/spanien/barcelona/forum/25796.aspx/spanien/barcelona/forum/25796.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-04-03 21:51
Ja herregud. Det var under en intervju där han fick frågan om vilka anbud han haft. Då sa han att han bla fått anbud av Chelsea förra sommaren. Han sade också att han trivs ypperligt i Barcelona och spelar för sina drömmars klubb och inte kunde önska sig något bättre. Pengar är inte allt och den där vanliga visan. Milan var en klubb han respekterade och skulle han någonsin behöva lämna Barça så hade han i så fall kunnat tänka sig Milan.
Barcelona Carl McCoy
2006-04-03 21:41
hette nyss Mr B. bytte till ett roligare namn.

La Rambla/
Puyol är väl en av dem som skrev på till 2010...då är väl killen över 30. Han lär göra en "Maldini" här i Barca...;)
Barcelona II Barça II
2006-04-03 21:41
Hur kan Puyol säga så!? Hoppas verkligen att han aldrig lämnar! Vilket jag inte tror att han gör. Däremot kan Nesta gärna komma från Milan :-).
Barcelona La Rambla
2006-04-03 21:34
Nemo//
Puyol har sagt i intervju att den enda klubb han kan tänka sig spela för förutom Barça är just Milan. Låt oss slippa uppleva det bara.

Mr. B.//
Angående Gallas, hm you have a point. :-)
Äsch, jag tror på Motta. Han är ung och kommer att bli tuffare och härda sig.
Barcelona Carl McCoy
2006-04-03 21:14
Gustaf mfl/
Givetvis saknar vi Xavis kreativitet, iallafall vi som sett på Barcelona de senaste åren.
Puyol, Xavi och Ronaldinho är ryggraden, den röda tråden i laget.
Barcelona Carl McCoy
2006-04-03 20:54
Jag vore nöjd om jag såg Nesta i Blaugrana-dräkten också.
Barcelona Nemo
2006-04-03 20:48
Milanfansen blir nog glada när dem ser Puyol i en svartröddräkt ;-)

Varför vill ni ha Henry? Vill ni sluta som Real Madrid...?
Barcelona - FcB 20 -
2006-04-03 20:41
värd o titta på . albertinis avskedsmatch han börjar gråta innan matchstart
Barcelona Barça82
2006-04-03 20:25
Ämne: Schubert//
Hur kan ....Vaaaaa? Har vi inte saknat Xavis kreativitet? Vilken planet lkommer du ifrån!
Barcelona rico
2006-04-03 20:17
Nu när alla ändå talar om ersättare till Henke, så behövs det väl inte om nu Henry kommer till barça... men det är bara ett stort OM!!!.
Barcelona Mr. B.
2006-04-03 20:16
La Rambla/

Motta kommer nog aldrig sluta att skada sig.
Barcelona Mr. B.
2006-04-03 20:15
Angående diskussionen om Gallas och hans attityd:
vi har väl en långhårig vänsterforward som inte riktigt skötte sig i PSG heller?
Tycker Gallas vore en mycket ok värvning.
Murree
2006-04-03 19:48
Reklamen med Ronaldinho:

Tuuuuuuuuuuuuuuung den är, för er som har missat den så ska den finnas på nike´s hemsida. Eric Cantona visar han då Ronaldinho var ung o i dagens nu.

ACchhhh vilken teknik snubben har...RESPEKT
Barcelona barca_dreamteam
2006-04-03 19:01
Gallas är verkligen inte bättre än Chivu.Ända fördelen med Gallas är att han inte är skadebenägen.Chivu är en spelande back som håller världsklass.Gallas är en pajas när det går emot honom.Det såg vi bevis på på Camp nou och Chelseas match mot Fulham där de nästan såg ut som misshandel på Fulham spelaren.Inga ärthjärnor tack.Chivu alla dar i veckan.
Barcelona La Rambla
2006-04-03 18:47
Motta borta 2 veckor. Kan skadehelvetet ta slut någon gång. :(
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-04-03 18:45
Messi missar mötet mot Benfica.
Länktips.
Barcelona La Rambla
2006-04-03 18:34
Nog är Gallas världsklass nästan på alla positioner i backlinjen. Men helt ärligt, tror ni att han skulle passa in i gruppen? Personligen gillar jag inte karaktären. Han verkar som Gabriel skrev lite halvgalen. Dessutom så har han gnällt över den lön han har i Chelsea i flera säsonger. Möjligt att han förtjänar bättre än vad han har men det borgar för konflikter. Sen tror jag knappast att han är villig att gå till Barcelona, än mindre är nog Chelsea villiga att låta honom gå. Då skulle de kräva något i utbyte (läs Eto'o, Deco). Då får det vara enligt mig.
Barcelona Patrik
2006-04-03 18:25
Ta det lugnt nu Gabriel. Så illa som du beskriver det är det inte. Gallas är bättre än Chivu, därför är han också bättre för Barcelona.
Barcelona isik
2006-04-03 18:18
Gallas har tillräckligt med hjärna för att vara en av världens absolut bästa försvarare. Så varför skulle han inte vara ett bra alternativ för Barca?
Barcelona Gabriel
2006-04-03 17:59
Patrik

Gallas till Barcelona? Samma kille som dampade sig på Larsson? Samma kille som blir utvisad så fort laget inte vinner? Samma kille som är totalt störd i huvet?

Gallas är nog en av de jag inte vill ha. Killen saknar hjärna han har allvarliga problem.
Barcelona Cule-10
2006-04-03 17:57
Dani Alves hade varit en underbar värvning.
Barcelona Patrik
2006-04-03 17:55
Gabriel

Tycker att Gallas vore en bättre värvning än Chivu. Den senare är alldeles för skadebenägen. Alltså: Alves, Gallas och Henry till nästa säsong, då kan inget stoppa oss.
Barcelona HLKINHO
2006-04-03 17:53
javisst du känner mig...vi går i samma skola o samma klass..din jävla mask...KOW KOW KOW hahaha
Barcelona Gabriel
2006-04-03 17:53
Du kan inte ha hängt med länge?

Rijkaard räknar inte med Saviola och trots att Saviola varit en personlig favorit för mig så tycker jag det bästa vore för honom att inte komma tillbaka. Han är för bra för bänken men för dålig för startelvan när Eto'o finns där. Dessutom pratas det om ett byte mellan Saviola och Daniel alves det är antagligen därför samtidigt som att rijkaard inte vill ha honom som att han inte nämns som Henkes ersättare.
Barcelona Cule-10
2006-04-03 17:52
Ursäkta mig Hlkinho, menade du mig?
Känner jag dig förresten?

Visca el BARCA!
Barcelona HLKINHO
2006-04-03 17:50
Cule-10 kan ingenting om fotboll...Han borde inte få gilla Fc Barcelona. Varje dag han skämmer ut mig i skolan va e dettta va fan :D
Han påstor att Oleguer e världens bästa back AHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
Brummbrumm
2006-04-03 17:48
Jag vet inte hur det är med er andra barcafans, men är det inte lite underligt att ingen har nämnt Saviola som ersättare till Larsson? Alltså som back-up till Eto'o. Han har förvisso inte alls samma spelstil som Larsson, utan liknar mer Eto'o - vilket ger Rijkard mindre variationsmöjligheter. Men ändå? Jag hävdar att han är tillräckligt bra för barcas bänk, vad säger ni andra?
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-04-03 17:32
39 inloggade och ingen skriver? hmm.
Barcelona La Rambla
2006-04-03 17:08
Gabriel//
Hermano claro, y Javier Zanetti. :-)

Håller med FcB 20 tidigare, förstärka ytterbackarna och en yngre anfallare som ersättare till Henke räcker faktiskt gott och väll. Alltså tänk er, om Xavi hade varit hel den här säsongen så hade vi dominerat ännu mer. Det var när han skade sig det började gå lite troll i spelet. Längtar som fan till att han är tillbaka alltså. Drömmen hade ju varit om vi lyckas gå till final i CL och han får vara med då. :-)
Barcelona Nemo
2006-04-03 17:02
Gabriel, jag räknar inte med Daniel Alves som en eventuell värvning hans klubbaddres är med 99 procents säkerhet. Men någon ny mittback eller pivote vill jag inte ha.
Annons: