguer-rodri-gio
-----------motta----------

den e bäst defensivt
Barcelona Rambo~
2006-03-27 20:54
La Rambla//

Nej, jag menar ingenting ont om dig om du tror det.
Annons: