/spanien/barcelona/forum/25757.aspx/spanien/barcelona/forum/25757.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona S.W.A.T
2006-04-09 21:57
Ämne: Ämne: "Lycka ....
FcB 20 - shit i vad Madrid loserna säger dom har ingeting o komma med så nu klagar dom istället att vi är ingeting utan Ronaldinho! men vad är dom utan Ronaldo?????? nu när Ronaldo har börjat göra mål så vinner dom 2-3 matcher o sen tror dom att dom är bäst!!!
Barcelona Carl McCoy
2006-04-09 21:56
Red/
Jag undrar vad jag gjort? Ni anklagar mej för något nedan..har bara skrivit 1 inlägg idag kl 11.56 angående Forlán.

Hoppas ni omgående kan be om ursäkt!
Skulle jag vara Madrid CF eller någon annan...vad håller ni på med???!!!
Real Madrid Madrid C.F
2006-04-09 21:55
Ämne: Ämne: Ämne....
TA och läs istället vad jag skrev jag stödjer absolut inte rasism det enda jag sa att etoo ska vara mer profitonell inget mer eller mindre än det jag sa,,,sen får jag kritik upp i öronen bla från "redaktionen" att jag ska ta min mogna hjärna härifrån vad e det förnått?? trodde ni själva ville ha en mogen nivå här inne???
Barcelona barca_dreamteam
2006-04-09 21:52
Den här "Real" går runt och skriver skit om Barca på andra forum.Jag tycker synd om honom.Han verkar inte ha något liv.
Barcelona - FcB 20 -
2006-04-09 21:46
Ämne: "Lycka till ikväll! ....
Fedoroviz . men barca gjorde ju 2 mål o hade chans o göra flera . och att dom släppte in 2 mål skulle inte ronalinho ha ändrat han jobbar ju inte så speciellt mycke i defensiven !
Barcelona S.W.A.T
2006-04-09 21:44
Ämne: Ämne: Madr....
här inne gillar vi inte folk som stöder Rasism
Barcelona La Rambla
2006-04-09 21:44
Ta och dra här ifrån istället, fjant!
Real Madrid Madrid C.F
2006-04-09 21:43
Ämne: Madrid C.F, Carl ....
och vad har jag gjort för nått som är emot reglerna? ta och förklara istället vad jag gjort för fel istället för o ta bort mina inlägg, så kan jag ändra "attityd" !!
Real Madrid Madrid C.F
2006-04-09 21:40
Ämne: Madrid C.F, Carl ....
för det första "redaktionen" är detta inte ett forum där folk ska få säga sina meningar och vad dom tycker, det e inte direkt så att jag förolämpar nån har inte gjort nått fel säger bara min mening vad e problemet, ni tål verkligen inte kritik ta och lugna ner er lite??och för det andra så har jag aldrig bytt namn!!
Barcelona S.W.A.T
2006-04-09 21:38
trist att inte kunna avgöra ligan i kväll och få tyst på Madrid fansen!!! 6 matcher kvar att spela! vi behöver 7 poäng till... hoppas vi vinner mot Villareal nästa match

Barcelona–Villareal
Valencia–Espanyol
Getafe–R. Madrid

23 april
Athletic–Valencia
R. Madrid–Málaga
Sevilla–Barcelona

30 april
Barcelona–Cádiz
Valencia–Alavés
Osasuna–R. Madrid

3 maj
Celta–Barcelona
Racing–R. Madrid
Mallorca–Valencia

7 maj
Barcelona–Espanyol
R. Madrid–Villarreal
Valencia–Atlético

14 maj
Athletic–Barcelona
Sevilla-R.Madrid
Osasuna-Valencia
Barcelona La Rambla
2006-04-09 21:37
Så underbart med dessa maränger som fortfarande tror sig kunna hinna ifatt Barça och knipa förstaplatsen. Ni borde koncentrera er på att fixa andaplatsen först. :-)~

Xavi_

Xavi tränar med resten av truppen. Även om det mest blir med personlig fystränare. Men har också börjat träna med boll. Det har skrivits att han eventuellt gör comeback hemma mot Cadiz 30 april. Tror nog att Rijkaard vill skynda långsamt med honom med tanke på att han varit borta så länge.
Real Madrid Fedoroviz
2006-04-09 21:29
"Lycka till ikväll!

Det blir säker en härlig tillställning!

Det blir intressant att se er utan Dinho!

Mitt tips ikväll blir 2-2"

Roligt att mitt tips gick in och roligt att H.Larsson gjorde mål!

Roligast var dock att vi fortfarande har en liten chans att komma ikapp även om chansen är större att Juventus köper Helguera och Mejia för 700 miljoner.

Det blir lite jobbigt för Barca utan den underbara Dinho!
Barcelona Xavi_
2006-04-09 21:27
Oki, gött besked. Mot Milan kan vi behöva alla krafter och spelare vi kan få. Synd bara att Xavi fortfarande är borta, han kunde tillfört grymt mycket!
Barcelona Barca Barca
2006-04-09 21:25
Messi är tillbaks när mot Milan. Och han lär få spela mot Villareal. Den ända som missar matchen är Xavi och Marquez osäkert. Blir så arg och besviken. Ett lag som santander ska inte kunna göra 2 mål på oss. Tråkit o se hur nonchalanta barca spelarna är. Men spelarna sparar krafterna till Milan matchen.
Barcelona Xavi_
2006-04-09 21:25
Är det sant att man inte kom och hämtade Etoo vid flygplatsen, när han var 16 år?
Barcelona R.H.M
2006-04-09 21:23
King_raul:
spottade på tallriken som fött honom.Du har upprepat det ett par gånger,om jag inte mins fel,Eto'o kom till Spanien för spel i Madrid som 16årig dom skulle möta honom på flygplatsen,som ingen fråm klubben dök upp för att hämta honom en 16 åring i ett främande land.
Han fick inte plat i truppen,han blev ut lånat.under den tiden som real ville ha stjärnor som såg bra ut.spelare som eto'o och Makelele
Var inte bra för reals image.så upprepa inte, spottade på tallriken som fött honom,
Barcelona Xavi_
2006-04-09 21:20
Skrev en fråga tidigare idag här på förumet, men såg inget svar. Kanske missat det också iofs :)
Men är det någon som vet lite mer exakt hur det går för Xavi och hans skada? Och ifall Messi är tillbaka till CL-semifinalen mot Milan?
Real Madrid King_raul
2006-04-09 21:20
Deco20,

Det blev 2-2
Barcelona Xavi_
2006-04-09 21:19
Tack Redaktionen!!
Barcelona Redaktionen
2006-04-09 21:15
Madrid C.F, Carl McCoy, Mr. B., Real-Raul, Rimbaud, Polero, Lelleplong, Barca Arriba eller vad du nu vill kalla dig denna gång.
22 år gammal, sa du? Ta nu din mogna hjärna och fundera på om du kan läsa reglerna eller om du bara skiter i dom.
Adjö!

Barcelona Kapten11
2006-04-09 21:13
Riktigt dålig insats idag.
Rodri ligger nog inte så bra till hos tränarstaben efter detta.
Maxi är ju riktigt dålig, och bör nog säljas av till sommaren. Om nu någon är intresserad. Hur som helst så gör vi en riktigt dålig affär, men det är det värt.
Tråkigt att se Decos nonchalanta inställning i den andra halvleken. Skärpning!
Mycket kritik, i en till synes oviktig match, men är det underkänt så är det.
Athletic Ottar
2006-04-09 21:11
Deco#20:
Den är avblåst, så den är mycket slut.;-)
Barcelona Deco#20
2006-04-09 21:09
Vad blev slutresultatet??
Barcelona Xavi_
2006-04-09 21:07
Dinho10 / Det jag reagerar över Melo denna match är att han vid flertalet tillfällen försöker elda på en publik som konstant under matchen stått för apljud och en uppenbar rasism mot Etoo. Efter en tackling där han i midjehöjd sätter dobbarna före på Puyols lår, inte ens ber om ursäkt.. utan bara garvar åt domaren när han får gult kort. Och i matchens slutskede applåderar han Puyol när denne får sitt andra gula kort och blir utvisad. Idiot var ordet!!
Real Madrid King_raul
2006-04-09 21:04
Jag ska själv erkänna att jag inte har mkt för Eto´o sen han spottade på tallriken som fött honom (madrid cabron...) men rasismen måste bort ifrån fotbollen, den är en skam för sporten!
INGEN är värd att ta sådant skit.
Visst kan man bli upprörd i stundens hetta, men man måste ha tillräckligt med vett i skallen som publik. Att bua är en sak, att göra apljud, något helt annat!

Barcelona Suñol_
2006-04-09 21:04
Madrid C.F// det är ju inte åt henke dom roppar så varför ska han ta åt sig?
och varför kryddar du dina inlägg med massa kommatecken?
Barcelona StREeT_STYLE
2006-04-09 21:02
jag kan inte skita mer i resultatet, 2-2 är helt Ok, vi håller Real på 11 poängs avstånd.

Det ända som gör onte är att titta på rasisterna på läktarna, och deras uppträdande, nästan så att man kan gråta, så jävla synd om Eto´o så att det inte är sant.

Santander är ett riktigt skitlag, de kan fan inte spela fotboll, eller uppträda proffesionellt, varken spelare eller publik.
Melo den där lilla skiten förtjänar att bryta benet.

Osasuna har visat ett gott exempel och imponerat på mig då de visade alla olika stöd plancher till Etoó efter matchen mot Zaragoza.

Ett mycket fint exempel från Osasuna :)
Barcelona asfaltsbarn

Madrid C.F
Henke kanske inte tar åt sig eftersom det inte är riktat till honom?
Barcelona Xavi_
Ashburn (Red)/ Tror du missuppfattade mitt inlägg. Det jag menade var att Lagrell och Svenska Fotbollsförbundet lyser pajjas.. precis som Spanska Fotbollsförbundet verkar göra!
Jag har aldrig påstått att Lagrell eller någon annan i SvFF har blundat för rasism. I min kommentar spydde jag galla över Spanska fotbollsförbundet och SvFF, men jag skrev aldrig något om att dem gjort liknande misstag eller något i den stilen!
Barcelona Dinho10
Tråkigt det här med Eto'o verkligen!
Hoppas förbundet agerar någongång så det här får ett stopp!

Men ni som säger att Melo är en skitstövel osv, jag såg inte hela matchen så skulle någon kunna berätta vad han gjorde?
TACKSAM FÖR SVAR!
Annons: